store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Nude Magique BB Cream - BB крем за уеднаквяване на тена
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
Light
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Nude Magique BB Cream


BB крем за уеднаквяване на тена
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#130244
ВидКрем
Наличност
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream - BB крем за лице от серията "Essentials" - крем
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream
BB крем за лице от серията "Essentials"

Nivea
Избор за нюанс на BB крема:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream - Регенериращ BB крем 6 в 1 за нормална, суха и чувствителна кожа - крем
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за нормална, суха и чувствителна кожа

Bodi Beauty
Избор за нюанс на BB крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.60 лв.
Catrice BB Allround Foundation 6 in 1 - SPF 30 - BB фон дьо тен 6 в 1 - крем
Catrice BB Allround Foundation 6 in 1 - SPF 30
BB фон дьо тен 6 в 1

Catrice
Избор за цвят на BB фон дьо тена:
Цена:  12.30 лв.
SVR Hydraliane BB Cream - SPF 20 - BB крем за всеки тип кожа от серията "Hydraliane" - крем
SVR Hydraliane BB Cream - SPF 20
BB крем за всеки тип кожа от серията "Hydraliane"

SVR
Избор за нюанс на BB крема:
Стандартна цена 28.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -4%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  27.60 лв.
Garnier Pure Active BB Cream -  SPF 15 - Крем против несъвършенства - крем
Garnier Pure Active BB Cream - SPF 15
Крем против несъвършенства

Garnier
Избор за нюанс на BB крема:
Стандартна цена 10.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Essence BB Cream All-In-One - BB крем за изравняване на тена - крем
Essence BB Cream All-In-One
BB крем за изравняване на тена

Essence
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -50%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.40 лв.
BB крем - All in One - крем
BB крем - All in One
Gosh
Избор за цвят:
Цена:  17.20 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Лъщене, тъмни петна, зачервявания – все досадни несъвършенства по лицето, способни бързо да скрият усмивката. Специалистите от "L'Oréal" обаче създават специална формула, която да подари грижа за здравето и красотата на кожата. BB кремът за лице "L'Oréal Nude Magique BB Cream" е един иновативен самостоятелно коригиращ BB крем за лице.

Подобно на традиционния крем, BB формулата също предлага хидратираща грижа за кожата, но едновременно с нея прикрива и несъвършенствата. След нанасяне, кожата е тонизирана и сияйна, а тенът изравнен. Тайната във впечатляващата технология на крема се крие в микропигментните капсули, които при контакт с кожата се трансформират. Променяйки се, те съответстват максимално на цвета на кожата и успяват да се превърнат в полезни помощници за нейния безупречен вид.

"L'Oréal Nude Magique BB Cream" предлага:
  • ултра леко покритие
  • изравняване на естествения тен
  • 24 - часова хидратация
  • защита от вредни въздействия с SPF 12 и антиоксиданти
  • Aqua / Water
  • Isododecane
  • Cyclopentasiloxane
  • Glycerin
  • Cyclohexasiloxane
  • PEG-10 Dimethicone
  • Methylmethacrylat Ecrosspolymer
  • Butylene Glycol
  • Dimethicone
  • Isoeicosane
  • Disteardimonium Hectorite
  • Boron Nitride
  • Phenoxyethanol
  • Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone
  • Sodium Chloride
  • Polyglyceryl-4isostearate
  • Hexyl Laurate
  • Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Isostearyl Neopentanoate
  • Caprylyl Glycol
  • Triethylcitrate
  • Methylparaben
  • C9-15fluoroalcohol Phosphates /C9-15 Fluoroalcohol
  • Phosphate
  • Tocopherol
  • Panthenol
  • May Contain:
    • CI 77891 / Titaniumdioxide
    • CI 77491 / Iron Oxide
    • CI 77492 / Iron Oxide
    • CI 77499 / Iron Oxide
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Изберете подходящият нюанс, съобразно естественият Ви тен.
  • Нанасяйте върху добре почистена кожа.
  • Ако желаете по-плътно покритие, нанесете повторно.
  • За постигане на безупречен вид и още по-сияен ефект, преди слагането на крема може да нанесете основа за грим.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените крема "L'Oreal Nude Magique BB Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - крем
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
26 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - крем
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  0.99 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - крем
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
17 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.49 лв.
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - крем
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
19 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Четка за нанасяне на руж - крем
Четка за нанасяне на руж
Killys
Цена:  6.99 лв.
Крем за ръце и нокти - Balsam - крем
Крем за ръце и нокти - Balsam
Kamill
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.99 лв.
Професионален молив за вежди с четка - крем
Професионален молив за вежди с четка
Rimmel
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.

L'Oreal Nude Magique BB Cream


BB крем за уеднаквяване на тена
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#130244
ВидКрем
Наличност
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Цветове
Light
Алтернативни предложения
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream
BB крем за лице от серията "Essentials"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за нормална, суха и чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.60 лв.
Catrice BB Allround Foundation 6 in 1 - SPF 30
BB фон дьо тен 6 в 1
Цена:  12.30 лв.
SVR Hydraliane BB Cream - SPF 20
BB крем за всеки тип кожа от серията "Hydraliane"
Стандартна цена 28.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -4%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  27.60 лв.
Garnier Pure Active BB Cream - SPF 15
Крем против несъвършенства
Стандартна цена 10.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Essence BB Cream All-In-One
BB крем за изравняване на тена
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -50%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.40 лв.
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream
BB крем за лице за проблемна кожа от серията "Essentials"
Цена:  10.89 лв.
BB крем - All in One
Цена:  17.20 лв.
Описание
Лъщене, тъмни петна, зачервявания – все досадни несъвършенства по лицето, способни бързо да скрият усмивката. Специалистите от "L'Oréal" обаче създават специална формула, която да подари грижа за здравето и красотата на кожата. BB кремът за лице "L'Oréal Nude Magique BB Cream" е един иновативен самостоятелно коригиращ BB крем за лице.

Подобно на традиционния крем, BB формулата също предлага хидратираща грижа за кожата, но едновременно с нея прикрива и несъвършенствата. След нанасяне, кожата е тонизирана и сияйна, а тенът изравнен. Тайната във впечатляващата технология на крема се крие в микропигментните капсули, които при контакт с кожата се трансформират. Променяйки се, те съответстват максимално на цвета на кожата и успяват да се превърнат в полезни помощници за нейния безупречен вид.

"L'Oréal Nude Magique BB Cream" предлага:
  • ултра леко покритие
  • изравняване на естествения тен
  • 24 - часова хидратация
  • защита от вредни въздействия с SPF 12 и антиоксиданти
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Изберете подходящият нюанс, съобразно естественият Ви тен.
  • Нанасяйте върху добре почистена кожа.
  • Ако желаете по-плътно покритие, нанесете повторно.
  • За постигане на безупречен вид и още по-сияен ефект, преди слагането на крема може да нанесете основа за грим.
Хидратиращи продукти за лице
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  29.99 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу тъмни кръгове от серията "Skin Naturals"
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.19 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу подпухнали очи от серията "Skin Naturals"
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.19 лв.
SVR Hydraliane Extra Rich Intense Moisturising Balm
Хидратиращ балсам за лице за суха към много суха кожа от серията "Hydraliane"
Стандартна цена 27.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -6%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  25.70 лв.
Lumene Sisu Moisture Remedy Day & Night Cream
Хидратиращ дневен и нощен крем за лице 2 в 1 от серията "Sisu"
Цена:  68.90 лв.
Още хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Carroten Protect & Care Suncare Milk - SPF 30
Слънцезащитно мляко за тяло с висока защита
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.60 лв.
SVR Sun Secure Soothing, Hydrating & Repairing Care
Мляко за лице и тяло за след слънце от серията "Sun Secure"
Стандартна цена 32.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -6%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  30.90 лв.
Bioten Supreme Hyaluronic Body Cream
Крем за тяло за суха и чувствителна кожа
Цена:  8.60 лв.
Bioten Supreme Hyaluronic Body Lotion
Лосион за тяло за суха и чувствителна кожа
Цена:  5.90 лв.
Bioten Supreme Nutri Oil Body Lotion
Възстановяващ лосион за тяло с ценни масла
Цена:  5.90 лв.
Още хидратиращи продукти за тяло
Назад
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Maybelline Tattoo Brow Gel-Tint
Оцветяващ гел за вежди с отлепяне
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Syoss - 10 години заедно