store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Creme Soft Care Shower - Душ крем с бадемово масло
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Creme Soft Care Shower


Душ крем с бадемово масло
Цена:  5.29 лв.
Избери разфасовка:
  • 5.29 лв.
    250 ml
  • 6.10 лв.
    500 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#121393
ВидДуш гел
Наличност
250 ml
500 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на душ гела3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
500 ml
80758
250 ml
80802
EAN
250 ml
9005800222882
500 ml
9005800223148
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ÷ 500 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
9.00 / 17.30 / 3.00 cm
Тегло
250 ml
0.284 kg
500 ml
0.500 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Душ кремът "Creme Soft" на "Nivea" превръща къпането във всекидневно удоволствие. Подхранващата формула, обогатена с бадемово масло, дарява кожата с необходимата хидратация. Освен това, то я поддържа еластична и млада, благодарение на свойствата му да забавя естествените процесите на стареене.

Душ кремът нежно почиства и омекотява, оставяйки дълготрайно чувство за свежест. Формулата му е с балансирано pH, а съвместимостта ѝ с кожата е дерматологично доказана.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Parfum
  • Glycerin
  • Glyceryl Glucoside
  • Prunus Amygdalus Dulcis Oil
  • Sodium Chloride
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Polyquaternium-7
  • Styrene / Acrylates Copolymer
  • Citric Acid
  • PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate
  • Sodium Benzoate
  • Linalool
  • Limonene
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Geraniol
  • Butylphenyl
  • Methylpropional
  • Alpha-Isomethyl Ionone
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху влажна кожа с ръце или гъба за баня.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
За да оцените душ гела "Nivea Creme Soft Care Shower", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този душ гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - душ гел
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.99 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray - Дезодорант против изпотяване - душ гел
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner - Възстановяващ балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk" - душ гел
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.89 лв.
Dove Derma Spa Goodness Body Cream - Крем за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Goodness" - душ гел
Dove Derma Spa Goodness Body Cream
Крем за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Goodness"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Colgate Plax Complete Care Mouthwash - Вода за уста за ежедневна употреба - душ гел
Colgate Plax Complete Care Mouthwash
Вода за уста за ежедневна употреба

Colgate
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.70 лв.
Nivea Diamond Gloss Care Shampoo - Шампоан за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss" - душ гел
Nivea Diamond Gloss Care Shampoo
Шампоан за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.89 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - душ гел
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
69 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - душ гел
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.

Nivea Creme Soft Care Shower


Душ крем с бадемово масло
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.29
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#121393
ВидДуш гел
Наличност
250 ml
500 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на душ гела3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
500 ml
80758
250 ml
80802
EAN
250 ml
9005800222882
500 ml
9005800223148
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ÷ 500 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
9.00 / 17.30 / 3.00 cm
Тегло
250 ml
0.284 kg
500 ml
0.500 kg
Описание
Душ кремът "Creme Soft" на "Nivea" превръща къпането във всекидневно удоволствие. Подхранващата формула, обогатена с бадемово масло, дарява кожата с необходимата хидратация. Освен това, то я поддържа еластична и млада, благодарение на свойствата му да забавя естествените процесите на стареене.

Душ кремът нежно почиства и омекотява, оставяйки дълготрайно чувство за свежест. Формулата му е с балансирано pH, а съвместимостта ѝ с кожата е дерматологично доказана.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху влажна кожа с ръце или гъба за баня.
  • Изплакнете обилно с вода.
Козметика за тяло с бадемово масло
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Dry Beauty Oil
Сухо олио за кожа и коса от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Maternea Elasticity Oil
Олио за еластичност с натурални масла и витамини за тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.50 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nature Box Almond Oil
Душ гел и лосион за тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Sante Ultra Nourishing Nail & Cuticle Oil
Подхранващо масло за нокти и кожички
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Още козметика за тяло с бадемово масло
Козметика за тяло с неутрално pH
Fa Festival Glam Shower Gel Limited Edition
Душ гел с екзотичен флорален аромат
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
Fa Festival Chic Shower Cream Limited Edition
Душ крем за тяло с аромат на роза
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
Fa Men Brazilian Vibes Ipanema Nights Shower Gel
Душ гел за мъже с екстракт от гуарана
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -32%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Fa Brazilian Vibes Amazonia Spirit Shower Gel
Душ гел с масло от мурумуру и флорално-зелен аромат
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -32%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Fa Brazilian Vibes Ipanema Nights Shower Gel
Душ гел с екстракт от маракуя и аромат на жасмин
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -32%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Още козметика за тяло с неутрално pH
Хидратиращи продукти за тяло
Carroten Protect & Care Suncare Milk - SPF 30
Слънцезащитно мляко за тяло с висока защита
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  7.60 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Intensive Hydrating Body Lotion
Хидратиращ балсам за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.40 лв.
Хидратиращ крем за лице и тяло с алое вера
За всеки тип кожа от серията "Natural Beauty"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.19 лв.
Nivea Creme
Универсален крем в разфасовки от 30 ÷ 250 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.09 лв.
Bentley Organic Calming & Moisturising Handwash
Течен сапун за ръце с лавандула, алое вера и жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.20 лв.
Още хидратиращи продукти за тяло
Още хидратиращи продукти за лице
Още козметика за коса с неутрално pH
Козметика за лице с неутрално pH
Декоративна козметика с бадемово масло
Козметика за коса с бадемово масло
Козметика за лице с бадемово масло
Други интересни предложения
Nivea Soft Creme
Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.59 лв.
Nivea Creme Soft Cream Soap
Крем сапун с бадемово масло
Цена:  1.59 лв.
Nivea Creme Soft Cream Soap
Течен крем сапун с бадемово масло
Цена:  4.19 лв.
Nivea Creme Soft Care Shower Silk Mousse
Душ пяна с екстракт от коприна и масло от бадем
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.19 лв.
Nivea Men Pure Impact Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ексфолиращи частици
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.29 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  5.29 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цена:  5.29 лв.
Nivea Men Vitality Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с морски минерали
Цена:  5.29 лв.
Nivea Men Silver Protect Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло със сребърни йони от серията "Silver Protect"
Цена:  5.29 лв.
NIvea Creme Care Cream Shower
Душ крем от серията "Creme Care"
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.29 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво