store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Soft Creme - Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин ...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този крем
Крем Nivea Soft в тубичка
 

Nivea Soft Creme


Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Стандартна цена 3.59 лв.
Вземи с отстъпка -11% до 30-01-2019г.
Цена:  3.19 лв.
Избери разфасовка:
  • 3.19 лв.
    тубичка - 50 ml
  • 4.69 лв.
    тубичка - 75 ml
  • 6.19 лв.
    кутийка - 100 ml
  • 8.19 лв.
    кутийка - 200 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#121097
ВидКрем
Наличност
кутийка - 300 ml
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
тубичка - 50 ml
кутийка - 100 ml
кутийка - 200 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
тубичка - 75 ml
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
тубичка - 75 ml
Възможна
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
кутийка - 200 ml
89050
тубичка - 50 ml
89054
тубичка - 75 ml
89057
кутийка - 100 ml
89059
кутийка - 300 ml
89063
EAN
кутийка - 200 ml
4005808758968
тубичка - 75 ml
4005808760404
кутийка - 100 ml
4005808760435
кутийка - 300 ml
4005808760466
тубичка - 50 ml
42243212
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ÷ 300 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
тубичка - 75 ml
5.00 / 14.00 / 3.00 cm
тубичка - 50 ml
5.00 / 3.00 / 5.00 cm
кутийка - 100 ml
7.00 / 4.10 / 7.00 cm
кутийка - 200 ml
8.00 / 5.00 / 8.00 cm
кутийка - 300 ml
9.05 / 6.00 / 9.05 cm
Тегло
тубичка - 50 ml
0.062 kg
тубичка - 75 ml
0.100 kg
кутийка - 100 ml
0.120 kg
кутийка - 200 ml
0.220 kg
кутийка - 300 ml
0.345 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
"Nivea Soft" е универсален и многофункционален хидратиращ крем с нежна консистенция, която се абсорбира бързо и оставя кожата освежена и мека. Дълбоко подхранващите свойства на крема се дължат на специално разработената от "Nivea" формула, обогатена с масло от жожоба. Добавения витамин E защитава естествената структура на кожата и я прави гладка и еластична.

Предимства:
  • може да използва както за лице, така и за цялото тяло
  • ефективна грижа за цялото семейство
  • подходящ за всеки тип кожа
  • с неутрално pH
  • деликатен аромат
  • не съдържа оцветители
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Aqua
  • Glycerin
  • Paraffinum Liquidum
  • Myristyl Alcohol
  • Butylene Glycol
  • Alcohol Denat
  • Stearic Acid
  • Myristyl Myristate
  • Cera Microcristallina
  • Glyceryl Stearate
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Simmondsia Chinensis Seed Oil
  • Tocopheryl Acetate
  • Lanolin Alcohol (Eucerit®)
  • Polyglyceryl-2 Caprate
  • Dimethicone
  • Sodium Carbomer
  • Phenoxyethanol
  • Linalool
  • Citronellol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Limonene
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема върху суха и чиста кожа.
  • Масажирайте нежно до пълното му попиване.
Рейтинг
Рейтинг: 9.38 / 8 гласа 
За да оцените крема "Nivea Soft Creme", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - крем
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
17 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.49 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - крем
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
26 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - крем
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
256 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - крем
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
25 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Miss Sporty Kohl Eye Pencil - Дълготраен молив за очи - крем
Miss Sporty Kohl Eye Pencil
Дълготраен молив за очи

Miss Sporty
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.69 лв.
Odylique Essential Care Gentle Wash & Shampoo - Бебешки био душ гел и шампоан в едно - крем
Odylique Essential Care Gentle Wash & Shampoo
Бебешки био душ гел и шампоан в едно

Odylique by Essential Care
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
Baby Dove Nappy Cream Rich Moisture - Бебешки крем против подсичане от серията "Baby Dove" - крем
Baby Dove Nappy Cream Rich Moisture
Бебешки крем против подсичане от серията "Baby Dove"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
L'Oreal Prodigy 5 - Безамонячна трайна боя за коса - крем
L'Oreal Prodigy 5
Безамонячна трайна боя за коса

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.

Nivea Soft Creme


Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 3.59 лв.
Вземи с отстъпка -11% до 30-01-2019г.
Цена:  3.19
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#121097
ВидКрем
Наличност
кутийка - 300 ml
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
тубичка - 50 ml
кутийка - 100 ml
кутийка - 200 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
тубичка - 75 ml
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
тубичка - 75 ml
Възможна
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
кутийка - 200 ml
89050
тубичка - 50 ml
89054
тубичка - 75 ml
89057
кутийка - 100 ml
89059
кутийка - 300 ml
89063
EAN
кутийка - 200 ml
4005808758968
тубичка - 75 ml
4005808760404
кутийка - 100 ml
4005808760435
кутийка - 300 ml
4005808760466
тубичка - 50 ml
42243212
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ÷ 300 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
тубичка - 75 ml
5.00 / 14.00 / 3.00 cm
тубичка - 50 ml
5.00 / 3.00 / 5.00 cm
кутийка - 100 ml
7.00 / 4.10 / 7.00 cm
кутийка - 200 ml
8.00 / 5.00 / 8.00 cm
кутийка - 300 ml
9.05 / 6.00 / 9.05 cm
Тегло
тубичка - 50 ml
0.062 kg
тубичка - 75 ml
0.100 kg
кутийка - 100 ml
0.120 kg
кутийка - 200 ml
0.220 kg
кутийка - 300 ml
0.345 kg
Още снимки на този крем
Крем Nivea Soft в тубичка
Описание
"Nivea Soft" е универсален и многофункционален хидратиращ крем с нежна консистенция, която се абсорбира бързо и оставя кожата освежена и мека. Дълбоко подхранващите свойства на крема се дължат на специално разработената от "Nivea" формула, обогатена с масло от жожоба. Добавения витамин E защитава естествената структура на кожата и я прави гладка и еластична.

Предимства:
  • може да използва както за лице, така и за цялото тяло
  • ефективна грижа за цялото семейство
  • подходящ за всеки тип кожа
  • с неутрално pH
  • деликатен аромат
  • не съдържа оцветители
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема върху суха и чиста кожа.
  • Масажирайте нежно до пълното му попиване.
Козметика за лице с витамин E
Lip Smacker Lippy Pals - Panda
Балсам за устни с аромат на пухкав крем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.48 лв.
Black Sea Stars Instrument Day Cream
Дневен крем за лице против стареене за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.90 лв.
Black Sea Stars Chocolate Hydrating Milk
Хидратиращо мляко за лице и тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.40 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Eye Contour Cream
Освежаващ околоочен крем от серията "Cool Nymph"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.60 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.70 лв.
Още козметика за лице с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Sante Ultra Nourishing Nail & Cuticle Oil
Подхранващо масло за нокти и кожички
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
SNB Skin Repair System Step 2 Repair Nourishing
Ампули активен подхранващ комплекс за ръце и стъпала в опаковка от 10 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  34.90 лв.
Bioten Cellufight Cryo-Sculpt Gel
Охлаждащ антицелулитен гел
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Strep Body Hair Removal Cream
Крем депилатоар за тяло с камелия и витамин E
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Още козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с жожоба
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.89 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Strawberry - SPF 30
Балсам за устни с аромат на ягода
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Grapefruit - SPF 30
Балсам за устни с аромат на грейпфрут
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Hydraboost Serum 20+
Хидратиращ серум за лице за уморена и дехидратирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.90 лв.
Collagena Silver Pearl Anti Wrinkle Intensive Pearl Cream
Интензивен перлен крем против бръчки от серията "Silver Pearl"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.80 лв.
Още козметика за лице с жожоба
Още козметика за тяло с жожоба
Още козметика за лице с неутрално pH
Козметика за тяло с неутрално pH
Хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Козметика за коса с неутрално pH
Козметика за лице с неутрално pH
Козметика за коса с неутрално pH
Козметика за тяло с неутрално pH
Декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Други интересни предложения
Lavera Basis Sensitiv Soft Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице, ръце и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  15.10 лв.
Bioten Rich Moisturizing Cream
Универсален хидратиращ крем за лице, ръце и тяло за суха кожа
Цени от:  3.30 лв.
Collistar Moisturizing Tanning Spray Ultra-Rapid Application
Хидратиращ слънцезащитен спрей за тен от серията "Special Perfect Tan"
Цена:  65.00 лв.
Nivea Soft Body Milk
Мляко за тяло с масло от ший за суха кожа
Цени от:  8.29 лв.
Nivea Men Vitality Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с морски минерали
Цена:  3.69 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  3.69 лв.
Nivea Men Pure Impact Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ексфолиращи частици
Цени от:  3.69 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цена:  3.69 лв.
Nivea Men Silver Protect Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло със сребърни йони от серията "Silver Protect"
Цена:  3.69 лв.
Lavera Basis Sensitiv All-Round Cream
Универсален крем с био масла от бадем и ший от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  15.10 лв.
Назад
Titania на специални цени
Козметика и аксесоари с отстъпки от 20%
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Козметика за лице с неутрално pH
Козметика за коса с неутрално pH
Козметика за тяло с неутрално pH
Козметика за лице с жожоба
Декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с витамин E
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E