store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Soft Creme - Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин ...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този крем
Крем Nivea Soft в тубичка
 

Nivea Soft Creme


Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Стандартна цена 3.59 лв.
Вземи с отстъпка -14% до 26-03-2019г.
Цена:  3.10 лв.
Избери разфасовка:
  • 3.10 лв.
    тубичка - 50 ml
  • 4.10 лв.
    тубичка - 75 ml
  • 5.50 лв.
    кутийка - 100 ml
  • 7.30 лв.
    кутийка - 200 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#121097
ВидКрем
Наличност
кутийка - 300 ml
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
тубичка - 50 ml
кутийка - 100 ml
кутийка - 200 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
тубичка - 75 ml
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
тубичка - 75 ml
Възможна
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
кутийка - 200 ml
89050
тубичка - 50 ml
89054
тубичка - 75 ml
89057
кутийка - 100 ml
89059
кутийка - 300 ml
89063
EAN
кутийка - 200 ml
4005808758968
тубичка - 75 ml
4005808760404
кутийка - 100 ml
4005808760435
кутийка - 300 ml
4005808760466
тубичка - 50 ml
42243212
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ÷ 300 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
тубичка - 75 ml
5.00 / 14.00 / 3.00 cm
тубичка - 50 ml
5.00 / 3.00 / 5.00 cm
кутийка - 100 ml
7.00 / 4.10 / 7.00 cm
кутийка - 200 ml
8.00 / 5.00 / 8.00 cm
кутийка - 300 ml
9.05 / 6.00 / 9.05 cm
Тегло
тубичка - 50 ml
0.062 kg
тубичка - 75 ml
0.100 kg
кутийка - 100 ml
0.120 kg
кутийка - 200 ml
0.220 kg
кутийка - 300 ml
0.345 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
"Nivea Soft" е универсален и многофункционален хидратиращ крем с нежна консистенция, която се абсорбира бързо и оставя кожата освежена и мека. Дълбоко подхранващите свойства на крема се дължат на специално разработената от "Nivea" формула, обогатена с масло от жожоба. Добавения витамин E защитава естествената структура на кожата и я прави гладка и еластична.

Предимства:
  • може да използва както за лице, така и за цялото тяло
  • ефективна грижа за цялото семейство
  • подходящ за всеки тип кожа
  • с неутрално pH
  • деликатен аромат
  • не съдържа оцветители
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Aqua
  • Glycerin
  • Paraffinum Liquidum
  • Myristyl Alcohol
  • Butylene Glycol
  • Alcohol Denat
  • Stearic Acid
  • Myristyl Myristate
  • Cera Microcristallina
  • Glyceryl Stearate
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Simmondsia Chinensis Seed Oil
  • Tocopheryl Acetate
  • Lanolin Alcohol (Eucerit®)
  • Polyglyceryl-2 Caprate
  • Dimethicone
  • Sodium Carbomer
  • Phenoxyethanol
  • Linalool
  • Citronellol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Limonene
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема върху суха и чиста кожа.
  • Масажирайте нежно до пълното му попиване.
Рейтинг
Рейтинг: 9.38 / 8 гласа 
За да оцените крема "Nivea Soft Creme", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - крем
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - крем
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
26 варианта за избор на цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.49 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - крем
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
256 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - крем
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
23 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Listerine Total Care - Антибактериална вода за уста с 6 действия - крем
Listerine Total Care
Антибактериална вода за уста с 6 действия

Listerine
Избор за опаковка от:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.20 лв.
Miss Sporty Kohl Eye Pencil - Дълготраен молив за очи - крем
Miss Sporty Kohl Eye Pencil
Дълготраен молив за очи

Miss Sporty
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.69 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - крем
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
52 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Batiste Dry Shampoo Coconut & Exotic Tropical - Сух шампоан с тропически аромат - крем
Batiste Dry Shampoo Coconut & Exotic Tropical
Сух шампоан с тропически аромат

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.

Nivea Soft Creme


Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 3.59 лв.
Вземи с отстъпка -14% до 26-03-2019г.
Цена:  3.10
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#121097
ВидКрем
Наличност
кутийка - 300 ml
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
тубичка - 50 ml
кутийка - 100 ml
кутийка - 200 ml
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
тубичка - 75 ml
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
тубичка - 75 ml
Възможна
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
кутийка - 200 ml
89050
тубичка - 50 ml
89054
тубичка - 75 ml
89057
кутийка - 100 ml
89059
кутийка - 300 ml
89063
EAN
кутийка - 200 ml
4005808758968
тубичка - 75 ml
4005808760404
кутийка - 100 ml
4005808760435
кутийка - 300 ml
4005808760466
тубичка - 50 ml
42243212
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ÷ 300 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
тубичка - 75 ml
5.00 / 14.00 / 3.00 cm
тубичка - 50 ml
5.00 / 3.00 / 5.00 cm
кутийка - 100 ml
7.00 / 4.10 / 7.00 cm
кутийка - 200 ml
8.00 / 5.00 / 8.00 cm
кутийка - 300 ml
9.05 / 6.00 / 9.05 cm
Тегло
тубичка - 50 ml
0.062 kg
тубичка - 75 ml
0.100 kg
кутийка - 100 ml
0.120 kg
кутийка - 200 ml
0.220 kg
кутийка - 300 ml
0.345 kg
Още снимки на този крем
Крем Nivea Soft в тубичка
Описание
"Nivea Soft" е универсален и многофункционален хидратиращ крем с нежна консистенция, която се абсорбира бързо и оставя кожата освежена и мека. Дълбоко подхранващите свойства на крема се дължат на специално разработената от "Nivea" формула, обогатена с масло от жожоба. Добавения витамин E защитава естествената структура на кожата и я прави гладка и еластична.

Предимства:
  • може да използва както за лице, така и за цялото тяло
  • ефективна грижа за цялото семейство
  • подходящ за всеки тип кожа
  • с неутрално pH
  • деликатен аромат
  • не съдържа оцветители
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема върху суха и чиста кожа.
  • Масажирайте нежно до пълното му попиване.
Козметика за лице с витамин E
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Panda
Балсам за устни с аромат на пухкав крем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.48 лв.
Bioten Hydrate My Lips Moisturizing Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни с алое вера от серията "My Lips"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Princess Leia
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Darth Vader
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Още козметика за лице с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.36 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Sante Ultra Nourishing Nail & Cuticle Oil
Подхранващо масло за нокти и кожички
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Омекотяващ крем за крака с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Още козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с жожоба
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Hydraboost Serum 20+
Хидратиращ серум за лице за уморена и дехидратирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.90 лв.
Fraicheur Selection of 10 Oils
Селекция от 10 масла в едно за кожа, коса и нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.
Collagena Silver Pearl Anti Wrinkle Intensive Pearl Cream
Интензивен перлен крем против бръчки от серията "Silver Pearl"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.80 лв.
Collagena Naturalis Depigment Lumiskin Effect Specific Care
Интензивен крем депигмент за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.80 лв.
Collagena Naturalis Night Cream
Нощен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.80 лв.
Още козметика за лице с жожоба
Още козметика за тяло с жожоба
Още козметика за лице с неутрално pH
Козметика за тяло с неутрално pH
Хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Козметика за коса с неутрално pH
Козметика за лице с неутрално pH
Козметика за коса с неутрално pH
Козметика за тяло с неутрално pH
Декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Други интересни предложения
Bioten Rich Moisturizing Cream
Универсален хидратиращ крем за лице, ръце и тяло за суха кожа
Цени от:  3.30 лв.
Lavera Basis Sensitiv Soft Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице, ръце и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  15.10 лв.
Collistar Moisturizing Tanning Spray Ultra-Rapid Application
Хидратиращ слънцезащитен спрей за тен от серията "Special Perfect Tan"
Цена:  65.00 лв.
Nivea Soft Body Milk
Мляко за тяло с масло от ший за суха кожа
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  6.90 лв.
Nivea Men Pure Impact Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ексфолиращи частици
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Men Vitality Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с морски минерали
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Nivea Men Silver Protect Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло със сребърни йони от серията "Silver Protect"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Lavera Basis Sensitiv All-Round Cream
Универсален крем с био масла от бадем и ший от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  15.10 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Козметика за лице с неутрално pH
Козметика за коса с неутрално pH
Козметика за тяло с неутрално pH
Козметика за лице с жожоба
Декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с витамин E
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Artesania Latina - кораби от дърво