store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази боя
Съдържание на комплекта
 
Цветове
200
210
300
316
323
360
388
412
415
500
513
515
535
550
600
635
680
723
780
801
810
1010
1013
1021
8031
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Casting Creme Gloss


Безамонячна боя за коса
Цена:  10.99 лв.
Избери цвят на боята:
  • 10.99 лв.
    200
  • 10.99 лв.
    210
  • 10.99 лв.
    300
  • 10.99 лв.
    316
  • 10.99 лв.
    323
  • 10.99 лв.
    360
  • 10.99 лв.
    388
  • 10.99 лв.
    415
  • 10.99 лв.
    500
  • 10.99 лв.
    513
  • 10.99 лв.
    515
  • 10.99 лв.
    535
  • 10.99 лв.
    550
  • 10.99 лв.
    600
  • 10.99 лв.
    635
  • 10.99 лв.
    680
  • 10.99 лв.
    780
  • 10.99 лв.
    801
  • 10.99 лв.
    810
  • 10.99 лв.
    1021
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази боя може да бъде доставена в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Тази боя може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#129358
ВидБоя
Наличност
403
412
45
503
530
603
713
723
910
1010
1013
6354
8031
8034
8304
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
210
300
316
323
360
388
500
513
515
535
550
600
635
680
780
801
810
1021
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
200
415
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
200
415
Възможна
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
200
3600521372654
210
3600521372678
300
3600521372692
316
3600521372708
415
3600521372722
535
3600521372777
550
3600521372784
600
3600521372807
713
3600521372869
810
3600521372883
530
3600521372951
360
3600521373002
323
3600521373019
8304
3600521778913
801
3600521831441
1021
3600521831465
1010
3600521831472
910
3600521831496
515
3600521935088
45
3600521935095
403
3600522408727
503
3600522408772
603
3600522408826
6354
3600522689874
723
3600522689881
8034
3600522689898
680
3600523281794
780
3600523281817
8031
3600523285501
1013
3600523322749
388
3600523372966
412
3600523463404
500
3600523612895
513
3600523612901
635
3600523612918
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Подходяща заЖени
За възрастНад 16 години
Размери на опаковката8.00 / 17.00 / 8.50 cm
Тегло0.252 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
На кастинга за главната роля в най-цветната продукция, посветена на красивата ни коса, има боя, която грабва сърцата на всички - "Casting Creme Gloss" от "L'Oréal". Тя прави цвета жив, косата мека и лъскава. А, най-хубавото е, че тази боя не съдържа амоняк. Благодарение на нея, косата запазва сиянието и наситения си цвят до 28 измивания (изключение са номерата 801, 910, 1010 и 1021).

В комплекта с боя е добавена допълнителна грижа за косата под формата на балсам. Той осигурява интензивна хидратираща грижа и удължава трайността на цвета. Балсамите в различните цветове на боята са обогатени с различни масла и екстракти, сред които пчелно млечице, кокосово масло, годжи бери и лешник. Те подхранват и хидратират косъма, придават му мекота и блясък след боядисване.
Иновациите и ползи от боядисването
  • С "Casting Cream Gloss" от лабораториите на "L'Oréal" създават ново поколение от безамонячни оцветители. Тя е обогатена с патентован комплекс, който помага за защитата на косъма.
  • След боядисване, косата става изключително мека, с гланцов блясък.
  • Нанасянето на боята е лесно, удобно и чисто, дори и за начинаещи.
  • Нежна е към косата.
  • Подходяща е за увредени и чупливи коси.
  • Постига се естествено изглеждащ цвят.
  • Няма неприятна миризма.
  • Няма сърбящ скалп и дразнещи миризми, обикновено свързвани с амонячните бои.
  • Ефектът е готов само за 20 минути.
Крем оцветител*
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Propylene Glycol
  • Deceth-3
  • Laureth-12
  • Ethanolamine
  • Oleth-30
  • Lauric Acid
  • Polyquaternium-6
  • Glycol
  • Sodium Metasilicate Distearate
  • Hexadimethrine Chloride
  • Silica Dimethyl Silylate
  • CI 77491 / Iron Oxides
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • 2,4-Diaminophenoxyethanol HCl
  • P-Aminophenol
  • 2-Amino-3-Hydroxypyridine
  • Ascorbic Acid
  • Mica
  • Thiolactic Acid
  • Toluene-2,5-Diamine
  • 2-Methyl-5-Hydroxyethylaminophenol
  • 2-Methylresorcinol
  • Pentasodium Pentetate
  • Carbomer
  • Resorcinol
  • Parfum / Fragrance
Проявител
  • Aqua / Water
  • Hydrogen Peroxide
  • Cetearyl Alcohol
  • Sodium Stannate
  • Trideceth-2 Carboxamide Mea
  • Pentasodium Pentetate
  • Phosphoric Acid
  • Ceteareth-25
  • Tetrasodium Pyrophosphate
  • Glycerin
Балсам
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • PEG-180
  • Amodimethicone
  • Cetyl Esters
  • Hydroxyethylcellulose
  • Trideceth-12
  • Chlorhexidine Dihydrochloride
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Methylparaben
  • Citric Acid
  • Cetrimonium Chloride
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Amyl Cinnamal
  • Royal Jelly / Royal Jelly Extract
  • Parfum / Fragrance

* При различните цветове на боята може да има леки отклонения в състава.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Подготовка за боядисване:
  • Следвайте стриктно инструкциите за употреба, приложени в кутията.
  • Не пропускайте да направите тест за алергия на кожата си, 48 часа преди употреба.
  • Не мийте косата и не използвайте стилизиращи продукти преди боядисване.
  • Покрийте раменете си с кърпа или пелерина, за да предпазите дрехите и кожата си от нацапване.
  • Сложете ръкавиците, приложени в кутията.
  • Изсипете цялото количество от тубичката с крем оцветител във флакона с проявителя и разклатете добре до получаване на хомогенна смес.
  • С помощта на четка започнете нанасянето на боята.
Нанасяне на боята - изберете един от двата метода според вашия случай
Метод 1 - Косата ви е с естествения си цвят
Никога не сте боядисвали косата си или последното боядисване е било преди повече от 3 месеца.

1. Нанесете върху цялата коса.
  • Намокрете косата, без да я миете. Подсушете добре водата.
  • Нанесете, като разделите кичур по кичур косата с помощта на накрайника на флакона-апликатор.
  • След това разнесете остатъка от продукта по дължината до върха. Трябва да използвате цялата смес.
  • Масажирайте добре косата за добро проникване и разпределяне.

2. Изчакайте 20 минути.
  • За по-добро покриване на белите коси изчакайте още 5 минути
  • Ако наскоро сте си правили трайно къдрене (по-малко от седмица), оставете само 15 минути.

3. Изплакнете и след това нанесете балсама
  • Добавете малко хладка вода и масажирайте добре косата.
  • Изплакнете обилно докато водата не стане чиста.
  • Нанесете обилно количество Nutri-Eclat върху цялата коса. Изчакайте около 2 минути.
  • Изплакнете обилно с хладка вода.
  • Запазете останалото количество Nutri-Eclat: можете да го използвате при следващо миене на косата, за да удължите блясъка.
Метод 2 - Косата ви е боядисана
Косата ви е била боядисвана през последните 3 месеца.

1. Нанесете в корените и изчакайте 15 минути.
  • Намокрете косата без да я миете. Подсушете добре водата.
  • Нанасяйте кичур по кичур, за да разпределите добре продукта в корените на косата.
  • Масажирайте добре косата в корените за добро проникване и разпределение.
  • Изчакайте 15 минути. За по-добро покриване на белите коси, изчакайте още 5 минути.
  • Ако наскоро сте си правили трайно къдрене (по-малко от седмица), оставете само 10 минути.

2. Нанесете по дължината на косата.
  • Разпределете останалия продукт върху цялата коса, по дължината до върха. Трябва да използвате цялата смес.
  • Масажирайте добре косата за добро проникване и разпределение.
  • Изчакайте още 5 минути.

3. Изплакнете, след това нанесете продукта Nutri-Eclat.
  • Добавете малко хладка вода и масажирайте добре косата.
  • Изплакнете обилно докато водата не стане чиста.
  • Нанесете обилно количество Nutri-Eclat върху цялата коса. Изчакайте около 2 минути.
  • Изплакнете обилно с хладка вода.
  • Запазете останалото количество Nutri-Eclat: можете да го използвате като балсам, за да удължите блясъка.

Важно: Никога не пазете остатъка от сместа, а го изхвърляйте веднага, за да избегнете спукването на флакона и неприятно разливане на продукта.
Допълнителна информация
Тест за алергия:
  • Смесете малко количество от оцветителя и проявителя и с помощта на клечка за уши, нанесете в зоната зад ухото, без да измивате през следващите 48 часа.
  • Ако не се появи зачервяване или дразнение, можете да пристъпите към боядисването.
  • В случай, че се появи реакция, не използвайте боята.

Не използвайте боята:
  • ако вече сте имали реакция към боя за коса
  • върху бради и мустаци
  • ако косата е вече оцветена с къна или много интензивен цвят
  • ако имате увреден или сърбящ скалп
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • тубичка с крем оцветител - 48 ml
  • флакон с мляко проявител - 72 ml
  • подхранващ балсам за блясък - 60 ml
  • чифт ръкавици
  • листовка с указания за употреба
Рейтинг
Рейтинг: 9.08 / 12 гласа 
За да оцените боята "L'Oreal Casting Creme Gloss", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази боя, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват боята, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази боя, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - боя
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
13 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - боя
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - боя
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
26 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Медицинска паста-концентрат за зъби - За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци - боя
Медицинска паста-концентрат за зъби
За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци

Ajona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - боя
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
23 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - боя
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
256 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - боя
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Bell Precision Lip Liner - Дълготраен автоматичен молив за устни - боя
Bell Precision Lip Liner
Дълготраен автоматичен молив за устни

Bell
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.

L'Oreal Casting Creme Gloss


Безамонячна боя за коса
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  10.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази боя може да бъде доставена в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Тази боя може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#129358
ВидБоя
Наличност
403
412
45
503
530
603
713
723
910
1010
1013
6354
8031
8034
8304
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
210
300
316
323
360
388
500
513
515
535
550
600
635
680
780
801
810
1021
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
200
415
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
200
415
Възможна
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
200
3600521372654
210
3600521372678
300
3600521372692
316
3600521372708
415
3600521372722
535
3600521372777
550
3600521372784
600
3600521372807
713
3600521372869
810
3600521372883
530
3600521372951
360
3600521373002
323
3600521373019
8304
3600521778913
801
3600521831441
1021
3600521831465
1010
3600521831472
910
3600521831496
515
3600521935088
45
3600521935095
403
3600522408727
503
3600522408772
603
3600522408826
6354
3600522689874
723
3600522689881
8034
3600522689898
680
3600523281794
780
3600523281817
8031
3600523285501
1013
3600523322749
388
3600523372966
412
3600523463404
500
3600523612895
513
3600523612901
635
3600523612918
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Подходяща заЖени
За възрастНад 16 години
Размери на опаковката8.00 / 17.00 / 8.50 cm
Тегло0.252 kg
Още снимки на тази боя
Съдържание на комплекта
Цветове
200
210
300
316
323
360
388
412
415
500
513
515
535
550
600
635
680
723
780
801
810
1010
1013
1021
8031
Описание
На кастинга за главната роля в най-цветната продукция, посветена на красивата ни коса, има боя, която грабва сърцата на всички - "Casting Creme Gloss" от "L'Oréal". Тя прави цвета жив, косата мека и лъскава. А, най-хубавото е, че тази боя не съдържа амоняк. Благодарение на нея, косата запазва сиянието и наситения си цвят до 28 измивания (изключение са номерата 801, 910, 1010 и 1021).

В комплекта с боя е добавена допълнителна грижа за косата под формата на балсам. Той осигурява интензивна хидратираща грижа и удължава трайността на цвета. Балсамите в различните цветове на боята са обогатени с различни масла и екстракти, сред които пчелно млечице, кокосово масло, годжи бери и лешник. Те подхранват и хидратират косъма, придават му мекота и блясък след боядисване.
Иновациите и ползи от боядисването
  • С "Casting Cream Gloss" от лабораториите на "L'Oréal" създават ново поколение от безамонячни оцветители. Тя е обогатена с патентован комплекс, който помага за защитата на косъма.
  • След боядисване, косата става изключително мека, с гланцов блясък.
  • Нанасянето на боята е лесно, удобно и чисто, дори и за начинаещи.
  • Нежна е към косата.
  • Подходяща е за увредени и чупливи коси.
  • Постига се естествено изглеждащ цвят.
  • Няма неприятна миризма.
  • Няма сърбящ скалп и дразнещи миризми, обикновено свързвани с амонячните бои.
  • Ефектът е готов само за 20 минути.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Подготовка за боядисване:
  • Следвайте стриктно инструкциите за употреба, приложени в кутията.
  • Не пропускайте да направите тест за алергия на кожата си, 48 часа преди употреба.
  • Не мийте косата и не използвайте стилизиращи продукти преди боядисване.
  • Покрийте раменете си с кърпа или пелерина, за да предпазите дрехите и кожата си от нацапване.
  • Сложете ръкавиците, приложени в кутията.
  • Изсипете цялото количество от тубичката с крем оцветител във флакона с проявителя и разклатете добре до получаване на хомогенна смес.
  • С помощта на четка започнете нанасянето на боята.
Нанасяне на боята - изберете един от двата метода според вашия случай
Метод 1 - Косата ви е с естествения си цвят
Никога не сте боядисвали косата си или последното боядисване е било преди повече от 3 месеца.

1. Нанесете върху цялата коса.
  • Намокрете косата, без да я миете. Подсушете добре водата.
  • Нанесете, като разделите кичур по кичур косата с помощта на накрайника на флакона-апликатор.
  • След това разнесете остатъка от продукта по дължината до върха. Трябва да използвате цялата смес.
  • Масажирайте добре косата за добро проникване и разпределяне.

2. Изчакайте 20 минути.
  • За по-добро покриване на белите коси изчакайте още 5 минути
  • Ако наскоро сте си правили трайно къдрене (по-малко от седмица), оставете само 15 минути.

3. Изплакнете и след това нанесете балсама
  • Добавете малко хладка вода и масажирайте добре косата.
  • Изплакнете обилно докато водата не стане чиста.
  • Нанесете обилно количество Nutri-Eclat върху цялата коса. Изчакайте около 2 минути.
  • Изплакнете обилно с хладка вода.
  • Запазете останалото количество Nutri-Eclat: можете да го използвате при следващо миене на косата, за да удължите блясъка.
Метод 2 - Косата ви е боядисана
Косата ви е била боядисвана през последните 3 месеца.

1. Нанесете в корените и изчакайте 15 минути.
  • Намокрете косата без да я миете. Подсушете добре водата.
  • Нанасяйте кичур по кичур, за да разпределите добре продукта в корените на косата.
  • Масажирайте добре косата в корените за добро проникване и разпределение.
  • Изчакайте 15 минути. За по-добро покриване на белите коси, изчакайте още 5 минути.
  • Ако наскоро сте си правили трайно къдрене (по-малко от седмица), оставете само 10 минути.

2. Нанесете по дължината на косата.
  • Разпределете останалия продукт върху цялата коса, по дължината до върха. Трябва да използвате цялата смес.
  • Масажирайте добре косата за добро проникване и разпределение.
  • Изчакайте още 5 минути.

3. Изплакнете, след това нанесете продукта Nutri-Eclat.
  • Добавете малко хладка вода и масажирайте добре косата.
  • Изплакнете обилно докато водата не стане чиста.
  • Нанесете обилно количество Nutri-Eclat върху цялата коса. Изчакайте около 2 минути.
  • Изплакнете обилно с хладка вода.
  • Запазете останалото количество Nutri-Eclat: можете да го използвате като балсам, за да удължите блясъка.

Важно: Никога не пазете остатъка от сместа, а го изхвърляйте веднага, за да избегнете спукването на флакона и неприятно разливане на продукта.
Допълнителна информация
Тест за алергия:
  • Смесете малко количество от оцветителя и проявителя и с помощта на клечка за уши, нанесете в зоната зад ухото, без да измивате през следващите 48 часа.
  • Ако не се появи зачервяване или дразнение, можете да пристъпите към боядисването.
  • В случай, че се появи реакция, не използвайте боята.

Не използвайте боята:
  • ако вече сте имали реакция към боя за коса
  • върху бради и мустаци
  • ако косата е вече оцветена с къна или много интензивен цвят
  • ако имате увреден или сърбящ скалп
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • тубичка с крем оцветител - 48 ml
  • флакон с мляко проявител - 72 ml
  • подхранващ балсам за блясък - 60 ml
  • чифт ръкавици
  • листовка с указания за употреба
Други интересни предложения
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
L'Oreal Prodigy 5
Безамонячна трайна боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Garnier Color Sensation Vivids
Дълготрайна боя за коса
Цена:  5.69 лв.
Revlon ColorSilk Beautiful Color
Безамонячна трайна боя за коса
Цена:  7.99 лв.
Schwarzkopf Perfect Mousse
Трайна мус-боя без амоняк
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.89 лв.
3 Chenes Beaute Color & Soin
Трайна боя за коса с растителни екстракти
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.90 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво