store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Спирали  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L`Oreal Mega Volume Collagene 24h - Черна спирала...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
 

L`Oreal Mega Volume Collagene 24h


Черна спирала за мега обем

Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 28-05-2019 г. или
Сряда 29-05-2019 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#128105
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522066798
Категории
Разфасовка9 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.40 / 12.00 / 2.40 cm
Тегло0.027 kg
  • Описание
  • За L'Oreal Paris
Какво искат жените от своята спирала за мигли? Да ги удължи, да ги сгъсти, да е възможно най-черна и, естествено, да не слепва косъмчетата. От "L'Oréal" вече знаят за тези желания и са създали спирала с колаген, която увеличава обема на миглите 15 пъти. Тя съдържа ултра черни пигменти за постигане на дълбок, интензивен цвят.
За да може нанасянето да е максимално лесно, а спиралата да се разпредели по всяко косъмче, френските производители са конструирали четка, която е 2 пъти по-голяма от стандартните (по-широка и по-дълга). Благодарение на нея всяка мигла е обгърната с колагеновата формула, която я кара да изглежда по-дълга, по-плътна и дълбоко черна. Косъмчетата стоят раздалечени едно от друго, изглеждат повече и много по-дълги.
Постигнатият 15 пъти по-голям обем на миглите се запазва в продължение на 24 часа.

Как работи колагеновата формула?
Колагеновите биосфери са дехидратирани протеини, които улавят водата, като гъба и набъбват. Веднъж рехидратирани те увеличават обема си многократно и правят косъмчетата да изглеждат повече и по-плътни.

Новият черен повдигащ полимер twin light black прави спиралата перфектно хомогенна, без да образува бучици, по-лесна за разнасяне върху всяко косъмче, а цвета – поддържа по-интензивен.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.

Важно: Избягвайте многократното връщане на четката във флакона, защото така попада въздух в опаковката и изсушава спиралата. Това може да доведе до претрупване на четката и съответно по миглите.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "L`Oreal Mega Volume Collagene 24h", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - спирала
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation - Фон дьо тен с фото финиш - спирала
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за цвят на фон дьо тена:
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.19 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - спирала
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub - Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки - спирала
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - спирала
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
14 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
Listerine Total Care - Антибактериална вода за уста с 6 действия - спирала
Listerine Total Care
Антибактериална вода за уста с 6 действия

Listerine
Избор за опаковка от:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.20 лв.
L'Oreal Volumissime X5 Carbon Black - Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят - спирала
L'Oreal Volumissime X5 Carbon Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 35+ - Хидратиращ дневен крем за лице - спирала
L'Oreal Paris Age Specialist 35+
Хидратиращ дневен крем за лице

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
Пила за пети - От серията "Agiva Professional" - спирала
Пила за пети
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
B.U. Hippy Soul Deodorant Body Spray - Дамски дезодорант - спирала
B.U. Hippy Soul Deodorant Body Spray
Дамски дезодорант

B.U.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.20 лв.
Водоустойчива течна очна линия - спирала
Водоустойчива течна очна линия
Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Четка за нанасяне на пудра - спирала
Четка за нанасяне на пудра
Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Golden Rose Silky Touch Compact Powder - Пудра за лице с копринен протеин - спирала
Golden Rose Silky Touch Compact Powder
Пудра за лице с копринен протеин

Golden Rose
Избор за номер на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
L'Oreal Micellar Water - Почистваща мицеларна вода за чувствителна, нормална и смесена кожа - спирала
L'Oreal Micellar Water
Почистваща мицеларна вода за чувствителна, нормална и смесена кожа

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.59 лв.
Aura 3D Make Up Sponge - Гъба за нанасяне на фон дьо тен - спирала
Aura 3D Make Up Sponge
Гъба за нанасяне на фон дьо тен

Aura
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.29 лв.
Listerine Cool Mint - Вода за уста за ежедневна употреба - спирала
Listerine Cool Mint
Вода за уста за ежедневна употреба

Listerine
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.70 лв.
Maybelline Affinitone - Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек - спирала
Maybelline Affinitone
Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
Bella Perfecta Ultra Green - Дамски превръзки с крилца в опаковки от 10 и 20 броя - спирала
Bella Perfecta Ultra Green
Дамски превръзки с крилца в опаковки от 10 и 20 броя

Bella
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.60 лв.
Скосена четка за руж от естествен косъм - От серията “Twelve“ - спирала
Скосена четка за руж от естествен косъм
От серията “Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.00 лв.
Четка за фон дьо тен и основа за грим - От серията “Twelve“ - спирала
Четка за фон дьо тен и основа за грим
От серията “Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.00 лв.
Garnier Ambre Solaire After Sun Tan Maintainer - Мляко за след слънце с бронзиращ ефект - спирала
Garnier Ambre Solaire After Sun Tan Maintainer
Мляко за след слънце с бронзиращ ефект

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Детска гъба за баня - Зайче - спирала
Детска гъба за баня - Зайче
Natural4U
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.40 лв.

L`Oreal Mega Volume Collagene 24h


Черна спирала за мега обем

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 28-05-2019 г. или
Сряда 29-05-2019 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#128105
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522066798
Категории
Разфасовка9 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.40 / 12.00 / 2.40 cm
Тегло0.027 kg
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
Описание
Какво искат жените от своята спирала за мигли? Да ги удължи, да ги сгъсти, да е възможно най-черна и, естествено, да не слепва косъмчетата. От "L'Oréal" вече знаят за тези желания и са създали спирала с колаген, която увеличава обема на миглите 15 пъти. Тя съдържа ултра черни пигменти за постигане на дълбок, интензивен цвят.
За да може нанасянето да е максимално лесно, а спиралата да се разпредели по всяко косъмче, френските производители са конструирали четка, която е 2 пъти по-голяма от стандартните (по-широка и по-дълга). Благодарение на нея всяка мигла е обгърната с колагеновата формула, която я кара да изглежда по-дълга, по-плътна и дълбоко черна. Косъмчетата стоят раздалечени едно от друго, изглеждат повече и много по-дълги.
Постигнатият 15 пъти по-голям обем на миглите се запазва в продължение на 24 часа.

Как работи колагеновата формула?
Колагеновите биосфери са дехидратирани протеини, които улавят водата, като гъба и набъбват. Веднъж рехидратирани те увеличават обема си многократно и правят косъмчетата да изглеждат повече и по-плътни.

Новият черен повдигащ полимер twin light black прави спиралата перфектно хомогенна, без да образува бучици, по-лесна за разнасяне върху всяко косъмче, а цвета – поддържа по-интензивен.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.

Важно: Избягвайте многократното връщане на четката във флакона, защото така попада въздух в опаковката и изсушава спиралата. Това може да доведе до претрупване на четката и съответно по миглите.
Декоративна козметика с колаген
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  6.29 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Cannes
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  14.99 лв.
Essie Treat Love & Color Strengthener
Заздравител за нокти с деликатен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.50 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes
Черна спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Daring Black
Спирала за обемни мигли с наситен черен цвят
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Mega Volume Miss Manga
Цветна спирала за мега обем
Цена:  19.99 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  14.99 лв.
IsaDora Twist-Up Gloss Stick Moisturing Lip Filler
Хидратиращ гланц филър за устни от серията "Twist-Up"
Цена:  28.00 лв.
Collistar Twist Ultra-Shiny Gloss
Блестящ гланц за устни с хиалуронова киселина и проколаген
Цена:  35.00 лв.
Collistar Total Perfection Duo - SPF 15
Фон дьо тен и коректор за всеки тип кожа
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  76.00 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Цена:  6.29 лв.
Maybelline Volume Express Go Extreme Radical Black
Спирала за обем с наситено черен цвят
Цена:  14.99 лв.
Gosh Velvet Touch Foundation Primer Apricot
Основа за грим с ефект против бръчки
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.40 лв.
Artdeco Lip Brilliance
Гланц за обемни устни
Цена:  21.90 лв.
Maybelline Volume Express Colossal Go Extreme
Наситено черна спирала за обем с колаген
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Excess
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal 100% Black
Спирала с наситено черен цвят за колосален обем
Цена:  14.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal
Спирала с черен цвят за колосален обем
Цена:  14.99 лв.
Colour Celebrities Luxurious Lipstick
Наситено червило за блясък
Цена:  6.90 лв.
CC флуид 8 в 1
От серията "Logona Age Protection"
Стандартна цена 68.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  48.29 лв.
Гланц за обемни устни - Volume Lip Extreme
Цена:  6.40 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster 24h Waterproof
Водоустойчива спирала за обем
Цена:  6.90 лв.
Още декоративна козметика с колаген
Козметика за коса с колаген
Nacomi Regenerating Hair Mask
Възстановявяща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Conditioner
Възстановявящ балсам за крехка и суха коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Regenerating Natural Shampoo
Възстановяващ шампоан за крехка и суха коса
Цена:  14.90 лв.
Farmona Radical Volume Shampoo
Шампоан против косопад за тънка и деликатна коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Cream
Реструктуриращ крем 10 в 1 за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цена:  32.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Mask
Реструктурираща маска за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  19.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Shampoo
Реструктуриращ шампоан за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  16.80 лв.
Visage Hair Fashion Conditioner Algae & Collagen
Балсам за коса за ежедневна употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.79 лв.
Балсам за коса с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  10.60 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Foam Hair Conditioner with Amber Extract for Weak Hair Without Volume
Балсам-пяна за слаба коса без обем от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  8.80 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Shampoo
Шампоан за суха и цъфтяща коса с кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  7.80 лв.
Schauma Power Volume 48h Shampoo
Шампоан за обемна и плътна коса
Цени от:  2.65 лв.
Leganza Elixir Hair Cream Mask With Collagen And Olive Oil
Крем-маска за коса с колаген и зехтин от серията "Elixir"
Цена:  8.90 лв.
Dove Advanced Hair Series Youthful Vitality Conditioner
Подхранващ балсам за изтощена и старееща коса от серията "Youthful Vitality"
Цена:  9.40 лв.
Dove Advanced Hair Series Youthful Vitality Shampoo
Подхранващ шампоан за изтощена и старееща коса от серията "Youthful Vitality"
Цена:  9.40 лв.
Syoss Volume Shampoo
Шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Още козметика за коса с колаген
Козметика за тяло с колаген
Chamos Acaci Moisture Elastic W-Line Breast Pack
Повдигащи и стягащи хидрогел пачове за бюст от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Visage Body Care Aqua Sport Shower Gel
Душ гел с аромат на цитрус
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
Harem's Natural Soap Bath Fragrance
Натурален сапун за вана
Цена:  7.50 лв.
Collistar Patch-Treatment Reshaping Firming Critical Areas
Терапия за оформяне и стягане на проблемни зони от тялото от серията "Special Perfect Body"
Цена:  91.00 лв.
Nacomi Smooth Hand Cream Freshly-Baked Papaya Pie
Изглаждащ крем за ръце с аромат на прясно изпечен пай с папая
Цена:  14.90 лв.
Collagena Instant Beauty Anti-Cellulite Serum
Антицелулитен серум със стягащ ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.80 лв.
Мляко за тяло с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  12.60 лв.
Афродизиак лосион за тяло - Amon
От серията "Sezmar Collection Love"
Цена:  12.00 лв.
Афродизиак лосион за тяло - Varro
От серията "Sezmar Collection Love"
Цена:  12.00 лв.
Diet Esthetic Body 10 Stretch Marks Cream
Крем за премахване на стрии и белези от серията "Body 10"
Цена:  36.90 лв.
Bilka Mavrud Anti Age Expert Collagen+ Styling Cream
Интензивен дълбоко регенериращ крем модулатор за тяло "Mavrud Age Expert"
Цена:  6.90 лв.
Крем за стягане на бюста
Цена:  10.00 лв.
Мултивитаминен балсам с калций и колаген - SOS
От серията "Swiss recipe"
Цена:  5.60 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Hand & Nail Cream
Интензивен регенериращ крем за ръце и нокти от серията "Mavrud Age Expert"
Цена:  3.10 лв.
Още козметика за тяло с колаген
Козметика за лице с колаген
MBeauty Gold Foil Wrapping Eye Mask
Маска за околоочен контур против бръчки със златно фолио
Цена:  1.75 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Day Cream - SPF 10
Дневен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Chamos Acaci Dark Circle Thief Eye Patch
Черна маска за околоочния контур против тъмни кръгове и бръчки от серията "Acaci"
Цена:  1.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 35+
Хидратиращ дневен крем за лице
Цена:  12.49 лв.
Chamos Acaci Green Tea Facial Mask
Хидратираща маска за лице със зелен чай от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
Bioten Multi-Collagen Concentrated Antiwrinkle Serum
Серум за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 35+
Хидратиращ нощен крем за лице
Цена:  12.49 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  24.90 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Eye Cream
Интензивен околоочен перлен крем от серията "Silver Pearl"
Цена:  29.80 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Gel for Neck and Decollete
Интензивен перлен гел за шия и деколте от серията "Silver Pearl"
Цена:  29.80 лв.
Collagena Silver Pearl Anti Wrinkle Intensive Pearl Cream
Интензивен перлен крем против бръчки от серията "Silver Pearl"
Цена:  19.80 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Dark Spots
Интензивен перлен крем за пигментирана кожа от серията "Silver Pearl"
Цена:  22.80 лв.
Collagena Naturalis Intensive Anti-Spot Serum Specific Care
Депигментиращ серум за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Цена:  39.80 лв.
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care
Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Naturalis Night Cream
Нощен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Rose Natural Serum Eye and Lip Contour Renewing
Серум за около очи и устни с колаген, хиалурон и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  22.80 лв.
Collagena Rose Natural Day Cream Hydrating & Regenerating
Хидратиращ и регенериращ дневен крем за лице с колаген, хиалурон и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  19.80 лв.
Collagena Rose Natural Rose Water
Розова вода с колаген от серията "Rose Natural"
Цена:  9.80 лв.
Marion Advanced Serum with Snake & Pure Pearl Extracts
Серум за лице, деколте и шия
Цена:  12.90 лв.
Skin Doctors Antarctilyne Plump³
Крем против бръчки с колаген
Цена:  93.50 лв.
Harem's Black Silver Peel-Off Face Mask
Отлепваща се маска за лице за проблемна и акнетична кожа
Цена:  18.00 лв.
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed After Shave Balm
Балсам за след бръснене с натурални съставки
Цена:  19.90 лв.
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed Face Wash Gel
Мъжки почистващ гел за лице с натурални съставки
Цена:  16.90 лв.
Още козметика за лице с колаген
Назад към "Спирали за мигли"
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво