Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Спирали  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L'Oreal Volume Million Lashes Mascara - Спира...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
 

L'Oreal Volume Million Lashes Mascara


Спирала за обемни мигли

Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 27-08-2019 г. или
Сряда 28-08-2019 г.
Продукт#128129
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600521821152
Категории
Разфасовка10.5 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.40 / 12.00 / 2.40 cm
Тегло0.026 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Колаген - най-разпространеният протеин в човешкото тяло, има изключителни качества, които козметолозите от "L'Oréal" използват, за да подчертаят красотата на женския поглед. Те го добавят във формулата на спиралата "Volume Million Lashes", за да осигурят на миглите невероятен обем и плътност.

Освен с колаген, формулата на спиралата е обогатена с нежни восъци и хидрогенирани масла, които правят текстурата изключително гладка и лесна за нанасяне. Включеното масло от жожоба хидратира и подхранва миглите. Консистенцията на спиралата съхне бързо, поставена върху миглите, без да ги слепва и сплъстява. Тя е дерматологично и офталмологично тествана.

Иновативната четчица с множество полимерни влакънца сресва и разделя косъмчетата от корените до върховете. Обгръща ги с наситен черен цвят, който подчертава очите. Във вътрешността на шишенцето има дозатор, който при изваждане на четката отстранява излишната текстура и така до миглите достига само оптимално количество, което не позволява образуване на бучки.
  • Aqua / Water / Eau
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Cera Alba / Beeswax
  • Cire D'abeille
  • Cera Carnauba / Carnauba Wax / Cire De Carnauba
  • Acacia Senegal / Acacia Senegal Gum
  • Glycerin
  • Cetyl Alcohol
  • Hydroxyethycellulose
  • Phenoxyethanol
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Steareth-20
  • Phenethyl Alcohol
  • Sodium Polymethacrylate
  • Propylene Glycol
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Disodium EDTA
  • Polyquaternium-10
  • Coluble Collagen
  • Silica
  • Panthenol
  • Silica Dimethyl
  • Silytate
  • Sodium Chondroitin Sulfate
  • Atelocollagen
  • May Contain:
    • CI 77491 / Iron Oxides
    • CI 77492 / Iron Oxides
    • Mica
    • CI 75470 / Carmine
    • Ci 77288 / Chromium
    • Oxide Greens
    • CI 77289 / Chromium Hydroxide Green
    • CI 77077 / Ultramarines
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените спиралата "L'Oreal Volume Million Lashes Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - спирала
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - спирала
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
49 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow - Дълготраен молив за вежди - спирала
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow
Дълготраен молив за вежди

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - спирала
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Secret Repair Cream - Възстановяващ крем за коса с масло от авокадо - спирала
Nature Box Avocado Oil Secret Repair Cream
Възстановяващ крем за коса с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - спирала
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - спирала
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Oil - SPF 50+ - Хидратиращо слънцезащитно олио спрей за чувствителна кожа - спирала
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Oil - SPF 50+
Хидратиращо слънцезащитно олио спрей за чувствителна кожа

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.49 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - спирала
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - спирала
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - спирала
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Gliss Supreme Length Intensive Mask - Маска за дълга коса с цъфтящи краища от серията "Supreme Length" - спирала
Gliss Supreme Length Intensive Mask
Маска за дълга коса с цъфтящи краища от серията "Supreme Length"

Gliss
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Nivea Creme Care Handwash - Течен крем сапун от серията "Creme Care" - спирала
Nivea Creme Care Handwash
Течен крем сапун от серията "Creme Care"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.19 лв.
RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner - Серум за стимулиране растежа и сгъстяването на миглите - спирала
RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner
Серум за стимулиране растежа и сгъстяването на миглите

RevitaLash
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  99.00 лв.
Colgate Plax Cool Mint Mouthwash - Вода за уста за ежедневна употреба - спирала
Colgate Plax Cool Mint Mouthwash
Вода за уста за ежедневна употреба

Colgate
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.70 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - спирала
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Nivea Creme Smooth Care Shower Silk Mousse - Душ пяна с екстракт от коприна - спирала
Nivea Creme Smooth Care Shower Silk Mousse
Душ пяна с екстракт от коприна

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.19 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick - Дълготрайно червило за устни с матов ефект - спирала
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Nivea Sun Protect & Refresh Spray - Охлаждащ слънцезащитен спрей от серията "Sun" - спирала
Nivea Sun Protect & Refresh Spray
Охлаждащ слънцезащитен спрей от серията "Sun"

Nivea
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  14.90 лв.
Nivea Sun After Sun Moisture Lotion - Хидратиращ лосион за след слънце с алое вера от серията "Sun" - спирала
Nivea Sun After Sun Moisture Lotion
Хидратиращ лосион за след слънце с алое вера от серията "Sun"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.40 лв.
Nivea Sun Protect & Moisture Lotion - Хидратиращ слънцезащитен лосион от серията "Sun" - спирала
Nivea Sun Protect & Moisture Lotion
Хидратиращ слънцезащитен лосион от серията "Sun"

Nivea
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  14.90 лв.
Event Baby Wipes with Calendula - Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby" - спирала
Event Baby Wipes with Calendula
Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby"

Event
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly - Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - спирала
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Taft Casual Chic Air-Dry Foam - Спрей-пяна за коса за ефирен обем - спирала
Taft Casual Chic Air-Dry Foam
Спрей-пяна за коса за ефирен обем

Taft
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.

L'Oreal Volume Million Lashes Mascara


Спирала за обемни мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 27-08-2019 г. или
Сряда 28-08-2019 г.
Продукт#128129
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600521821152
Категории
Разфасовка10.5 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.40 / 12.00 / 2.40 cm
Тегло0.026 kg
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
Описание
Колаген - най-разпространеният протеин в човешкото тяло, има изключителни качества, които козметолозите от "L'Oréal" използват, за да подчертаят красотата на женския поглед. Те го добавят във формулата на спиралата "Volume Million Lashes", за да осигурят на миглите невероятен обем и плътност.

Освен с колаген, формулата на спиралата е обогатена с нежни восъци и хидрогенирани масла, които правят текстурата изключително гладка и лесна за нанасяне. Включеното масло от жожоба хидратира и подхранва миглите. Консистенцията на спиралата съхне бързо, поставена върху миглите, без да ги слепва и сплъстява. Тя е дерматологично и офталмологично тествана.

Иновативната четчица с множество полимерни влакънца сресва и разделя косъмчетата от корените до върховете. Обгръща ги с наситен черен цвят, който подчертава очите. Във вътрешността на шишенцето има дозатор, който при изваждане на четката отстранява излишната текстура и така до миглите достига само оптимално количество, което не позволява образуване на бучки.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Декоративна козметика с жожоба
Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder
Хайлайтър пудра
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е спрян от продажба.
Aura Quick Stick Shading & Contouring Duo
Контуриращ дуо стик за лице
Стандартна цена 13.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -35%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.65 лв.
Aura Cheek Stick Juicy Blusher
Стик руж за лице с плодов аромат
Стандартна цена 13.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -35%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.65 лв.
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Lily Lolo Natural Lipstick
Хидратиращо червило за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.20 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Maybelline Volum' Express
Спирала за обем с черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.30 лв.
Gosh Velvet Touch Lipliner Waterproof
Водоустойчив молив за устни от серията "Velvet Touch"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.40 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Bell Colour Fun Multi Blush
Многоцветен руж
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.40 лв.
Bell Trio Eyeshadow
Сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
Wet'n'Wild Cover All Concealer Palette
Палитра с коректори от серията "Cover All"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Avril Le Fond De Teint
Фон дьо тен с био масло от жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.95 лв.
Lavera Natural Cover & Care Stick
Стик коректор за лице
Цена:  13.30 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.95 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.95 лв.
Още декоративна козметика с жожоба
Декоративна козметика с колаген
Maybelline Volume Express Go Extreme Radical Black
Спирала за обем с наситено черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Bourjois Eye Catching Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  21.20 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Daring Black
Спирала за обемни мигли с наситен черен цвят
Цена:  14.99 лв.
Essie Treat Love & Color Strengthener
Заздравител за нокти с деликатен цвят
Цена:  16.50 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  14.99 лв.
IsaDora Twist-Up Gloss Stick Moisturing Lip Filler
Хидратиращ гланц филър за устни от серията "Twist-Up"
Цена:  28.00 лв.
Collistar Total Perfection Duo - SPF 15
Фон дьо тен и коректор за всеки тип кожа
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  76.00 лв.
Gosh Velvet Touch Foundation Primer Apricot
Основа за грим с ефект против бръчки
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.40 лв.
Artdeco Lip Brilliance
Гланц за обемни устни
Цена:  21.90 лв.
Maybelline Volume Express Colossal Go Extreme
Наситено черна спирала за обем с колаген
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Mega Volume Miss Manga
Цветна спирала за мега обем
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Excess
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят
Цена:  19.99 лв.
L`Oreal Mega Volume Collagene 24h
Черна спирала за мега обем
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal 100% Black
Спирала с наситено черен цвят за колосален обем
Цена:  14.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal
Спирала с черен цвят за колосален обем
Цена:  14.99 лв.
Colour Celebrities Luxurious Lipstick
Наситено червило за блясък
Цена:  6.90 лв.
Гланц за обемни устни - Volume Lip Extreme
Цена:  6.40 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster 24h Waterproof
Водоустойчива спирала за обем
Цена:  6.90 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster Curve It!
Спирала за изящно извити мигли
Цена:  6.90 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster
Спирала за мега обем
Цена:  6.50 лв.
Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic
Спирала с 3D ефект
Цена:  5.50 лв.
Miss Sporty Studio Lash Instant Volume
Спирала за незабавен обем
Цена:  5.50 лв.
Още декоративна козметика с колаген
Козметика за коса с колаген
Orzene Beer Collagen Boost hair Mask Flat + Fine Hair
Заздравяваща маска за обем за тънка коса
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Cream Flat + Fine Hair
Възстановяващ крем за обем за тънка коса
Цена:  12.69 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Conditioner Flat + Fine Hair
Заздравяващ баласам за обем за тънка коса
Цена:  5.39 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Shampoo Flat + Fine Hair
Заздравяващ шампоан за обем за тънка коса
Цена:  7.39 лв.
Nacomi Regenerating Hair Mask
Възстановявяща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Conditioner
Възстановявящ балсам за крехка и суха коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Regenerating Natural Shampoo
Възстановяващ шампоан за крехка и суха коса
Цена:  14.90 лв.
Farmona Radical Volume Shampoo
Шампоан против косопад за тънка и деликатна коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Cream
Реструктуриращ крем 10 в 1 за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цена:  32.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Mask
Реструктурираща маска за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  19.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Shampoo
Реструктуриращ шампоан за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  16.80 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Foam Hair Conditioner with Amber Extract for Weak Hair Without Volume
Балсам-пяна за слаба коса без обем от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  8.80 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Shampoo
Шампоан за суха и цъфтяща коса с кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  7.80 лв.
Leganza Elixir Hair Cream Mask With Collagen And Olive Oil
Крем-маска за коса с колаген и зехтин от серията "Elixir"
Цена:  8.90 лв.
Visage Hair Fashion Conditioner Algae & Collagen
Балсам за коса за ежедневна употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.69 лв.
Visage Hair Fashion Every Day Algae & Collagen Shampoo
Шампоан за честа употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.69 лв.
Syoss Volume Shampoo
Шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Балсам за коса с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  11.40 лв.
Още козметика за коса с колаген
Козметика за тяло с колаген
Chamos Acaci Moisture Elastic W-Line Breast Pack
Повдигащи и стягащи хидрогел пачове за бюст от серията "Acaci"
Цена:  6.99 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Hand & Nail Cream
Интензивен регенериращ крем за ръце и нокти от серията "Mavrud Age Expert"
Цена:  3.10 лв.
Collagena Instant Beauty Anti-Cellulite Serum
Антицелулитен серум със стягащ ефект
Цена:  39.80 лв.
Скраб за лице и тяло - Herbis
С кафе и аромат на тирамису
Цена:  17.90 лв.
Collistar Patch-Treatment Reshaping Firming Critical Areas
Терапия за оформяне и стягане на проблемни зони от тялото от серията "Special Perfect Body"
Цена:  91.00 лв.
Nacomi Smooth Hand Cream Freshly-Baked Papaya Pie
Изглаждащ крем за ръце с аромат на прясно изпечен пай с папая
Цена:  14.90 лв.
Афродизиак лосион за тяло - Amon
От серията "Sezmar Collection Love"
Цена:  12.00 лв.
Афродизиак лосион за тяло - Varro
От серията "Sezmar Collection Love"
Цена:  12.00 лв.
Мляко за тяло с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  13.60 лв.
Diet Esthetic Body 10 Stretch Marks Cream
Крем за премахване на стрии и белези от серията "Body 10"
Цена:  36.90 лв.
Bilka Mavrud Anti Age Expert Collagen+ Styling Cream
Интензивен дълбоко регенериращ крем модулатор за тяло "Mavrud Age Expert"
Цена:  6.90 лв.
Крем за стягане на бюста
Цена:  10.00 лв.
Мултивитаминен балсам с калций и колаген - SOS
От серията "Swiss recipe"
Цена:  5.60 лв.
Още козметика за тяло с колаген
Козметика за лице с колаген
Victoria Beauty Elements Detox Peel-Off Mask with Volcanic Ash
Отлепяща се маска за лице с матиращо действие
Цена:  1.99 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Nacomi Hialuronic Gel Intensive Moisturizer Serum
Серум за лице с хиалуронова киселина
Цена:  19.80 лв.
MBeauty Gold Foil Wrapping Eye Mask
Маска за околоочен контур против бръчки със златно фолио
Цена:  1.40 лв.
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
Chamos Acaci Green Tea Facial Mask
Хидратираща маска за лице със зелен чай от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 35+
Хидратиращ нощен крем за лице
Цена:  12.49 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  27.60 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Dark Spots
Интензивен перлен крем за пигментирана кожа от серията "Silver Pearl"
Цена:  22.80 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Combination and Oily Skin
Интензивен перлен крем за комбинирана и мазна кожа с матиращ ефект от серията "Silver Pearl"
Цена:  19.80 лв.
Collagena Naturalis Depigment Lumiskin Effect Specific Care
Интензивен крем депигмент за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Цена:  29.80 лв.
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care
Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Naturalis Night Cream
Нощен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Naturalis Lumisphere Day Cream
Дневен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Rose Natural Contour Serum Eyes and Lips
Серум за около очи и устни с колаген, хиалурон и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Rose Natural Night Cream Nourishing & Regenerating
Подхранващ и регенериращ нощен крем за лице с колаген и масла от жожоба и роза от серията "Rose Natural"
Цена:  19.80 лв.
Collagena Rose Natural Day Cream Hydrating & Regenerating
Хидратиращ и регенериращ дневен крем за лице с колаген, хиалурон и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  22.80 лв.
Collagena Rose Natural Rose Water
Розова вода с колаген от серията "Rose Natural"
Цена:  9.80 лв.
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch
Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci"
Цена:  4.99 лв.
Bioten Collagen Tissue Mask
Стягаща лист-маска за лице с колаген
Цена:  3.80 лв.
Marion Collagen Regeneration Serum
Серум за лице и деколте с колаген
Цена:  7.30 лв.
Marion Advanced Serum with Snake & Pure Pearl Extracts
Серум за лице, деколте и шия
Цена:  12.90 лв.
IDC Institute Anti-Pore Egg Treatment Step 3 Pore Firming Cream
Крем за лице за стягане на порите
Цена:  12.99 лв.
Men's Master Professional Rejuvenating Face Cream
Подмладяващ крем за лице за мъже
Цена:  4.40 лв.
Още козметика за лице с колаген
Козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Назад към "Спирали за мигли"
Промоция "Ganchev"
Вземи избрани продукти на промоционални цени.
Спечели награда от Wash&Go!
Виж как да се включиш в томболата.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Maybelline Instant Eraser
Коректор за прикриване на несъвършенства
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Nestle Gerber - Промоция