store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Affinitone - Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
009 - Opal Rose
014 - Creamy Beige
016 - Vanilla Rose
017 - Rose Beige
018 - Natural Rose
024 - Golden Beige
030 - Sand Beige
042 - Dark Beige
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline Affinitone


Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек
Цена:  11.99 лв.
Избери нюанс на фон дьо тена:
  • 11.99 лв.
    014 - Creamy Beige
  • 11.99 лв.
    016 - Vanilla Rose
  • 11.99 лв.
    017 - Rose Beige
  • 11.99 лв.
    024 - Golden Beige
  • 11.99 лв.
    030 - Sand Beige
  • 11.99 лв.
    042 - Dark Beige
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този фон дьо тен може да бъде доставен в:
Четвъртък 23-03-2017 г. или
Петък 24-03-2017 г.
Продукт#126864
ТипФон дьо тен
Наличност
009 - Opal Rose
018 - Natural Rose
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
014 - Creamy Beige
016 - Vanilla Rose
024 - Golden Beige
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
017 - Rose Beige
030 - Sand Beige
042 - Dark Beige
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
009 - Opal Rose
3600530427468
014 - Creamy Beige
3600530427475
016 - Vanilla Rose
3600530427482
017 - Rose Beige
3600530427499
024 - Golden Beige
3600530427505
042 - Dark Beige
3600530427512
018 - Natural Rose
3600530462773
030 - Sand Beige
3600530462797
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка30 ml
Размери4.5 / 11.7 / 2.5 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 11.70 / 2.50 cm
Тегло0.042 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Безупречен тен и хидратирана кожа? Това е напълно постижимо с фон дьо тена от серията "Affinitone" на "Maybelline". Неговата кремообразна текстура е изключително лека и се разнася перфектно, адаптирайки нюанса към естествения цвят на кожата. Осигурява плътно и равномерно покритие, скривайки всички несъвършенства, но не запушва порите и позволява на кожата да диша.

Формулата на фон дьо тена е нежна и грижовна към кожата. Обогатена е с витамин E, добре познат със своите антиксидантни свойства, които се борят срещу свободните радикали и предпазват кожата от преждевременно стареене. За нейната хидратация и мекота се грижи и добавеният екстракт от пчелно млечице. То е богато на много витамини, аминокиселини и минерали, играещи важна роля за поддържане естествената младост и красота на кожата.
  • Aqua
  • Isododecane
  • Cyclopentasiloxane
  • Glycerine
  • Cyclohexasiloxane
  • PEG-10 Dimethicone
  • Methyl Methacrylate Crosspolymer
  • Butylene Glycol
  • Dimethicone
  • Isoeicosane
  • Disteardimonium Hectorite
  • Cetyl PEG / PPG-10/1 Dimethicone
  • Sodium Chloride
  • Phenoxyethanol
  • C9-15 Fluoroalcohol Phosphate
  • Polyglycerin-4 Isostearate
  • Hexyl Laurate
  • Capryl Glycol/Caprylyl Glycol
  • Isostearyl Neopentanoate
  • Methylparaben
  • Butylparaben
  • Tocopherol
  • Panthenol
  • Propylene Glycol
  • Royal Jelly / Royal Jelly Extract
  • Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • CI 77499, CI 77491, CI 77492 / Iron Oxides
  • Mica
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • След сутрешното почистване на кожата и полагане на дневен крем, можете да пристъпите към нанасяне на фон дьо тена.
  • Нанесете малко количество от него върху външната част на дланта и го потупайте с пръст няколко пъти, за да го загреете.
  • При нанасяне с пръсти, резултатът е по-нежен и прозрачен, а с гъбичка за гримиране или четка - по плътен и покривен.
  • Разпределете фината консистенция равномерно, като не забравяте шията и деколтето, за да не се получи рязка граница в тена.
  • Можете да използвате фон дьо тена за различни техники за контуриране на лицето.
Рейтинг
Рейтинг: 7.88 / 8 гласа 
За да оцените фон дьо тена "Maybelline Affinitone", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този фон дьо тен, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват фон дьо тена, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този фон дьо тен, купуват също
Maybelline Colorama Nail Color - Лак за нокти с ярък и наситен цвят - фон дьо тен
Maybelline Colorama Nail Color
Лак за нокти с ярък и наситен цвят

Maybelline
Избор за цвят на лака:
Цена:  2.99 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - фон дьо тен
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
27 варианта за избор на номер на червилото:
Цена:  4.50 лв.
Golden Rose Silky Touch Compact Powder - Пудра за лице с копринен протеин - фон дьо тен
Golden Rose Silky Touch Compact Powder
Пудра за лице с копринен протеин

Golden Rose
Избор за номер на пудрата:
Цена:  4.30 лв.
Rimmel 60 seconds Nail Polish - Бързосъхнещ лак за нокти - фон дьо тен
Rimmel 60 seconds Nail Polish
Бързосъхнещ лак за нокти

Rimmel
24 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  3.80 лв.
Прахообразни брокатени сенки - фон дьо тен
Прахообразни брокатени сенки
Gosh
Избор за цвят на сенките:
Цена:  11.40 лв.
Schauma Cotton Fresh - Сух шампоан - фон дьо тен
Schauma Cotton Fresh
Сух шампоан

Schauma
Цена:  5.69 лв.

Maybelline Affinitone


Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  11.99
Продукт#126864
ТипФон дьо тен
Наличност
009 - Opal Rose
018 - Natural Rose
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
014 - Creamy Beige
016 - Vanilla Rose
024 - Golden Beige
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
017 - Rose Beige
030 - Sand Beige
042 - Dark Beige
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
009 - Opal Rose
3600530427468
014 - Creamy Beige
3600530427475
016 - Vanilla Rose
3600530427482
017 - Rose Beige
3600530427499
024 - Golden Beige
3600530427505
042 - Dark Beige
3600530427512
018 - Natural Rose
3600530462773
030 - Sand Beige
3600530462797
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка30 ml
Размери4.5 / 11.7 / 2.5 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 11.70 / 2.50 cm
Тегло0.042 kg
Цветове
009 - Opal Rose
014 - Creamy Beige
016 - Vanilla Rose
017 - Rose Beige
018 - Natural Rose
024 - Golden Beige
030 - Sand Beige
042 - Dark Beige
Описание
Безупречен тен и хидратирана кожа? Това е напълно постижимо с фон дьо тена от серията "Affinitone" на "Maybelline". Неговата кремообразна текстура е изключително лека и се разнася перфектно, адаптирайки нюанса към естествения цвят на кожата. Осигурява плътно и равномерно покритие, скривайки всички несъвършенства, но не запушва порите и позволява на кожата да диша.

Формулата на фон дьо тена е нежна и грижовна към кожата. Обогатена е с витамин E, добре познат със своите антиксидантни свойства, които се борят срещу свободните радикали и предпазват кожата от преждевременно стареене. За нейната хидратация и мекота се грижи и добавеният екстракт от пчелно млечице. То е богато на много витамини, аминокиселини и минерали, играещи важна роля за поддържане естествената младост и красота на кожата.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • След сутрешното почистване на кожата и полагане на дневен крем, можете да пристъпите към нанасяне на фон дьо тена.
  • Нанесете малко количество от него върху външната част на дланта и го потупайте с пръст няколко пъти, за да го загреете.
  • При нанасяне с пръсти, резултатът е по-нежен и прозрачен, а с гъбичка за гримиране или четка - по плътен и покривен.
  • Разпределете фината консистенция равномерно, като не забравяте шията и деколтето, за да не се получи рязка граница в тена.
  • Можете да използвате фон дьо тена за различни техники за контуриране на лицето.
Още продукти от серията "Maybelline Affinitone"
Още декоративна козметика с витамин E
Още козметика за коса с витамин E
Още козметика за тяло с витамин E
Още козметика за лице с витамин E
Назад
Промоция "Herbacin"
Козметика "Herbacin" с 10% отстъпка през март и подарък - мостра.
Вземи подарък от "L'Oreal"
Разбери как можеш да се включиш в томбола за гривна "Swarovski".
Промоция "Bronnley"
Подбрани парфюми с 25% отстъпка през март.
Промоция "Sibonet"
Хипоалергенна козметика за чувствителна кожа -30% през март.
Балсами "Blistex" -30%
Мартенска промоция на балсами за устни "Blistex".
Промоция "Arosana"
Зимна слънцезащитна козметика с 30% отстъпка през март.
L'Oreal Lash Architect 4D
Черна спрала за обем с дълги, плътни и извити мигли
Aroma Style
Трайна крем боя за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!