store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Maybelline  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Volum' Express - Спирала за обем с черен цвят
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Maybelline Volum' Express


Спирала за обем с черен цвят
Стандартна цена 9.99 лв. Вземи с отстъпка 20% до 22-11-2017г.
Цена:  7.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази спирала може да бъде доставена в:
Петък 24-11-2017 г. или
Понеделник 27-11-2017 г.
Продукт#129084
ТипСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN5021044013332
Категории
Разфасовка10 ml
Размери∅ 2 x 11 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 11.00 / 2.00 cm
Тегло0.020 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Придайте обем на миглите и подчертайте погледа! Лесно е със спиралата "Volum' Express" от "Maybelline". Специалната ѝ четка разнася черните пигменти така, че придава на миглите повече обем, без да ги утежнява. С едно движение ги сресва и оформя, покривайки ги равномерно с текстурата, от корена до върха. Формулата на спиралата е обогатена с масло от жожоба и палмово масло, които имат подхранващо действие и придават плътност на косъмчетата.

Спиралата е подходяща и за дами, носещи контактни лещи.
  • Aqua
  • Paraffin
  • Cyclopentasiloxane
  • Acacia / Acacia Senegal
  • Carnauba Wax
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Triethanolamine
  • Hydroxyethylcellulose
  • Dimethicone
  • Aminomethyl Propanediol
  • Panthenol
  • Imidazolidinyl Urea
  • Sodium Polymethacrylate
  • Methylparaben
  • Propylparaben
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Simethicone
  • BHT
  • Trihydroxypalmitamidohydr oxypropyl Myristyl Ether
  • Polyquaternium-10
  • May Contain:
    • CI 77492, CI 77499, CI 77491 / Iron Oxides
    • CI 77007 / Ultramarines
    • Mica
    • CI 77289 / Chromium Hydroxide Green
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77288 / Chromium Oxide Greens
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за награда от "Maybelline"
Пазаруването е още по-забавно, когато можеш да спечелиш награда, нали? Сега имаш възможност да се включиш в томбола за награда, с която можеш да придадеш на лицето си перфектно излъчване. Чудиш се каква е наградата? Тя е фон дьо тен "Maybelline Affinitone 24H" - нюанс 10 Ivory!
А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай продукти "Maybelline" за минимум 15 лева.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра от 1 до 8 - ПЕЧЕЛИШ подарък - фон дьо тен "Maybelline Affinitone 24H".
  • Ако последната цифра на поръчката е 9 или 0, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.
  • В кампанията не участват подаръчни комплекти.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Поставете четката хоризонтално в основата на миглите.
  • Направете зиг-заг движения от корена до върха.
  • Нанесете и на долните мигли за повече изразителност на погледа.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "Maybelline Volum' Express", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Maybelline Colorama Nail Color - Лак за нокти с ярък и наситен цвят - спирала
Maybelline Colorama Nail Color
Лак за нокти с ярък и наситен цвят

Maybelline
Избор за цвят на лака:
Цена:  2.99 лв.
Maybelline Affinitone - Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек - спирала
Maybelline Affinitone
Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Цени:  8.99÷11.99 лв.
Maybelline Color Sensational Lip Liner - Дълготраен молив за устни - спирала
Maybelline Color Sensational Lip Liner
Дълготраен молив за устни

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Цена:  4.99 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - спирала
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
30 варианта за избор на цвят на боята:
Цена:  5.39 лв.
Essence Kajal Eye Pencil - Молив за очи - спирала
Essence Kajal Eye Pencil
Молив за очи

Essence
Избор за цвят на молива:
Цена:  2.20 лв.
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color - Лак за нокти - спирала
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color
Лак за нокти

Wet'n'Wild
17 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  4.80 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - спирала
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
Избор за номер на червилото:
Цена:  4.50 лв.

Maybelline Volum' Express


Спирала за обем с черен цвят
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 9.99 лв. Вземи с отстъпка 20% до 22-11-2017г.
Цена:  7.99 лв.
Продукт#129084
ТипСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN5021044013332
Категории
Разфасовка10 ml
Размери∅ 2 x 11 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 11.00 / 2.00 cm
Тегло0.020 kg
Описание
Придайте обем на миглите и подчертайте погледа! Лесно е със спиралата "Volum' Express" от "Maybelline". Специалната ѝ четка разнася черните пигменти така, че придава на миглите повече обем, без да ги утежнява. С едно движение ги сресва и оформя, покривайки ги равномерно с текстурата, от корена до върха. Формулата на спиралата е обогатена с масло от жожоба и палмово масло, които имат подхранващо действие и придават плътност на косъмчетата.

Спиралата е подходяща и за дами, носещи контактни лещи.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за награда от "Maybelline"
Пазаруването е още по-забавно, когато можеш да спечелиш награда, нали? Сега имаш възможност да се включиш в томбола за награда, с която можеш да придадеш на лицето си перфектно излъчване. Чудиш се каква е наградата? Тя е фон дьо тен "Maybelline Affinitone 24H" - нюанс 10 Ivory!
А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай продукти "Maybelline" за минимум 15 лева.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра от 1 до 8 - ПЕЧЕЛИШ подарък - фон дьо тен "Maybelline Affinitone 24H".
  • Ако последната цифра на поръчката е 9 или 0, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.
  • В кампанията не участват подаръчни комплекти.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Поставете четката хоризонтално в основата на миглите.
  • Направете зиг-заг движения от корена до върха.
  • Нанесете и на долните мигли за повече изразителност на погледа.
Още декоративна козметика с жожоба
Още декоративна козметика с палмово масло
Още козметика за тяло с палмово масло
Козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Други интересни предложения
Maybelline Volume Express Waterproof
Водоустойчива спирала за обемни мигли
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Mega Volume Miss Baby Roll Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Fatale
Спирала за обемни и подчертани мигли
Цена:  25.99 лв.
Logona Daily Care Bio Aloe & Verveine Cream
Крем за лице и тяло с алое вера и върбинка от серията "Daily Care"
Цена:  24.90 лв.
Cattier Balancing Vegetable Oil - Jojoba
Базисно растително масло от жожоба
Цена:  20.60 лв.
Collistar Moisturizing Tanning Spray Ultra-Rapid Application
Хидратиращ слънцезащитен спрей за тен от серията "Special Perfect Tan"
Цени:  61.00÷65.00 лв.
Лосион за тяло с алое вера и върбинка
От серията Logona Daily Care
Цена:  16.99 лв.
Fraicheur Selection of 10 Oils
Селекция от 10 масла в едно за кожа, коса и нокти
Цена:  10.10 лв.
Крем за ръце с алое вера и върбинка
За суха и деликатна кожа от серията Logona Daily Care
Цена:  12.99 лв.
Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil Nurishing Treatment
Подхранващо масло за суха коса от серията "Pure Care Dry Oil"
Цена:  16.40 лв.
Назад
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Заблести в празничната нощ!
Декоративна козметика за твоята шеметна визия.
Спечели подарък "Bioten"
Разбери как можеш да спечелиш подарък, докато пазаруваш козметика "...
Вземи подарък от "Avia"
Разбери как можеш да получиш подарък - маска за лице с хума.
Спечели подарък "Maybelline"
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за фон дьо тен.
Braun Multi Grooming Kit MGK3020
Тример за лице и коса
L'Oreal Colorista Wash Out
Временна боя за коса
NIVEA Q10+ Night Cream
Нощен крем против бръчки
Дан Браун - Произход
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!