store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Volum' Express - Спирала за обем с черен цвят
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Maybelline Volum' Express


Спирала за обем с черен цвят
Цена:  9.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази спирала може да бъде доставена в:
Петък 28-07-2017 г. или
Понеделник 31-07-2017 г.
Продукт#129084
ТипСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN5021044013332
Категории
Разфасовка10 ml
Размери∅ 2 x 11 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 11.00 / 2.00 cm
Тегло0.020 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Придайте обем на миглите и подчертайте погледа! Лесно е със спиралата "Volum' Express" от "Maybelline". Специалната ѝ четка разнася черните пигменти така, че придава на миглите повече обем, без да ги утежнява. С едно движение ги сресва и оформя, покривайки ги равномерно с текстурата, от корена до върха. Формулата на спиралата е обогатена с масло от жожоба и палмово масло, които имат подхранващо действие и придават плътност на косъмчетата.

Спиралата е подходяща и за дами, носещи контактни лещи.
  • Aqua
  • Paraffin
  • Cyclopentasiloxane
  • Acacia / Acacia Senegal
  • Carnauba Wax
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Triethanolamine
  • Hydroxyethylcellulose
  • Dimethicone
  • Aminomethyl Propanediol
  • Panthenol
  • Imidazolidinyl Urea
  • Sodium Polymethacrylate
  • Methylparaben
  • Propylparaben
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Simethicone
  • BHT
  • Trihydroxypalmitamidohydr oxypropyl Myristyl Ether
  • Polyquaternium-10
  • May Contain:
    • CI 77492, CI 77499, CI 77491 / Iron Oxides
    • CI 77007 / Ultramarines
    • Mica
    • CI 77289 / Chromium Hydroxide Green
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77288 / Chromium Oxide Greens
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Поставете четката хоризонтално в основата на миглите.
  • Направете зиг-заг движения от корена до върха.
  • Нанесете и на долните мигли за повече изразителност на погледа.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "Maybelline Volum' Express", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Scottish Fine Soaps Love You - Сапун в метална кутия -
Scottish Fine Soaps Love You
Сапун в метална кутия
Scottish Fine Soaps
Цена:  12.90 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също

Maybelline Volum' Express


Спирала за обем с черен цвят
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.99 лв.
Продукт#129084
ТипСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN5021044013332
Категории
Разфасовка10 ml
Размери∅ 2 x 11 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 11.00 / 2.00 cm
Тегло0.020 kg
Описание
Придайте обем на миглите и подчертайте погледа! Лесно е със спиралата "Volum' Express" от "Maybelline". Специалната ѝ четка разнася черните пигменти така, че придава на миглите повече обем, без да ги утежнява. С едно движение ги сресва и оформя, покривайки ги равномерно с текстурата, от корена до върха. Формулата на спиралата е обогатена с масло от жожоба и палмово масло, които имат подхранващо действие и придават плътност на косъмчетата.

Спиралата е подходяща и за дами, носещи контактни лещи.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Поставете четката хоризонтално в основата на миглите.
  • Направете зиг-заг движения от корена до върха.
  • Нанесете и на долните мигли за повече изразителност на погледа.
Декоративна козметика с жожоба
Още декоративна козметика с жожоба
Още декоративна козметика с палмово масло
Още козметика за тяло с палмово масло
Още козметика за лице с палмово масло
Козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Други интересни предложения
Назад
Басейни Intex
Промоция "Sante"
Подбрана гама козметика от "Sante" с 10% отстъпка през юли.
Промоция на парфюми "Dina"
Дамски и мъжки аромати на промо цени до 13.08.2017г.
Серия "Acorelle Pur Bebe"
Био бебешка козметика с термална изворна вода -10% през юли.
Промоция "Rose Berry"
Купи козметика от "Българска роза" с 10% отстъпка през юли.
Слънцезащита от "NIVEA"
Избери подходящата слънцезащита за твоята кожа.
Rimmel Volume Shake Mascara
Спирала за обем с шейкър технология
Rimmel Wonder'Full Mascara with Argan Oil
Черна спирала за обем с арганово масло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!