store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    L'Oreal Brow Artist Genius Kit - Комплект за оформяне на вежди
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
Съдържание на комплекта
 
Цветове
01 Light to Medium
02 Medium to Dark
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Brow Artist Genius Kit


Комплект за оформяне на вежди
Цена:  20.99 лв.
Избери нюанс:
  • 20.99 лв.
    01 Light to Medium
  • 20.99 лв.
    02 Medium to Dark
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в:
Петък 21-09-2018 г. или
Вторник 25-09-2018 г.
Продукт#167081
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
02 Medium to Dark
3600522832607
01 Light to Medium
3600522832621
Категории
Разфасовка3.5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 5.00 / 1.00 cm
Тегло0.040 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
С комплекта "Brow Artist Genius Kit" разполагате с всичко необходимо, за да оформите веждите си като истински професионалист - вакса, сенки, пинсета и четка. Ваксата с цветни пигменти поставя основата, върху която да "изградите" Вашия стил и ще задържи косъмчетата на мястото им до 12 часа*. Сенките добавят цвят, като интензивността му зависи от всеки следващ слой. Имате възможност да създадете естествена визия, с лек цветен акцент или изразително подчертани вежди, с по-наситен цвят.
За да направят това още по-лесно, от "L`Oréal" са приложили в кутийката и двустранна четка. Скосената страна позволява равномерно разпределение на сенките, косъм по косъм, а със спираловидната ще пригладите веждите и ще поставите финалните щрихи.

* Самооценка на 62 жени, изпробвали продукта.
Вакса:
  • Ricinus Communis Oil / Castor Seed Oil
  • Candelilla Cera / Candelilla Wax
  • Talc
  • Octyldodecanol
  • Silica Dimethyl Silylate (Nano) / Silica Dimethyl Silylate
  • VP / Hexadecene Copolymer
  • Cera Alba / Beeswax
  • Nylon-12
  • Stearyl Stearate
  • Tocopheryl Acetate
  • Parfum / Fragrance
  • Paraffin
  • BHT
  • Stearic Acid
  • Behenic Acid
  • Ascorbyl Palmitate
  • May contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
Сенки:
  • Talc
  • Zea Mays Starch / Corn Starch
  • Zinc Stearate
  • Dimethicone
  • Isopropyl Isostearate
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Octyldodecyl Stearoyl Stearate
  • Chlorphenesin
  • Potassium Sorbate
  • Tocopheryl Acetate
  • Tetrasodium EDTA
  • Panthenol
    • May contain:
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77742 / Manganese Violet
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Спечели страхотно джобно огледалце от "L'Oreal"
Обичаш да получаваш подаръци, нали?

Сега от "L'Oreal" са ти подготвили страхотен подарък - елегантно джобно огледалце. То е с размери 5.9 / 5.9 / 1 cm и ще намери място в дамската ти чанта или любимия ти козметичен несесер. Огледалцето е двустранно, като едната страна е с увеличение, а отвън е "облечено" в изкуствена кожа и създава приятно усещане на допир. А носи и послание от Париж.

Ето и как можеш да получиш този прекрасен подарък:
  • Купи декоративна козметика "L'Oreal" за минимум 20 лева и воала - огледалцето ще бъде твое.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в кампанията.
  • Промоцията е валидна до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
Стъпка 1: Оформяне
С помощта на пинсетата оформете веждите и почистете излишните косъмчета. Поставете ваксата като основа, със скосената страна на четка, като движите по посока отдолу нагоре.
Стъпка 2: Оцветяване
Отново със скосената четка, започнете да нанасяте сенките, като движите ръката по посока на растежа на косъмчетата. Ако желаете да направите веждите по-тъмни, нанесете няколко слоя.
Стъпка 3: Стилизиране
С помощта на спираловидната четка, срешете и пригладете косъмчетата. С нея ще направите цвета равномерен и ще оформите перфектната линия на Вашите вежди.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • вакса с пигменти
  • цветни сенки
  • пинсета със скосен връх
  • двустранна четка за вежди
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 5 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Brow Artist Genius Kit", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - продукт
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal
Избор за цвят на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal
Избор за нюанс на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Marion Hair Color Shampoo - Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин - продукт
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин

Marion
Избор за цвят на шампоана:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - продукт
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal
29 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Pomade - Вакса за оформяне на вежди - продукт
L'Oreal Paradise Extatic Pomade
Вакса за оформяне на вежди

Loreal
Избор за цвят:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.

L'Oreal Brow Artist Genius Kit


Комплект за оформяне на вежди
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  20.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в:
Петък 21-09-2018 г. или
Вторник 25-09-2018 г.
Продукт#167081
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
02 Medium to Dark
3600522832607
01 Light to Medium
3600522832621
Категории
Разфасовка3.5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 5.00 / 1.00 cm
Тегло0.040 kg
Още снимки на този продукт
Съдържание на комплекта
Цветове
01 Light to Medium
02 Medium to Dark
Описание
С комплекта "Brow Artist Genius Kit" разполагате с всичко необходимо, за да оформите веждите си като истински професионалист - вакса, сенки, пинсета и четка. Ваксата с цветни пигменти поставя основата, върху която да "изградите" Вашия стил и ще задържи косъмчетата на мястото им до 12 часа*. Сенките добавят цвят, като интензивността му зависи от всеки следващ слой. Имате възможност да създадете естествена визия, с лек цветен акцент или изразително подчертани вежди, с по-наситен цвят.
За да направят това още по-лесно, от "L`Oréal" са приложили в кутийката и двустранна четка. Скосената страна позволява равномерно разпределение на сенките, косъм по косъм, а със спираловидната ще пригладите веждите и ще поставите финалните щрихи.

* Самооценка на 62 жени, изпробвали продукта.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Спечели страхотно джобно огледалце от "L'Oreal"
Обичаш да получаваш подаръци, нали?

Сега от "L'Oreal" са ти подготвили страхотен подарък - елегантно джобно огледалце. То е с размери 5.9 / 5.9 / 1 cm и ще намери място в дамската ти чанта или любимия ти козметичен несесер. Огледалцето е двустранно, като едната страна е с увеличение, а отвън е "облечено" в изкуствена кожа и създава приятно усещане на допир. А носи и послание от Париж.

Ето и как можеш да получиш този прекрасен подарък:
  • Купи декоративна козметика "L'Oreal" за минимум 20 лева и воала - огледалцето ще бъде твое.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в кампанията.
  • Промоцията е валидна до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
Стъпка 1: Оформяне
С помощта на пинсетата оформете веждите и почистете излишните косъмчета. Поставете ваксата като основа, със скосената страна на четка, като движите по посока отдолу нагоре.
Стъпка 2: Оцветяване
Отново със скосената четка, започнете да нанасяте сенките, като движите ръката по посока на растежа на косъмчетата. Ако желаете да направите веждите по-тъмни, нанесете няколко слоя.
Стъпка 3: Стилизиране
С помощта на спираловидната четка, срешете и пригладете косъмчетата. С нея ще направите цвета равномерен и ще оформите перфектната линия на Вашите вежди.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • вакса с пигменти
  • цветни сенки
  • пинсета със скосен връх
  • двустранна четка за вежди
Моливи и сенки за вежди "L'Oreal Brow Artist"
L'Oreal Brow Artist Xpert
Автоматичен молив за вежди с четка от серията "Brow Artist"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper
Молив за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Brow Artist Maker
Молив за вежди с кабуки четка
Цена:  14.99 лв.
Други интересни предложения
Essence Create & Transform My Wonder Eye Palette
Палитра с грим за очи и вежди
Цена:  17.99 лв.
Markwins International Perfect Brows
Комплект за оформяне на вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.00 лв.
Profusion Cosmetics Artistry Collection Define Brows
Палитра за оформяне на вежди от серията "Artistry Collection"
Цена:  25.00 лв.
Profusion Cosmetics Glam Face Eye & Face Makeup Case
Палитра с грим за очи и скули - сенки, пудра хайлайтър, руж и четки
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal Brow Artist Xpert
Автоматичен молив за вежди с четка от серията "Brow Artist"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Markwins International Bon Voyage SIlver
Комплект с гримове в метален куфар
Цена:  51.00 лв.
L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper
Молив за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Wet'n'Wild Ultimate Brow Kit
Сет за вежди с четка и пинсета
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.90 лв.
L'Oreal Brow Artist Maker
Молив за вежди с кабуки четка
Цена:  14.99 лв.
Гримове за перфектна визия
Подаръчен комплект във формата на книга
Цена:  48.00 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през септември.
Спечели огледалце L'Oreal
Купи декоративна козметика L'Oreal за 20 лв. и ще получиш ...
Томбола за чанта Reebok
Включи се в томболата на Schwarzkopf за чанта за рамо Reebok.
Подарък от Vademecum
Купи паста за зъби Vademecum и ще получиш подарък - четка за зъби.
Спечели детска чантичка
Купи 2 продукта Schwarzkopf и се включи в томболата.
Maybelline Total Temptation
Спирала за обемни мигли
Collistar Patch-Treatment Reshaping Abdomen and Hips
Терапия за оформяне и стягане на корем
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво