store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Cellular Anti-Age Facial Day Care - SPF 15 - Хидратиращ дневен крем за...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Nivea Cellular Anti-Age Facial Day Care - SPF 15


Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular"
Цена:  26.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този крем може да бъде доставен в:
Петък 19-01-2018 г. или
Понеделник 22-01-2018 г.
Продукт#141134
ТипКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82384
EAN9005800244150
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Размери∅ 6.3 x 5.2 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 7.50 / 6.50 cm
Тегло0.153 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Хидратиращият дневен крем за лице "Cellular Anti-Age" от "Nivea" намалява бръчките, стимулира обновяването на кожните клетки и прави кожата осезаемо по-стегната. Това се дължи на балансираната формула, която съдържа уникална комбинация от активни съставки, действащи на клетъчно ниво - естествените за кожата хиалуронова киселина и креатин, както и екстракт от магнолия. Доказали своята ефективност в борбата със стареенето на кожата, те спомагат възстановителните процеси в нея, стимулирайки синтеза на колаген и еластин. В допълнение, противовъзпалителните свойства на добавеното масло от ший предпазват от появата на кожни несъвършенства.

Грижовната текстура на крема се разтапя върху кожата и осигурява интензивна хидратация, а приятният му аромат превръща използването му в истинско удоволствие. За да бъде кожата и добре защитена, слънцезащитен фактор SPF 15 и система от UVA/UVB филтри предпазват от фотостареене, увреждане на клетките и появата на нежелани пигментни петна. Използван редовно, кремът ускорява регенеративните процеси на клетъчно ниво, видимо намалява бръчките и подобрява еластичността на кожата. Тя е видимо подмладена, стегната и нежна като кадифе.

Формулата е с дерматологично доказана съвместимост с кожата.
За серията "Nivea Cellular Anti-Age"
На въпроса „Какво най-много искат да задържат в живота си?“ огромна част от хората казват – младостта. А, един от признаците ѝ е свежата и млада кожа. Нейната тайна е дълбоко закодирана в клетките и очаква да бъде разкрита. Знаейки това след дълги изследвания, проучвания и опити козметолозите от "Nivea" разработват формула, която стимулира обновяването на клетките, като не променя естествените процеси, протичащи в кожата.

Ето откъде тръгват изследванията – от двете групи фактори, които влияят върху стареенето на кожата, което е вътрешно и външно.
Факторите на вътрешното стареене са обусловени от времето. С годините деленето на клетките става по-бавно, кожата забавя производството на необходимите ѝ вещества, което се обуславя от гените, изменението в хормоналните нива и промяната на метаболизма. В следствие на това по-трудно и бавно кожата се справя със свободните радикали и отрицателното им въздействие.
Външното стареене се причинява от фактори на околната среда, като слънце, замърсявания и ритъм на живота. Те могат да се контролират с постоянни грижи, режим и поддържане на кожата.
За да действат на клетъчно ниво, козметолозите на „Nivea“ провеждат изключително мащабно проучване, в което взимат участие повече от 8500 жени, както и цяла плеада учени. В резултат на това е създадена серия продукти, които са с анти ейдж действие на клетъчно ниво, наречена „Cellular“.

Основните активни съставки нея са хиалуронова киселина, екстракт от магнолия и креатин.
За да бъде по-стегната и свежа кожата ни, е необходима вода, а хиалуроновата киселина прави точно това – молекулите ? се свързват с водата и преобразяват кожата. За да се онагледи способността на хиалуроновата киселина, ще споменем, че само 1 g от нея може да се свърже с до 6 l вода.

Екстрактът от магнолия се извлича от кората на растението, което Magnolia oficcinalis. В него се съдържат редица възстановяващи клетките на кожата вещества, които намаляват податливостта им на окисляване. Това се дължи на двата активни комплекса в екстракта - хонокиол и магнолол.

Синтезиран от самия ни организъм, креатинът действа като щит срещу загубата на енергия в клетките и предотвратява тяхното стареенето. Това става благодарение на произвежданите благодарение на него еластин и колаген, които правят кожата стегната и еластична.
С трите си активни съставки продуктите от серията на „Nivea“ действат на клетъчно ниво. Всички клетки, дори и онези, които са по-стари, се регенерират, все едно са попаднали в машина на времето. Бръчките намаляват видимо, кожата е хидратирана и нежно ароматизирана.
В серията дамите ще открият дневен и нощен крем, както и богатия околоочен крем, които ще преобразят кожата им отвътре.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Ethylhexyl Salicylate
  • Cetearyl Alcohol
  • Dimethicone
  • Alcohol Denat.
  • Glyceryl Stearate SE
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Methylpropanediol
  • Octocrylene
  • Polymethylsilsesquioxane
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Cetyl Alcohol
  • Ethylhexyl Stearate
  • Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate
  • Magnolia Officinalis Bark Extract
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Sodium Hyaluronate
  • Tapioca Starch
  • Xanthan Gum
  • Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Trisodium EDTA
  • Ethylhexylglycerin
  • Phenoxyethanol
  • Limonene
  • Linalool
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Geraniol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Подходящ за ежедневна употреба.
  • Нанасяйте сутрин, върху предварително почистена кожа.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • За цялостна антиейдж грижа, използвайте в комбинация с нощния и околоочния крем от серията "Nivea Cellular Anti-Age".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 3 гласа 
За да оцените крема "Nivea Cellular Anti-Age Facial Day Care - SPF 15", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Nivea Cellular Anti-Age Facial Day Care - SPF 15


Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  26.99 лв.
Продукт#141134
ТипКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82384
EAN9005800244150
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Размери∅ 6.3 x 5.2 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 7.50 / 6.50 cm
Тегло0.153 kg
Описание
Хидратиращият дневен крем за лице "Cellular Anti-Age" от "Nivea" намалява бръчките, стимулира обновяването на кожните клетки и прави кожата осезаемо по-стегната. Това се дължи на балансираната формула, която съдържа уникална комбинация от активни съставки, действащи на клетъчно ниво - естествените за кожата хиалуронова киселина и креатин, както и екстракт от магнолия. Доказали своята ефективност в борбата със стареенето на кожата, те спомагат възстановителните процеси в нея, стимулирайки синтеза на колаген и еластин. В допълнение, противовъзпалителните свойства на добавеното масло от ший предпазват от появата на кожни несъвършенства.

Грижовната текстура на крема се разтапя върху кожата и осигурява интензивна хидратация, а приятният му аромат превръща използването му в истинско удоволствие. За да бъде кожата и добре защитена, слънцезащитен фактор SPF 15 и система от UVA/UVB филтри предпазват от фотостареене, увреждане на клетките и появата на нежелани пигментни петна. Използван редовно, кремът ускорява регенеративните процеси на клетъчно ниво, видимо намалява бръчките и подобрява еластичността на кожата. Тя е видимо подмладена, стегната и нежна като кадифе.

Формулата е с дерматологично доказана съвместимост с кожата.
За серията "Nivea Cellular Anti-Age"
На въпроса „Какво най-много искат да задържат в живота си?“ огромна част от хората казват – младостта. А, един от признаците ѝ е свежата и млада кожа. Нейната тайна е дълбоко закодирана в клетките и очаква да бъде разкрита. Знаейки това след дълги изследвания, проучвания и опити козметолозите от "Nivea" разработват формула, която стимулира обновяването на клетките, като не променя естествените процеси, протичащи в кожата.

Ето откъде тръгват изследванията – от двете групи фактори, които влияят върху стареенето на кожата, което е вътрешно и външно.
Факторите на вътрешното стареене са обусловени от времето. С годините деленето на клетките става по-бавно, кожата забавя производството на необходимите ѝ вещества, което се обуславя от гените, изменението в хормоналните нива и промяната на метаболизма. В следствие на това по-трудно и бавно кожата се справя със свободните радикали и отрицателното им въздействие.
Външното стареене се причинява от фактори на околната среда, като слънце, замърсявания и ритъм на живота. Те могат да се контролират с постоянни грижи, режим и поддържане на кожата.
За да действат на клетъчно ниво, козметолозите на „Nivea“ провеждат изключително мащабно проучване, в което взимат участие повече от 8500 жени, както и цяла плеада учени. В резултат на това е създадена серия продукти, които са с анти ейдж действие на клетъчно ниво, наречена „Cellular“.

Основните активни съставки нея са хиалуронова киселина, екстракт от магнолия и креатин.
За да бъде по-стегната и свежа кожата ни, е необходима вода, а хиалуроновата киселина прави точно това – молекулите ? се свързват с водата и преобразяват кожата. За да се онагледи способността на хиалуроновата киселина, ще споменем, че само 1 g от нея може да се свърже с до 6 l вода.

Екстрактът от магнолия се извлича от кората на растението, което Magnolia oficcinalis. В него се съдържат редица възстановяващи клетките на кожата вещества, които намаляват податливостта им на окисляване. Това се дължи на двата активни комплекса в екстракта - хонокиол и магнолол.

Синтезиран от самия ни организъм, креатинът действа като щит срещу загубата на енергия в клетките и предотвратява тяхното стареенето. Това става благодарение на произвежданите благодарение на него еластин и колаген, които правят кожата стегната и еластична.
С трите си активни съставки продуктите от серията на „Nivea“ действат на клетъчно ниво. Всички клетки, дори и онези, които са по-стари, се регенерират, все едно са попаднали в машина на времето. Бръчките намаляват видимо, кожата е хидратирана и нежно ароматизирана.
В серията дамите ще открият дневен и нощен крем, както и богатия околоочен крем, които ще преобразят кожата им отвътре.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Подходящ за ежедневна употреба.
  • Нанасяйте сутрин, върху предварително почистена кожа.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • За цялостна антиейдж грижа, използвайте в комбинация с нощния и околоочния крем от серията "Nivea Cellular Anti-Age".
Още козметика за лице с масло от ший
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Още козметика за лице с креатин
Козметика за лице с UV защита
Козметика за лице с магнолия
Хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Козметика за тяло с магнолия
Козметика за тяло с UV защита
Декоративна козметика с UV защита
Козметика за коса с UV защита
Козметика за коса с креатин
Козметика за тяло с креатин
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
Nivea Cellular Anti-Age Facial Night Care
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular"
Цена:  26.99 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular"
Цена:  20.99 лв.
Nivea Cellular Perfect Skin Illuminating Day Care - SPF 15
Озаряващ дневен крем за лице от серията "Cellular Perfect Skin"
Цена:  26.99 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Face Cream
Интензивен дълбоко регенериращ крем за лице от серията "Mavrud Age Expert"
Цена:  6.40 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day - SPF 15
Хидратиращ дневен крем против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Цена:  20.99 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum
Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"
Цена:  7.99 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Volume Filling Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"
Цена:  29.99 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Цена:  10.90 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day Combination Skin - SPF 15
Хидратиращ дневен крем против бръчки с коензим Q10 за смесена кожа от серията "Q10 plus"
Цена:  20.99 лв.
Nivea Cellular Perfect Skin Illuminating Fluid - SPF 15
Изглаждащ флуид за лице от серията "Cellular Perfect Skin"
Цена:  26.99 лв.
Назад
Детски кухни
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през януари.
Подарък от Vademecum
Купи паста за зъби Vademecum и ще получиш подарък - четка за зъби.
Специална оферта от Bell
Купи фон дьо тен Aqua Jelly и ще получиш мини хайлайтър - подарък.
Промоция Acorelle
Био и натурална козметика с 10% отстъпка през януари.
Промоция Natracare
Био продукти за интимна хигиена Natracare с 10% отстъпка.
Nivea Caring Micellar Water
Мицеларна вода
Braun Venus Silk-expert IPL
Фотоепилатор за тяло
Braun Multi Grooming Kit MGK3020
Тример за лице и коса
Дан Браун - Произход
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Спечели подарък Manhattan
Artesania Latina - кораби от дърво
101 Отбивки за напреднали