store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea    Nivea Cellular Anti-Age Facial Day Care - SPF 15 - Хидратиращ дневе...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Nivea Cellular Anti-Age Facial Day Care - SPF 15


Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular"
Цена:  23.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в:
Петък 20-07-2018 г. или
Понеделник 23-07-2018 г.
Този крем може да бъде доставен в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#141134
ВидКрем
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82384
EAN9005800244150
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Размери∅ 6.3 x 5.2 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 7.50 / 6.50 cm
Тегло0.153 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Хидратиращият дневен крем за лице "Cellular Anti-Age" от "Nivea" намалява бръчките, стимулира обновяването на кожните клетки и прави кожата осезаемо по-стегната. Това се дължи на балансираната формула, която съдържа уникална комбинация от активни съставки, действащи на клетъчно ниво - естествените за кожата хиалуронова киселина и креатин, както и екстракт от магнолия. Доказали своята ефективност в борбата със стареенето на кожата, те спомагат възстановителните процеси в нея, стимулирайки синтеза на колаген и еластин. В допълнение, противовъзпалителните свойства на добавеното масло от ший предпазват от появата на кожни несъвършенства.

Грижовната текстура на крема се разтапя върху кожата и осигурява интензивна хидратация, а приятният му аромат превръща използването му в истинско удоволствие. За да бъде кожата и добре защитена, слънцезащитен фактор SPF 15 и система от UVA/UVB филтри предпазват от фотостареене, увреждане на клетките и появата на нежелани пигментни петна. Използван редовно, кремът ускорява регенеративните процеси на клетъчно ниво, видимо намалява бръчките и подобрява еластичността на кожата. Тя е видимо подмладена, стегната и нежна като кадифе.

Формулата е с дерматологично доказана съвместимост с кожата.
За серията "Nivea Cellular Anti-Age"
На въпроса „Какво най-много искат да задържат в живота си?“ огромна част от хората казват – младостта. А, един от признаците ѝ е свежата и млада кожа. Нейната тайна е дълбоко закодирана в клетките и очаква да бъде разкрита. Знаейки това след дълги изследвания, проучвания и опити козметолозите от "Nivea" разработват формула, която стимулира обновяването на клетките, като не променя естествените процеси, протичащи в кожата.

Ето откъде тръгват изследванията – от двете групи фактори, които влияят върху стареенето на кожата, което е вътрешно и външно.
Факторите на вътрешното стареене са обусловени от времето. С годините деленето на клетките става по-бавно, кожата забавя производството на необходимите ѝ вещества, което се обуславя от гените, изменението в хормоналните нива и промяната на метаболизма. В следствие на това по-трудно и бавно кожата се справя със свободните радикали и отрицателното им въздействие.
Външното стареене се причинява от фактори на околната среда, като слънце, замърсявания и ритъм на живота. Те могат да се контролират с постоянни грижи, режим и поддържане на кожата.
За да действат на клетъчно ниво, козметолозите на „Nivea“ провеждат изключително мащабно проучване, в което взимат участие повече от 8500 жени, както и цяла плеада учени. В резултат на това е създадена серия продукти, които са с анти ейдж действие на клетъчно ниво, наречена „Cellular“.

Основните активни съставки нея са хиалуронова киселина, екстракт от магнолия и креатин.
За да бъде по-стегната и свежа кожата ни, е необходима вода, а хиалуроновата киселина прави точно това – молекулите ? се свързват с водата и преобразяват кожата. За да се онагледи способността на хиалуроновата киселина, ще споменем, че само 1 g от нея може да се свърже с до 6 l вода.

Екстрактът от магнолия се извлича от кората на растението, което Magnolia oficcinalis. В него се съдържат редица възстановяващи клетките на кожата вещества, които намаляват податливостта им на окисляване. Това се дължи на двата активни комплекса в екстракта - хонокиол и магнолол.

Синтезиран от самия ни организъм, креатинът действа като щит срещу загубата на енергия в клетките и предотвратява тяхното стареенето. Това става благодарение на произвежданите благодарение на него еластин и колаген, които правят кожата стегната и еластична.
С трите си активни съставки продуктите от серията на „Nivea“ действат на клетъчно ниво. Всички клетки, дори и онези, които са по-стари, се регенерират, все едно са попаднали в машина на времето. Бръчките намаляват видимо, кожата е хидратирана и нежно ароматизирана.
В серията дамите ще открият дневен и нощен крем, както и богатия околоочен крем, които ще преобразят кожата им отвътре.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Ethylhexyl Salicylate
  • Cetearyl Alcohol
  • Dimethicone
  • Alcohol Denat.
  • Glyceryl Stearate SE
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Methylpropanediol
  • Octocrylene
  • Polymethylsilsesquioxane
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Cetyl Alcohol
  • Ethylhexyl Stearate
  • Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate
  • Magnolia Officinalis Bark Extract
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Sodium Hyaluronate
  • Tapioca Starch
  • Xanthan Gum
  • Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Trisodium EDTA
  • Ethylhexylglycerin
  • Phenoxyethanol
  • Limonene
  • Linalool
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Geraniol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Подходящ за ежедневна употреба.
  • Нанасяйте сутрин, върху предварително почистена кожа.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • За цялостна антиейдж грижа, използвайте в комбинация с нощния и околоочния крем от серията "Nivea Cellular Anti-Age".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 3 гласа 
За да оцените крема "Nivea Cellular Anti-Age Facial Day Care - SPF 15", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - крем
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
31 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.39 лв.
Maybelline Lash Sensational - Спирала за обемни и извити мигли - крем
Maybelline Lash Sensational
Спирала за обемни и извити мигли

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  14.99 лв.
Козметична чанта с две дръжки - крем
Козметична чанта с две дръжки
Inter-Vion
Избор за дизайн на чантата:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  11.70 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum - Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age" - крем
Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum
Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  7.29 лв.
Top Ten Dynamic After Shave Balm - Балсам за след бръснене за чувствителна кожа - крем
Top Ten Dynamic After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа

Top Ten
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  1.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment - Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C" - крем
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.

Nivea Cellular Anti-Age Facial Day Care - SPF 15


Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  23.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в:
Петък 20-07-2018 г. или
Понеделник 23-07-2018 г.
Този крем може да бъде доставен в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#141134
ВидКрем
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82384
EAN9005800244150
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Размери∅ 6.3 x 5.2 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 7.50 / 6.50 cm
Тегло0.153 kg
Описание
Хидратиращият дневен крем за лице "Cellular Anti-Age" от "Nivea" намалява бръчките, стимулира обновяването на кожните клетки и прави кожата осезаемо по-стегната. Това се дължи на балансираната формула, която съдържа уникална комбинация от активни съставки, действащи на клетъчно ниво - естествените за кожата хиалуронова киселина и креатин, както и екстракт от магнолия. Доказали своята ефективност в борбата със стареенето на кожата, те спомагат възстановителните процеси в нея, стимулирайки синтеза на колаген и еластин. В допълнение, противовъзпалителните свойства на добавеното масло от ший предпазват от появата на кожни несъвършенства.

Грижовната текстура на крема се разтапя върху кожата и осигурява интензивна хидратация, а приятният му аромат превръща използването му в истинско удоволствие. За да бъде кожата и добре защитена, слънцезащитен фактор SPF 15 и система от UVA/UVB филтри предпазват от фотостареене, увреждане на клетките и появата на нежелани пигментни петна. Използван редовно, кремът ускорява регенеративните процеси на клетъчно ниво, видимо намалява бръчките и подобрява еластичността на кожата. Тя е видимо подмладена, стегната и нежна като кадифе.

Формулата е с дерматологично доказана съвместимост с кожата.
За серията "Nivea Cellular Anti-Age"
На въпроса „Какво най-много искат да задържат в живота си?“ огромна част от хората казват – младостта. А, един от признаците ѝ е свежата и млада кожа. Нейната тайна е дълбоко закодирана в клетките и очаква да бъде разкрита. Знаейки това след дълги изследвания, проучвания и опити козметолозите от "Nivea" разработват формула, която стимулира обновяването на клетките, като не променя естествените процеси, протичащи в кожата.

Ето откъде тръгват изследванията – от двете групи фактори, които влияят върху стареенето на кожата, което е вътрешно и външно.
Факторите на вътрешното стареене са обусловени от времето. С годините деленето на клетките става по-бавно, кожата забавя производството на необходимите ѝ вещества, което се обуславя от гените, изменението в хормоналните нива и промяната на метаболизма. В следствие на това по-трудно и бавно кожата се справя със свободните радикали и отрицателното им въздействие.
Външното стареене се причинява от фактори на околната среда, като слънце, замърсявания и ритъм на живота. Те могат да се контролират с постоянни грижи, режим и поддържане на кожата.
За да действат на клетъчно ниво, козметолозите на „Nivea“ провеждат изключително мащабно проучване, в което взимат участие повече от 8500 жени, както и цяла плеада учени. В резултат на това е създадена серия продукти, които са с анти ейдж действие на клетъчно ниво, наречена „Cellular“.

Основните активни съставки нея са хиалуронова киселина, екстракт от магнолия и креатин.
За да бъде по-стегната и свежа кожата ни, е необходима вода, а хиалуроновата киселина прави точно това – молекулите ? се свързват с водата и преобразяват кожата. За да се онагледи способността на хиалуроновата киселина, ще споменем, че само 1 g от нея може да се свърже с до 6 l вода.

Екстрактът от магнолия се извлича от кората на растението, което Magnolia oficcinalis. В него се съдържат редица възстановяващи клетките на кожата вещества, които намаляват податливостта им на окисляване. Това се дължи на двата активни комплекса в екстракта - хонокиол и магнолол.

Синтезиран от самия ни организъм, креатинът действа като щит срещу загубата на енергия в клетките и предотвратява тяхното стареенето. Това става благодарение на произвежданите благодарение на него еластин и колаген, които правят кожата стегната и еластична.
С трите си активни съставки продуктите от серията на „Nivea“ действат на клетъчно ниво. Всички клетки, дори и онези, които са по-стари, се регенерират, все едно са попаднали в машина на времето. Бръчките намаляват видимо, кожата е хидратирана и нежно ароматизирана.
В серията дамите ще открият дневен и нощен крем, както и богатия околоочен крем, които ще преобразят кожата им отвътре.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Подходящ за ежедневна употреба.
  • Нанасяйте сутрин, върху предварително почистена кожа.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • За цялостна антиейдж грижа, използвайте в комбинация с нощния и околоочния крем от серията "Nivea Cellular Anti-Age".
Козметика от серията "Nivea Cellular Anti-Age"
Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum
Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  7.29 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Volume Filling Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Facial Night Care
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.49 лв.
Още козметика за лице с масло от ший
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Козметика за лице с креатин
Козметика за лице с UV защита
Козметика за лице с магнолия
Хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Козметика за тяло с магнолия
Козметика за тяло с UV защита
Декоративна козметика с UV защита
Козметика за коса с UV защита
Козметика за коса с креатин
Козметика за тяло с креатин
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Цена:  26.49 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Цена:  26.49 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum
Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  7.29 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Volume Filling Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Facial Night Care
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.49 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Face Cream
Интензивен дълбоко регенериращ крем за лице от серията "Mavrud Age Expert"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Cellular Perfect Skin Illuminating Day Care - SPF 15
Озаряващ дневен крем за лице от серията "Cellular Perfect Skin"
Цена:  16.19 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day - SPF 15
Хидратиращ дневен крем против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.99 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day Combination Skin - SPF 15
Хидратиращ дневен крем против бръчки с коензим Q10 за смесена кожа от серията "Q10 plus"
Цена:  18.99 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през юли.
Красиви ходила с Lanaform
Купи уред за педикюр от Lanaform и ще получиш подарък.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea MicellAIR Expert
Мицеларни продукти за почистване на грим
Colgate Max White Expert
Избелваща паста за зъби и четка + избелваща писала
Schwarzkopf Color Expert
Боя за коса с OmegaPlex технология
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
На почивка с бебе
Спечели подарък от Fa!