store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Спирали  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L'Oreal Volume Million Lashes Cannes - Спирал...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Volume Million Lashes Cannes


Спирала за обемни мигли

Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#252077
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523746323
Категории
Разфасовка9 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 12.00 / 2.00 cm
Тегло0.026 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Позволете си да заблестите, като звездите на червения килим в Кан със спиралата "Volume Million Lashes Cannes" от "L'Oréal". Тя прави погледа съблазнителен само с едно движение на четката. Спиралата подчертава миглите и им придава обем, за да бъде визията ви неотразима. Формулата е обогатена с интензивни пигменти, които обгръщат в чувствен черен цвят всяко косъмче. Включено е масло от камелия, което укрепва миглите, придава им блясък и мекота. Вложен е колаген, който притежава подхранващи, хидратиращи и заздравяващи свойства. Освен това той придава обем и плътност на миглите. Вложените в състава пантенол и витамин E ги предпазват от изсушаване и ги укрепват.

Включените восъци и масла в състава правят текстурата гладка и лесна за нанасяне, без ефект на слепване. Спиралата притежава специална четка с гъсто разположени влакънца, които повдигат, сресват и разделят всяко косъмче от корена до върха. Благодарение на нея и на иновативната формула, миглите са подчертани, дълги и обемни.
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Acrylates Copolymer
  • Cera Alba / Beeswax
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Steareth-2
  • Cetyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Acacia Senegal Gum
  • Laureth-21
  • Sodium Dehydroacetate
  • Caprylyl Glycol
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Disodium EDTA
  • Propylene Glycol
  • Parfum / Fragrance
  • Sodium Hyaluronate
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Panthenol
  • Soluble Collagen
  • Trisodium EDTA
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • BHT
  • Potassium Sorbate
  • Cycnoches Cooperi Flower / Leaf Extract - Orchid Flower / Leaf Extract
  • Tocopherol
  • May contain: CI 77266 (Nano) / Black 2
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Рейтинг
За да оцените спиралата "L'Oreal Volume Million Lashes Cannes", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick - Течно червило за устни с матов ефект - спирала
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick
Течно червило за устни с матов ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick - Дълготрайно червило за устни с матов ефект - спирала
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект

Loreal Paris
11 варианта за избор на цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Gosh Velvet Touch Lipliner Waterproof - Водоустойчив молив за устни от серията "Velvet Touch" - спирала
Gosh Velvet Touch Lipliner Waterproof
Водоустойчив молив за устни от серията "Velvet Touch"

Gosh
13 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.40 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All - Кремообразно червило за всеки тон на кожата - спирала
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  13.99 лв.
Lactacyd Fresh - Освежаващ и дезодориращ интимен гел - спирала
Lactacyd Fresh
Освежаващ и дезодориращ интимен гел

Lactacyd
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Lactacyd Intimate Washing Lotion - Интимен лосион за ежедневна употреба - спирала
Lactacyd Intimate Washing Lotion
Интимен лосион за ежедневна употреба

Lactacyd
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Lactacyd Pharma - Антибактериален интимен лосион - спирала
Lactacyd Pharma
Антибактериален интимен лосион

Lactacyd
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.89 лв.

L'Oreal Volume Million Lashes Cannes


Спирала за обемни мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#252077
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523746323
Категории
Разфасовка9 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 12.00 / 2.00 cm
Тегло0.026 kg
Описание
Позволете си да заблестите, като звездите на червения килим в Кан със спиралата "Volume Million Lashes Cannes" от "L'Oréal". Тя прави погледа съблазнителен само с едно движение на четката. Спиралата подчертава миглите и им придава обем, за да бъде визията ви неотразима. Формулата е обогатена с интензивни пигменти, които обгръщат в чувствен черен цвят всяко косъмче. Включено е масло от камелия, което укрепва миглите, придава им блясък и мекота. Вложен е колаген, който притежава подхранващи, хидратиращи и заздравяващи свойства. Освен това той придава обем и плътност на миглите. Вложените в състава пантенол и витамин E ги предпазват от изсушаване и ги укрепват.

Включените восъци и масла в състава правят текстурата гладка и лесна за нанасяне, без ефект на слепване. Спиралата притежава специална четка с гъсто разположени влакънца, които повдигат, сресват и разделят всяко косъмче от корена до върха. Благодарение на нея и на иновативната формула, миглите са подчертани, дълги и обемни.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Декоративна козметика с витамин E
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  6.29 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
Maybelline X Puma Matte + Metallic Eyeshadow Duo Stick
Дуо стик сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick
Дуо стик руж и хайлайтър за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Golden Rose Smart Lips Moisturising Lipstick
Автоматично хидратиращо червило-молив
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Golden Rose Metals Matte Metallic Lip Crayon
Матово червило-молив с ефект металик
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Maybelline Fit Me Concealer
Коректор за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Manhattan Easy Match Make Up 3 in 1 - SPF 20
Хидратиращ фон дьо тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.10 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
Lip Smacker Coca-Cola Cherry
Балсам за устни от серията "Coca-Cola"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.20 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Kitten
Балсам за устни с аромат на диня
Стандартна цена 7.48 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.35 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Bunny
Балсам за устни с аромат на морковена торта
Стандартна цена 7.48 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.35 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Unicorn
Балсам за устни с вкусен аромат
Стандартна цена 7.48 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.35 лв.
Lily Lolo Natural Lipstick
Хидратиращо червило за устни
Вземи сега с отстъпка -8%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  23.20 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.99 лв.
Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows
Дълготрайни сенки за очи в четири цвята
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Aura Lip Liner
Дълготраен молив за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.49 лв.
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil
Молив за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Декоративна козметика с витамин B5
Lumene Nordic Chic Natural Glow Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Цена:  29.90 лв.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  14.99 лв.
Essence You Better Work Volume & Curl Mascara
Водоустойчива спирала за обемни и извити мигли от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
Essence You Better Work Lenght Definition Mascara
Водоустойчива спирала за удължване на миглите от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Bourjois Silk Edition Compact Powder
Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  24.99 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
Essence #insta Perfect Liquid Highlighter
Течен хайлайтър
Цена:  7.70 лв.
RevitaLash Double-ended Volume Set
Основа и спирала за обемни мигли 2 в 1
Цена:  55.00 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Wanted Brow and Lash Mascara
Прозрачна спирала за мигли и вежди
Цена:  19.90 лв.
Artdeco Liquid Camouflage Full Cover Foundation
Течен фон дьо тен с висока покривност
Цена:  34.90 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  25.99 лв.
Vivienne Sabo Brow Arcade Brow Mascara
Спирала за оформяне на вежди
Цена:  10.99 лв.
Manhattan Long & Swing Mascara
Черна спирала за обемни и извити мигли
Цена:  7.20 лв.
Golden Rose Wonder Lash Mascara 12 x Volume & Lash Lift
Спирала за обемни мигли
Цена:  8.10 лв.
Nivea Care & Colour Balm
Хидратиращ балсам за устни с естествен цвят
Стандартна цена 5.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -9%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.70 лв.
IsaDora Clear Conditioning Mascara
Безцветна спирала за мигли и вежди
Цена:  26.00 лв.
Aura Fix Me Make Up Fixing Spray
Спрей фиксатор за грим
Цена:  6.49 лв.
Bourjois Volume Glamour Ultra Curl Mascara
Дълготрайна спирала за обемни и извити мигли
Цена:  17.40 лв.
Revlon Volume + Length Magnified Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Цена:  21.89 лв.
Revlon Super Length Mascara
Спирала за дълги мигли
Цена:  20.99 лв.
Revlon Ultra Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  20.99 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Mascara
Спирала за мигли с 5 действия
Цена:  21.89 лв.
Още декоративна козметика с витамин B5
Декоративна козметика с колаген
Essie Treat Love & Color Strengthener
Заздравител за нокти с деликатен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.50 лв.
L`Oreal Mega Volume Collagene 24h
Черна спирала за мега обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes
Черна спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Daring Black
Спирала за обемни мигли с наситен черен цвят
Цена:  14.99 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  14.99 лв.
Collistar Twist Ultra-Shiny Gloss
Блестящ гланц за устни с хиалуронова киселина и проколаген
Цена:  35.00 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Цена:  6.29 лв.
Maybelline Volume Express Go Extreme Radical Black
Спирала за обем с наситено черен цвят
Цена:  14.99 лв.
Gosh Velvet Touch Foundation Primer Apricot
Основа за грим с ефект против бръчки
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.40 лв.
Artdeco Lip Brilliance
Гланц за обемни устни
Цена:  21.90 лв.
Maybelline Volume Express Colossal Go Extreme
Наситено черна спирала за обем с колаген
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Mega Volume Miss Manga
Цветна спирала за мега обем
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Excess
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal 100% Black
Спирала с наситено черен цвят за колосален обем
Цена:  14.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal
Спирала с черен цвят за колосален обем
Цена:  14.99 лв.
Colour Celebrities Luxurious Lipstick
Наситено червило за блясък
Цена:  6.90 лв.
CC флуид 8 в 1
От серията "Logona Age Protection"
Стандартна цена 68.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  48.29 лв.
Гланц за обемни устни - Volume Lip Extreme
Цена:  6.40 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster 24h Waterproof
Водоустойчива спирала за обем
Цена:  6.90 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster Curve It!
Спирала за изящно извити мигли
Цена:  6.90 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster
Спирала за мега обем
Цена:  6.50 лв.
Miss Sporty Studio Lash Instant Volume
Спирала за незабавен обем
Цена:  5.50 лв.
Още декоративна козметика с колаген
Козметика за коса с колаген
Nacomi Regenerating Hair Mask
Възстановявяща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Conditioner
Възстановявящ балсам за крехка и суха коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Regenerating Natural Shampoo
Възстановяващ шампоан за крехка и суха коса
Цена:  14.90 лв.
Farmona Radical Volume Shampoo
Шампоан против косопад за тънка и деликатна коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Cream
Реструктуриращ крем 10 в 1 за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цена:  32.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Mask
Реструктурираща маска за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  19.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Shampoo
Реструктуриращ шампоан за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  16.80 лв.
Visage Hair Fashion Conditioner Algae & Collagen
Балсам за коса за ежедневна употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.79 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Foam Hair Conditioner with Amber Extract for Weak Hair Without Volume
Балсам-пяна за слаба коса без обем от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  8.80 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Shampoo
Шампоан за суха и цъфтяща коса с кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  7.80 лв.
Schauma Power Volume 48h Shampoo
Шампоан за обемна и плътна коса
Цени от:  2.65 лв.
Leganza Elixir Hair Cream Mask With Collagen And Olive Oil
Крем-маска за коса с колаген и зехтин от серията "Elixir"
Цена:  8.90 лв.
Dove Advanced Hair Series Youthful Vitality Conditioner
Подхранващ балсам за изтощена и старееща коса от серията "Youthful Vitality"
Цена:  9.40 лв.
Dove Advanced Hair Series Youthful Vitality Shampoo
Подхранващ шампоан за изтощена и старееща коса от серията "Youthful Vitality"
Цена:  9.40 лв.
Syoss Volume Shampoo
Шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Цена:  7.99 лв.
Балсам за коса с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  10.60 лв.
Още козметика за коса с колаген
Козметика за тяло с колаген
Chamos Acaci Moisture Elastic W-Line Breast Pack
Повдигащи и стягащи хидрогел пачове за бюст от серията "Acaci"
Цена:  6.99 лв.
Visage Body Care Aqua Sport Shower Gel
Душ гел с аромат на цитрус
Цена:  2.99 лв.
Harem's Natural Soap Bath Fragrance
Натурален сапун за вана
Цена:  7.50 лв.
Collistar Patch-Treatment Reshaping Firming Critical Areas
Терапия за оформяне и стягане на проблемни зони от тялото от серията "Special Perfect Body"
Цена:  91.00 лв.
Nacomi Smooth Hand Cream Freshly-Baked Papaya Pie
Изглаждащ крем за ръце с аромат на прясно изпечен пай с папая
Цена:  14.90 лв.
Collagena Instant Beauty Anti-Cellulite Serum
Антицелулитен серум със стягащ ефект
Цена:  39.80 лв.
Афродизиак лосион за тяло - Amon
От серията "Sezmar Collection Love"
Цена:  12.00 лв.
Афродизиак лосион за тяло - Varro
От серията "Sezmar Collection Love"
Цена:  12.00 лв.
Мляко за тяло с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  12.60 лв.
Diet Esthetic Body 10 Stretch Marks Cream
Крем за премахване на стрии и белези от серията "Body 10"
Цена:  36.90 лв.
Bilka Mavrud Anti Age Expert Collagen+ Styling Cream
Интензивен дълбоко регенериращ крем модулатор за тяло "Mavrud Age Expert"
Цена:  6.90 лв.
Крем за стягане на бюста
Цена:  10.00 лв.
Мултивитаминен балсам с калций и колаген - SOS
От серията "Swiss recipe"
Цена:  5.60 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Hand & Nail Cream
Интензивен регенериращ крем за ръце и нокти от серията "Mavrud Age Expert"
Цена:  3.10 лв.
Още козметика за тяло с колаген
Козметика за лице с колаген
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Назад към "Спирали за мигли"
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво