store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технолог...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Още снимки на тази боя
Съдържание на кутията
 
Цветове
02 Ultra Light Golden Blond
04 Ultra Light Beige Blond
1 Natural Darkest Black
4 Natural Dark Blonde
4.3 Natural Dark Golden Brown
5 Natural Brown
5.3 Natural Golden Brown
5.6 Rich Auburn
5.15 Natural Iced Brown
6 Natural Light Brown
7 Natural Dark Blonde
7.31 Natural Dark Karamel Blonde
8 Natural Blonde
8.1 Natural Ash Blonde
8.12 Natural Frosted Beige Blonde
9 Natural Light Blonde
9.03 Natural Light Warm Blonde
9.3 Natural Light Golden Blonde
10 Natural Baby Blonde
10.13 Natural Light Baby Blonde
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Excellence Creme


Трайна крем боя за коса със защитна технология
Цена:  11.99 лв.
Избери цвят на боята:
  • 11.99 лв.
    01 Lightest Natural Blonde
  • 11.99 лв.
    02 Ultra Light Golden Blond
  • 11.99 лв.
    04 Ultra Light Beige Blond
  • 11.99 лв.
    1 Natural Darkest Black
  • 11.99 лв.
    4 Natural Dark Blonde
  • 11.99 лв.
    4.3 Natural Dark Golden Brown
  • 11.99 лв.
    5 Natural Brown
  • 11.99 лв.
    5.3 Natural Golden Brown
  • 11.99 лв.
    5.6 Rich Auburn
  • 11.99 лв.
    5.15 Natural Iced Brown
  • 11.99 лв.
    6 Natural Light Brown
  • 11.99 лв.
    7 Natural Dark Blonde
  • 11.99 лв.
    7.31 Natural Dark Karamel Blonde
  • 11.99 лв.
    8 Natural Blonde
  • 11.99 лв.
    8.1 Natural Ash Blonde
  • 11.99 лв.
    8.12 Natural Frosted Beige Blonde
  • 11.99 лв.
    9 Natural Light Blonde
  • 11.99 лв.
    9.3 Natural Light Golden Blonde
  • 11.99 лв.
    10 Natural Baby Blonde
  • 11.99 лв.
    10.13 Natural Light Baby Blonde
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази боя може да бъде доставена в:
Вторник 30-05-2017 г. или
Сряда 31-05-2017 г.
Продукт#157395
ТипБоя
Наличност
9.03 Natural Light Warm Blonde
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
01 Lightest Natural Blonde
04 Ultra Light Beige Blond
1 Natural Darkest Black
4 Natural Dark Blonde
4.3 Natural Dark Golden Brown
5.3 Natural Golden Brown
5.15 Natural Iced Brown
6 Natural Light Brown
7 Natural Dark Blonde
7.31 Natural Dark Karamel Blonde
8 Natural Blonde
8.1 Natural Ash Blonde
8.12 Natural Frosted Beige Blonde
9.3 Natural Light Golden Blonde
10 Natural Baby Blonde
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
02 Ultra Light Golden Blond
5 Natural Brown
5.6 Rich Auburn
9 Natural Light Blonde
10.13 Natural Light Baby Blonde
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
7.31 Natural Dark Karamel Blonde
3600521374818
5.15 Natural Iced Brown
3600521923719
1 Natural Darkest Black
3600522237709
8.12 Natural Frosted Beige Blonde
3600522737933
9.03 Natural Light Warm Blonde
3600522737971
10.13 Natural Light Baby Blonde
3600522779124
04 Ultra Light Beige Blond
3600523234516
02 Ultra Light Golden Blond
3600523253982
9.3 Natural Light Golden Blonde
5011408064834
9 Natural Light Blonde
5011408064858
8.1 Natural Ash Blonde
5011408064889
8 Natural Blonde
5011408064896
7 Natural Dark Blonde
5011408064919
6 Natural Light Brown
5011408064933
5.6 Rich Auburn
5011408064940
5.3 Natural Golden Brown
5011408064964
5 Natural Brown
5011408064971
4 Natural Dark Blonde
5011408065008
10 Natural Baby Blonde
5011408065022
4.3 Natural Dark Golden Brown
5011408065053
01 Lightest Natural Blonde
5011408065077
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Подходяща заЖени
За възрастНад 16 години
Размери на опаковката10.00 / 16.40 / 6.00 cm
Тегло0.277 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Loreal
Красивата коса е здравата коса! Затова специалистите на "L'Oréal Paris" са разработили боята "Excellence" по иновативна технология, осигуряваща максимална защита. Формулата ѝ е базирана на активните съставки про-кератин и серамид, известни със своите мощни възстановяващи и укрепващи свойства. Подсилена с Ionene G, технологията достига до дълбочината на косъма и трайно остава там, за да осигури дълготрайна защита. Активните съставки проникват до сърцевината на косата и я правят силна от корена до върха. Богатият защитен крем обгръща всеки косъм и му придава жизнен цвят. Косата е съживена, 85% по-устойчива при разресване* и копринено мека.

Боята осигурява 100% покритие на сивите и бели коси, както и интензивен цвят в продължение на 6 седмици. Тя е с приятен аромат, който неутрализира миризмата на амоняк и превръща боядисването в изключително преживяване.
Богатата цветова гама ще допадне както на блондинки, така и на брюнетки. Русите нюанси са вдъхновени от изтънчената Грейс Кели. Цветовете са магически и бляскави. Кестенявата колекция излъчва митична топлота и сладострастие. Нейните цветове са вдъхновени от София Лорен - дивата на всички времена.

Приложеният в комплекта накрайник-гребен улеснява нанасянето на боята по кичурите, само с едно движение.

Преди боядисване:
Приложеният в комплекта защитен серум подготвя косата за нанасяне на боята, като подхранва увредените участъци на косъма и особено връхчетата.

По време на боядисването:
Оцветяващият крем, обогатен с про-кератин и наситени пигменти, създава богат, равномерен и дълготраен цвят и гарантира перфектна покривност на белите коси.

След боядисването:
Балсамът, съдържащ серамид, прави косата жива, лесна за разресване и естествено блестяща. Той е в по-голямо количество, за да бъде използван като поддържаща грижа и защита за косата до следващото боядисване.

Резултатът:
Жизнена и силна коса, с дълготраен и наситен цвят, без бели коси.

* Инструментален тест: коса боядисана с "Excellence" в сравнение с коса, измита с шампоан.
Защитен серум:
  • Aqua/Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Glycerin
  • Trideceth-2 Carboxamide Mea
  • Hydrolyzed Oats
  • Phenoxyethanol
  • Ethylparaben
  • Polyquaternium-22
  • Pentasodium Pentetate
  • 2-Oleamido-1.3 Octadecanediol
  • Ceteareth-25
  • Methylparaben
  • Citric Acid
  • Hexadimethrine Chloride
  • Parfum/Fragrance
Крем-проявител:
  • Aqua/Water
  • Hydrogen Peroxide
  • Cetearyl Alcohol
  • Sodium Stannate
  • Trideceth-2 Carboxamide Mea
  • Pentasodium Pentetate
  • Phosphoric Acid
  • Ceteareth-25
  • Tetrasodium Pyrophosphate
  • Glycerin
Балсам:
  • Aqua/Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Glycerin
  • Behentrimonium Chloride
  • Amodimethicone
  • Cetyl Esters
  • Isopropyl Alcohol
  • Hydroxypropyltrimonium
  • Hydrolyzed Wheat Protein
  • Trideceth-12
  • Chlorhexidine Dihydrochloride
  • Panthenol
  • Candelilla Cera/Candelilla Wax
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Methylparaben
  • Cetrimonium Chloride
  • Parfum/Fragrance
Оцветяващ крем:*
  • Aqua (Water)
  • Cetearyl Alcohol
  • Propylene Glycol
  • Deceth-3
  • Laureth-12
  • Ammonium Hydroxide
  • Oleth-30
  • Hexadimethrine Chloride
  • Lauric Acid
  • Glycol Distearate
  • Polyquaternium-22
  • Ethanolamine
  • Silica Dimethyl Silylate Nano / Silica Dimethyl Silylate
  • CI 77891 (Titanium Dioxide)
  • 2.4-Diaminophenoxyethanol HCl
  • M-Aminophenol
  • 5-Amino-6-Chloro-O-Cresol
  • Ascorbic Acid
  • Sodium Metabisulfate
  • Thioglycerin
  • Toluene-2.5-Diamine
  • Dimethicone
  • Pentasodium Pentetate
  • N.N-Bis(2-Hydroxyethyl)-P-Phenylenediamine Sulfate
  • Carbomer
  • Resorcinol
  • Parfum / Fragrance


* При различните цветове на боята може да има леки отклонения в състава.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Защита за косата преди боядисване:
  • Нанесете защитния серум върху суха и немита коса, като акцентирате върху изтощените участъци, особено връхчетата, с леки масажни движения.
  • Не нанасяйте серума в корените.
  • Оставете да подейства, докато подготвяте боята. Не измивайте косата.

Подготовка за боядисване:
  • Сложете приложените в опаковката ръкавици и покрийте раменете си с кърпа, за да избегнете поражения по дрехите.
  • Към флакона с проявител изстискайте цялото съдържание на флакона с оцветяващ крем.
  • Разклатете добре, до пълното хомогенизиране на сместа.

Приложение:
  • Ако боядисвате косата си за първи път или не е боядисвана повече от 3 месеца:
    • Навлажнете косата, но без да я миете и леко подсушете с кърпа.
    • Започнете нанасянето на сместа от корените, като разделяте кичур по кичур. Използвайте обикновения накрайник и четка или приложения накрайник-гребен.
    • След като нанесете боята по цялата коса, разтрийте с ръце, за да разпределите боята равномерно.
    • Оставете за 30 минути.
  • Ако косата ви е боядисвана преди по-малко от 3 месеца или искате да оцветите новопоникналите корени:
    • Навлажнете косата, но без да я миете и леко подсушете с кърпа.
    • Започнете нанасянето на сместа в корените, като разделяте кичур по кичур. Използвайте обикновения накрайник и четка или приложения накрайник-гребен.
    • Оставете за 20 минути.
    • След това разнесете остатъка от сместа по цялата дължина на косата и разтрийте с ръце, за да разпределите боята равномерно.
    • Оставете за 10 още минути.

Съвет: Ако имате много дълга или къдрава коса, използвайте само обикновения апликатор.

Измиване и грижи:
  • Преди да пристъпите към изплакване, напръскайте косата с малко хладка вода и разтъркайте леко, след което изплакнете до потичането на бистра вода.
  • Можете да измиете и с шампоан.
  • Нанесете приложения балсам и оставете да подейства за 2 минути, след което изплакнете обилно. Запазете остатъка за следващите нанасяния, вместо обикновен балсам за коса.

Важно: Прочетете инструкцията преди употреба. Направете тест 48 часа преди боядисването, за да разберете дали няма да реагирате на боята. Не пазете остатък от сместа за следващо нанасяне, тъй като напълно губи свойствата си.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • флакон със защитен серум - 12 ml
  • флакон-апликатор с крем проявител - 72 ml
  • тубичка с оцветяващ крем - 48 ml
  • балсам за фиксиране на цвета - 60 ml
  • апликатор-гребен
  • професионални ръкавици
  • упътване за употреба на български, немски и хърватски език
Рейтинг
Рейтинг: 8.31 / 16 гласа 
За да оцените боята "L'Oreal Excellence Creme", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази боя, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват боята, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази боя, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - боя
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
35 варианта за избор на цвят на боята:
Цени:  5.19÷5.39 лв.
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - боя
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
23 варианта за избор на цвят на боята:
Цена:  5.59 лв.
L'Oreal Prodigy 5 - Безамонячна трайна боя за коса - боя
L'Oreal Prodigy 5
Безамонячна трайна боя за коса

Loreal
16 варианта за избор на цвят на боята:
Цена:  14.99 лв.

L'Oreal Excellence Creme


Трайна крем боя за коса със защитна технология
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  11.99
Продукт#157395
ТипБоя
Наличност
9.03 Natural Light Warm Blonde
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
01 Lightest Natural Blonde
04 Ultra Light Beige Blond
1 Natural Darkest Black
4 Natural Dark Blonde
4.3 Natural Dark Golden Brown
5.3 Natural Golden Brown
5.15 Natural Iced Brown
6 Natural Light Brown
7 Natural Dark Blonde
7.31 Natural Dark Karamel Blonde
8 Natural Blonde
8.1 Natural Ash Blonde
8.12 Natural Frosted Beige Blonde
9.3 Natural Light Golden Blonde
10 Natural Baby Blonde
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
02 Ultra Light Golden Blond
5 Natural Brown
5.6 Rich Auburn
9 Natural Light Blonde
10.13 Natural Light Baby Blonde
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
7.31 Natural Dark Karamel Blonde
3600521374818
5.15 Natural Iced Brown
3600521923719
1 Natural Darkest Black
3600522237709
8.12 Natural Frosted Beige Blonde
3600522737933
9.03 Natural Light Warm Blonde
3600522737971
10.13 Natural Light Baby Blonde
3600522779124
04 Ultra Light Beige Blond
3600523234516
02 Ultra Light Golden Blond
3600523253982
9.3 Natural Light Golden Blonde
5011408064834
9 Natural Light Blonde
5011408064858
8.1 Natural Ash Blonde
5011408064889
8 Natural Blonde
5011408064896
7 Natural Dark Blonde
5011408064919
6 Natural Light Brown
5011408064933
5.6 Rich Auburn
5011408064940
5.3 Natural Golden Brown
5011408064964
5 Natural Brown
5011408064971
4 Natural Dark Blonde
5011408065008
10 Natural Baby Blonde
5011408065022
4.3 Natural Dark Golden Brown
5011408065053
01 Lightest Natural Blonde
5011408065077
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Подходяща заЖени
За възрастНад 16 години
Размери на опаковката10.00 / 16.40 / 6.00 cm
Тегло0.277 kg
Още снимки на тази боя
Съдържание на кутията
Цветове
02 Ultra Light Golden Blond
04 Ultra Light Beige Blond
1 Natural Darkest Black
4 Natural Dark Blonde
4.3 Natural Dark Golden Brown
5 Natural Brown
5.3 Natural Golden Brown
5.6 Rich Auburn
5.15 Natural Iced Brown
6 Natural Light Brown
7 Natural Dark Blonde
7.31 Natural Dark Karamel Blonde
8 Natural Blonde
8.1 Natural Ash Blonde
8.12 Natural Frosted Beige Blonde
9 Natural Light Blonde
9.03 Natural Light Warm Blonde
9.3 Natural Light Golden Blonde
10 Natural Baby Blonde
10.13 Natural Light Baby Blonde
Описание
Красивата коса е здравата коса! Затова специалистите на "L'Oréal Paris" са разработили боята "Excellence" по иновативна технология, осигуряваща максимална защита. Формулата ѝ е базирана на активните съставки про-кератин и серамид, известни със своите мощни възстановяващи и укрепващи свойства. Подсилена с Ionene G, технологията достига до дълбочината на косъма и трайно остава там, за да осигури дълготрайна защита. Активните съставки проникват до сърцевината на косата и я правят силна от корена до върха. Богатият защитен крем обгръща всеки косъм и му придава жизнен цвят. Косата е съживена, 85% по-устойчива при разресване* и копринено мека.

Боята осигурява 100% покритие на сивите и бели коси, както и интензивен цвят в продължение на 6 седмици. Тя е с приятен аромат, който неутрализира миризмата на амоняк и превръща боядисването в изключително преживяване.
Богатата цветова гама ще допадне както на блондинки, така и на брюнетки. Русите нюанси са вдъхновени от изтънчената Грейс Кели. Цветовете са магически и бляскави. Кестенявата колекция излъчва митична топлота и сладострастие. Нейните цветове са вдъхновени от София Лорен - дивата на всички времена.

Приложеният в комплекта накрайник-гребен улеснява нанасянето на боята по кичурите, само с едно движение.

Преди боядисване:
Приложеният в комплекта защитен серум подготвя косата за нанасяне на боята, като подхранва увредените участъци на косъма и особено връхчетата.

По време на боядисването:
Оцветяващият крем, обогатен с про-кератин и наситени пигменти, създава богат, равномерен и дълготраен цвят и гарантира перфектна покривност на белите коси.

След боядисването:
Балсамът, съдържащ серамид, прави косата жива, лесна за разресване и естествено блестяща. Той е в по-голямо количество, за да бъде използван като поддържаща грижа и защита за косата до следващото боядисване.

Резултатът:
Жизнена и силна коса, с дълготраен и наситен цвят, без бели коси.

* Инструментален тест: коса боядисана с "Excellence" в сравнение с коса, измита с шампоан.
За Loreal
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
Защита за косата преди боядисване:
  • Нанесете защитния серум върху суха и немита коса, като акцентирате върху изтощените участъци, особено връхчетата, с леки масажни движения.
  • Не нанасяйте серума в корените.
  • Оставете да подейства, докато подготвяте боята. Не измивайте косата.

Подготовка за боядисване:
  • Сложете приложените в опаковката ръкавици и покрийте раменете си с кърпа, за да избегнете поражения по дрехите.
  • Към флакона с проявител изстискайте цялото съдържание на флакона с оцветяващ крем.
  • Разклатете добре, до пълното хомогенизиране на сместа.

Приложение:
  • Ако боядисвате косата си за първи път или не е боядисвана повече от 3 месеца:
    • Навлажнете косата, но без да я миете и леко подсушете с кърпа.
    • Започнете нанасянето на сместа от корените, като разделяте кичур по кичур. Използвайте обикновения накрайник и четка или приложения накрайник-гребен.
    • След като нанесете боята по цялата коса, разтрийте с ръце, за да разпределите боята равномерно.
    • Оставете за 30 минути.
  • Ако косата ви е боядисвана преди по-малко от 3 месеца или искате да оцветите новопоникналите корени:
    • Навлажнете косата, но без да я миете и леко подсушете с кърпа.
    • Започнете нанасянето на сместа в корените, като разделяте кичур по кичур. Използвайте обикновения накрайник и четка или приложения накрайник-гребен.
    • Оставете за 20 минути.
    • След това разнесете остатъка от сместа по цялата дължина на косата и разтрийте с ръце, за да разпределите боята равномерно.
    • Оставете за 10 още минути.

Съвет: Ако имате много дълга или къдрава коса, използвайте само обикновения апликатор.

Измиване и грижи:
  • Преди да пристъпите към изплакване, напръскайте косата с малко хладка вода и разтъркайте леко, след което изплакнете до потичането на бистра вода.
  • Можете да измиете и с шампоан.
  • Нанесете приложения балсам и оставете да подейства за 2 минути, след което изплакнете обилно. Запазете остатъка за следващите нанасяния, вместо обикновен балсам за коса.

Важно: Прочетете инструкцията преди употреба. Направете тест 48 часа преди боядисването, за да разберете дали няма да реагирате на боята. Не пазете остатък от сместа за следващо нанасяне, тъй като напълно губи свойствата си.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • флакон със защитен серум - 12 ml
  • флакон-апликатор с крем проявител - 72 ml
  • тубичка с оцветяващ крем - 48 ml
  • балсам за фиксиране на цвета - 60 ml
  • апликатор-гребен
  • професионални ръкавици
  • упътване за употреба на български, немски и хърватски език
Назад
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Спечели подарък от "Titania"
Купи продукт от серията "Foot Care" и учатваш в томбола за награда.
Промоция "All Nature"
Подбрана гама козметика за лице на промоцени през май.
Промоция "Barbara Hofmann"
Четки и апликатори за грим с 20% отстъпка през месец май.
Спечели подарък от "Garnier"
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за награда.
Влез във форма за лятото!
Наближава лятото - плаж, бански и ... време е да влезеш във форма!
Rimmel ScandalEyes Rockin' Curves
Спирала за съблазнителни извивки и зашеметяващ обем
Червило
От серията "Lasting Finish"
5 търсения от други посетители:
Плати с Мастъркард и вземи 10% отстъпка
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!