Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Из...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Коса и прическа    Бои и аксесоари    Бои за коса    ...    L'Oreal Excellence Pu...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
01 Ultra-Light Natural Blonde
03 Ultra-Loght Ash Blonde
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Excellence Pure Blonde Ultra-Lightening


Изрусител за коса

Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 22-12-2019г.
Цена:  7.99 лв.
Избери :
  • 7.99 лв.
    01 Ultra-Light Natural Blond
  • 7.99 лв.
    03 Ultra-Loght Ash Blonde
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#254806
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 Ultra-Light Natural Blond
3600523724932
03 Ultra-Loght Ash Blonde
5410103396422
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 16 години
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Искате лесно да изсветлите косата си в домашни условия и тя да остане силна и блестяща?

Специалистите от "L'Oréal" са разработили изрусител "Excellence Pure Blonde" с нова тристепенна грижа за цялостен ритуал за красива коса. В комплекта са добавени специален нежен шампоан и маска, които се грижат за косата след боядисването.

"L'Oreal Excellence Pure Blonde" изсветлява косата с до 4 тона*. Формулата е специално разработена да неутрализира нежеланите жълти и оранжеви оттенъци. Тя съдържа по-висока концентрация на пигменти, което осигурява на косата по-наситен и дълготраен цвят. Освен това ѝ придава великолепен сияен блясък, с който няма как да останете незабелязани.

Включеният специален шампоан, с нежно към скалпа pH, отмива остатъците от оцветителя. Той заглажда косата за да разкрие блясъка ѝ. Маската осигурява богата подхранваща и хидратираща грижа, прави косата копринено мека, еластична и лесна за разресване. Приложеният в комплекта накрайник-гребен улеснява нанасянето на изсветлителя по кичурите, само с едно движение.

* Според производителя.
Състав на крем-оцветителя:
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Propylene Glycol
  • Deceth-3
  • Laureth-12
  • Ammonium Hydroxide
  • Oleth-30
  • Hexadimethrine Chloride
  • Lauric Acid
  • Glycol Distearate
  • Polyquaternium-22
  • Ethanolamine
  • Silica Dimethyl Silylate (Nano) / Silica Dimethyl Silylate
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • 2,4-Diaminophenoxyethanol HCI
  • M-Aminophenol
  • 5-Amino-6-Chloro-O-Cresol
  • Ascorbic Acid
  • Sodium Metabisulfite
  • Thioglycerin
  • Toluene-2,5-Diamine
  • Dimethicone
  • N,N-Bis(2-Hydroxyethyl)-P-Phenylenediamine Sulfate
  • Carbomer
  • Resorcinol
  • EDTA
  • Parfum / Fragrance
Състав на проявителя:
  • Aqua / Water
  • Hydrogen Peroxide
  • Cetearyl Alcohol
  • Sodium Salicylate
  • Trideceth-2 Carboxamide MEA
  • Phosphoric Acid
  • Ceteareth-25
  • Tetrasodium Etidronate
  • Tetrasodium Pyrophosphate
  • Glycerin
Състав на шампоана:
  • Aqua / Water
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Dimethicone
  • Sodium Chloride
  • Parfum / Fragrance
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Mica
  • Coco-Betaine
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Phenoxyethanol
  • Steareth-6
  • Acetic Acid
  • PEG-100 Stearate
  • PEG-45m
  • Trideceth-10
  • Trideceth-3
  • Salicylic Acid
  • Fumaric Acid
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Amodimethicone
  • Isoeugenol
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • BHT
  • Hexylene Glycol
  • Hexyl Cinnamal
  • Glycerin
  • Glycol Distearate
Състав на маската за грижа:
  • Aqua / Water
  • Amodimethicone
  • Stearyl Alcohol
  • Hydroxypropyl Starch Phosphate
  • Isopropyl Myristate
  • Behentrimonium Chloride
  • Cetyl Alcohol
  • Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein
  • Phenoxyethanol
  • Acetic Acid
  • PEG-150 Distearate
  • Trideceth-5
  • Trideceth-6
  • Trideceth-10
  • Panthenol
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Isopropyl Alcohol
  • Isoeugenol
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Caprylyl Glycol
  • Cetrimonium Chloride
  • Hexyl Cinnamal
  • Glycerin
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Преди да започнете боядисването / изсветляването можете да си набавите необходимите аксесоари за боядисване - гребен, купичка, защитна перелина, както и часовник и кърпа.
  • Направете тест за алергични реакции, както е посочено в листовката.
  • Следвай стриктно инструкциите за употреба.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • флакон-апликатор с крем проявител - 72 ml
  • тубичка с оцветяващ крем - 48 ml
  • шампоан - 12 ml
  • маска за фиксиране на цвета - 60 ml
  • апликатор-гребен
  • чифт ръкавици
  • инструкции за употреба
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "L'Oreal Excellence Pure Blonde Ultra-Lightening", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L'Oreal Excellence Pure Blonde Ultra-Lightening


Изрусител за коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 22-12-2019г.
Цена:  7.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#254806
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 Ultra-Light Natural Blond
3600523724932
03 Ultra-Loght Ash Blonde
5410103396422
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 16 години
Тегло0.300 kg
Цветове
01 Ultra-Light Natural Blonde
03 Ultra-Loght Ash Blonde
Описание
Искате лесно да изсветлите косата си в домашни условия и тя да остане силна и блестяща?

Специалистите от "L'Oréal" са разработили изрусител "Excellence Pure Blonde" с нова тристепенна грижа за цялостен ритуал за красива коса. В комплекта са добавени специален нежен шампоан и маска, които се грижат за косата след боядисването.

"L'Oreal Excellence Pure Blonde" изсветлява косата с до 4 тона*. Формулата е специално разработена да неутрализира нежеланите жълти и оранжеви оттенъци. Тя съдържа по-висока концентрация на пигменти, което осигурява на косата по-наситен и дълготраен цвят. Освен това ѝ придава великолепен сияен блясък, с който няма как да останете незабелязани.

Включеният специален шампоан, с нежно към скалпа pH, отмива остатъците от оцветителя. Той заглажда косата за да разкрие блясъка ѝ. Маската осигурява богата подхранваща и хидратираща грижа, прави косата копринено мека, еластична и лесна за разресване. Приложеният в комплекта накрайник-гребен улеснява нанасянето на изсветлителя по кичурите, само с едно движение.

* Според производителя.
Състав
Състав на крем-оцветителя:
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Propylene Glycol
  • Deceth-3
  • Laureth-12
  • Ammonium Hydroxide
  • Oleth-30
  • Hexadimethrine Chloride
  • Lauric Acid
  • Glycol Distearate
  • Polyquaternium-22
  • Ethanolamine
  • Silica Dimethyl Silylate (Nano) / Silica Dimethyl Silylate
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • 2,4-Diaminophenoxyethanol HCI
  • M-Aminophenol
  • 5-Amino-6-Chloro-O-Cresol
  • Ascorbic Acid
  • Sodium Metabisulfite
  • Thioglycerin
  • Toluene-2,5-Diamine
  • Dimethicone
  • N,N-Bis(2-Hydroxyethyl)-P-Phenylenediamine Sulfate
  • Carbomer
  • Resorcinol
  • EDTA
  • Parfum / Fragrance
Състав на проявителя:
  • Aqua / Water
  • Hydrogen Peroxide
  • Cetearyl Alcohol
  • Sodium Salicylate
  • Trideceth-2 Carboxamide MEA
  • Phosphoric Acid
  • Ceteareth-25
  • Tetrasodium Etidronate
  • Tetrasodium Pyrophosphate
  • Glycerin
Състав на шампоана:
  • Aqua / Water
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Dimethicone
  • Sodium Chloride
  • Parfum / Fragrance
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Mica
  • Coco-Betaine
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Phenoxyethanol
  • Steareth-6
  • Acetic Acid
  • PEG-100 Stearate
  • PEG-45m
  • Trideceth-10
  • Trideceth-3
  • Salicylic Acid
  • Fumaric Acid
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Amodimethicone
  • Isoeugenol
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • BHT
  • Hexylene Glycol
  • Hexyl Cinnamal
  • Glycerin
  • Glycol Distearate
Състав на маската за грижа:
  • Aqua / Water
  • Amodimethicone
  • Stearyl Alcohol
  • Hydroxypropyl Starch Phosphate
  • Isopropyl Myristate
  • Behentrimonium Chloride
  • Cetyl Alcohol
  • Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein
  • Phenoxyethanol
  • Acetic Acid
  • PEG-150 Distearate
  • Trideceth-5
  • Trideceth-6
  • Trideceth-10
  • Panthenol
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Isopropyl Alcohol
  • Isoeugenol
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Caprylyl Glycol
  • Cetrimonium Chloride
  • Hexyl Cinnamal
  • Glycerin
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Преди да започнете боядисването / изсветляването можете да си набавите необходимите аксесоари за боядисване - гребен, купичка, защитна перелина, както и часовник и кърпа.
  • Направете тест за алергични реакции, както е посочено в листовката.
  • Следвай стриктно инструкциите за употреба.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • флакон-апликатор с крем проявител - 72 ml
  • тубичка с оцветяващ крем - 48 ml
  • шампоан - 12 ml
  • маска за фиксиране на цвета - 60 ml
  • апликатор-гребен
  • чифт ръкавици
  • инструкции за употреба
Други интересни предложения
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Ombre
Комплект за изсветляване на косата за омбре ефект от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Vip's Prestige
Осветляващ крем за коса 200
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
L'Oreal Preference Extreme Platinium
Изрусител за коса с платинен нюанс
Цена:  19.49 лв.
Vip's Prestige Color Off
Деколор за отстраняване на цвета на трайна боя за коса
Цена:  3.90 лв.
Изрусител - Max Blond с анти-жълт ефект
От серията "Blond Time"
Цена:  3.40 лв.
Elea Professional Colour & Care
Кремообразен изсветлител за коса
Цена:  4.50 лв.
Visage Color Hair Fashion Bleaching Powder 01
Осветляваща пудра за коса
Цена:  3.00 лв.
Изрусител - Silver Effect
От серията "Blond Time"
Цена:  2.50 лв.
Система за отстраняване на цвета от трайно боядисана коса - Decolor time
Цена:  5.90 лв.
Назад към "Изрусители и оксиданти за коса"
Коледни подаръци
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Спечели подарък от Catrice!
Купи продукт Catrice и се включи в томболата.
Промоция "Markwins"
Комплекти и куфарчета с гримове с 25% отстъпка.
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Коледни подаръци