store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Дневни кремове    За всеки тип кожа    L`Oreal Revitalift Filler H...
Начало   Козметика    ...    ...    За всеки ти...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни
 

L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream


Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"

Цена:  29.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 10-06-2020 г., Четвъртък 11-06-2020 г. или
Петък 12-06-2020 г.
Продукт#153761
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523550746
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 40 години до 60 години
Размери на опаковката7.10 / 7.20 / 7.00 cm
Тегло0.253 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За серията L'Oréal Revitalift
  • За L'Oreal Paris
С възрастта се появяват бръчки по кожата и тя губи своя обем и плътност. За да се преборят с този проблем дамите, специалистите от "L'Oréal" създадоха крема "Revitalift Filler [HA]", осигуряващ дневна грижа за лицето. Иновативната му формула е обогатена с концентрирана хиалуронова киселина. Благодарение на нея, кожата е хидратирана в дълбочина и придобива по-стегнат вид. Кремът съдържа още екстракт от фиброксил, който постепенно помага за възстановяване на обема на кожата и контурите на лицето.
Клинично е доказано, че при редовна употреба на крема за лице, след 8 седмици се забелязва как кожата придобива здрав и стегнат вид. Бръчките по челото и пачият крак намаляват, докато бузите стават по-плътни и бръчките на горната устна се изглаждат. Кремът придава на кожата естествен младежки вид.
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Dimethicone
  • Isohexadecane
  • Silica
  • Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid
  • Alcohol Denat.
  • Dipropylene Glycol
  • Synthetic Wax
  • CI 77163 / Bismuth Oxychloride
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • Secale Cereale Extract / Rye Seed Extract
  • Sodium Acrylates Copolymer
  • Sodium Hyaluronate
  • Phenoxyethanol
  • Adenosine
  • PEG-10 Dimethicone
  • Ethylhexyl Hydroxystearate
  • Nylon-12
  • Dimethicone / PEG-10 / 15 Crosspolymer
  • Dimethicone / Polyglycerin-3 Crosspolymer
  • Pentylene Glycol
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Benzyl Benzoate
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Caprylyl Glycol
  • Dipotassium Glycyrrhizate
  • Alpinia Galanga Leaf Extract
  • Disteardimonium Hectorite
  • Disodium Edta
  • Citronellol
  • Parfum / Fragrance
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичният гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от крема върху лицето, шията и деколтето, като е достатъчно количество колкото лешник.
  • Нежно разнесете крема върху цялото лице, като започнете първо от вътрешността и продължите към външната му част.
  • Необходим е само лек натиск с върховете на пръстите докато попие крема и не трябва да се нанася с кръгови движения.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените крема "L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Антибактериални мокри кърпички с аромат на портокалов цвят - В опаковка от 15 броя - крем
Антибактериални мокри кърпички с аромат на портокалов цвят
В опаковка от 15 броя

Septona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.19 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - крем
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Медицинска паста-концентрат за зъби - За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци - крем
Медицинска паста-концентрат за зъби
За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци

Ajona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Schwarzkopf Perfect Mousse - Трайна мус-боя без амоняк - крем
Schwarzkopf Perfect Mousse
Трайна мус-боя без амоняк

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation - Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible" - крем
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
Golden Rose Lipliner - Молив за устни - крем
Golden Rose Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
21 варианта за избор на номер на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - крем
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
14 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - крем
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - крем
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection - Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан - крем
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - Възстановяващ нощен крем против стареене - крем
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ нощен крем против стареене

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream - Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew" - крем
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Manhattan Last & Shine Nail Polish - Дълготраен бързосъхнещ лак за нокти - крем
Manhattan Last & Shine Nail Polish
Дълготраен бързосъхнещ лак за нокти

Manhattan
24 варианта за избор на цвят на лака:
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.10 лв.
Bourjois Silk Edition Compact Powder - Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект - крем
Bourjois Silk Edition Compact Powder
Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект

Bourjois
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  24.99 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - крем
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - крем
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Натурална ментова вода - крем
Натурална ментова вода
Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Ампули против косопад - Prevention and Density - Опаковка от 5 x 10 ml - крем
Ампули против косопад - Prevention and Density
Опаковка от 5 x 10 ml

Keranove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.00 лв.
Diet Esthetic Skin Care Snake Active Anti Wrinkle Cream - Крем за лице със змийска отрова от серията "Snake Active" - крем
Diet Esthetic Skin Care Snake Active Anti Wrinkle Cream
Крем за лице със змийска отрова от серията "Snake Active"

Diet Esthetic
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.90 лв.
Farmona Herbal Care Horsetail Shampoo - Шампоан с полски хвощ за изтощена коса от серията "Herbal Care" - крем
Farmona Herbal Care Horsetail Shampoo
Шампоан с полски хвощ за изтощена коса от серията "Herbal Care"

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Maybelline The Nudes Eyeshadow Palette - Палитра сенки за очи - крем
Maybelline The Nudes Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.90 лв.
Collistar Even Finish Foundation + Primer - SPF 15 - Фон дьо тен и база 2 в 1 за всеки тип кожа - крем
Collistar Even Finish Foundation + Primer - SPF 15
Фон дьо тен и база 2 в 1 за всеки тип кожа

Collistar
Избор за нюанс:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  72.00 лв.
Bell Classic Lipstick - Дълготрайно червило - крем
Bell Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Bell
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Bodi Beauty Bille-BA Intensive Skin Whitening Night Cream - Интензивен избелващ нощен крем за лице 3 в 1 от серията "Bille-BA" - крем
Bodi Beauty Bille-BA Intensive Skin Whitening Night Cream
Интензивен избелващ нощен крем за лице 3 в 1 от серията "Bille-BA"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.

L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream


Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  29.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 10-06-2020 г., Четвъртък 11-06-2020 г. или
Петък 12-06-2020 г.
Продукт#153761
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523550746
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 40 години до 60 години
Размери на опаковката7.10 / 7.20 / 7.00 cm
Тегло0.253 kg
Описание
С възрастта се появяват бръчки по кожата и тя губи своя обем и плътност. За да се преборят с този проблем дамите, специалистите от "L'Oréal" създадоха крема "Revitalift Filler [HA]", осигуряващ дневна грижа за лицето. Иновативната му формула е обогатена с концентрирана хиалуронова киселина. Благодарение на нея, кожата е хидратирана в дълбочина и придобива по-стегнат вид. Кремът съдържа още екстракт от фиброксил, който постепенно помага за възстановяване на обема на кожата и контурите на лицето.
Клинично е доказано, че при редовна употреба на крема за лице, след 8 седмици се забелязва как кожата придобива здрав и стегнат вид. Бръчките по челото и пачият крак намаляват, докато бузите стават по-плътни и бръчките на горната устна се изглаждат. Кремът придава на кожата естествен младежки вид.
Състав
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Dimethicone
  • Isohexadecane
  • Silica
  • Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid
  • Alcohol Denat.
  • Dipropylene Glycol
  • Synthetic Wax
  • CI 77163 / Bismuth Oxychloride
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • Secale Cereale Extract / Rye Seed Extract
  • Sodium Acrylates Copolymer
  • Sodium Hyaluronate
  • Phenoxyethanol
  • Adenosine
  • PEG-10 Dimethicone
  • Ethylhexyl Hydroxystearate
  • Nylon-12
  • Dimethicone / PEG-10 / 15 Crosspolymer
  • Dimethicone / Polyglycerin-3 Crosspolymer
  • Pentylene Glycol
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Benzyl Benzoate
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Caprylyl Glycol
  • Dipotassium Glycyrrhizate
  • Alpinia Galanga Leaf Extract
  • Disteardimonium Hectorite
  • Disodium Edta
  • Citronellol
  • Parfum / Fragrance
За серията L'Oréal Revitalift
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичният гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от крема върху лицето, шията и деколтето, като е достатъчно количество колкото лешник.
  • Нежно разнесете крема върху цялото лице, като започнете първо от вътрешността и продължите към външната му част.
  • Необходим е само лек натиск с върховете на пръстите докато попие крема и не трябва да се нанася с кръгови движения.
Още козметика от серията "L'Oreal Revitalift Laser Renew"
Козметика за лице с хиалуронова киселина
Garnier Hydra Bomb Tissue Mask
Хартиена маска за лице против стареене
Цена:  3.19 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Tissue Mask
Хидратираща хартиена маска за лице
Цена:  3.19 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Cream
Подхранващ крем за суха и чувствителна кожа от серията "Hyaluronic Aloe"
Цена:  9.99 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Super UV Fluid - SPF 50+
Слънцезащитен флуид за лице
Цена:  17.99 лв.
Catrice Hydro Plumping Serum
Серум за лице с хиалуронова киселина
Цена:  12.49 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Bi-Phase Nourishing Oil Elixir
Двуфазно подхранващо олио от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Replumping Moisturizing Tissue Mask
Ултра тънка хартиена маска с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  4.99 лв.
Nature of Agiva Hyalurose Jelly Face Gel
Дневен гел за лице за дехидратирана кожа
Цена:  5.99 лв.
Lumene Lahde Nordic Hydra Fresh Moisture 24H Water Gel
Хидратиращ гел за лице за нормална към мазна кожа от серията "Lahde"
Цена:  38.90 лв.
IDC Institute Purifying Sleeping Mask
Почистваща нощна маска за лице
Цена:  2.99 лв.
Натурален серум за лице 55+
За зряла кожа от серията "Bio Vital"
Цена:  8.90 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness Tissue Mask
Хидратираща и освежаваща памучна маска за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.19 лв.
Regal Age Control Anti-Wrinkle Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Age Control"
Цена:  10.60 лв.
Bioten Hyaluronic Tissue Mask
Хидратираща лист-маска за лице с хиалуронова киселина
Цена:  3.80 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и суха кожа
Цена:  15.99 лв.
Marion Hyaluron Hydration Serum
Хидратиращ серум за лице и деколте с хиалуронова киселина
Цена:  7.30 лв.
Marion Golden Skin Care Peel-off Gold Mask
Отлепяща се маска за лице
Цена:  2.30 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Цена:  85.00 лв.
Bioten Multi-Collagen Concentrated Antiwrinkle Serum
Серум за лице против бръчки
Цена:  12.50 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за мазна и смесена кожа
Цена:  12.60 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Цена:  63.00 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Хидратиращи продукти за лице
Lumene Lahde Hydration Recovery Aerating Gel Mask
Хидратираща аеро-гел маска за лице от серията "Lahde"
Цена:  38.90 лв.
Sante Moisturising Day Cream
Хидратиращ дневен крем за лице с био масла от инка инчи и ший за суха кожа
Цена:  25.99 лв.
SVR Hydraliane BB Cream - SPF 20
BB крем за всеки тип кожа от серията "Hydraliane"
Цена:  28.10 лв.
My Rose Moisturizing Face Cream
Овлажняващ крем за лице с екстракт от роза за нормална кожа
Цена:  3.50 лв.
Интензивно хидратиращ дневен крем за лице с розово масло
От серията "Signature Spa"
Цена:  10.80 лв.
Skin Blossom Age Resist Face Cream
Хидратиращ крем за лице за нормална към суха кожа
Цена:  25.90 лв.
Snail Cream 24 Hours
Регенериращ крем за лице с екстракт от охлюви
Цена:  30.90 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Hydrating Day Cream
Хидратиращ дневен крем за лице от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  12.80 лв.
Lumene Valo Nordic-C Arctic Berry Oil-Cocktail
Серум коктейл за лице с натурални масла от серията "Valo"
Цена:  57.80 лв.
Nivea Soft Mix Me Berry Charming Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на сочни плодове
Цена:  6.49 лв.
Nivea Soft Mix Me Happy Exotic Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на тропически плодове от серията "Mix me"
Цена:  6.19 лв.
Nivea Soft Mix Me Chilled Oasis Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с ментов аромат от серията "Mix me"
Цена:  6.49 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Skin Saviour Balm
Подхранващ балсам за лице и тяло за всеки тип кожа от серията "Harmonia"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Intense Moisturizer
Интензивен хидратиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Harmonia"
Цена:  68.90 лв.
Lumene Lаhde Aqua Lumenssence Beauty Lotion
Хидратиращ течен лосион за лице от серията "Lahde"
Цена:  24.90 лв.
Afrodita Cosmetics Almond Multi-Active Moisturising Cream
Хидратиращ крем за лице с бадем и пчелно млечице за нормална и комбининрана кожа
Цена:  19.10 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Care Aloe Vera Nourishing Cream
Подхранващ крем за лице с алое вера за суха и дехидратирана кожа
Цена:  19.10 лв.
Afrodita Cosmetics Young & Pure Moisturising Cream
Овлажняващ крем за лице за нормална до комбинирана кожа
Цена:  15.20 лв.
Afrodita Cosmetics 4D Collagen Moisturising Serum
Хидратиращ серум за лице против бръчки с морски колаген
Цена:  38.80 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Cream 20+
Хидратиращ крем за лице за суха кожа
Цена:  31.50 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Cream 20+
Хидратиращ крем за лице за нормална до комбинирана кожа
Цена:  31.50 лв.
Lavera Basis Sensitiv Soft Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице, ръце и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  15.10 лв.
Black Sea Stars Pomorie Bay Hydrating Day Cream
Хидратиращ дневен крем за лице за всеки тип кожа от серията "Pomorie Bay"
Цена:  21.60 лв.
Bioten Rich Moisturizing Cream
Универсален хидратиращ крем за лице, ръце и тяло за суха кожа
Цени от:  3.30 лв.
Още хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
L'Oreal Revitalift Filler HA Serum
Серум за лице против бръчки с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser X3 - SPF 20
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser"
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Serum
Концентриран серум за лице с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Anti-Ageing Revolumizing Care Night
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Face, Contours and Neck Re-Support Cream
Крем за възстановяване контура на лицето и шията от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
Назад към "Дневни кремове за всеки тип кожа"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Дамски дезодоранти
Дамски парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги