store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L'Oreal Mega Volume Miss Manga - Цветна спира...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
 
Цветове
Tropical Violet
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Mega Volume Miss Manga


Цветна спирала за мега обем

Цена за цвят на спиралата - Black:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 09-06-2020 г., Сряда 10-06-2020 г. или
Четвъртък 11-06-2020 г.
Продукт#128177
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522387459
Категории
Разфасовка8.5 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.50 / 13.00 / 2.50 cm
Тегло0.025 kg
  • Описание
  • За L'Oreal Paris
Огромни очи, мигли, като испански дантелени ветрила, изразителен поглед, който може да докосне сърцето ти – няма спор, че говорим за манга героиня... Или не? Такива мигли и изразителен поглед могат да се постигнат с една от забележителните колагенови спирали на "L'Orèal" - "Miss Manga". Тя създава мега обем на горните и долни мигли, като за това помага не само великолепната колагенова формула, която увеличава обема на миглите до 9 пъти, но и иновативната чупеща се четка.
При срещата с вода колагеновите сфери се разширяват и карат миглите да изглеждат повече, по-плътни и дълги. Четката на спиралата е конусовидна, чупеща се на 360°. Изключителната формула съдържа три полимера за плътно прилепване, срещу слепване на отделните косъмчета и за издръжливост.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Поставете четката хоризонтално в основата на миглите.
  • Направете зиг-заг движения от корена до върха.
  • Нанесете на долните мигли с коничния връх на четката.

Важно: Избягвайте многократното връщане на четката във флакона, защото така попада въздух в опаковката и изсушава спиралата. Това може да доведе до претрупване на четката и съответно по миглите.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 3 гласа 
За да оцените спиралата "L'Oreal Mega Volume Miss Manga", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - спирала
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
Оцветяваща натурална крем-къна - От серията "Herbal Time" - спирала
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Избор за цвят на къната:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.60 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - спирала
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Бебешки влажни кърпички със смрадлика - Опаковки от 24 ÷ 90 броя - спирала
Бебешки влажни кърпички със смрадлика
Опаковки от 24 ÷ 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Крем за ръце против напуквания с облепиха - спирала
Крем за ръце против напуквания с облепиха
Rosa Impex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation - Фон дьо тен с фото финиш - спирала
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за цвят на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.50 лв.
Wet'n'Wild Color Icon Bronzer - Бронзираща пудра от серията "Color Icon" - спирала
Wet'n'Wild Color Icon Bronzer
Бронзираща пудра от серията "Color Icon"

Wet'n'Wild
Избор за цвят на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - спирала
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Крем за ръце и нокти с невен за суха кожа - спирала
Крем за ръце и нокти с невен за суха кожа
Rosa Impex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Бебешки крем-сапун с екстракт от невен - спирала
Бебешки крем-сапун с екстракт от невен
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.09 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - спирала
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer - Коректор за прикриване на несъвършенства - спирала
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer
Коректор за прикриване на несъвършенства

Maybelline
Избор за нюанс на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.99 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - спирала
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
39 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Бебешки крем-сапун с овлажняващо действие - С масло от маслина и пантенол - спирала
Бебешки крем-сапун с овлажняващо действие
С масло от маслина и пантенол

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.09 лв.
Бебешки крем-сапун с екстракт от смрадлика - спирала
Бебешки крем-сапун с екстракт от смрадлика
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.09 лв.
Бебешки сапун с екстракт от лайка - спирала
Бебешки сапун с екстракт от лайка
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.09 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - спирала
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
32 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick - Течно червило с матов ефект - спирала
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick
Течно червило с матов ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на червлилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.90 лв.
Тампони за почистване на лице - Опаковки от 50 ÷ 120 броя - спирала
Тампони за почистване на лице
Опаковки от 50 ÷ 120 броя

Fantasy Flirt
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 300 броя - спирала
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 300 броя

Agiva
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка от -7% до 11!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.79 лв.
Вода за уста - Gum Protection - С екстракт от смрадлика и грозде - спирала
Вода за уста - Gum Protection
С екстракт от смрадлика и грозде

Tetradent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.10 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison - Дълготрайна течна очна линия - спирала
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals - Хидратиращо червило в телесни цветове - спирала
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Bell HypoAllergenic Long & Volume Mascara - Спирала за обемни и дълги мигли от серията "HypoAllergenic" - спирала
Bell HypoAllergenic Long & Volume Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли от серията "HypoAllergenic"

Bell
Избор за цвят на спиралата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.40 лв.

L'Oreal Mega Volume Miss Manga


Цветна спирала за мега обем

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за цвят на спиралата - Black:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 09-06-2020 г., Сряда 10-06-2020 г. или
Четвъртък 11-06-2020 г.
Продукт#128177
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522387459
Категории
Разфасовка8.5 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.50 / 13.00 / 2.50 cm
Тегло0.025 kg
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
Цветове
Tropical Violet
Описание
Огромни очи, мигли, като испански дантелени ветрила, изразителен поглед, който може да докосне сърцето ти – няма спор, че говорим за манга героиня... Или не? Такива мигли и изразителен поглед могат да се постигнат с една от забележителните колагенови спирали на "L'Orèal" - "Miss Manga". Тя създава мега обем на горните и долни мигли, като за това помага не само великолепната колагенова формула, която увеличава обема на миглите до 9 пъти, но и иновативната чупеща се четка.
При срещата с вода колагеновите сфери се разширяват и карат миглите да изглеждат повече, по-плътни и дълги. Четката на спиралата е конусовидна, чупеща се на 360°. Изключителната формула съдържа три полимера за плътно прилепване, срещу слепване на отделните косъмчета и за издръжливост.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Поставете четката хоризонтално в основата на миглите.
  • Направете зиг-заг движения от корена до върха.
  • Нанесете на долните мигли с коничния връх на четката.

Важно: Избягвайте многократното връщане на четката във флакона, защото така попада въздух в опаковката и изсушава спиралата. Това може да доведе до претрупване на четката и съответно по миглите.
Декоративна козметика с колаген
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Gosh Velvet Touch Foundation Primer Apricot
Основа за грим с ефект против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.60 лв.
Гланц за обемни устни - Volume Lip Extreme
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Mascara Women's Day Edition
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
Max Factor Volume Infusion Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  23.49 лв.
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Цена:  6.29 лв.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Bourjois Eye Catching Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  22.89 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Daring Black
Спирала за обемни мигли с наситен черен цвят
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
IsaDora Twist-Up Gloss Stick Moisturing Lip Filler
Хидратиращ гланц филър за устни от серията "Twist-Up"
Цена:  28.00 лв.
Maybelline Volume Express Go Extreme Radical Black
Спирала за обем с наситено черен цвят
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Artdeco Lip Brilliance
Гланц за обемни устни
Цена:  21.90 лв.
Maybelline Volume Express Colossal Go Extreme
Наситено черна спирала за обем с колаген
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Excess
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят
Цена:  19.99 лв.
L`Oreal Mega Volume Collagene 24h
Черна спирала за мега обем
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal 100% Black
Спирала с наситено черен цвят за колосален обем
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal
Спирала с черен цвят за колосален обем
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Colour Celebrities Luxurious Lipstick
Наситено червило за блясък
Цена:  6.90 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster Curve It!
Спирала за изящно извити мигли
Цена:  6.69 лв.
Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic
Спирала с 3D ефект
Цена:  5.29 лв.
Miss Sporty Studio Lash Instant Volume
Спирала за незабавен обем
Цена:  5.29 лв.
Още декоративна козметика с колаген
Козметика за коса с колаген
Tresemme Collagen + Fullness Thickening Balm
Уплътняващ балсам за фина коса без отмиване от серията "Collagen + Fullness"
Цена:  7.69 лв.
Tresemme Collagen + Fullness Conditioner
Балсам за фина коса от серията "Collagen + Fullness"
Цена:  8.69 лв.
Tresemme Collagen + Fullness Shampoo
Шампоан за фина коса от серията "Collagen + Fullness"
Цена:  8.69 лв.
Collagena Solution Hair Fall Control
Спрей против косопад
Цена:  39.80 лв.
Orzene Beer Collagen Boost hair Mask Flat + Fine Hair
Заздравяваща маска за обем за тънка коса
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Cream Flat + Fine Hair
Възстановяващ крем за обем за тънка коса
Цена:  12.79 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Conditioner Flat + Fine Hair
Заздравяващ баласам за обем за тънка коса
Цена:  5.39 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Shampoo Flat + Fine Hair
Заздравяващ шампоан за обем за тънка коса
Цена:  7.39 лв.
Dove Advanced Hair Series Colour Care Vibrancy Conditioner
Балсам за боядисана коса с колаген
Цена:  9.80 лв.
Dove Advanced Hair Series Colour Care Vibrancy Shampoo
Шампоан за боядисана коса с колаген
Цена:  9.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Mask
Възстановявяща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Conditioner
Възстановявящ балсам за крехка и суха коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Regenerating Natural Shampoo
Възстановяващ шампоан за крехка и суха коса
Цена:  14.90 лв.
Farmona Radical Volume Shampoo
Шампоан против косопад за тънка и деликатна коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Cream
Реструктуриращ крем 10 в 1 за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цена:  32.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Mask
Реструктурираща маска за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  19.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Shampoo
Реструктуриращ шампоан за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  16.80 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Foam Hair Conditioner with Amber Extract for Weak Hair Without Volume
Балсам-пяна за слаба коса без обем от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  8.80 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Shampoo
Шампоан за суха и цъфтяща коса с кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  7.80 лв.
Leganza Elixir Hair Cream Mask With Collagen And Olive Oil
Крем-маска за коса с колаген и зехтин от серията "Elixir"
Цена:  8.90 лв.
Visage Hair Fashion Conditioner Algae & Collagen
Балсам за коса за ежедневна употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.69 лв.
Visage Hair Fashion Every Day Algae & Collagen Shampoo
Шампоан за честа употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.69 лв.
Syoss Volume Shampoo
Шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Балсам за коса с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  11.40 лв.
Още козметика за коса с колаген
Козметика за тяло с колаген
Diet Esthetic Body 10 Stretch Marks Cream
Крем за премахване на стрии и белези от серията "Body 10"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  36.90 лв.
Chamos Acaci Moisture Elastic W-Line Breast Pack
Повдигащи и стягащи хидрогел пачове за бюст от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Collagena Instant Beauty Anti-Cellulite Serum
Антицелулитен серум със стягащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.80 лв.
Подхранващо крем-масло за ръце и тяло
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Скраб за лице и тяло - Herbis
С кафе и аромат на тирамису
Цена:  17.90 лв.
Nacomi Smooth Hand Cream Freshly-Baked Papaya Pie
Изглаждащ крем за ръце с аромат на прясно изпечен пай с папая
Цена:  14.90 лв.
Мляко за тяло с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  13.60 лв.
Bilka Mavrud Anti Age Expert Collagen+ Styling Cream
Интензивен дълбоко регенериращ крем модулатор за тяло "Mavrud Age Expert"
Цена:  6.90 лв.
Мултивитаминен балсам с калций и колаген - SOS
От серията "Swiss recipe"
Цена:  5.60 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Hand & Nail Cream
Интензивен регенериращ крем за ръце и нокти от серията "Mavrud Age Expert"
Цена:  3.10 лв.
Още козметика за тяло с колаген
Козметика за лице с колаген
Regal Age Control Protective Anti-Aging Cream DNA - SPF 30
Защитен крем за лице против бръчки от серията "Age Control"
Цена:  12.10 лв.
Nature of Agiva Active Collagen Day Gel Cream Derma Filler
Дневен гел крем филър против бръчки с колаген
Цена:  6.30 лв.
Chamos Acaci Dark Circle Thief Eye Patch
Черна маска за околоочния контур против тъмни кръгове и бръчки от серията "Acaci"
Цена:  1.99 лв.
Bioten Collagen Tissue Mask
Стягаща лист-маска за лице с колаген
Цена:  3.80 лв.
Bioten Multi-Collagen Concentrated Antiwrinkle Serum
Серум за лице против бръчки
Цена:  12.50 лв.
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch
Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci"
Цена:  1.99 лв.
Chamos Acaci Colagen Repair Silk Mask
Възстановяваща маска за лице с колаген от серията "Acaci"
Цена:  3.99 лв.
Collagena Naturalis Express Lines Smoothing Serum Specific Care
Серум за изглаждане на мимически бръчки от серията "Naturalis"
Цена:  39.80 лв.
Collagena Naturalis Intensive Anti-Spot Serum Specific Care
Депигментиращ серум за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Цена:  39.80 лв.
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care
Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Naturalis Lumisphere Day Cream
Дневен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Rose Natural Lift Serum
Серум за лице с колаген, гуарана и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Rose Natural Contour Serum Eyes and Lips
Серум за около очи и устни с колаген, хиалурон и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Rose Natural Night Cream Nourishing & Regenerating
Подхранващ и регенериращ нощен крем за лице с колаген и масла от жожоба и роза от серията "Rose Natural"
Цена:  19.80 лв.
Collagena Rose Natural Day Cream Hydrating & Regenerating
Хидратиращ и регенериращ дневен крем за лице с колаген, хиалурон и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  22.80 лв.
Collagena Rose Natural Rose Water
Розова вода с колаген от серията "Rose Natural"
Цена:  9.80 лв.
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch
Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci"
Цена:  4.99 лв.
Nature of Agiva Active Collagen Night Gel Cream Derma Filler
Нощен гел крем против бръчки с колаген
Цена:  6.30 лв.
Успокояваща маска за лице
От серията "Beauty Visage"
Цена:  2.99 лв.
Подмладяваща маска за лице с колаген
От серията "Beauty Visage"
Цена:  2.99 лв.
Подхранваща маска за лице
От серията "Beauty Visage"
Цена:  2.99 лв.
IDC Institute Gold Peel Off Mask
Отлепяща се маска за лице
Цена:  14.99 лв.
IDC Institute Silver Peel Off Mask
Отлепяща се маска за лице с морска сол, колаген и алое
Цена:  6.49 лв.
IDC Institute Two Step Treatment Collagen & Jojoba Oil
Антиейдж терапия за лице и шия в 2 стъпки с лист маска и серум
Цена:  4.50 лв.
Още козметика за лице с колаген
Други интересни предложения
L'Oreal Volume Million Lashes Mascara Women's Day Edition
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
Скраб за лице и тяло - Herbis
С кафе и аромат на тирамису
Цена:  17.90 лв.
L`Oreal Mega Volume Collagene 24h
Черна спирала за мега обем
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Excess
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal 100% Black
Спирала с наситено черен цвят за колосален обем
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Maybelline Volume Express Go Extreme Radical Black
Спирала за обем с наситено черен цвят
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal Go Extreme
Наситено черна спирала за обем с колаген
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal
Спирала с черен цвят за колосален обем
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Грижовен фон дьо тен
Дамски дезодоранти
Трайна боя за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги