store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L'Oreal Volume Million Lashes Excess - Спирал...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
 

L'Oreal Volume Million Lashes Excess


Спирала за обемни мигли

Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Петък 24-01-2020 г. или
Понеделник 27-01-2020 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#128148
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522218791
Категории
Разфасовка9 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 12.00 / 2.40 cm
Тегло0.026 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Красотата има нужда от подкрепа и подчертаване. За да изваете миглите си и да ги накарате да изглеждат много повече, можете да разчитате на "милионизиращата" спирала на "L'Oréal" - "Million Lashes Excess". Формулата ѝ е обогатена с колаген, който придава неколкократен обем, раздалечава косъмчетата едно от друго и ги прави да изглеждат по-плътни.
Четката на спиралата е създадена с множество косъмчета, които разделят, сресват и разнасят колагеновата формула по всяка мигла – от корена, до върха. Във вътрешността на шишенцето има механизъм, който отнема излишното количество спирала, за да не се натрупва и слепва косъмчетата.
Текстурата на спиралата е уникална, като концентрацията на пигментите в нея е оптимизирана.
Спиралата осигурява обем и наситен черен цвят в продължение на 24 часа.
Формулата е обогатена с анти-слепващи вещества, които осигуряват равномерното разпределяне на спиралата по миглите, без да има натрупване.
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Cera Alba / Beeswax / Cire Dabeille
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax / Cire De Carnauba
  • Acacia Senegal / Acacia Senegal Gum
  • Glycerin
  • Cetyl Alcohol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Steareth-20
  • Phenyl Ethyl Alcohol
  • Sodium Polymethacrylate
  • Propylene Glycol
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Silica
  • Disodium EDTA
  • Polyquaternium-10
  • Soluble Collagen
  • Panthenol
  • Sodium Chondroitin Sulfate
  • Atelocollagen
  • May Contain:
    • CI 77491 / Iron Oxides
    • CI 77492 / Iron Oxides
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77007 / Ultramarines
    • Mica
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.

Важно: Избягвайте многократното връщане на четката във флакона, защото така попада въздух в опаковката и изсушава спиралата. Това може да доведе до претрупване на четката и съответно по миглите.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "L'Oreal Volume Million Lashes Excess", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също

L'Oreal Volume Million Lashes Excess


Спирала за обемни мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Петък 24-01-2020 г. или
Понеделник 27-01-2020 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#128148
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522218791
Категории
Разфасовка9 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 12.00 / 2.40 cm
Тегло0.026 kg
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
Описание
Красотата има нужда от подкрепа и подчертаване. За да изваете миглите си и да ги накарате да изглеждат много повече, можете да разчитате на "милионизиращата" спирала на "L'Oréal" - "Million Lashes Excess". Формулата ѝ е обогатена с колаген, който придава неколкократен обем, раздалечава косъмчетата едно от друго и ги прави да изглеждат по-плътни.
Четката на спиралата е създадена с множество косъмчета, които разделят, сресват и разнасят колагеновата формула по всяка мигла – от корена, до върха. Във вътрешността на шишенцето има механизъм, който отнема излишното количество спирала, за да не се натрупва и слепва косъмчетата.
Текстурата на спиралата е уникална, като концентрацията на пигментите в нея е оптимизирана.
Спиралата осигурява обем и наситен черен цвят в продължение на 24 часа.
Формулата е обогатена с анти-слепващи вещества, които осигуряват равномерното разпределяне на спиралата по миглите, без да има натрупване.
Състав
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Cera Alba / Beeswax / Cire Dabeille
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax / Cire De Carnauba
  • Acacia Senegal / Acacia Senegal Gum
  • Glycerin
  • Cetyl Alcohol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Steareth-20
  • Phenyl Ethyl Alcohol
  • Sodium Polymethacrylate
  • Propylene Glycol
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Silica
  • Disodium EDTA
  • Polyquaternium-10
  • Soluble Collagen
  • Panthenol
  • Sodium Chondroitin Sulfate
  • Atelocollagen
  • May Contain:
    • CI 77491 / Iron Oxides
    • CI 77492 / Iron Oxides
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77007 / Ultramarines
    • Mica
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.

Важно: Избягвайте многократното връщане на четката във флакона, защото така попада въздух в опаковката и изсушава спиралата. Това може да доведе до претрупване на четката и съответно по миглите.
Декоративна козметика с колаген
L'Oreal Volume Million Lashes Mascara Women's Day Edition
Спирала за обемни мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  19.99 лв.
Max Factor Volume Infusion Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  22.70 лв.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
L`Oreal Mega Volume Collagene 24h
Черна спирала за мега обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal 100% Black
Спирала с наситено черен цвят за колосален обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Maybelline Volume Express Go Extreme Radical Black
Спирала за обем с наситено черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Гланц за обемни устни - Volume Lip Extreme
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Цена:  6.29 лв.
Bourjois Eye Catching Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  21.99 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Daring Black
Спирала за обемни мигли с наситен черен цвят
Цена:  14.99 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster
Спирала за мега обем
Цена:  6.50 лв.
IsaDora Twist-Up Gloss Stick Moisturing Lip Filler
Хидратиращ гланц филър за устни от серията "Twist-Up"
Цена:  28.00 лв.
Gosh Velvet Touch Foundation Primer Apricot
Основа за грим с ефект против бръчки
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.40 лв.
Artdeco Lip Brilliance
Гланц за обемни устни
Цена:  21.90 лв.
Maybelline Volume Express Colossal Go Extreme
Наситено черна спирала за обем с колаген
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Mega Volume Miss Manga
Цветна спирала за мега обем
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal
Спирала с черен цвят за колосален обем
Цена:  14.99 лв.
Miss Sporty Pump Up Booster Curve It!
Спирала за изящно извити мигли
Цена:  6.90 лв.
Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic
Спирала с 3D ефект
Цена:  5.50 лв.
Miss Sporty Studio Lash Instant Volume
Спирала за незабавен обем
Цена:  5.50 лв.
Още декоративна козметика с колаген
Козметика за коса с колаген
Orzene Beer Collagen Boost Cream Flat + Fine Hair
Възстановяващ крем за обем за тънка коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.69 лв.
Collagena Solution Hair Fall Control
Спрей против косопад
Цена:  39.80 лв.
Orzene Beer Collagen Boost hair Mask Flat + Fine Hair
Заздравяваща маска за обем за тънка коса
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Conditioner Flat + Fine Hair
Заздравяващ баласам за обем за тънка коса
Цена:  5.39 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Shampoo Flat + Fine Hair
Заздравяващ шампоан за обем за тънка коса
Цена:  7.39 лв.
Dove Advanced Hair Series Colour Care Vibrancy Conditioner
Балсам за боядисана коса с колаген
Цена:  9.80 лв.
Dove Advanced Hair Series Colour Care Vibrancy Shampoo
Шампоан за боядисана коса с колаген
Цена:  9.80 лв.
Farmona Radical Volume Shampoo
Шампоан против косопад за тънка и деликатна коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Nacomi Regenerating Hair Mask
Възстановявяща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Conditioner
Възстановявящ балсам за крехка и суха коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Regenerating Natural Shampoo
Възстановяващ шампоан за крехка и суха коса
Цена:  14.90 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Cream
Реструктуриращ крем 10 в 1 за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цена:  32.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Mask
Реструктурираща маска за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  19.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Shampoo
Реструктуриращ шампоан за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  16.80 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Foam Hair Conditioner with Amber Extract for Weak Hair Without Volume
Балсам-пяна за слаба коса без обем от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  8.80 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Shampoo
Шампоан за суха и цъфтяща коса с кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  7.80 лв.
Leganza Elixir Hair Cream Mask With Collagen And Olive Oil
Крем-маска за коса с колаген и зехтин от серията "Elixir"
Цена:  8.90 лв.
Visage Hair Fashion Conditioner Algae & Collagen
Балсам за коса за ежедневна употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.69 лв.
Visage Hair Fashion Every Day Algae & Collagen Shampoo
Шампоан за честа употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.69 лв.
Syoss Volume Shampoo
Шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Балсам за коса с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  11.40 лв.
Още козметика за коса с колаген
Козметика за тяло с колаген
Chamos Acaci Moisture Elastic W-Line Breast Pack
Повдигащи и стягащи хидрогел пачове за бюст от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Collagena Instant Beauty Anti-Cellulite Serum
Антицелулитен серум със стягащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.80 лв.
Подхранващо крем-масло за ръце и тяло
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Скраб за лице и тяло - Herbis
С кафе и аромат на тирамису
Цена:  17.90 лв.
Eveline Slim Extreme 4D Pressotherapy Anti-Cellulite Lifting Serum
Антицелулитен лифтинг серум с ефект на пресотерапия от серията "Slim Extreme 4D"
Цена:  16.60 лв.
Nacomi Smooth Hand Cream Freshly-Baked Papaya Pie
Изглаждащ крем за ръце с аромат на прясно изпечен пай с папая
Цена:  14.90 лв.
Афродизиак лосион за тяло - Amon
От серията "Sezmar Collection Love"
Цена:  12.00 лв.
Афродизиак лосион за тяло - Varro
От серията "Sezmar Collection Love"
Цена:  12.00 лв.
Мляко за тяло с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  13.60 лв.
Diet Esthetic Body 10 Stretch Marks Cream
Крем за премахване на стрии и белези от серията "Body 10"
Цена:  36.90 лв.
Bilka Mavrud Anti Age Expert Collagen+ Styling Cream
Интензивен дълбоко регенериращ крем модулатор за тяло "Mavrud Age Expert"
Цена:  6.90 лв.
Крем за стягане на бюста
Цена:  10.00 лв.
Мултивитаминен балсам с калций и колаген - SOS
От серията "Swiss recipe"
Цена:  5.60 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Hand & Nail Cream
Интензивен регенериращ крем за ръце и нокти от серията "Mavrud Age Expert"
Цена:  3.10 лв.
Още козметика за тяло с колаген
Козметика за лице с колаген
Collagena Instant Beauty Lips Booster Cream
Крем филър за увеличаване обема на устните
Цена:  26.80 лв.
Bioten Multi-Collagen Concentrated Antiwrinkle Serum
Серум за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Day Cream - SPF 10
Дневен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch
Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci"
Цена:  4.99 лв.
Farmona Herbal Care Argan Nourishing Mask
Подхранваща маска за лице за суха кожа 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Harem's Black Silver Peel-Off Face Mask
Отлепваща се маска за лице за проблемна и акнетична кожа
Цена:  18.00 лв.
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch
Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci"
Цена:  1.99 лв.
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care
Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  27.60 лв.
Collagena Naturalis Intensive Anti-Spot Serum Specific Care
Депигментиращ серум за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Цена:  39.80 лв.
Collagena Naturalis Depigment Lumiskin Effect Specific Care
Интензивен крем депигмент за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Цена:  29.80 лв.
Collagena Naturalis Night Cream
Нощен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Naturalis Lumisphere Day Cream
Дневен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Rose Natural Lift Serum
Серум за лице с колаген, гуарана и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Rose Natural Contour Serum Eyes and Lips
Серум за около очи и устни с колаген, хиалурон и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Rose Natural Night Cream Nourishing & Regenerating
Подхранващ и регенериращ нощен крем за лице с колаген и масла от жожоба и роза от серията "Rose Natural"
Цена:  19.80 лв.
Collagena Rose Natural Day Cream Hydrating & Regenerating
Хидратиращ и регенериращ дневен крем за лице с колаген, хиалурон и розово масло от серията "Rose Natural"
Цена:  22.80 лв.
Collagena Rose Natural Rose Water
Розова вода с колаген от серията "Rose Natural"
Цена:  9.80 лв.
Regal Age Control Protective Anti-Aging Cream DNA - SPF 30
Защитен крем за лице против бръчки от серията "Age Control"
Цена:  12.10 лв.
IDC Institute Gold Peel Off Mask
Отлепяща се маска за лице
Цена:  14.99 лв.
IDC Institute Silver Peel Off Mask
Отлепяща се маска за лице с морска сол, колаген и алое
Цена:  6.49 лв.
IDC Institute Two Step Treatment Collagen & Jojoba Oil
Антиейдж терапия за лице и шия в 2 стъпки с лист маска и серум
Цена:  4.50 лв.
Още козметика за лице с колаген
Други интересни предложения
L`Oreal Mega Volume Collagene 24h
Черна спирала за мега обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Volumissime X5 Carbon Black
Спирала за обемни мигли с наситено черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Mega Volume Miss Manga
Цветна спирала за мега обем
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Mega Volume Miss Hippie Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Крем за стягане на бюста
Цена:  10.00 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Fatale
Спирала за обемни и подчертани мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Козметика за коса
Спирала за обемни мигли
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги