Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Против стареене 40+  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Против стареене 40+    L`Oreal Revitalift Day Cream - Дневен крем ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L`Oreal Revitalift Day Cream


Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"

Цена:  24.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 19-11-2019 г., Сряда 20-11-2019 г. или
Четвъртък 21-11-2019 г.
Продукт#126807
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600520160764
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 40 години
Размери на опаковката7.00 / 7.00 / 7.00 cm
Тегло0.250 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията L'Oréal Revitalift
  • За L'Oreal Paris
С възрастта, кожата губи своята еластичност, отпуска се и контурите на лицето се променят. Измененията в плътността и стегнатостта на кожата най-много личат по врата и контурите на лицето. За да минимизират тези изменения и да се предотврати загубата на контур, от "L'Oréal Paris" са създали великолепен ревитализиращ дневен крем с комплекс Pro-Retinol A. Той има доказано действие при изглаждането на бръчките, благодарение на въздействието, което оказва върху клетъчната регенерация.
След преминаване на 40-та година, кожата постепенно започва да губи част от 8-те вещества, наричани "маркери на младостта". Това е причината да се отпуска, да се появяват бръчки и да се изменя контура.
Дневният крем от серията "Revitalift" стимулира производството на тези маркери, с които кожата си прави автолифтинг. Постига го с технологията Stimulift, която действа в слоевете на кожата, изпъва я и я овлажнява в дълбочина. Подпомага я и комплексът Pro-Retinol A.
Кремът заглажда бръчките, придава плътност и стегнатост на кожата и тя изглежда тонизирана и гладка. За 4 седмици бръчките са туширани, а лицето има по-ясен контур.
  • Aqua / Water
  • Cyclohexasiloxane
  • Glycerin
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Myristyl Myristate
  • Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Peg-100 Stearate
  • Cera Alba / Beeswax
  • Glyceryl Stearate
  • Acetyl Trifluoromethylphenyl Valylglycine
  • Acrylamide / Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer
  • Acrylates Copolymer
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Amyl Cinnamal
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Benzoate
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Cetyl Alcohol
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Chlorphenesin
  • Citronellol
  • Disodium Edta
  • Drometrizole Trisiloxane
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Ethylparaben
  • Faex Extract / Yeast Extract
  • Geraniol
  • Glycine Soja Protein / Soybean Protein
  • Hexyl Cinnamal
  • Soy Protein Hydrolyzed
  • Isohexadecane
  • Limonene
  • Linalool
  • Methylparaben
  • PEG-20 Stearate
  • Phenyl Ethyl Alcohol
  • Polysorbate 80
  • Retinyl Palmitate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Stearyl Alcohol
  • Triethanolamine
  • Perfume / Fragrance
  • Phenoxyethanol (FIL B54802 / 1)
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичния гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Използвайте сутрин и / или вечер върху почистената кожа на лицето, шията и деколтето.
  • Нанасяйте продукта с леки масажни движения, като започнете от контура и стигнете до шията.
  • След това извършете леки пощипвания за тонизиране на кожата в зоните на нанасяне.
  • Може да повторите тези действия до 3 пъти.
  • Избягвайте контакт с очите.
Рейтинг
Рейтинг: 6.00 / 5 гласа 
За да оцените крема "L`Oreal Revitalift Day Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Оцветяваща натурална крем-къна - От серията "Herbal Time" - крем
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Избор за цвят на къната:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream - Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew" - крем
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Антиалергични депилиращи ленти за лице - Опаковка от 16 броя - крем
Антиалергични депилиращи ленти за лице
Опаковка от 16 броя

Elea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - крем
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Gillette Venus Swirl - Резервни ножчета в опаковка от 2 броя от серията "Venus" - крем
Gillette Venus Swirl
Резервни ножчета в опаковка от 2 броя от серията "Venus"

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Крем против бръчки с екстракт от алое вера и грозде - крем
Крем против бръчки с екстракт от алое вера и грозде
Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Eveline Celebrities Beauty Mattifying and Smoothing Mineral Powder - Минерална пудра за лице - крем
Eveline Celebrities Beauty Mattifying and Smoothing Mineral Powder
Минерална пудра за лице

Eveline
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.30 лв.
Batiste Dry Shampoo Clean & Classic Original - Сух шампоан за всеки тип коса - крем
Batiste Dry Shampoo Clean & Classic Original
Сух шампоан за всеки тип коса

Batiste
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.50 лв.
Шампоан против косопад - Prevention and Density - С активен концентрат от триходин - крем
Шампоан против косопад - Prevention and Density
С активен концентрат от триходин

Keranove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.00 лв.
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина - крем
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick - Червило за устни с блястящ ефект - крем
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Цена:  20.59 лв.
Mixa Anti-Dryness Hand Cream - Подхранващ крем за ръце за суха и много суха кожа от серията "Anti-Dryness" - крем
Mixa Anti-Dryness Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха и много суха кожа от серията "Anti-Dryness"

Mixa
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.59 лв.
Garnier Anti-Ageing Essentials Daily Care 45+ - Дневен крем против бръчки от серията "Essentials" - крем
Garnier Anti-Ageing Essentials Daily Care 45+
Дневен крем против бръчки от серията "Essentials"

Garnier
Стандартна цена 10.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.

L`Oreal Revitalift Day Cream


Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  24.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 19-11-2019 г., Сряда 20-11-2019 г. или
Четвъртък 21-11-2019 г.
Продукт#126807
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600520160764
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 40 години
Размери на опаковката7.00 / 7.00 / 7.00 cm
Тегло0.250 kg
Описание
С възрастта, кожата губи своята еластичност, отпуска се и контурите на лицето се променят. Измененията в плътността и стегнатостта на кожата най-много личат по врата и контурите на лицето. За да минимизират тези изменения и да се предотврати загубата на контур, от "L'Oréal Paris" са създали великолепен ревитализиращ дневен крем с комплекс Pro-Retinol A. Той има доказано действие при изглаждането на бръчките, благодарение на въздействието, което оказва върху клетъчната регенерация.
След преминаване на 40-та година, кожата постепенно започва да губи част от 8-те вещества, наричани "маркери на младостта". Това е причината да се отпуска, да се появяват бръчки и да се изменя контура.
Дневният крем от серията "Revitalift" стимулира производството на тези маркери, с които кожата си прави автолифтинг. Постига го с технологията Stimulift, която действа в слоевете на кожата, изпъва я и я овлажнява в дълбочина. Подпомага я и комплексът Pro-Retinol A.
Кремът заглажда бръчките, придава плътност и стегнатост на кожата и тя изглежда тонизирана и гладка. За 4 седмици бръчките са туширани, а лицето има по-ясен контур.
Състав
  • Aqua / Water
  • Cyclohexasiloxane
  • Glycerin
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Myristyl Myristate
  • Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Peg-100 Stearate
  • Cera Alba / Beeswax
  • Glyceryl Stearate
  • Acetyl Trifluoromethylphenyl Valylglycine
  • Acrylamide / Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer
  • Acrylates Copolymer
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Amyl Cinnamal
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Benzoate
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Cetyl Alcohol
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Chlorphenesin
  • Citronellol
  • Disodium Edta
  • Drometrizole Trisiloxane
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Ethylparaben
  • Faex Extract / Yeast Extract
  • Geraniol
  • Glycine Soja Protein / Soybean Protein
  • Hexyl Cinnamal
  • Soy Protein Hydrolyzed
  • Isohexadecane
  • Limonene
  • Linalool
  • Methylparaben
  • PEG-20 Stearate
  • Phenyl Ethyl Alcohol
  • Polysorbate 80
  • Retinyl Palmitate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Stearyl Alcohol
  • Triethanolamine
  • Perfume / Fragrance
  • Phenoxyethanol (FIL B54802 / 1)
За серията L'Oréal Revitalift
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичния гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Използвайте сутрин и / или вечер върху почистената кожа на лицето, шията и деколтето.
  • Нанасяйте продукта с леки масажни движения, като започнете от контура и стигнете до шията.
  • След това извършете леки пощипвания за тонизиране на кожата в зоните на нанасяне.
  • Може да повторите тези действия до 3 пъти.
  • Избягвайте контакт с очите.
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift"
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Face, Contours and Neck Re-Support Cream
Крем за възстановяване контура на лицето и шията от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
Още козметика от серията "L'Oreal Revitalift"
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift Laser Renew"
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Revitalift Laser Renew
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  40.20 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
Козметика за лице с витамин A
L'Oreal Age Specialist Firming Tissue Mask 45+
Хартиена маска за лице със стягащ ефект
Цена:  4.99 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Цена:  69.00 лв.
Нощен крем с лифтинг ефект за зряла кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  6.19 лв.
Chamos Acaci Green Tea Facial Mask
Хидратираща маска за лице със зелен чай от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
Avia Terravital Intensive Facial Mask For Dry Skin
Интензивна маска за лице за суха кожа с хума и витамини
Цени от:  3.60 лв.
Дневен крем с лифтинг ефект за зряла кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  6.19 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Цена:  13.10 лв.
BeAdora Skin Elixir
Подмладяващ еликсир за лице
Цена:  59.00 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Skin Repair Anti-Wrinkle Serum
Регенериращ серум за лице против бръчки от серията "Rooibos Star"
Цена:  14.99 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Refreshing Lotion
Тонизиращ лосион за лице от серията "Rooibos Star"
Цена:  6.20 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Intensive Eye Contour Gel
Интензивен околоочен гел против бръчки за мазна и смесена кожа от серията "Pirin Dream"
Цена:  9.40 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Mattifying Cream
Матиращ крем за лице за мазна и смесена кожа от серията "Pirin Dream"
Цена:  10.10 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Multiactive Anti Wrinkle Serum
Мултиактивен серум за лице против бръчки от серията "Pirin Dream"
Цена:  11.40 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Cleansing & Hydrating Toner
Почистващ и хидратиращ тоник за лице от серията "Pirin Dream"
Цена:  4.80 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Replenishing Eye Contour Cream
Подхранващ околоочен крем от серията "Pirin Dream"
Цена:  8.50 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Night Repair Cream
Регенериращ нощен крем за лице от серията "Pirin Dream"
Цена:  8.99 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Hydrating Day Cream
Хидратиращ дневен крем за лице от серията "Pirin Dream"
Цена:  8.99 лв.
Skin Blossom Nourishing Face Cream
Подхранващ крем за лице за нормална към мазна кожа
Цена:  27.40 лв.
Nature of Agiva Bio Rose Water Hydrating Day Cream
Дневен хидратиращ крем с био розова вода от серията "Roses"
Цена:  7.50 лв.
Крем за лице за мъже против стареене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Цена:  13.80 лв.
Marion Vitamin Revitalizator Serum
Серум за лице и деколте с витамини
Цена:  7.30 лв.
Golden Rose Purifying Cleansing Gel
Почистващ гел за лице за мазна и комбинирана кожа
Цена:  10.90 лв.
Eveline Expert C 50+ Lifting Cream-Mask
Дневен и нощен крем в едно с лифтинг ефект от серията "Expert C"
Цена:  12.30 лв.
Eveline Retinol + Sea Algae Intensely Firming Cream
Стягащ дневен и нощен крем за всеки тип кожа
Цена:  10.30 лв.
Още козметика за лице с витамин A
Декоративна козметика с витамин A
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Цени от:  2.90 лв.
Artdeco Art Couture Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект
Цена:  14.90 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Lip Color
Дълготрайно чевило за устни
Цени от:  4.99 лв.
Golden Rose Pressed Powder - SPF 15
Пресована пудра за лице
Цена:  10.30 лв.
Гланц за обемни устни - Volume Lip Extreme
Цена:  6.40 лв.
Wet'n'Wild MegaSlicks Lip Gloss
Хидратиращ гланц за устни
Цени от:  3.00 лв.
IsaDora Lip Booster Plumping & Hydrating Gloss
Хидратиращ гланц за обемни устни
Цена:  33.00 лв.
Bourjois Healthy Mix Primer
Основа за грим с лека покривност и анти-умора ефект
Цена:  14.99 лв.
Bourjois Healthy Mix BB Cream Anti-Fatigue
BB крем за лице с анти-умора ефект
Цена:  15.89 лв.
Artdeco Brow Filler
Спирала за плътни и оформени вежди
Цена:  19.90 лв.
Manhattan Endless Perfection Breathable Make Up - SPF 20
Дълготраен дишащ фон дьо тен
Цена:  21.50 лв.
Vivienne Sabo Ideal Sublime Concealer
Коректор за лице с апликатор
Цена:  9.99 лв.
Manhattan Moisture Renew Lipstick - SPF 20
Хидратиращо червило с комплекс от витамини
Цена:  13.50 лв.
Aura Perfect Base Face Primer
Гел основа за грим
Цена:  13.39 лв.
Collistar Perfect Wear Foundation - SPF 10
Фон дьо тен с дълготраен водоустойчив ефект за всеки тип кожа
Цена:  71.00 лв.
Collistar Total Perfection Duo - SPF 15
Фон дьо тен и коректор за всеки тип кожа
Цена:  76.00 лв.
Golden Rose Nail Expert 4 in 1 Complete Care
Цялостна грижа за нокти от серията "Nail Expert"
Цена:  4.40 лв.
Big Volume Explosion
Дълготрайна спирала за обемни мигли
Цена:  8.60 лв.
Гланц за устни - Mega Silks
Цена:  3.00 лв.
Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation - SPF 15
Минерален фон дьо тен
Цена:  11.70 лв.
Подхранващо олио за нокти
От серията "Swiss recipe"
Цена:  5.60 лв.
Miss Sporty So Matte Perfect Stay Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект
Цена:  6.45 лв.
Rimmel Moisture Renew Lipstick
Хидратиращо червило за устни
Цена:  9.63 лв.
Още декоративна козметика с витамин A
Козметика за коса с витамин A
Козметика за тяло с витамин A
Други интересни предложения
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Night Cream
Нощен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
L`Oreal Revitalift Face, Contours and Neck Re-Support Cream
Крем за възстановяване контура на лицето и шията от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Anti-Ageing Revolumizing Care Night
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
Назад към "Козметика против стареене 40+"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Syoss Pure
Козметика за коса
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги