store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Овлажняващ дневен крем за мъже - Nivea Men Active Age - За зряла кожа против...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Овлажняващ дневен крем за мъже - Nivea Men Active Age


За зряла кожа против бръчки
Цена:  23.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#121817
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер83910
EAN4005808801640
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 40 години
Размери на опаковката4.25 / 14.00 / 4.25 cm
Тегло0.100 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Дневният крем за лице "Active Age" от "Nivea" е създаден за мъже, с богато овлажняваща формула, която осигурява цялостна грижа против стареене. Обогатен е с креатин и кофеин, които поддържат кожата тонизирана и свежа, за да се чувствате уверени и готови за предизвикателствата на деня. Леката консистенция на крема попива бързо, без да оставя следи и мазно усещане.

6 ефекта с едно нанасяне:
  • осигурява интензивна 24-часова хидратация
  • защитава от изсушаване
  • подобрява еластичността
  • стяга кожата
  • ускорява обновяването на клетките
  • видимо намалява бръчките

Дерматологична доказана съвместимост с кожата.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Cyclomethicone
  • Alcohol Denat.
  • Ethylhexyl Salicylate
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Octocrylene
  • Acrylic Acid / VP Crosspolymer
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid
  • Caffeine
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Paullinia Cupana Seed Extract
  • Maltodextrin
  • Sodium Polyacrylate
  • Trisodium EDTA
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Linalool
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Limonene
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Завъртете капачката на флакона, за да се покаже помпата.
  • Количеството крем от 1 - 2 изпомпвания е достатъчно за цялото лице.
  • Нанасяйте сутрин върху предварително почистена кожа.
  • Избягвате зоната около очите.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените крема "Овлажняващ дневен крем за мъже - Nivea Men Active Age", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Bell Precision Lip Liner - Дълготраен автоматичен молив за устни - крем
Bell Precision Lip Liner
Дълготраен автоматичен молив за устни

Bell
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick - Червило с интензивен цвят - крем
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят

Wet'n'Wild
13 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.99 лв.
Black Sea Stars Instrument Eye Contour & Lips Cream - Крем за околоочен контур и устни за мъже - крем
Black Sea Stars Instrument Eye Contour & Lips Cream
Крем за околоочен контур и устни за мъже

Black Sea Stars
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.40 лв.
Nivea Men Original - Mild Intensive Moisturising Cream - Интензивно овлажняващ крем за лице за суха кожа от серията "Original" - крем
Nivea Men Original - Mild Intensive Moisturising Cream
Интензивно овлажняващ крем за лице за суха кожа от серията "Original"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls - Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour" - крем
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  27.30 лв.
Четка за бръснене с косъм от глиган - Kent Natural - крем
Четка за бръснене с косъм от глиган - Kent Natural
Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.00 лв.
Miss Sporty Lip Pencil - Молив за устни - крем
Miss Sporty Lip Pencil
Молив за устни

Miss Sporty
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Golden Rose Dream Lips Lipliner - Молив за устни - крем
Golden Rose Dream Lips Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
26 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - крем
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Bell Precision Stay On Eye Liner - Дълготраен автоматичен молив за очи - крем
Bell Precision Stay On Eye Liner
Дълготраен автоматичен молив за очи

Bell
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Wet'n'Wild Color Icon Kohl Eyeliner - Дълготраен молив за очи от серията "Color Icon" - крем
Wet'n'Wild Color Icon Kohl Eyeliner
Дълготраен молив за очи от серията "Color Icon"

Wet'n'Wild
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Acorelle Deodorant Care Hair Regrowth Minimizer - Ролон дезодорант против изпотяване и намаляване на окосмяването от серията "Hair Regrowth Minimizer" - крем
Acorelle Deodorant Care Hair Regrowth Minimizer
Ролон дезодорант против изпотяване и намаляване на окосмяването от серията "Hair Regrowth Minimizer"

Acorelle
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  33.70 лв.

Овлажняващ дневен крем за мъже - Nivea Men Active Age


За зряла кожа против бръчки
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  23.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#121817
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер83910
EAN4005808801640
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 40 години
Размери на опаковката4.25 / 14.00 / 4.25 cm
Тегло0.100 kg
Описание
Дневният крем за лице "Active Age" от "Nivea" е създаден за мъже, с богато овлажняваща формула, която осигурява цялостна грижа против стареене. Обогатен е с креатин и кофеин, които поддържат кожата тонизирана и свежа, за да се чувствате уверени и готови за предизвикателствата на деня. Леката консистенция на крема попива бързо, без да оставя следи и мазно усещане.

6 ефекта с едно нанасяне:
  • осигурява интензивна 24-часова хидратация
  • защитава от изсушаване
  • подобрява еластичността
  • стяга кожата
  • ускорява обновяването на клетките
  • видимо намалява бръчките

Дерматологична доказана съвместимост с кожата.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Завъртете капачката на флакона, за да се покаже помпата.
  • Количеството крем от 1 - 2 изпомпвания е достатъчно за цялото лице.
  • Нанасяйте сутрин върху предварително почистена кожа.
  • Избягвате зоната около очите.
Козметика за лице с креатин
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  27.30 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Anti-Spot Treatment Serum
Серум за лице и ръце против пигментни петна от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  28.90 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Night Cream
Нощен крем за лице за плътна и еластична кожа от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  28.90 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Day Cream - SPF 30
Дневен крем за лице за плътна и еластична кожа от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  28.90 лв.
Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  26.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  18.90 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  24.10 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Day Cream - SPF 15
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  24.10 лв.
Още козметика за лице с креатин
Козметика за лице с кофеин
Lumene Men Voima Energizing After Shave Balm
Енергизиращ балсам за след бръснене от серията "Men Voima"
Цена:  20.90 лв.
Skincode Exclusive Cellular Wrinkle Prohibiting Eye Serum
Клетъчен серум против бръчки за околоочен контур от серията "Exclusive"
Цена:  80.50 лв.
Lavera Illuminating Eye Cream
Озаряващ околоочен крем против стареене
Цена:  30.20 лв.
Farmona Herbal Care Siberian Iris Anti-Wrinkle Eye Roll-On Cream
Околоочен крем-ролон против стареене и тъмни кръгове от серията "Herbal Care"
Цена:  10.90 лв.
Skincode Essentials Alpine White Brightening Eye Contour Cream
Избелващ околоочен крем от серията "Essentials Alpine White"
Цена:  48.10 лв.
Skincode Essentials Revitalizing Eye Contour Cream
Възстановяващ околоочен крем от серията "Essentials"
Цена:  56.50 лв.
Skincode Exclusive Eye-Lift Power Pen
Клетъчен околоочен ролон с лифтинг ефект от серията "Exclusive"
Цена:  52.80 лв.
Skincode Exclusive Cellular Wrinkle Prohibiting Eye Contour Cream
Клетъчен крем против бръчки за околоочната зона от серията "Exclusive"
Цена:  72.90 лв.
Bilka Grape Energy Hyaluron+ Face Serum Hydra Max
Серум за лице от серията "Grape Energy"
Цена:  7.90 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Anti Age Face Fluid
Подмладяващ флуид за лице от серията "Mavrud Age Expert"
Цена:  7.90 лв.
Sebamed Clear Face Mattifying Cream
Матиращ крем за лице от серията "Clear Face"
Цена:  25.30 лв.
M. Asam Clear Skin 3 - 24h Effect Cream
Крем за проблемна кожа с 24 часов ефект от серията "Clear Skin"
Цена:  21.80 лв.
Още козметика за лице с кофеин
Козметика за коса с кофеин
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed Shampoo
Мъжки шампоан с натурални съставки
Цена:  17.90 лв.
Leganza Preventing and Redusing Hair Loss Shampoo + Caffeine
Шампоан против косопад с укрепващ комплекс и кофеин
Цена:  4.00 лв.
Neobio Volume Shampoo
Шампоан за обем с кофеин и бреза
Цена:  9.90 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo
Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Regal Selson Stengthening Anti-Dandruff Shampoo
Заздравяващ шампоан против пърхот за нормална към суха коса
Цена:  7.90 лв.
Farmona Radical Strengthening Hair Conditioner
Балсам-концентрат за укрепване на увредена и склонна към косопад коса от серията "Radical"
Цена:  11.90 лв.
Sebamed Anti-Hairloss Shampoo
Шампоан против косопад от серията "Sensitive Skin"
Цена:  24.60 лв.
Logona Age Energy Shampoo Bio Caffeine
Възстановяващ шампоан с био кофеин и годжи бери
Цена:  17.99 лв.
Head & Shoulders Anti-Hair Fall
Шампоан против пърхот и косопад за мъже от серията "Men Ultra"
Цени от:  5.90 лв.
Душ гел и шампоан срещу косопад за мъже - Energy Spirit
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Още козметика за коса с кофеин
Козметика за тяло с кофеин
Bioten Bodyshape Bioactive Caffeine Anticellulite Gel
Антицелулитен и остлабващ гел с кофеин от серията "Bodyshape"
Цена:  10.40 лв.
Lavera Smoothing Body Scrub
Изглаждащ пилинг за тяло
Цена:  12.80 лв.
Collistar Anticellulite Strategy Anticellulite Slimming Superconcentrate
Супер концентрирана антицелулитна нощна терапия от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  104.00 лв.
Maternea Warming Anti-Cellulite Cream-Gel
Загряващ антицелулитен крем-гел с кофеин, витамин E и масла от какао, кокос и ший
Цена:  12.90 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Anti Cellulite Cream
Антицелулитен крем за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  12.90 лв.
Антицелулитен загряващ гел - Black Sea Stars
Цена:  15.60 лв.
Optiat Hit The Sheets Coffee Scrub Vanilla Velvet
Скраб за тяло с утайка от кафе и масло от ванилия
Цени от:  19.50 лв.
Optiat The Hungover Coffee Scrub Potent Peppermint
Скраб за тяло с утайка от кафе и масло от мента
Цени от:  19.50 лв.
Optiat Feel Great Coffee Scrub Mouthwatering Mandarin
Скраб за тяло с утайка от кафе и масло от мандарина
Цени от:  19.50 лв.
Optiat Pick Me Up Coffee Scrub Lemongrass Lifter
Скраб за тяло с утайка от кафе и масло от лимонова трева
Цени от:  19.50 лв.
Collistar Patch-Treatment Reshaping Abdomen and Hips
Терапия за оформяне и стягане на корем от серията "Special Perfect Body"
Цена:  91.00 лв.
Collistar Patch-Treatment Reshaping Firming Critical Areas
Терапия за оформяне и стягане на проблемни зони от тялото от серията "Special Perfect Body"
Цена:  91.00 лв.
Още козметика за тяло с кофеин
Козметика за тяло с креатин
Други интересни предложения
Biopoint Speedy Hair Spray
Професионален спрей за стимулиране растежа на косата от серията "Speedy Hair"
Цена:  24.50 лв.
Biopoint Speedy Hair Maschera
Професионална маска за стимулиране растежа на косата от серията "Speedy Hair"
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Speedy Hair Shampoo
Професионален шампоан за стимулиране растежа на косата от серията "Speedy Hair"
Цена:  17.70 лв.
Visage Hair Fashion Volume And Shine Shampoo
Шампоан за обем и блясък със смокиня и личи
Цена:  2.79 лв.
Sebamed Anti-Hairloss Shampoo
Шампоан против косопад от серията "Sensitive Skin"
Цена:  24.60 лв.
Пяна за бръснене
От серията "Sante Homme II"
Цена:  15.10 лв.
Душ гел и шампоан срещу косопад за мъже - Energy Spirit
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Хидратиращ флуид 2 в 1
От серията "Sante Homme II"
Цена:  28.99 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly