Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Dove 0% Aluminium G...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove 0% Aluminium Go Fresh Cucumber & Green Tea Deodorant


Дезодорант без алуминиеви соли с аромат на краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"

Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 25-09-2019 г., Четвъртък 26-09-2019 г. или
Петък 27-09-2019 г.
Продукт#250107
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447320655
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.150 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Дезодорантът на "Dove" от серията "Go Fresh" осигурява ефективна защита против изпотяване и неприятни миризми в продължение на 24 часа. Обогатен е с ¼ хидратантен крем, който предпазва деликатната кожа от изсушаване. Не съдържа алкохол, алуминиеви соли и не предизвиква дразнене. Подарете си свежест с комбинацията от нежни аромати на краставица и зелен чай.
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Cyclopentasiloxane
  • Parfum
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Triethyl Citrate
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Ethylhexylglycerin
  • Glycerin
  • Niacinamide
  • BHT
  • Octyldodecanol
  • Tocopherol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Пръскайте директно под мишниците от разстояние около 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване на продукта преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.

Важно: Флакон под налягане. Съхранявайте на хладно място, защитено от пряка слънчева светлина и недостъпно за деца.
Рейтинг
За да оцените дезодоранта "Dove 0% Aluminium Go Fresh Cucumber & Green Tea Deodorant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Dove 0% Aluminium Go Fresh Cucumber & Green Tea Deodorant


Дезодорант без алуминиеви соли с аромат на краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 25-09-2019 г., Четвъртък 26-09-2019 г. или
Петък 27-09-2019 г.
Продукт#250107
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710447320655
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.150 kg
Описание
Дезодорантът на "Dove" от серията "Go Fresh" осигурява ефективна защита против изпотяване и неприятни миризми в продължение на 24 часа. Обогатен е с ¼ хидратантен крем, който предпазва деликатната кожа от изсушаване. Не съдържа алкохол, алуминиеви соли и не предизвиква дразнене. Подарете си свежест с комбинацията от нежни аромати на краставица и зелен чай.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Пръскайте директно под мишниците от разстояние около 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване на продукта преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.

Важно: Флакон под налягане. Съхранявайте на хладно място, защитено от пряка слънчева светлина и недостъпно за деца.
Козметика от серията "Dove Go Fresh - Fresh Touch"
Още козметика от серията "Dove Go Fresh - Fresh Touch"
Козметика от серията "Dove Go Fresh"
Дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Dove Men+Care 0% Aluminium Clean Comfort Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "[[con:18452|Men+Care Extra Fresh||]]"
Цена:  7.90 лв.
Dove Go Fresh Apple and White Tea Anti-Perspirant
Дезодорант с аромат на ябълка и бял чай от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove 0% Aluminium Original Deodorant
Дезодорант против изпотяване без алуминиеви соли
Цена:  7.90 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Roll-on
Ролон дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цени от:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с нар от серията "Go Fresh - Pomegranate"
Цени от:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цени от:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване с нар от серията "Go Fresh - Pomegranate"
Цена:  7.20 лв.
Назад към "Спрей дезодоранти"
Намаление на хиляди книги
Учебници и помагала