store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Лосиони, мл...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    ...    Nivea Cherry Blossom & Jojob...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Souffle


Суфле за тяло с масло от жожоба и аромат на черешов цвят

Цена:  7.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#248773
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер84387
EAN40061177
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.250 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Поглезете кожата и сетивата си със суфлето за тяло от "Nivea". То я прави копринено гладка, мека и еластична. Формулата му е обогатена с масло от жожоба, което действа успокояващо, противовъзпалително и овлажняващо. Изключително нежната текстура се разтапя върху кожата и се абсорбира бързо, без да оставя мазно усещане. Обгръща я с приятен аромат на черешов цвят, който осигурява дълготрайно чувство за свежест. Суфлето е подходящо за ежедневна употреба при суха и много суха кожа на тялото.

Характеристики:
  • притежава свеж аромат на черешов цвят
  • осигурява дълбока хидратираща и подхранваща грижа
  • формула с ценно масло от жожоба и маслени перли
  • бързо попиваща текстура, която не оставя мазно усещане
  • Aqua
  • Glycerin
  • C15-19 Alkane
  • Cetearyl Alcohol
  • Isopropyl Palmitate
  • Paraffinum Liquidum
  • Glyceryl Stearate
  • Glyceryl Stearate SE
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Dimethicone
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Simmondsia Chinensis Seed Oil
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Microcrystalline Cellulose
  • Mannitol
  • Algin
  • Sodium Cetearyl Sulfate
  • Carbomer
  • Sodium Hydroxide
  • Trisodium EDTA
  • Phenoxyethanol
  • Ethylhexylglycerin
  • Linalool
  • Limonene
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Parfum
  • CI 77492
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху почистена кожа.
  • Нанесете с масажни движения по цялото тяло, като акцентирате върху по-сухите зони.
Рейтинг
За да оцените продукта "Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Souffle", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Nivea 3-in-1 Cleansing Micellar Wipes - Почистващи мицеларни кърпички в опаковка от 25 броя - продукт
Nivea 3-in-1 Cleansing Micellar Wipes
Почистващи мицеларни кърпички в опаковка от 25 броя

Nivea
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.

Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Souffle


Суфле за тяло с масло от жожоба и аромат на черешов цвят

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#248773
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер84387
EAN40061177
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.250 kg
Описание
Поглезете кожата и сетивата си със суфлето за тяло от "Nivea". То я прави копринено гладка, мека и еластична. Формулата му е обогатена с масло от жожоба, което действа успокояващо, противовъзпалително и овлажняващо. Изключително нежната текстура се разтапя върху кожата и се абсорбира бързо, без да оставя мазно усещане. Обгръща я с приятен аромат на черешов цвят, който осигурява дълготрайно чувство за свежест. Суфлето е подходящо за ежедневна употреба при суха и много суха кожа на тялото.

Характеристики:
  • притежава свеж аромат на черешов цвят
  • осигурява дълбока хидратираща и подхранваща грижа
  • формула с ценно масло от жожоба и маслени перли
  • бързо попиваща текстура, която не оставя мазно усещане
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху почистена кожа.
  • Нанесете с масажни движения по цялото тяло, като акцентирате върху по-сухите зони.
Козметика за тяло с жожоба
Nivea Sun Sensitive Immediate Protect Spray - SPF 50+
Успокояващ слънцезащитен спрей от серията "Sun"
Цена:  25.70 лв.
Sante Ultra Nourishing Nail & Cuticle Oil
Подхранващо масло за нокти и кожички
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Nacomi Body Mousse Mango Macarons
Мус за тяло с аромат на манго
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.90 лв.
SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
SNB Mango Flavour Hand Cream with Bisabolol and Natural Oils
Крем за ръце с бизаболол и масла от серията "Mango Flavour" с бизаболол и натурални масла
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.90 лв.
SNB Skin Repair System Step 2 Repair Nourishing
Ампули активен подхранващ комплекс за ръце и стъпала в опаковка от 10 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  34.90 лв.
SNB Skin Repair System Step 1 Base Cream
Възстановяващ базов крем за ръце и стъпала
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.90 лв.
Афродизиак лосион за тяло - Ultrasense
От серията "Sezmar Collection Love"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Nivea Soft Creme
Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.59 лв.
Nivea Intimo Wipes Mild
Интимни кърпички с жожоба, лайка и млечна киселина в опаковка от 20 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Bentley Organic Calming & Moisturising Handwash
Течен сапун за ръце с лавандула, алое вера и жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.20 лв.
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  13.50 лв.
Nacomi Jojoba Oil
Нерафинирано масло от жожоба
Цена:  17.90 лв.
Elfeya Cosmetics Mojito Time
Успокояващо масло за тяло с лимон и мента за всеки тип кожа
Цена:  17.30 лв.
Elfeya Cosmetics Keep Calm
Успокояващо масло за тяло за всеки тип кожа с лавандула и жожоба
Цена:  17.30 лв.
Harem's Natural Soap Jojoba
Натурален сапун с жожоба
Цена:  7.50 лв.
Blancreme Sublimating Body Cream With Caviar
Крем за тяло с хайвер в стъклено бурканче
Цени от:  11.50 лв.
Lara Bellucci Body With Aloe Vera
Крем за тяло с алое вера за суха и чувствителна кожа
Цена:  10.50 лв.
Yardley English Dahlia Silky Smooth Body Lotion
Лосион за тяло с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  14.90 лв.
Yardley English Dahlia Luxury Body Wash
Луксозен душ гел с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  13.90 лв.
Nivea Soft Mix Me Berry Charming Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на сочни плодове
Цена:  6.19 лв.
Nivea Soft Mix Me Happy Exotic Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на тропически плодове от серията "Mix me"
Цена:  6.19 лв.
Nivea Soft Mix Me Chilled Oasis Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с ментов аромат от серията "Mix me"
Цена:  6.19 лв.
Afrodita Cosmetics Afro Rain Oil Shower Gel Unisex
Душ гел с привитамин B5
Цена:  6.20 лв.
Още козметика за тяло с жожоба
Декоративна козметика с жожоба
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  6.29 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Lily Lolo Natural Lipstick
Хидратиращо червило за устни
Вземи сега с отстъпка -8%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  23.20 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Стандартна цена 11.95 лв.
Вземи сега с отстъпка -9%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.30 лв.
Gosh Velvet Touch Lipliner Waterproof
Водоустойчив молив за устни от серията "Velvet Touch"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.40 лв.
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Maybelline Classic Volum' Express Waterproof
Водоустойчива спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes
Черна спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Bell Colour Fun Multi Blush
Многоцветен руж
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.40 лв.
Bell Trio Eyeshadow
Сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
Wet'n'Wild Cover All Concealer Palette
Палитра с коректори от серията "Cover All"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Avril Le Fond De Teint
Фон дьо тен с био масло от жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Catrice Generation Matt Comfortable Liquid Lipstick
Матово течно червило с масло от жожоба
Цена:  8.20 лв.
Lily Lolo Eye Primer
Основа за сенки за очи
Цена:  25.90 лв.
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Стандартна цена 10.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.50 лв.
Още декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Mask Very Dry + Overstressed Hair
Маска за много суха и стресирана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Bentley Organic Shampoo - Lavender & Aloe Vera With Jojoba
Шампоан за нормална към суха коса с лавандула, алое вера и жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.40 лв.
Маска за боядисана коса с масло от жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.60 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Schauma Strength & Vitality Conditioner
Балсам за тънка и слаба коса
Цена:  4.59 лв.
Schauma Strength & Vitality Shampoo
Шампоан за тънка и слаба коса
Цени от:  4.59 лв.
RevitaLash Thickening Conditioner
Уплътняващ балсам за тънка коса
Цена:  70.00 лв.
RevitaLash Thickening Shampoo
Уплътняващ шампоан за тънка коса
Цена:  70.00 лв.
Cycle Vital Repair Mask
Професионална био маска за суха и гъста коса от серията "Certified Organic"
Цена:  47.00 лв.
Gliss Purify & Protect Shampoo
Шампоан за мазна и увредена коса от серията "Purify & Protect"
Вземи сега с отстъпка от -30% до 33!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.49 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter 3 in 1 Mask
Подхранваща маска за много суха и изтощена коса
Цена:  8.99 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Conditioner
Подхранващ балсам за много суха и изтощена коса
Цена:  4.99 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Shampoo
Дълбоко подхранващ шампоан за много суха и изтощена коса
Цена:  4.99 лв.
Farmona Radical Dry Shampoo with Conditioner 2 in 1
Сух шампоан 2 в 1 за увредена и склонна към косопад коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Elixir
Възстановяващ и подхранващ еликсир за много суха и стресирана коса
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Conditioner Very Dry + Overstressed Hair
Балсам за много суха и стресирана коса
Цена:  5.39 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Shampoo Very Dry + Overstressed Hair
Шампоан за много суха и стресирана коса
Цена:  7.39 лв.
Afrodita Cosmetics Argan & Jojoba 10 in 1 Conditioner
Възстановяващ балсам за всеки тип коса с арган и жожоба
Цена:  9.60 лв.
Black Sea Stars Vitality Hair Care Oil
Подхранващо и защитаващо олио за коса от серията "Vitality"
Цена:  6.30 лв.
Logona Repair Hair Mask Bio Jojoba
Възстановяваща маска за увредена коса с био масло от жожоба
Цена:  20.99 лв.
Овлажняващ шампоан с бразилски билки
За всеки тип коса
Цена:  6.00 лв.
Шампоан за ускоряване растежа на косата
Цена:  6.00 лв.
Едноминутна маска за боядисана коса
От серията "Colour Sense"
Цена:  6.50 лв.
Още козметика за коса с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Kiflab Citrus Fresh Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на свежи цитруси
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Mousse Au Chocolat Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на шоколадов мус
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Melon Smoothie Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на пъпешово смути
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Watermelon Cosmopolitan Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на диня
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Strawberry Daiquiri Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на ягодово дайкири
Цена:  9.90 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Hydraboost Serum 20+
Хидратиращ серум за лице за уморена и дехидратирана кожа
Цена:  28.90 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Eye Contour Cream
Освежаващ околоочен крем от серията "Cool Nymph"
Цена:  21.60 лв.
Масло за почистване на грим
Цена:  11.99 лв.
Ексфолираща маска за лице с розово масло
От серията "Rose"
Цена:  5.90 лв.
Масло за лице за суха кожа с антиейдж ефект
От серията "Четири масла против бръчки за лице, шия и деколте"
Цена:  6.70 лв.
Регенериращ крем за интензивна хидратация с растителни стволови клетки от арган
Oт серията "Regal Skin Lux"
Цена:  24.90 лв.
Collagena Silver Pearl Anti Wrinkle Intensive Pearl Cream
Интензивен перлен крем против бръчки от серията "Silver Pearl"
Цена:  19.80 лв.
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care
Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Naturalis Night Cream
Нощен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Dalvita Caviar Gold Lux Regenrating Anti-Wrinkle Cream 24/7
Регенериращ крем за лице с хайвер и антиейдж ефект
Цена:  49.00 лв.
Dalvita Caviar Gold Lux Regenerating Peeling Mask
Възстановяваща пилинг маска за лице с хайвер
Цена:  36.00 лв.
Skin Blossom Age Resist Face Cream
Хидратиращ крем за лице за нормална към суха кожа
Цена:  27.40 лв.
Skin Blossom Nourishing Face Cream
Подхранващ крем за лице за нормална към мазна кожа
Цена:  27.40 лв.
Nacomi Skin Normalizing Cream 20+
Нормализиращ крем за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  24.90 лв.
Balmi Moisturising Lip Balm - Berry
Хидратиращ балсам за устни с аромат на боровинка
Цена:  12.49 лв.
Balmi Moisturising Lip Balm - Strawberry
Хидратиращ балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  12.49 лв.
Balmi Moisturising Lip Balm - Coconut
Хидратиращ балсам за устни с аромат на кокос
Цена:  12.49 лв.
Balmi Moisturising Lip Balm - Mint
Хидратиращ балсам за устни с аромат на мента
Цена:  12.49 лв.
Balmi Moisturising Lip Balm - Raspberry
Хидратиращ балсам за устни с аромат на малина
Цена:  12.49 лв.
Още козметика за лице с жожоба
Други интересни предложения
Nivea Soft Creme
Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.59 лв.
Nacomi Jojoba Oil
Нерафинирано масло от жожоба
Цена:  17.90 лв.
Nivea Soft Mix Me Berry Charming Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на сочни плодове
Цена:  6.19 лв.
Nivea Soft Mix Me Chilled Oasis Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с ментов аромат от серията "Mix me"
Цена:  6.19 лв.
Nivea Soft Mix Me Happy Exotic Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на тропически плодове от серията "Mix me"
Цена:  6.19 лв.
Lavera Basis Sensitiv Soft Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице, ръце и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  15.10 лв.
Bioten Rich Moisturizing Cream
Универсален хидратиращ крем за лице, ръце и тяло за суха кожа
Цени от:  3.30 лв.
Лак за коса за обем
С био масло от жожоба и сладък бадем
Цена:  22.99 лв.
Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от жожоба и аромат на черешов цвят
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  6.90 лв.
Nivea Pure & Natural Body Milk
Мляко за тяло с арганово масло и масло от жожоба от серията "Pure & Natural"
Цена:  8.29 лв.
Назад към "Лосиони, млека и кремове за тяло"
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво