Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Сухи шампоа...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    Сухи шампоани    Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones -...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones


Сух шампоан за тъмна коса

Цена:  8.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Понеделник 29-07-2019 г. или
Вторник 30-07-2019 г.
Продукт#235636
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер88613
EAN9005800301556
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.250 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Няма нищо по-прекрасно от чувството на току-що измита коса. Честото миене с шампоан обаче, може да изтъни косъма и да го лиши от естествените мазнини, като остави косата суха и безжизнена. За поддържане на доброто състояние на косата е препоръчително използване на шампоан до 2-3 пъти седмично.

Сухият шампоан от "Nivea" освежава косата и я обгръща с приятен аромат. Той увеличава времето между отделните измивания. Сухият шампоан нежно отстранява замърсяванията и абсорбира омазняването, без да дразни скалпа. Неговата специална формула повдига косата от корените и ѝ придава обем и плътност. Тя е обогатена с оризово нишесте, което има свойството да абсорбира излишния себум от скалпа и косата. Сухият шампоан е специално създаден за коси с тъмен цвят. Той притежава приятен аромат, с преобладаващи топли нотки кехлибар, които носят със себе си ориенталски дух.

Имайте красива коса всеки ден. Можете да използвате сухия шампоан преди да излезете вечер, след спорт, докато сте на къмпинг или когато косата ви има нужда от освежаване.
  • Isobutane
  • Propane
  • Oryza Sativa Starch
  • Alcohol Denat.
  • Quaternium-26
  • Propylene Glycol
  • Limonene
  • Linalool
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Geraniol
  • Parfum
  • CI 77499
  • CI 77492
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете добре, повдигнете кичурите и напръскай равномерно от 30 cm разстояние.
  • Прокарайте ръка в косата от корените към върховете, за да осигурите разнасянето на сухия шампоан.
  • Леко разрешете, за да отстраните излишното количество.
  • Искате оптимален ефект? Изчакайте малко и издухайте косата със сешоар за кратко.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - шампоан
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - шампоан
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.69 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - шампоан
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - шампоан
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - шампоан
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap - Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore" - шампоан
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - шампоан
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
16 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 19.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -38%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Gliss Supreme Length Intensive Mask - Маска за дълга коса с цъфтящи краища от серията "Supreme Length" - шампоан
Gliss Supreme Length Intensive Mask
Маска за дълга коса с цъфтящи краища от серията "Supreme Length"

Gliss
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Carefree With Cotton Extract - Ежедневни дамски превръзки в опаковки от 20 ÷ 58 броя - шампоан
Carefree With Cotton Extract
Ежедневни дамски превръзки в опаковки от 20 ÷ 58 броя

Carefree
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.30 лв.
Nivea Creme Care Handwash - Течен крем сапун от серията "Creme Care" - шампоан
Nivea Creme Care Handwash
Течен крем сапун от серията "Creme Care"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.19 лв.
Colgate Plax Cool Mint Mouthwash - Вода за уста за ежедневна употреба - шампоан
Colgate Plax Cool Mint Mouthwash
Вода за уста за ежедневна употреба

Colgate
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.70 лв.
Roberto Cavalli Just Cavalli - Комплект от парфюм и душ гел за мъже - шампоан
Roberto Cavalli Just Cavalli
Комплект от парфюм и душ гел за мъже

Roberto Cavalli
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  144.00 лв.
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar - Крем сапун с арганово масло - шампоан
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar
Крем сапун с арганово масло

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
L'Oreal Paris Bi-Phase Micelar Water - Двуфазна почистваща мицеларна вода - шампоан
L'Oreal Paris Bi-Phase Micelar Water
Двуфазна почистваща мицеларна вода

Loreal Paris
Стандартна цена 10.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.49 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color - Трайна боя за коса от серията "Colorista" - шампоан
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Nivea Creme Smooth Care Shower Silk Mousse - Душ пяна с екстракт от коприна - шампоан
Nivea Creme Smooth Care Shower Silk Mousse
Душ пяна с екстракт от коприна

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.19 лв.
Nivea Sun Protect & Refresh Spray - Охлаждащ слънцезащитен спрей от серията "Sun" - шампоан
Nivea Sun Protect & Refresh Spray
Охлаждащ слънцезащитен спрей от серията "Sun"

Nivea
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  14.90 лв.
Nivea Sun After Sun Moisture Lotion - Хидратиращ лосион за след слънце с алое вера от серията "Sun" - шампоан
Nivea Sun After Sun Moisture Lotion
Хидратиращ лосион за след слънце с алое вера от серията "Sun"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.40 лв.
Nivea Sun Protect & Moisture Lotion - Хидратиращ слънцезащитен лосион от серията "Sun" - шампоан
Nivea Sun Protect & Moisture Lotion
Хидратиращ слънцезащитен лосион от серията "Sun"

Nivea
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  14.90 лв.
Event Baby Wipes with Calendula - Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby" - шампоан
Event Baby Wipes with Calendula
Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby"

Event
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - шампоан
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.99 лв.
Head & Shoulders Supreme Moisture Anti-Dandruff Shampoo - Овлажняващ шампоан против пърхот с арганово масло от серията "Supreme" - шампоан
Head & Shoulders Supreme Moisture Anti-Dandruff Shampoo
Овлажняващ шампоан против пърхот с арганово масло от серията "Supreme"

Head & Shoulders
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.

Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones


Сух шампоан за тъмна коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Понеделник 29-07-2019 г. или
Вторник 30-07-2019 г.
Продукт#235636
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер88613
EAN9005800301556
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.250 kg
Описание
Няма нищо по-прекрасно от чувството на току-що измита коса. Честото миене с шампоан обаче, може да изтъни косъма и да го лиши от естествените мазнини, като остави косата суха и безжизнена. За поддържане на доброто състояние на косата е препоръчително използване на шампоан до 2-3 пъти седмично.

Сухият шампоан от "Nivea" освежава косата и я обгръща с приятен аромат. Той увеличава времето между отделните измивания. Сухият шампоан нежно отстранява замърсяванията и абсорбира омазняването, без да дразни скалпа. Неговата специална формула повдига косата от корените и ѝ придава обем и плътност. Тя е обогатена с оризово нишесте, което има свойството да абсорбира излишния себум от скалпа и косата. Сухият шампоан е специално създаден за коси с тъмен цвят. Той притежава приятен аромат, с преобладаващи топли нотки кехлибар, които носят със себе си ориенталски дух.

Имайте красива коса всеки ден. Можете да използвате сухия шампоан преди да излезете вечер, след спорт, докато сте на къмпинг или когато косата ви има нужда от освежаване.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете добре, повдигнете кичурите и напръскай равномерно от 30 cm разстояние.
  • Прокарайте ръка в косата от корените към върховете, за да осигурите разнасянето на сухия шампоан.
  • Леко разрешете, за да отстраните излишното количество.
  • Искате оптимален ефект? Изчакайте малко и издухайте косата със сешоар за кратко.
Козметика за коса с екстракт от ориз
Syoss Pure Fresh Dry Shampoo
Освежаващ сух шампоан
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Nacomi Smoothing Hair Mask
Изглаждаща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Smoothing Hair Conditioner
Изглаждащ балсам за коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Smoothing Natural Shampoo
Изглаждащ и хидратиращ шампоан
Цена:  14.90 лв.
Schauma Clean My Darling Dry Shampoo
Сух шампоан за нормална коса за свежест и обем
Цена:  5.69 лв.
Schauma Refresh My Fresh Dry Shampoo
Сух шампоан за мазна коса за свежест и обем
Цена:  5.69 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Revive & Hydration Conditioner
Съживяващ балсам за нормална коса
Цена:  2.40 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Conditioner
Балсам за коса с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Mask
Маска за коса с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Shampoo
Шампоан с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  14.90 лв.
Rubelia Professional Solutions Volume Support Conditioner
Балсам за обем за мазна коса
Цена:  3.10 лв.
Rubelia Professional Solutions Volume Support Shampoo
Шампоан за обем за мазна коса
Цена:  3.10 лв.
Lavera Basis Sensitiv Moisture & Care Shampoo
Шампоан за суха коса и чувствителен скалп от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.90 лв.
Lavera Deep Care & Repair 2 in 1
Възстановяващ шампоан и балсам 2 в 1 за много суха и увредена коса
Цена:  11.90 лв.
Biopoint Cromatix Colour Protection Mask
Маска за боядисана коса от серията "Cromatix"
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Cromatix Color Preserving Shampoo Vitality & Shine
Шампоан за боядисана коса от серията "Cromatix"
Цена:  17.10 лв.
Овлажняващ шампоан с бразилски билки
За всеки тип коса
Цена:  6.00 лв.
Балсам против пърхот с оризов протеин
Цена:  4.50 лв.
Още козметика за коса с екстракт от ориз
Козметика за тяло с екстракт от ориз
Artdeco Asian Spa White Lotus & Rice Milk Super Rich Hand Cream & Mask
Богат крем за ръце и маска в едно с бял лотос и оризово мляко от серията "Asian Spa - Skin Purity"
Цена:  10.40 лв.
Artdeco Asian Spa White Lotus & Rice Milk Refining Body Scrub
Скраб за тяло с бял лотос и оризово мляко от серията "Asian Spa - Skin Purity"
Цена:  24.90 лв.
Harem's Natural Soap Rice
Натурален сапун с ориз
Цена:  9.00 лв.
Tesori d'Oriente Orchidea della Cina Hand Cream
Крем за ръце с аромат на китайска орхидея
Цена:  2.50 лв.
Yardley English Bluebell Silky Smooth Body Lotion
Лосион за тяло с аромат на английски зюмбюл от серията "English Bluebell"
Цена:  14.90 лв.
Yardley English Bluebell Luxury Body Wash
Луксозен душ гел с аромат на английски зюмбюл от серията "English Bluebell"
Цена:  13.90 лв.
Nacomi Salty Caramel Body Yoghurt
Йогурт за тяло с аромат на карамел
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Pineapple Juice Body Yoghurt
Йогурт за тяло с аромат на ананасов сок
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Peach Love Body Yoghurt
Йогурт за тяло с аромат на праскова
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Raspberry Milk Bath
Мляко за вана с аромат на малина
Цена:  17.90 лв.
Nacomi Mango Milk Bath
Мляко за вана с аромат на манго
Цена:  17.90 лв.
Nacomi Caramel Milk Bath
Мляко за вана с аромат на карамел
Цена:  17.90 лв.
Nacomi Banana Milk Bath
Мляко за вана с аромат на банан
Цена:  17.90 лв.
Farmona Nivelazione Professional Paraffin Foot Treatment
Омекотяваща парафинова терапия за крака за много суха кожа от серията "Nivelazione"
Цена:  7.80 лв.
Lactacyd Soothing
Успокояващ интимен лосион
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Maternea Elasticity Oil
Олио за еластичност с натурални масла и витамини за тяло
Цена:  11.50 лв.
Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual Body Wash
Душ гел с екстракт от лотос и оризова вода от серията "Nourishing Secrets"
Цена:  6.20 лв.
Още козметика за тяло с екстракт от ориз
Козметика за лице с екстракт от ориз
Nivea Urban Skin Detox Peel-Off Mask Mattify
Матираща пилинг маска за мазна кожа
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.29 лв.
Nivea Urban Skin Detox 3 in 1 Claywash
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице 3 в 1 с глина
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Harem's Eye Contour & Face Day & Night Cream Rice & Horse Chestnut Extract
Крем за лице и околоочен контур с екстракт от ориз и конски кестен
Цена:  27.70 лв.
Nacomi Anti Age Smooth Skin Day Cream
Дневен крем с масло от марула, оризов протеин и хиалуронова киселина
Цена:  39.90 лв.
Farmona Herbal Care Almond Flower Face & Lips Exfoliator
Скраб за лице и устни 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Lavera Trend Sensitiv Compact Mineral Powder
Минерална компактна пудра за лице от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  21.90 лв.
Mixa Optimal Tolerance Anti-wrinkle & Firmness 45+
Стягащ крем против бръчки за лице и шия от серията "Optimal Tolerance"
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.99 лв.
Почистващ гел за измиване с екстракт от ориз и витамини E и C
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  4.20 лв.
Лифтинг крем за зоната около очите с екстракт от ориз и минерали
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.80 лв.
Нощен крем против бръчки с екстракт от ориз, ший и макадамски орех
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.80 лв.
Дневен овлажняващ крем против бръчки с екстракт от ориз и масло ший
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.80 лв.
Дневен витализиращ крем против бръчки с екстракт от ориз - SPF 15
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.80 лв.
Още козметика за лице с екстракт от ориз
Други интересни предложения
Syoss Pure Fresh Dry Shampoo
Освежаващ сух шампоан
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Nivea Urban Skin Detox Peel-Off Mask Mattify
Матираща пилинг маска за мазна кожа
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.29 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Medium Tones
Сух шампоан за кестенява коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Nivea Urban Skin Detox 3 in 1 Claywash
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице 3 в 1 с глина
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Schauma Clean My Darling Dry Shampoo
Сух шампоан за нормална коса за свежест и обем
Цена:  5.69 лв.
Schauma Refresh My Fresh Dry Shampoo
Сух шампоан за мазна коса за свежест и обем
Цена:  5.69 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Light Tones
Сух шампоан за светла коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Got2b Fresh It Up Dry Shampoo Volume
Сух шампоан за обем с аромат на тропически бриз от серията "Fresh It Up"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Got2b Fresh It Up Dry Shampoo Brown
Сух шампоан за кестенява коса от серията "Fresh It Up"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Got2b Fresh It Up Dry Shampoo Extra Fresh
Сух шампоан за дълготрайна свежест от серията "Fresh It Up"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Назад към "Сухи шампоани"
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Syoss Pure
Козметика за коса
STR8 Performance Line
Козметика за тяло за мъже
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Вземи продукти Braun с 15% отстъпка.
Nestle Gerber - Промоция