store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Men Sensitive Recovery After Shave Balm - Балсам за след бръснене за ч...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Nivea Men Sensitive Recovery After Shave Balm


Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 12.59 лв. Вземи с отстъпка 10% до 26-02-2018г.
Цена:  11.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в:
Сряда 28-02-2018 г. или
Четвъртък 01-03-2018 г.
Продукт#215419
ТипБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на балсама3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер88563
EAN9005800294483
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка100 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.200 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията Nivea Men
  • За Nivea
Балсамът от "Nivea" предпазва чувствителната кожа от раздразнения и чувство на дискомфорт след бръснене. Специалната му формула е без съдържание на алкохол. Обогатена е с екстракт от лайка, известна със своите антисептични, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включеният екстракт от сладък корен спомага за намаляване на раздразненията и зачервяванията, има овлажняващо и антиоскидантно действия. Добавени са още пантенол и глицерин, които запазват кожата еластична, мека и хидратирана след бръснене.

Балсамът за след бръснене "Nivea Men Sensitive Recovery":
  • успокоява кожата и намалява дразнещото чувство
  • стимулира бързото възстановяването на кожата след бръснене
  • намалява зачервяването и сухотата
  • е с дерматологично доказана съвместимост с чувствителната кожа
  • е без съдържание на алкохол
  • Aqua
  • Glycerin
  • Isopropyl Palmitate
  • Butylene Glycol
  • Panthenol
  • Glycyrrhiza Inflata Root Extract
  • Chamomilla Recutita Flower Extract
  • Tapioca Starch
  • Triceteareth-4 Phosphate
  • Sodium Carbomer
  • Maltodextrin
  • Phenoxyethanol
  • Piroctone Olamine
  • Linalool
Съвременният мъж - умен, амбициозен, успяващ, спортуващ, покоряващ и... не не последно място - полагащ грижи за външността си. И това, за щастие, е вече нещо естествено, защото са в историята разбиранията, че мъжете трябва само да са чисти.
А, защо и те да нямат право да изглеждат добре, да ухаят приятно, да подхранват и стилизират косата си, да махат космите си, да поддържат кожата на лицето и ръцете си нежна и мека?
Имат право и това вече не изненадва никого.
За да окажат максимална помощ на съвременния, модерен мъж, специалистите от “Nivea” са разработили няколко козметични серии, съобразени с особеностите на мъжкото лице, коса и тяло.

Продуктите от серията “Original” хидратират интензивно кожата, облекчават сухата и отпускат болезнено опънатата кожа. В серията има гел за бръснене, хидратиращ лосион за след бръснене, пяна и крем за бръснене, както и интензивно овлажняващ крем за лице. В продуктите основните активни съставки са екстракта от алое вера, витамин Е и допълнителни активни овлажнители.

За изглаждане и превенция срещу появата на бръчки, за мъжкото лице е създаден крем DNАge, който предпазва мъжката кожа от неблагоприятните влияния на околната среда и вредните лъчи. В него активни вещества са креатина, фолиевата киселина и UVA/ UVB филтри.

Серията “Cool Kick” осигурява чувството за свежест през целия ден. Продуктите в нея съдържат активен комплекс Cool-Care, разработен за активните мъже и комбинира едновременно интензивна свежест с нежна грижа за кожата. В нея има душ гел за тяло, гел и пяна за бръснене, ролон, стик, балсам и флуид за след бръснене.

Sensitive” е уникална серия козметични продукти за мъже, които са с чувствителна кожа. Активните вещества в тях са естествени, осигуряващи деликатна защита, нежно успокояват податливата на дразнещи влияния кожа. Тяхната Active Comfort System мигновено успокоява и с времето подобрява защитните функции на кожата. Активната система не съдържа алкохол и е обогатена с чист, естествен екстракт от лайка и алое вера. В серията има измиващ гел за лице, пяна, крем и гел за бръснене, хидратиращ гел за лице, лосион и балсам за след бръснене и душ гел.

Active Energy” е серия продукти, която “работи” по изтриване на следите от ранното ставане, умората през деня и дългите нощи, които правят кожата да изглежда уморена и повехнала. Продуктите действат активно чрез съдържащите се в тях коензим Q10, комплекс от витамини и UVA/UVB филтри. Продуктите в серията са измиващ гел, ревитализиращ крем, гел и лосион за бръснене.

Silver Protect” е серия на “Nivea”, която се бори с изпотяването и неприятната миризма с помощта на включените в състава им сребърни йони. Формулата е антибактериална, регулира изпотяването и придава свеж, мъжки аромат. Сред продуктите “Silver Protect” ще откриете ролон, дезодорант спрей, стик, спрей. Със сребърните йони, към същата серия, има и продукти за бръснене (гел, пяна, лосион и балсам). Те съдържат и успокояващ екстракт от лайка и провитамин B5, които осигуряват лесно и гладко бръснене, като предпазват кожата от наранявания.

Серията “Sport” на “Nivea Men” е предназначена за активните, спортуващи мъже. Всеки от продуктите удължава чувството на свежест след активно натоварване на тялото. Минералите и витамините, които съдържа sport-формулата ревитализират кожата и възвръщат енергията ѝ. Освежаващият аромат дарява с дълготрайна свежест и нова енергия. Сред продуктите активните мъже ще открият душ гел, шампоан, гел и лосион за след бръснене и спрей, който ободрява и регулира изпотяването 48 часа.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете щедро по обръснатата кожа, като избягвате зоната около очите.
  • За пълноценна грижа за чувствителна кожа, използвайте заедно с пяна или гел за бръснене от същата серия.
Рейтинг
За да оцените балсама "Nivea Men Sensitive Recovery After Shave Balm", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Nivea Men Sensitive Recovery After Shave Balm


Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 12.59 лв. Вземи с отстъпка 10% до 26-02-2018г.
Цена:  11.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в:
Сряда 28-02-2018 г. или
Четвъртък 01-03-2018 г.
Продукт#215419
ТипБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на балсама3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер88563
EAN9005800294483
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка100 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.200 kg
Описание
Балсамът от "Nivea" предпазва чувствителната кожа от раздразнения и чувство на дискомфорт след бръснене. Специалната му формула е без съдържание на алкохол. Обогатена е с екстракт от лайка, известна със своите антисептични, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включеният екстракт от сладък корен спомага за намаляване на раздразненията и зачервяванията, има овлажняващо и антиоскидантно действия. Добавени са още пантенол и глицерин, които запазват кожата еластична, мека и хидратирана след бръснене.

Балсамът за след бръснене "Nivea Men Sensitive Recovery":
  • успокоява кожата и намалява дразнещото чувство
  • стимулира бързото възстановяването на кожата след бръснене
  • намалява зачервяването и сухотата
  • е с дерматологично доказана съвместимост с чувствителната кожа
  • е без съдържание на алкохол
За серията Nivea Men
Съвременният мъж - умен, амбициозен, успяващ, спортуващ, покоряващ и... не не последно място - полагащ грижи за външността си. И това, за щастие, е вече нещо естествено, защото са в историята разбиранията, че мъжете трябва само да са чисти.
А, защо и те да нямат право да изглеждат добре, да ухаят приятно, да подхранват и стилизират косата си, да махат космите си, да поддържат кожата на лицето и ръцете си нежна и мека?
Имат право и това вече не изненадва никого.
За да окажат максимална помощ на съвременния, модерен мъж, специалистите от “Nivea” са разработили няколко козметични серии, съобразени с особеностите на мъжкото лице, коса и тяло.

Продуктите от серията “Original” хидратират интензивно кожата, облекчават сухата и отпускат болезнено опънатата кожа. В серията има гел за бръснене, хидратиращ лосион за след бръснене, пяна и крем за бръснене, както и интензивно овлажняващ крем за лице. В продуктите основните активни съставки са екстракта от алое вера, витамин Е и допълнителни активни овлажнители.

За изглаждане и превенция срещу появата на бръчки, за мъжкото лице е създаден крем DNАge, който предпазва мъжката кожа от неблагоприятните влияния на околната среда и вредните лъчи. В него активни вещества са креатина, фолиевата киселина и UVA/ UVB филтри.

Серията “Cool Kick” осигурява чувството за свежест през целия ден. Продуктите в нея съдържат активен комплекс Cool-Care, разработен за активните мъже и комбинира едновременно интензивна свежест с нежна грижа за кожата. В нея има душ гел за тяло, гел и пяна за бръснене, ролон, стик, балсам и флуид за след бръснене.

Sensitive” е уникална серия козметични продукти за мъже, които са с чувствителна кожа. Активните вещества в тях са естествени, осигуряващи деликатна защита, нежно успокояват податливата на дразнещи влияния кожа. Тяхната Active Comfort System мигновено успокоява и с времето подобрява защитните функции на кожата. Активната система не съдържа алкохол и е обогатена с чист, естествен екстракт от лайка и алое вера. В серията има измиващ гел за лице, пяна, крем и гел за бръснене, хидратиращ гел за лице, лосион и балсам за след бръснене и душ гел.

Active Energy” е серия продукти, която “работи” по изтриване на следите от ранното ставане, умората през деня и дългите нощи, които правят кожата да изглежда уморена и повехнала. Продуктите действат активно чрез съдържащите се в тях коензим Q10, комплекс от витамини и UVA/UVB филтри. Продуктите в серията са измиващ гел, ревитализиращ крем, гел и лосион за бръснене.

Silver Protect” е серия на “Nivea”, която се бори с изпотяването и неприятната миризма с помощта на включените в състава им сребърни йони. Формулата е антибактериална, регулира изпотяването и придава свеж, мъжки аромат. Сред продуктите “Silver Protect” ще откриете ролон, дезодорант спрей, стик, спрей. Със сребърните йони, към същата серия, има и продукти за бръснене (гел, пяна, лосион и балсам). Те съдържат и успокояващ екстракт от лайка и провитамин B5, които осигуряват лесно и гладко бръснене, като предпазват кожата от наранявания.

Серията “Sport” на “Nivea Men” е предназначена за активните, спортуващи мъже. Всеки от продуктите удължава чувството на свежест след активно натоварване на тялото. Минералите и витамините, които съдържа sport-формулата ревитализират кожата и възвръщат енергията ѝ. Освежаващият аромат дарява с дълготрайна свежест и нова енергия. Сред продуктите активните мъже ще открият душ гел, шампоан, гел и лосион за след бръснене и спрей, който ободрява и регулира изпотяването 48 часа.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете щедро по обръснатата кожа, като избягвате зоната около очите.
  • За пълноценна грижа за чувствителна кожа, използвайте заедно с пяна или гел за бръснене от същата серия.
Още козметика за мъже от серията "Nivea Men Silver Protect"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Cool Kick"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Original"
Козметика за лице с глицерин
Козметика за лице с витамин B5
Козметика за лице с лайка
Козметика за лице с женско биле
Козметика за тяло с женско биле
Козметика за коса с женско биле
Декоративна козметика с лайка
Козметика за ръце с лайка
Козметика за коса с лайка
Козметика за тяло с лайка
Декоративна козметика с витамин B5
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Други интересни предложения
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Цена:  6.75 лв.
Nivea Men Sensitive After Shave Lotion
Лосион за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  11.29 лв.
Nivea Men Sensitive After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  11.29 лв.
Nivea Men Silver Protect After Shave Balm
Балсам за след бръснене за мъже от серията "Silver Protect"
Цена:  11.29 лв.
Nivea Men Silver Protect After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Silver Protect"
Цена:  11.29 лв.
Nivea Men Cool Kick After Shave Fluid
Освежаващ флуид за след бръснене от серията "Cool Kick"
Цена:  11.29 лв.
Nivea Men Cool Kick After Shave Balm
Освежаващ балсам за след бръснене от серията "Cool Kick"
Цена:  11.29 лв.
Nivea Men Sensitive Cooling After Shave Lotion
Охлаждащ лосион за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  11.29 лв.
Nivea Men Original Replenishing After Shave Balm
Балсам за след бръснене от серията "Original"
Цена:  11.29 лв.
Nivea Men Active Energy After Shave 2 in 1 Balsam
Балсам за след бръснене oт серията "Active Energy"
Цена:  11.29 лв.
Назад
Детски кухни
Schauma Nature Moments
Шампоан с индонезийски кокос и лотос
Beology Smoothing
Заглаждаща система за коса
Revlon ColorStay 2 in 1 Angled Kajal
Водоустойчив молив за очи със скосен връх и четка
Artesania Latina - кораби от дърво
Грей: По-тъмен
Дървени влакчета Hape