Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Гел за бръс...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Гел за бръснене    Nivea Men Sensitive Recove...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Gel


Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"

Цена:  7.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Понеделник 22-07-2019 г. или
Вторник 23-07-2019 г.
Продукт#215413
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на гела3 години
МаркаNivea
Каталожен номер88561
EAN9005800294209
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка200 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.30 / 20.00 / 5.30 cm
Тегло0.259 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Гелът от "Nivea" е създаден да предпази чувствителната кожа от раздразнения и неприятно чувство на дискомфорт по време на бръснене. Специалната му формула е без съдържание на алкохол. Обогатена е с екстракт от лайка, известна със своите антисептични, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включеният екстракт от сладък корен спомага за предотвратяване появата на раздразнения, има овлажняващо и антиоскидантно действия. Растителните екстракти в комбинация с глицерин, запазват кожата еластична и мека по време на бръснене. Благодарение на технологията Ultra Glide™, гелът оформя защитен слой върху нея, който позволява на ножчетата на самобръсначката да се плъзгат с лекота.

Гелът за бръснене "Nivea Men Sensitive Recovery":
  • защитава кожата от раздразнения и неприятно чувство на опънатост
  • подготвя кожата за бръснене и намалява риска от порязвания
  • успокоява и хидратира кожата
  • е с дерматологично доказана съвместимост с чувствителната кожа
  • е без съдържание на алкохол
  • Aqua
  • TEA-Palmitate
  • Oleth-20
  • Isopentane
  • Glycerin
  • Isopropyl Palmitate
  • Chamomilla Recutita Flower Extract
  • Glycyrrhiza Inflata Root Extract
  • Panthenol
  • Maltodextrin
  • Hydroxyethylcellulose
  • Hydroxypropyl Methylcellulose
  • Laureth-2
  • PEG-14 M
  • PEG-90 Glyceryl Isostearate
  • Polyisobutene
  • Propylene Glycol
  • Isobutane
  • Piroctone Olamine
  • BHT
  • Linalool
  • Limonene
  • Parfum
  • CI 42090
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Намокрете кожата.
  • Изпомпайте в длан или върху четка количество, колкото лешник.
  • Нанесете с кръгови движения върху зоната, която ще бръснете.
  • Избръснете се с подходяща за чувствителна кожа самобръсначка.
  • След процедурата, можете да нанесете балсам за след бръснене от същата серия.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените гела "Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гел, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - гел
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
13 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - гел
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури - гел
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури

Loreal Paris
17 варианта за избор на цвят:
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - гел
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
19 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Медицинска паста-концентрат за зъби - За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци - гел
Медицинска паста-концентрат за зъби
За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци

Ajona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Elea Men Professional Color & Care - Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци - гел
Elea Men Professional Color & Care
Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци

Elea
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off - Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active" - гел
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване - гел
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване

Rexona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Dorco Shai 4 FRA 200 - Дамска самобръсначка за еднократна употреба с 4 ножчета - гел
Dorco Shai 4 FRA 200
Дамска самобръсначка за еднократна употреба с 4 ножчета

Dorco
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.69 лв.
Бебешки мокри кърпички - Pufies Sensitive - Опаковки от 64 броя и 4 x 64 броя - гел
Бебешки мокри кърпички - Pufies Sensitive
Опаковки от 64 броя и 4 x 64 броя

Pufies
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
Комплект Бочко - От първия ден - Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена - гел
Комплект Бочко - От първия ден
Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
Himalaya Smoothing Foot Scrub - Пилинг крем за крака - гел
Himalaya Smoothing Foot Scrub
Пилинг крем за крака

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 2XL Bleaching Kit - Изрусяващ комплект за коса - гел
Vip's Prestige Be Extreme 2XL Bleaching Kit
Изрусяващ комплект за коса

Prestige
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Batiste Dry Shampoo Light & Breezy Fresh - Сух шампоан за всеки тип коса със свеж аромат - гел
Batiste Dry Shampoo Light & Breezy Fresh
Сух шампоан за всеки тип коса със свеж аромат

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.70 лв.
Palmolive Naturals Milk & Honey Liquid Handwash Refill - Пълнител за течен сапун с мед и мляко от серията "Naturals" - гел
Palmolive Naturals Milk & Honey Liquid Handwash Refill
Пълнител за течен сапун с мед и мляко от серията "Naturals"

Palmolive
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Palette Deluxe Oil-Care Color Permanent - Подхранваща трайна крем боя за коса - гел
Palette Deluxe Oil-Care Color Permanent
Подхранваща трайна крем боя за коса

Palette
12 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis - Устойчив лак за нокти - гел
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти

Loreal Paris
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Двустранна пила за нокти с мотиви - С грит 180/240 - гел
Двустранна пила за нокти с мотиви
С грит 180/240

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.00 лв.
Клечки за уши от 100% органичен памук - Опаковка от 200 броя - гел
Клечки за уши от 100% органичен памук
Опаковка от 200 броя

Ipek Sisa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.50 лв.
EveryDay Normal Extra Dry - Ежедневни дамски превръзки с екстракт от лайка в опаковки от 30 и 60 броя - гел
EveryDay Normal Extra Dry
Ежедневни дамски превръзки с екстракт от лайка в опаковки от 30 и 60 броя

EveryDay
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.30 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - гел
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце - С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml - гел
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце
С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml

Lavena
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.50 лв.
EveryDay Normal Ultra Plus Fresh - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя - гел
EveryDay Normal Ultra Plus Fresh
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя

EveryDay
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Day Cream - SPF 15 - Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluronic 3D" - гел
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluronic 3D"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.20 лв.

Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Gel


Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Понеделник 22-07-2019 г. или
Вторник 23-07-2019 г.
Продукт#215413
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на гела3 години
МаркаNivea
Каталожен номер88561
EAN9005800294209
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка200 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.30 / 20.00 / 5.30 cm
Тегло0.259 kg
Описание
Гелът от "Nivea" е създаден да предпази чувствителната кожа от раздразнения и неприятно чувство на дискомфорт по време на бръснене. Специалната му формула е без съдържание на алкохол. Обогатена е с екстракт от лайка, известна със своите антисептични, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включеният екстракт от сладък корен спомага за предотвратяване появата на раздразнения, има овлажняващо и антиоскидантно действия. Растителните екстракти в комбинация с глицерин, запазват кожата еластична и мека по време на бръснене. Благодарение на технологията Ultra Glide™, гелът оформя защитен слой върху нея, който позволява на ножчетата на самобръсначката да се плъзгат с лекота.

Гелът за бръснене "Nivea Men Sensitive Recovery":
  • защитава кожата от раздразнения и неприятно чувство на опънатост
  • подготвя кожата за бръснене и намалява риска от порязвания
  • успокоява и хидратира кожата
  • е с дерматологично доказана съвместимост с чувствителната кожа
  • е без съдържание на алкохол
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Намокрете кожата.
  • Изпомпайте в длан или върху четка количество, колкото лешник.
  • Нанесете с кръгови движения върху зоната, която ще бръснете.
  • Избръснете се с подходяща за чувствителна кожа самобръсначка.
  • След процедурата, можете да нанесете балсам за след бръснене от същата серия.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Face & Beard Wash
Измиващ гел за лице и брада за мъже от серията "Deep"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Men Deep Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Deep"
Цена:  7.89 лв.
Nivea Men Deep Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Deep"
Цена:  5.59 лв.
Nivea Men Deep After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Deep"
Цена:  12.89 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Deep Revitalizing Shampoo
Шампоан за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.69 лв.
Още козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Fresh Active"
Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant
Спрей дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Stick Deodorant
Стик дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Silver Protect"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Cool Kick"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Original"
Козметика за лице с глицерин
Козметика за лице с лайка
Козметика за лице с женско биле
Козметика за тяло с женско биле
Козметика за коса с женско биле
Декоративна козметика с лайка
Козметика за ръце с лайка
Козметика за коса с лайка
Козметика за тяло с лайка
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Други интересни предложения
Nivea Men Sensitive Recovery After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Цена:  12.89 лв.
Nivea Men Deep Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Deep"
Цена:  7.89 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Цена:  5.59 лв.
Nivea Men Silver Protect Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Silver Protect"
Цена:  7.89 лв.
Nivea Men Original Mild Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Original"
Цена:  7.89 лв.
Nivea Men Sensitive Cooling Shaving Gel
Охлаждащ гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  7.89 лв.
Nivea Men Sensitive Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  7.89 лв.
Nivea Men Active Energy Skin Revitalizer Shaving Gel
Ревитализиращ гел за бръснене от серията "Active Energy"
Цена:  7.89 лв.
Nivea Men Cool Kick Shaving Gel
Освежаващ гел за бръснене от серията "Cool Kick"
Цена:  7.89 лв.
Nivea Men Silver Protect After Shave Balm
Балсам за след бръснене за мъже от серията "Silver Protect"
Цена:  12.89 лв.
Назад към "Гел за бръснене"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Syoss Color Trending Now
Боя за коса
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво