store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    ...    Bourjois Express Eau Micellaire Sp...
Начало   Козметика    ...    ...    Мицеларни в...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Bourjois Express Eau Micellaire Special Waterproof


Мицеларна вода за почистване на лице и водоустойчив грим

Цена:  8.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#178068
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
За да бъде кожата здрава и красива, в края на деня е необходимо да почистите лицето и очите си от грима и замърсяванията, които е оставила околната среда. За да подпомогнат в избора на подходящото козметично средство, специалистите от "Bourjois" създават изключително нежна мицеларна вода, подходяща за премахване на водоустойчив грим. Формулата ѝ е обогатена с почистващи агенти - естествени микрогъби или т.нар. мицели, които деликатно и ефективно поглъщат замърсяванията. Освен перфектно почистващото в дълбочина действие, мицеларната вода щади хидролипидния слой на кожата, което я прави подходяща и за околоочната зона. В състава е вложен екстракт от бяла лилия, носещ успокоение на кожата и хидратация, за да я остави след себе си мека и гладка. Глицеринът подпомага овлажняването и действа противовъзпалително. С мицеларната вода лицето ще бъде идеално чисто, със здрав и свеж вид.
"Express Eau Micellaire" е подходяща за чувствителна кожа. Формулата ѝ е тествана под дерматологичен и офталмологичен контрол.
  • Aqua (Water)
  • Glycerin
  • Poloxamer 184
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Cetrimonium Bromide
  • Parfum (Fragrance)
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Propylene Glycol
  • BHT
  • Sodium Hydroxide
  • Nymphea Alba Root Extract
  • Citric Acid
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Нежно нанесете върху лицето, очите и шията си с памук или памучен тампон.
  • С леки движения премахнете грима си.
  • Няма нужда от изплакване.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените продукта "Bourjois Express Eau Micellaire Special Waterproof", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Bourjois Express Eau Micellaire Special Waterproof


Мицеларна вода за почистване на лице и водоустойчив грим

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#178068
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
Описание
За да бъде кожата здрава и красива, в края на деня е необходимо да почистите лицето и очите си от грима и замърсяванията, които е оставила околната среда. За да подпомогнат в избора на подходящото козметично средство, специалистите от "Bourjois" създават изключително нежна мицеларна вода, подходяща за премахване на водоустойчив грим. Формулата ѝ е обогатена с почистващи агенти - естествени микрогъби или т.нар. мицели, които деликатно и ефективно поглъщат замърсяванията. Освен перфектно почистващото в дълбочина действие, мицеларната вода щади хидролипидния слой на кожата, което я прави подходяща и за околоочната зона. В състава е вложен екстракт от бяла лилия, носещ успокоение на кожата и хидратация, за да я остави след себе си мека и гладка. Глицеринът подпомага овлажняването и действа противовъзпалително. С мицеларната вода лицето ще бъде идеално чисто, със здрав и свеж вид.
"Express Eau Micellaire" е подходяща за чувствителна кожа. Формулата ѝ е тествана под дерматологичен и офталмологичен контрол.
Състав
  • Aqua (Water)
  • Glycerin
  • Poloxamer 184
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Cetrimonium Bromide
  • Parfum (Fragrance)
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Propylene Glycol
  • BHT
  • Sodium Hydroxide
  • Nymphea Alba Root Extract
  • Citric Acid
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Нежно нанесете върху лицето, очите и шията си с памук или памучен тампон.
  • С леки движения премахнете грима си.
  • Няма нужда от изплакване.
Козметика за лице с глицерин
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Garnier Micellar Cleansing Milky Water
Почистващо мицеларно мляко
Цена:  8.69 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  9.90 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
SVR Sebiaclear Hydra Anti-Mark Repearing Moisturizer
Хидратиращ крем за лице за предразположена към акне кожа от серията "Sebiaclear"
Стандартна цена 28.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.39 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Comfort Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за лице за суха и чувствителна кожа от серията "Skin Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Mixa Moisturizing Cream Anti-Imperfections 2 in 1
Овлажняващ крем за лице против несъвършенства от серията "Anti-Imperfections"
Стандартна цена 10.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.79 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.30 лв.
BeAdora Lifting Age-Reverse Serum
Подмладяващ лифтинг серум за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  57.00 лв.
BeAdora Multiactive Eye Serum
Мултиактивен околоочен серум
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  51.00 лв.
BeAdora Restoring Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  55.00 лв.
BeAdora Intense Moisturizer
Интензивен овлажняващ крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  55.00 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице против бръчки от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.80 лв.
Gillette Mach 3 Complete Defence Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Mach 3"
Цена:  7.30 лв.
BABE Micellar Water
Мицеларна вода за лице, очи и устни
Цена:  17.50 лв.
BABE Soothing Micellar Gel
Успокояващ мицеларен гел за чувствителна кожа
Цена:  19.40 лв.
BABE Bi-Phase Micellar Oil
Двуфазна мицеларна вода за суха кожа
Цена:  17.90 лв.
Urtekram No Perfume Moisturising Day Cream
Био дневен крем без аромат от серията "No Perfume"
Цена:  15.30 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
Nivea Sun UV Face Shine Control Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице за контрол на омазняването от серията "Sun"
Цена:  16.50 лв.
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Цена:  25.99 лв.
Lumene Маtte Control Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за мазна и смесена кожа от серията "Nordic Chic"
Цена:  26.00 лв.
SNB Total Care Men Oxygen Cream
Мъжки крем за лице, ръце и тяло
Цени от:  9.60 лв.
Още козметика за лице с глицерин
Козметика за лице с водна лилия
Avril La Creme Exfoliante
Био ексфолиращ крем за лице
Цена:  20.90 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  18.60 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Цена:  29.99 лв.
Bioten Micellar Water Xpress Effect
Мицеларна вода за всеки тип кожа с екстракт от лилия
Цена:  5.60 лв.
Bioten Skin Moisture Revitalizing & Moisturizing Night Cream
Нощен хидратиращ крем за лице с екстракт от водна лилия от серията "Skin Moisture"
Цена:  7.60 лв.
Bioten Skin Moisture Revitalizing & 24 Hour Moisturizing Day Cream
Дневен хидратиращ крем за лице с екстракт от водна лилия и UV филтри от серията "Skin Moisture"
Цена:  7.60 лв.
Farmona Herbal Care Moisturizing Cream - Aloe
Хидратиращ крем за лице с алое вера за всеки тип кожа от серията "Herbal Care"
Цена:  8.90 лв.
Bourjois Eau Micellaire Demaquillante
Мицеларна вода за почистване на лице и грим
Цена:  8.69 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.20 лв.
Himalaya Energizing Day Cream
Енергизиращ дневен крем за лице
Цена:  9.30 лв.
Himalaya Revitalizing Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице
Цена:  9.30 лв.
Дневен подхранващ крем с екстракт от водна лилия
От серията "Regal Natural Beauty"
Цена:  4.40 лв.
Освежаващ тоник с екстракт от водна лилия
От серията "Natural Beauty"
Цена:  4.10 лв.
Нежно почистващо мляко с екстракт от водна лилия
От серията "Regal Natural Beauty"
Цена:  4.10 лв.
Още козметика за лице с водна лилия
Още козметика за тяло с водна лилия
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Други интересни предложения
Garnier Micellar Cleansing Milky Water
Почистващо мицеларно мляко
Цена:  8.69 лв.
BABE Micellar Water
Мицеларна вода за лице, очи и устни
Цена:  17.50 лв.
Lumene Klassikko Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода от серията "Klassikko"
Цена:  13.00 лв.
Byphasse Micellar Make-up Remover Solution
Дегримиращ мицеларен разтвор за суха, чувствителна и раздразнена кожа
Цени от:  3.40 лв.
Bourjois Eau Micellaire Demaquillante
Мицеларна вода за почистване на лице и грим
Цена:  8.69 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.20 лв.
Bioten Micellar Water Xpress Effect
Мицеларна вода за всеки тип кожа с екстракт от лилия
Цена:  5.60 лв.
Mixa Anti-Dryness Micellar Water
Мицеларна вода за суха и чувствителна кожа от серията "Anti-Dryness"
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.99 лв.
Garnier Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода за смесена и чувствителна кожа
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Micellar Water
Успокояваща мицеларна вода за чувствителна и суха кожа
Стандартна цена 9.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Назад към "Мицеларни води и лосиони за почистване на лице"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги