Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Серуми, масла и флуи...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Серуми, масла и флуиди    L`Oreal Revitalift Filler HA Serum - Кон...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L`Oreal Revitalift Filler HA Serum


Концентриран серум за лице с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"

Цена:  29.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този серум може да бъде доставен в дните:
Сряда 21-08-2019 г. или
Четвъртък 22-08-2019 г.
Продукт#153781
ВидСерум
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522892342
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка16 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 40 години до 60 години
Размери на опаковката5.10 / 16.50 / 2.20 cm
Тегло0.070 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За серията L'Oréal Revitalift
  • За серията L'Oréal Revitalift
  • За L'Oreal Paris
Всяка жена иска да запази младостта си и да бъде невероятна по всяко време. За съжаление, с напредването на възрастта кожата губи своята еластичност и се появяват неприятните бръчки. И не само те са проблемът! Кожата губи своята плътност и контурите на лицето се променят. Ето защо, специалистите от "L'Oréal" създадоха серум за лице, който намалява следите от времето. В иновативната му формула се съдържа 10 пъти по-концентрирана чиста хиалуронова киселина. Нейното хидратиращо действие стяга и помага на кожата да поддържа своята еластичност. Наличието на глицерин придава допълнителна гладкост и мекота. Революционната формула интензивно изглажда бръчките по лицето и възстановява изгубената плътност на кожата.
След 4 седмици нежната текстура на серума прави чудеса с лицето. Клинично е доказано, че бузите стават по-плътни, скулите се повдигат, а бръчките по горната устна се изглаждат. Уплътняващото действие се усилва, когато се използва в допълнение с крема от същата серия. Серумът ще даде на лицето Ви отново стегнат и младежки вид, който заслужавате.
Продуктът е в компактна опаковка с дозатор.
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Dimethicone
  • Butylene Glycol
  • Dipropylene Glycol
  • Silica [NANO] / Silica
  • Sodium Hyaluronate
  • Alpinia Galanga Leaf Extract
  • Carbomer
  • Methylsilanol/Silicate Crosspolymer
  • Sodium Hydroxide
  • Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Dipotassium Glycyrrhizate
  • Disodium EDTA
  • Capryloyl Salicylic Acid
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • Mica
  • Linalool
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Benzoate
  • Benzyl Salicylate
  • Parfum / Fragrance
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичният гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичният гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Серумът се нанася сутрин или вечер на почистена и суха кожа.
  • Първо се поставят десетина капки на различни места върху лицето, като 1 капка е равна на 1 натискане на дозатора.
  • Серумът се разнася с върховете на пръстите до пълното му абсорбиране от кожата.
  • След това трябва да се изчака малко преди да се нанесе крем за лице.
  • За най-добри резултати използвайте и крема "L'Oréal Revitalift Filler HA".
Рейтинг
Рейтинг: 9.67 / 6 гласа 
За да оцените серума "L`Oreal Revitalift Filler HA Serum", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този серум, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват серума, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този серум, купуват също
Garnier Skin Naturals Apricot Scrub - Скраб и маска за лице 2 в 1 с масло от кайсиеви ядки  от серията "Skin Naturals" - серум
Garnier Skin Naturals Apricot Scrub
Скраб и маска за лице 2 в 1 с масло от кайсиеви ядки от серията "Skin Naturals"

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Bell Precision Lip Liner - Дълготраен автоматичен молив за устни - серум
Bell Precision Lip Liner
Дълготраен автоматичен молив за устни

Bell
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Nature Box Almond Oil Insta Lift-Up Spray - Спрей за коса за обем с бадемово масло - серум
Nature Box Almond Oil Insta Lift-Up Spray
Спрей за коса за обем с бадемово масло

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Secret Repair Cream - Възстановяващ крем за коса с масло от авокадо - серум
Nature Box Avocado Oil Secret Repair Cream
Възстановяващ крем за коса с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - Възстановяващ дневен крем против стареене - серум
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене

Loreal Paris
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1 - Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки - серум
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - серум
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
14 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.79 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - серум
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
55 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
L'Oreal Botanicals Coriander Strenght Cure Conditioning Balm - Подсилващ балсам за крехка коса с кориандър от серията "Botanicals - Coriander" - серум
L'Oreal Botanicals Coriander Strenght Cure Conditioning Balm
Подсилващ балсам за крехка коса с кориандър от серията "Botanicals - Coriander"

Loreal Paris
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Shampoo - Възстановяващ шампоан с масло от авокадо - серум
Nature Box Avocado Oil Shampoo
Възстановяващ шампоан с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Nature Box Almond Oil Shampoo - Шампоан за обем с масло от бадем - серум
Nature Box Almond Oil Shampoo
Шампоан за обем с масло от бадем

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream - Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела - серум
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Aura Lip Liner - Дълготраен молив за устни - серум
Aura Lip Liner
Дълготраен молив за устни

Aura
16 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.49 лв.
Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows - Дълготрайни сенки за очи в четири цвята - серум
Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows
Дълготрайни сенки за очи в четири цвята

Bourjois
Избор за цветова палитра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - серум
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Scottish Fine Soaps Coconut & Lime Luxurious Gift Set - Луксозен подаръчен комплект с козметика за тяло от серията "Coconut & Lime" - серум
Scottish Fine Soaps Coconut & Lime Luxurious Gift Set
Луксозен подаръчен комплект с козметика за тяло от серията "Coconut & Lime"

Scottish Fine Soaps
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.00 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - серум
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
63 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - серум
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - серум
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
75 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Стилизираща четка за коса - серум
Стилизираща четка за коса
Mania
Избор за големина на четката:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Дълготрайно червило - серум
Дълготрайно червило
Essence
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Натурална ментова вода - серум
Натурална ментова вода
Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Golden Rose Wow Nail Color Glitter - Лак за нокти с глитерни частици - серум
Golden Rose Wow Nail Color Glitter
Лак за нокти с глитерни частици

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.

L`Oreal Revitalift Filler HA Serum


Концентриран серум за лице с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  29.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този серум може да бъде доставен в дните:
Сряда 21-08-2019 г. или
Четвъртък 22-08-2019 г.
Продукт#153781
ВидСерум
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522892342
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка16 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 40 години до 60 години
Размери на опаковката5.10 / 16.50 / 2.20 cm
Тегло0.070 kg
Описание
Всяка жена иска да запази младостта си и да бъде невероятна по всяко време. За съжаление, с напредването на възрастта кожата губи своята еластичност и се появяват неприятните бръчки. И не само те са проблемът! Кожата губи своята плътност и контурите на лицето се променят. Ето защо, специалистите от "L'Oréal" създадоха серум за лице, който намалява следите от времето. В иновативната му формула се съдържа 10 пъти по-концентрирана чиста хиалуронова киселина. Нейното хидратиращо действие стяга и помага на кожата да поддържа своята еластичност. Наличието на глицерин придава допълнителна гладкост и мекота. Революционната формула интензивно изглажда бръчките по лицето и възстановява изгубената плътност на кожата.
След 4 седмици нежната текстура на серума прави чудеса с лицето. Клинично е доказано, че бузите стават по-плътни, скулите се повдигат, а бръчките по горната устна се изглаждат. Уплътняващото действие се усилва, когато се използва в допълнение с крема от същата серия. Серумът ще даде на лицето Ви отново стегнат и младежки вид, който заслужавате.
Продуктът е в компактна опаковка с дозатор.
За серията L'Oréal Revitalift
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичният гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
За серията L'Oréal Revitalift
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичният гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Серумът се нанася сутрин или вечер на почистена и суха кожа.
  • Първо се поставят десетина капки на различни места върху лицето, като 1 капка е равна на 1 натискане на дозатора.
  • Серумът се разнася с върховете на пръстите до пълното му абсорбиране от кожата.
  • След това трябва да се изчака малко преди да се нанесе крем за лице.
  • За най-добри резултати използвайте и крема "L'Oréal Revitalift Filler HA".
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift Laser Renew"
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift"
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.99 лв.
L`Oreal Revitalift Face, Contours and Neck Re-Support Cream
Крем за възстановяване контура на лицето и шията от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
L`Oreal Revitalift Night Cream
Нощен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
L`Oreal Revitalift Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
Още козметика от серията "L'Oreal Revitalift"
Козметика за лице с хиалуронова киселина
IDC Institute Purifying Sleeping Mask
Почистваща нощна маска за лице
Цена:  2.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Eye Cream
Крем за околоочен контур с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Night Cream
Нощен крем за лице с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Day Cream - SPF 20
Дневен крем с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
Натурален серум за лице 55+
За зряла кожа от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Натурален регенериращ крем за лице 55+
За зряла кожа от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Натурален стягащ крем за лице и шия 35+
С кокосово масло и хиалуронова киселина от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Цена:  12.79 лв.
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream
Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа
Цена:  9.49 лв.
Eveline Hyaluron Clinic 50+ Lifting Cream Day Night
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Цена:  13.10 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Anti-Spot Treatment Serum
Серум за лице и ръце против пигментни петна от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  29.60 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа
Цена:  9.49 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Цена:  63.00 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Цена:  69.00 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Цена:  108.00 лв.
Ziaja Regenerating Face Mask
Регенерираща маска за лице с екстракт от маслинов лист и хиалуронова киселина
Цена:  1.19 лв.
Nacomi Hialuronic Gel Intensive Moisturizer Serum
Серум за лице с хиалуронова киселина
Цена:  19.80 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Цена:  26.90 лв.
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
Bioten Multi-Collagen Concentrated Antiwrinkle Serum
Серум за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Козметика за лице с глицерин
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"
Цена:  13.99 лв.
Nivea Sun UV Face Shine Control Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице за контрол на омазняването от серията "Sun"
Цена:  16.50 лв.
SVR Sebiaclear Hydra Anti-Mark Repearing Moisturizer
Хидратиращ крем за лице за предразположена към акне кожа от серията "Sebiaclear"
Цена:  28.20 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Цена:  14.30 лв.
Mixa Extreme Nutrition Oil-based Rich Cream
Интензивно подхранващ крем за лице за чувствителна, суха и много суха кожа
Цена:  11.59 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Цена:  8.30 лв.
BeAdora Multiactive Eye Serum
Мултиактивен околоочен серум
Цена:  51.00 лв.
Лосион за след бръснене - Икар Океан
Цена:  1.79 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице против бръчки от серията "Bille-PH"
Цена:  14.80 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Цена:  25.99 лв.
Lumene Маtte Control Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за мазна и смесена кожа от серията "Nordic Chic"
Цена:  26.00 лв.
RevitaLash Micellar Water Lash Wash
Мицеларна вода за почистване на околоочен грим
Цена:  59.00 лв.
Top Ten Cool Power After Shave Lotion
Лосион за след бръснене с ментол за всеки тип кожа
Цена:  5.10 лв.
Lumene Men Voima Energizing Face Wash
Почистващ гел за лице за мъже от серията "Men Voima"
Цена:  18.90 лв.
Lumene Klassikko Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода от серията "Klassikko"
Цена:  13.00 лв.
Lumene Herkka Gentle Eye & Lip Makeup Remover
Дегримьор за очи и устни за чувствителна кожа
Цена:  12.90 лв.
Byphasse Purifying Cleansing Gel All Skin Types
Почистващ гел за лице за всеки тип кожа
Цена:  9.30 лв.
SVR Sun Secure Fluide - SPF 50+
Слънцезащитен флуид за лице от серията "Sun Secure"
Цена:  24.10 лв.
SVR Sun Secure Lait - SPF 50+
Слънцезащитно мляко за лице и тяло от серията "Sun Secure"
Цена:  27.90 лв.
SVR Sun Secure Cream - SPF 50+
Слънцезащитен крем за лице за нормална към суха кожа от серията "Sun Secure"
Цена:  24.10 лв.
SVR Sun Secure Blur - SPF 50
Лек слънцезащитен крем и основа за грим за всеки тип кожа от серията "Sun Secure"
Цена:  24.10 лв.
Още козметика за лице с глицерин
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Anti-Ageing Revolumizing Care Night
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Face, Contours and Neck Re-Support Cream
Крем за възстановяване контура на лицето и шията от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
L`Oreal Revitalift Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
Назад към "Серуми, масла и флуиди за лице"
Промоция "Ganchev"
Вземи избрани продукти на промоционални цени.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Maybelline Instant Eraser
Коректор за прикриване на несъвършенства
Syoss Pure
Козметика за коса
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Nestle Gerber - Промоция