store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Моливи, сенки и спирали за вежди    L'Oreal Super Liner ...
Начало   Козметика    ...    Моливи, сенки и спир...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този молив
Молив за вежди
 
Цветове
03 Brunette
04 Dark Brunette
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper


Молив за вежди

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#137916
ВидМолив
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
L'Oreal Brow Artist Skinny Definer - Ултра тънък водоустойчив молив за вежди с четка - молив
L'Oreal Brow Artist Skinny Definer
Ултра тънък водоустойчив молив за вежди с четка

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow - Дълготраен молив за вежди - молив
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow
Дълготраен молив за вежди

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Стандартна цена 18.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison - Дълготрайна течна очна линия - молив
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия

Loreal Paris
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black - Гелообразна очна линия - молив
L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black
Гелообразна очна линия

Loreal Paris
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Pomade - Помада за оформяне на вежди - молив
L'Oreal Paradise Extatic Pomade
Помада за оформяне на вежди

Loreal Paris
Избор за цвят:
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
Bell HypoAllergenic Eyebrow Set - Комплект хипоалергенни сенки за вежди от серията "HypoAllergenic" - молив
Bell HypoAllergenic Eyebrow Set
Комплект хипоалергенни сенки за вежди от серията "HypoAllergenic"

Bell
Избор за номер на комплекта:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.50 лв.
L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel - Дълготраен гел за вежди - молив
L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel
Дълготраен гел за вежди

Loreal Paris
Избор за цвят на гела:
Стандартна цена 26.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Brow Satin Duo Liner - Дълготраен молив и пудра за вежди 2 в 1 - молив
Maybelline Brow Satin Duo Liner
Дълготраен молив и пудра за вежди 2 в 1

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Super Liner Perfect Line - Водоустойчива очна линия - молив
L'Oreal Super Liner Perfect Line
Водоустойчива очна линия

Loreal Paris
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.79 лв.
Maybelline Master Shape - Молив за вежди с четка за оформяне - молив
Maybelline Master Shape
Молив за вежди с четка за оформяне

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Цена:  9.49 лв.
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Всяка жена мечтае да има перфектни вежди. Не всяка обаче разполага с желаната плътна форма и наситеност на цвета. Точно поради тази причина, специалистите от "L'Oréal" създават молива "L'Oréal Super Liner Brow Artist Shaper", който ще се погрижи професионално за веждите, само в три стъпки. В единия край моливът е с цветен нюанс, съответстващ на естествения цвят на косъмчетата. Върхът е с мека текстура, която се нанася лесно. Оформянето на веждите става с четчицата с мек косъм, намираща се на капачката. И накрая за моделирането и фиксирането на веждите допринася другият връх на молива, който съдържа приглаждащ, моделиращ восък.

Веждите изглеждат по естествен начин и имат перфектна форма и цвят!
Оцветяваща част:
  • Hydrogenated Vegetable Oil
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Ceresin
  • Hydrogenated Cottonseed Oil
  • Talc
  • Silica
  • Sorbitan Stearate
  • Polysorbate 60
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • May contain:
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
Фиксираща вакса:
  • Silica Hydrogenated Jojoba Oil
  • Caprylic / Triglyceride
  • Limnanthes Alba Seed Oil / Meadowfoam Seed Oil
  • Hydrogenated Cottonseed Oil
  • Mangifera Indica Seed Oil / Mango Seed Oil
  • Candelilla Cera / Candelilla Wax / Cire De Candelilla
  • Glyceryl Caprylate
  • Macadamia Ternifolia Seed Oil
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnaba Wax / Cire De Carnauba
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Chamomilla Recuita Extract / Matricaria Flower Extract
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете къси линийки, които да имитират косъмчета по веждите с цветната страна на молива.
  • Нежно срешете веждите, за да придобият желаната форма.
  • Фиксирайте ги с помощта на светлата страна на молива, съдържаща восък.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените молива "L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този молив, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват молива, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този молив, купуват също
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Skinguard - Самобръсначка, гел за бръснене и поставка - молив
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Skinguard
Самобръсначка, гел за бръснене и поставка

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  30.20 лв.
L'Oreal Rouge Signature - Течно червило с матов ефект - молив
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Стандартна цена 21.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - молив
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Четка за сенки за очи - Aura Blending - молив
Четка за сенки за очи - Aura Blending
Aura
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Maternea Intimate Gel - Интимен гел за бременни - молив
Maternea Intimate Gel
Интимен гел за бременни

Maternea
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.60 лв.
Maternea Breast Firming Cream - Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела - молив
Maternea Breast Firming Cream
Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела

Maternea
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.30 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - молив
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
25 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - молив
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky - Интензивен молив за опушен грим с апликатор - молив
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser - Гелообразна основа за грим с матиращ ефект - молив
Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser
Гелообразна основа за грим с матиращ ефект

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Двустранна четка за сенки за очи с естествен косъм - молив
Двустранна четка за сенки за очи с естествен косъм
Aura
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Flash Cat Eye Superliner - Очна линия за ефект котешко око - молив
L'Oreal Flash Cat Eye Superliner
Очна линия за ефект котешко око

Loreal Paris
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.49 лв.
Catrice Blush Box - Водоустойчив руж - молив
Catrice Blush Box
Водоустойчив руж

Catrice
Избор за цвят на ружа:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Bell HypoAllergenic Strong Mascara - Хипоалергенна спирала за дълги и обемни мигли от серията "HypoAllergenic" - молив
Bell HypoAllergenic Strong Mascara
Хипоалергенна спирала за дълги и обемни мигли от серията "HypoAllergenic"

Bell
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.60 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - молив
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - молив
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
33 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Golden Rose Dream Lips Lipliner - Молив за устни - молив
Golden Rose Dream Lips Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
26 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel - Почистващ гел за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay" - молив
L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel
Почистващ гел за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"

Loreal Paris
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - молив
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
47 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Nivea Soft Creme - Универсален хидратиращ крем с  масло от жожоба и витамин E - молив
Nivea Soft Creme
Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.79 лв.
Catrice Camouflage Cream - Дълготраен крем-коректор - молив
Catrice Camouflage Cream
Дълготраен крем-коректор

Catrice
Избор за нюанс на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black - Гелообразна очна линия - молив
L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black
Гелообразна очна линия

Loreal Paris
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
Chamos Acaci Vita-Bright Repair Silk Mask - Възстановяваща маска за лице с витамини от серията "Acaci" - молив
Chamos Acaci Vita-Bright Repair Silk Mask
Възстановяваща маска за лице с витамини от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - молив
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
50 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.70 лв.

L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper


Молив за вежди

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#137916
ВидМолив
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Още снимки на този молив
Молив за вежди
Цветове
03 Brunette
04 Dark Brunette
Алтернативни предложения
L'Oreal Brow Artist Skinny Definer
Ултра тънък водоустойчив молив за вежди с четка
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow
Дълготраен молив за вежди
Стандартна цена 18.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black
Гелообразна очна линия
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Pomade
Помада за оформяне на вежди
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
Bell HypoAllergenic Eyebrow Set
Комплект хипоалергенни сенки за вежди от серията "HypoAllergenic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.50 лв.
L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel
Дълготраен гел за вежди
Стандартна цена 26.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
Maybelline Brow Satin Duo Liner
Дълготраен молив и пудра за вежди 2 в 1
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Super Liner Perfect Line
Водоустойчива очна линия
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.79 лв.
Maybelline Master Shape
Молив за вежди с четка за оформяне
Цена:  9.49 лв.
Описание
Всяка жена мечтае да има перфектни вежди. Не всяка обаче разполага с желаната плътна форма и наситеност на цвета. Точно поради тази причина, специалистите от "L'Oréal" създават молива "L'Oréal Super Liner Brow Artist Shaper", който ще се погрижи професионално за веждите, само в три стъпки. В единия край моливът е с цветен нюанс, съответстващ на естествения цвят на косъмчетата. Върхът е с мека текстура, която се нанася лесно. Оформянето на веждите става с четчицата с мек косъм, намираща се на капачката. И накрая за моделирането и фиксирането на веждите допринася другият връх на молива, който съдържа приглаждащ, моделиращ восък.

Веждите изглеждат по естествен начин и имат перфектна форма и цвят!
Състав
Оцветяваща част:
  • Hydrogenated Vegetable Oil
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Ceresin
  • Hydrogenated Cottonseed Oil
  • Talc
  • Silica
  • Sorbitan Stearate
  • Polysorbate 60
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • May contain:
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
Фиксираща вакса:
  • Silica Hydrogenated Jojoba Oil
  • Caprylic / Triglyceride
  • Limnanthes Alba Seed Oil / Meadowfoam Seed Oil
  • Hydrogenated Cottonseed Oil
  • Mangifera Indica Seed Oil / Mango Seed Oil
  • Candelilla Cera / Candelilla Wax / Cire De Candelilla
  • Glyceryl Caprylate
  • Macadamia Ternifolia Seed Oil
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnaba Wax / Cire De Carnauba
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Chamomilla Recuita Extract / Matricaria Flower Extract
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете къси линийки, които да имитират косъмчета по веждите с цветната страна на молива.
  • Нежно срешете веждите, за да придобият желаната форма.
  • Фиксирайте ги с помощта на светлата страна на молива, съдържаща восък.
Продукти от серията "L'Oreal Super Liner"
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black
Гелообразна очна линия
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
L'Oreal Super Liner Perfect Line
Водоустойчива очна линия
Стандартна цена 16.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.79 лв.
Назад към "Моливи, сенки и спирали за вежди"
Купи 2 бои за коса Palette и спечели подарък.
Купи продукт Beology и можеш да спечелиш четка за коса.
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Нежни и женствени аромати.
Козметика против жълти и оранжеви оттенъци за руса, бяла и ...
Измиващо олио за лице
Козметика за тяло за мъже
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Мартеници