Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За суха кож...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Нощни кремове    За суха кожа    L'Oreal Nutri-Gold Rich Night...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Nutri-Gold Rich Night Cream


Възстановяващ нощен крем за суха кожа от серията "Nutri-Gold"

Цена:  18.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Понеделник 26-08-2019 г. или
Вторник 27-08-2019 г.
Продукт#127173
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522098409
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 25 години до 55 години
Размери на опаковката7.00 / 7.00 / 7.00 cm
Тегло0.243 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията L'Oréal Nutri-Gold
  • За L'Oreal Paris
Когато нощем ние си почиваме, кожата ни изпълнява много важна задача - да се възстанови от вредните фактори, които я атакуват през деня. Това е и момента, когато можем активно да я подхраним. За да помогнат при изпълнението на тази задача, от "L'Oréal" са създали богат възстановяващ нощен крем, част от серията "Nutri-Gold". Той е предназначен за суха кожа, която след 4 седмици видимо е подобрила своя хидробаланс.

Основните действащи съставки в крема са:
  • Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата, като създава защитна бариера срещу изсушаване.
  • Пчелно млечице, съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.
  • Комплекс от 10 ценни масла, които са с доказано регенериращо и подмладяващо действие върху кожата.

Ефектът от употребата на крема в продължение на 4 седмици е снижаване на сухотата и възстановяване на хидробаланса на кожата с до 90%. Текстурата на крема е лека, попива лесно и не оставя усещане за омазняване.
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Isocetyl Stearate
  • Hydrogenated Polyisobutane
  • Dimethicone
  • Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter
  • Cera Alba / Beeswax
  • Cetyl Alcohol
  • Glyceryl Stearate
  • PEG-100 Stearate
  • Camelina Sativa Bran Oil / Camelina Sativa Seed Oil
  • Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Origanum Majorana Leaf Oil
  • Anthemis Nobilis Flower Oil
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Citrus Aurantium Amara Flower Oil / Bitter Orange Flower Oil
  • Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil / Orange Peel Oil
  • Zea mays Oil / Corn Oil
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • Paraffin
  • Royal Jelly Extract
  • Sorbitan Tristearate
  • Calcium Pantetheine Sulfonate
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Isohexadecane
  • Sodium Hydroxide
  • Ascorbyl Glucoside
  • Disodium EDTA
  • Propylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Passiflora Edulis Oil / Passiflora Edulis Seed Oil
  • Xanthan Gum
  • Polysorbate 80
  • Acrylamide / Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer
  • Acrylates Copolymer
  • Oryza Sativa Bran Oil / Rice Bran Oil
  • Pentaertythrityl Tetra-Di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • CI 15985 (Yellow 6)
  • Cl 47005 (Acid Yellow 3)
  • Linalool
  • Geraniol
  • Eugenol
  • Coumarin
  • Limonene
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Parfum / Fragrance
Когато температурата навън е много висока или ниска, въздухът е сух, има силен вятър или изгарящо слънце – това се отразява на кожата, изсушава я, дава усещане за парене и болезнено опъване, дори преждевременно я състарява. За да се избегнат всички тези отрицателни последствия, от "L'Oreal" са създали великолепна серия козметични продукти, които да се погрижат за успокояването, подхранването и предпазването на сухата кожа от вредни влияния - "L'Oréal Nutri-Gold".

Подхранващ съставки в продуктите на серията
Пчелно млечице, което съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.
Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата, като създава защитна бариера срещу изсушаване.
Комплекс от 10 етерични масла, сред които такива от роза, лайка, риган, портокал и др., които са с доказано регенериращо и подмладяващо действие.

Резултати от употребата на продукти от серията:
  • Мигновено намалява чувството за болезнена опънатост.
  • Ден след ден, кожата възстановява хидро- и липобаланса си.
  • След четири седмици тя е преодоляла проблема със сухотата на 90%.

Ако кожата ви се нуждае от допълнително подхранване, защото е много чувствителна и суха, за такъв тип френските производители са създали и няколко допълнителни „копринени“ nutri-gold продукта. В тях са добавени екстракт от жасмин и комплекс от етерични масла. Жасминът нежно се грижи за кожата, като я успокоява и подсилва еластиновите връзки, оформящи контура на лицето.
Текстурата на продуктите е лека, немазна, а ценните масла помагат за регулиране на липо- и хидробаланса на кожата.
Серията е предназначена за употреба между 30 и 50–годишна възраст.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте с нежни масажни движения всяка вечер върху почистена кожа на лицето и шията.
  • Използвайте върха на пръстите си, за да разнасяте крема с леки кръгообразни движения.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените крема "L'Oreal Nutri-Gold Rich Night Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel - Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа - крем
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа

Mixa
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - крем
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Стандартна цена 8.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Antonio Banderas The Golden Secret EDT - Мъжки парфюм от серията "Secret" - крем
Antonio Banderas The Golden Secret EDT
Мъжки парфюм от серията "Secret"

Antonio Banderas
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  33.50 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream - Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела - крем
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Neutrogena Visibly Clear Smoothing Scrub - Изглаждащ ексфолиант от серията "Visibly Clear" - крем
Neutrogena Visibly Clear Smoothing Scrub
Изглаждащ ексфолиант от серията "Visibly Clear"

Neutrogena
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.80 лв.
Essence Colour & Go - Лак за нокти - крем
Essence Colour & Go
Лак за нокти

Essence
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Essence Nail Art Magnetics - Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art" - крем
Essence Nail Art Magnetics
Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art"

Essence
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream - Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift" - крем
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.99 лв.
Mixa Extreme Nutrition Oil-based Rich Cream - Интензивно подхранващ крем за лице за чувствителна, суха и много суха кожа - крем
Mixa Extreme Nutrition Oil-based Rich Cream
Интензивно подхранващ крем за лице за чувствителна, суха и много суха кожа

Mixa
Стандартна цена 14.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.59 лв.
100% естествен памук с лукс качество - крем
100% естествен памук с лукс качество
Silkline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.20 лв.
Четка за фон дьо тен и основа за грим - От серията “Twelve“ - крем
Четка за фон дьо тен и основа за грим
От серията “Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.00 лв.
Скосена четка за вежди - От серията “Kent Twelve“ - крем
Скосена четка за вежди
От серията “Kent Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.00 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - крем
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
Избор за цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.49 лв.
Biotrade Acne Out Hydro Active - Хидратиращ крем за проблемна кожа от серията "Acne Out" - крем
Biotrade Acne Out Hydro Active
Хидратиращ крем за проблемна кожа от серията "Acne Out"

Biotrade
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.50 лв.
Bell Color Lipstick - Хидратиращо червило за устни - крем
Bell Color Lipstick
Хидратиращо червило за устни

Bell
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Цена:  8.30 лв.
Душ гел с аромат на роза - крем
Душ гел с аромат на роза
Litamin
Цена:  3.59 лв.
Перфориран 100 % естествен памук - Опаковки от 70 ÷ 100 g - крем
Перфориран 100 % естествен памук
Опаковки от 70 ÷ 100 g

Agiva
Избор за разфасовка:
Цена:  0.89 лв.
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream - Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект - крем
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream
Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.

L'Oreal Nutri-Gold Rich Night Cream


Възстановяващ нощен крем за суха кожа от серията "Nutri-Gold"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  18.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Понеделник 26-08-2019 г. или
Вторник 27-08-2019 г.
Продукт#127173
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522098409
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 25 години до 55 години
Размери на опаковката7.00 / 7.00 / 7.00 cm
Тегло0.243 kg
Описание
Когато нощем ние си почиваме, кожата ни изпълнява много важна задача - да се възстанови от вредните фактори, които я атакуват през деня. Това е и момента, когато можем активно да я подхраним. За да помогнат при изпълнението на тази задача, от "L'Oréal" са създали богат възстановяващ нощен крем, част от серията "Nutri-Gold". Той е предназначен за суха кожа, която след 4 седмици видимо е подобрила своя хидробаланс.

Основните действащи съставки в крема са:
  • Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата, като създава защитна бариера срещу изсушаване.
  • Пчелно млечице, съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.
  • Комплекс от 10 ценни масла, които са с доказано регенериращо и подмладяващо действие върху кожата.

Ефектът от употребата на крема в продължение на 4 седмици е снижаване на сухотата и възстановяване на хидробаланса на кожата с до 90%. Текстурата на крема е лека, попива лесно и не оставя усещане за омазняване.
За серията L'Oréal Nutri-Gold
Когато температурата навън е много висока или ниска, въздухът е сух, има силен вятър или изгарящо слънце – това се отразява на кожата, изсушава я, дава усещане за парене и болезнено опъване, дори преждевременно я състарява. За да се избегнат всички тези отрицателни последствия, от "L'Oreal" са създали великолепна серия козметични продукти, които да се погрижат за успокояването, подхранването и предпазването на сухата кожа от вредни влияния - "L'Oréal Nutri-Gold".

Подхранващ съставки в продуктите на серията
Пчелно млечице, което съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.
Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата, като създава защитна бариера срещу изсушаване.
Комплекс от 10 етерични масла, сред които такива от роза, лайка, риган, портокал и др., които са с доказано регенериращо и подмладяващо действие.

Резултати от употребата на продукти от серията:
  • Мигновено намалява чувството за болезнена опънатост.
  • Ден след ден, кожата възстановява хидро- и липобаланса си.
  • След четири седмици тя е преодоляла проблема със сухотата на 90%.

Ако кожата ви се нуждае от допълнително подхранване, защото е много чувствителна и суха, за такъв тип френските производители са създали и няколко допълнителни „копринени“ nutri-gold продукта. В тях са добавени екстракт от жасмин и комплекс от етерични масла. Жасминът нежно се грижи за кожата, като я успокоява и подсилва еластиновите връзки, оформящи контура на лицето.
Текстурата на продуктите е лека, немазна, а ценните масла помагат за регулиране на липо- и хидробаланса на кожата.
Серията е предназначена за употреба между 30 и 50–годишна възраст.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте с нежни масажни движения всяка вечер върху почистена кожа на лицето и шията.
  • Използвайте върха на пръстите си, за да разнасяте крема с леки кръгообразни движения.
Продукти от серията "Loreal Nutri-Gold"
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream
Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
Козметика за лице с пчелно млечице
Fleurance Nature Extreme Nutrition Care
Интензивно подхранващ крем за лице за суха кожа
Цена:  38.90 лв.
Fleurance Nature Elixir Royal Anti-Wrinkle Eye and Lip Contour Care
Крем против бръчки за околочен контур и устни от серията "Elixir Royal"
Цена:  37.90 лв.
Fleurance Nature Royal Jelly Regenerating Night Cream
Регенериращ нощен крем за лице за суха кожа с пчелно млечице от серията "Royal Jelly"
Цена:  38.90 лв.
Fleurance Nature Royal Jelly Revitalising Day Cream
Ревитализиращ дневен крем за лице за суха кожа с пчелно млечице от серията "Royal Jelly"
Цена:  29.90 лв.
Fleurance Nature Anti-Ageing Day Cream with Royal Jelly
Дневен крем за лице против стареене с пчелно млечице от серията "Royal Jelly"
Цена:  24.90 лв.
Avril Creme De Nuit
Био нощен крем за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  18.60 лв.
Afrodita Cosmetics Almond Multi-Active Moisturising Cream
Хидратиращ крем за лице с бадем и пчелно млечице за нормална и комбининрана кожа
Цена:  19.10 лв.
Серум за лице с пчелна отрова
Цена:  39.90 лв.
Крем за лице с пчелна отрова
Цена:  34.90 лв.
Още козметика за лице с пчелно млечице
Още козметика за коса с пчелно млечице
Други интересни предложения
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care
Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.80 лв.
Mondial Axolute Homme Multiaction Antiage Cream
Мултиактивен крем за мъже против бръчки от серията "Axolute"
Цена:  44.00 лв.
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream
Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Anti-Ageing Revolumizing Care Night
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
Капсули със серум против бръчки с лифтинг ефект
Опаковка от 7 броя капсули
Стандартна цена 5.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.72 лв.
Bioearth Bioprotettiva Rosa Mosqueta Crema Notte
Нощен крем за лице с био шипково масло от серията "Bioprotettiva"
Цена:  52.00 лв.
Charak Moha Wrinkle Care Cream
Крем против бръчки от серията "Moha"
Цена:  9.40 лв.
Ziaja Anti Wrinkle Eye Cream
Околоочен крем против бръчки с масло от листа на магданоз
Цена:  5.29 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Стандартна цена 27.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  25.10 лв.
Назад към "Нощни кремове за суха кожа"
Промоция "Ganchev"
Вземи избрани продукти на промоционални цени.
Спечели награда от Wash&Go!
Виж как да се включиш в томболата.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
STR8 Performance Line
Козметика за тяло за мъже
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Nestle Gerber - Промоция