store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream - Д...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream


Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка15 ml; 50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 30 години до 60 години
Алтернативни предложения
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask - Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA" - крем
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream - Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA" - крем
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Renew Anti-Age Night Cream - Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина - крем
L'Oreal Revitalift Filler Renew Anti-Age Night Cream
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream - Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела - крем
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела

Loreal Paris
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream - Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела - крем
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела

Loreal Paris
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
С ефект, като от подмладяваща лазерна терапия, дневният крем за лице от серията "L'Oréal Revitalift Laser Renew" интензивно намалява бръчките, стяга кожата, подобрява текстурата и повдига контура. Видимите резултати са в рамките на 4 седмици.
"Revitalift Laser Renew" въздейства с 3%-ия комплекс Pro-Xylane, за който е проведено 6-месечно наблюдение върху ефекта, оказващ влияние върху намаляване появата на бръчки, повдигане и повишаване плътността на кожата.
Този комплекс е комбиниран с две други съставки - LHA (липохидрокси киселина) и фрагментирана хиалуронова киселина, които повишават ефекта на формулата.

Доказаните с изследването резултати са:
  • появата на бръчки намалява
  • кожата се чувства по-стегната
  • изглежда по-гладка

За да получите максимален ефект от лазерната терапия, козметолозите препоръчват преди дневния крем да нанасяте "Revitalift Laser Renew Super Serum", а за зоната около очите - "Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream".
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Isohexadecane
  • Hydroxypropyl Tetrahydropyrantriol
  • Dimethicone
  • Isopropyl Isostearate
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Propylene Glycol
  • Nylon-12
  • Octyldodecanol
  • Cetyl Alcohol
  • Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium
  • Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Behenyl Alcohol
  • C13-14 Isoparaffin
  • PEG-100 Stearate
  • Stearic Acid
  • Stearyl Alcohol
  • Arachidyl Alcohol
  • Triethanolamine
  • Cetearyl Alcohol
  • Cetearyl Glucoside
  • Palmitic Acid
  • Adenosine
  • Disodium EDTA
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Hydrolyzed Hyaluronic Acid
  • Capryloyl Salicylic Acid
  • Laureth-7
  • Polyacrylamide
  • Polyethylene
  • Methylisothiazolinone
  • Methylparaben
  • Phenoxyethanol
  • CI 15985 / Yellow 6
  • CI 19140 / Yellow 5
  • Linalool
  • Isoeugenol
  • Limonene
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема всяка сутрин, върху старателно почистено лице.
  • Масажирайте с леки, кръгови движения, до пълното му попиване.
Рейтинг
Рейтинг: 4.77 / 26 гласа 
За да оцените крема "L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
Добави мнение 
Противно на мнението на Margarita, аз съм много доволна от серията Revitalift Laser Renew. Действително кожата на лицето ми е по-сияйна и бръчиците около очите и над горната устна като че ли са по-невидими.
Съжалявам,че трябва да споделя, но L'oreal revitalift ми се отрази мн.неприятно. Получих обрив на втория ден.И не само аз.И други се оплакват от същото.Вземете мерки, моля!
Закупилите този крем, купуват също
Детски подаръчен комплект - Emoji - Парфюми и табела за врата - крем
Детски подаръчен комплект - Emoji
Парфюми и табела за врата

Air-Val International
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.90 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - крем
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Мицеларен хининов шампоан с укрепващо действие - От серията "Herbal Time" - крем
Мицеларен хининов шампоан с укрепващо действие
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
L'Oreal Magic Shampoo - Rose Tonic - Освежаващ сух шампоан с флорален аромат - крем
L'Oreal Magic Shampoo - Rose Tonic
Освежаващ сух шампоан с флорален аромат

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Tesori d'Oriente Japanese Rituals Shower Cream - Душ крем с аромат на божур - крем
Tesori d'Oriente Japanese Rituals Shower Cream
Душ крем с аромат на божур

Tesori d'Oriente
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.10 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette - Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи - крем
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette
Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Shampoo - Възстановяващ шампоан с масло от авокадо - крем
Nature Box Avocado Oil Shampoo
Възстановяващ шампоан с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем - крем
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем

Loreal Paris
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.

L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream


Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка15 ml; 50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 30 години до 60 години
Алтернативни предложения
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Renew Anti-Age Night Cream
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  19.99 лв.
L`Oreal Revitalift Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  23.99 лв.
Описание
С ефект, като от подмладяваща лазерна терапия, дневният крем за лице от серията "L'Oréal Revitalift Laser Renew" интензивно намалява бръчките, стяга кожата, подобрява текстурата и повдига контура. Видимите резултати са в рамките на 4 седмици.
"Revitalift Laser Renew" въздейства с 3%-ия комплекс Pro-Xylane, за който е проведено 6-месечно наблюдение върху ефекта, оказващ влияние върху намаляване появата на бръчки, повдигане и повишаване плътността на кожата.
Този комплекс е комбиниран с две други съставки - LHA (липохидрокси киселина) и фрагментирана хиалуронова киселина, които повишават ефекта на формулата.

Доказаните с изследването резултати са:
  • появата на бръчки намалява
  • кожата се чувства по-стегната
  • изглежда по-гладка

За да получите максимален ефект от лазерната терапия, козметолозите препоръчват преди дневния крем да нанасяте "Revitalift Laser Renew Super Serum", а за зоната около очите - "Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream".
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема всяка сутрин, върху старателно почистено лице.
  • Масажирайте с леки, кръгови движения, до пълното му попиване.
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift Filler HA"
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Renew Anti-Age Night Cream
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift"
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  19.99 лв.
L`Oreal Revitalift Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Още декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през януари
Titania на специални цени
Козметика и аксесоари с отстъпки от 20%
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Подарък от Vademecum
Artesania Latina - кораби от дърво