store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream - Дневен ...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream


Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  9.99 лв.
Избери разфасовка:
  • 9.99 лв.
    15 ml
  • 29.99 лв.
    50 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#127079
ТипКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
50 ml
3600522248798
15 ml
3600523042067
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка15 ml; 50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 30 години до 60 години
Размери на опаковката
15 ml
5.00 / 7.00 / 5.50 cm
50 ml
7.00 / 7.00 / 7.00 cm
Тегло
15 ml
0.105 kg
50 ml
0.250 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията L'Oréal Revitalift
  • За L'Oreal Paris
С ефект, като от подмладяваща лазерна терапия, дневният крем за лице от серията "L'Oréal Revitalift Laser Renew" интензивно намалява бръчките, стяга кожата, подобрява текстурата и повдига контура. Видимите резултати са в рамките на 4 седмици.
"Revitalift Laser Renew" въздейства с 3%-ия комплекс Pro-Xylane, за който е проведено 6-месечно наблюдение върху ефекта, оказващ влияние върху намаляване появата на бръчки, повдигане и повишаване плътността на кожата.
Този комплекс е комбиниран с две други съставки - LHA (липохидрокси киселина) и фрагментирана хиалуронова киселина, които повишават ефекта на формулата.

Доказаните с изследването резултати са:
  • появата на бръчки намалява
  • кожата се чувства по-стегната
  • изглежда по-гладка

За да получите максимален ефект от лазерната терапия, козметолозите препоръчват преди дневния крем да нанасяте "Revitalift Laser Renew Super Serum", а за зоната около очите - "Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream".
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Isohexadecane
  • Hydroxypropyl Tetrahydropyrantriol
  • Dimethicone
  • Isopropyl Isostearate
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Propylene Glycol
  • Nylon-12
  • Octyldodecanol
  • Cetyl Alcohol
  • Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium
  • Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Behenyl Alcohol
  • C13-14 Isoparaffin
  • PEG-100 Stearate
  • Stearic Acid
  • Stearyl Alcohol
  • Arachidyl Alcohol
  • Triethanolamine
  • Cetearyl Alcohol
  • Cetearyl Glucoside
  • Palmitic Acid
  • Adenosine
  • Disodium EDTA
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Hydrolyzed Hyaluronic Acid
  • Capryloyl Salicylic Acid
  • Laureth-7
  • Polyacrylamide
  • Polyethylene
  • Methylisothiazolinone
  • Methylparaben
  • Phenoxyethanol
  • CI 15985 / Yellow 6
  • CI 19140 / Yellow 5
  • Linalool
  • Isoeugenol
  • Limonene
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Parfum / Fragrance
Още преди да видим ефекта на времето върху кожата си, е добре да започнем грижите за неговото забавяне и дори спиране. Една от най-забележителните програми на "L'Oreal Paris" за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки е "Revitalift". Тя е предназначена за използване след 40-годишна възраст.

Във всеки един от продуктите на серията са използвани няколко основни компонента:
Ефектът от използването на продуктите от серия "L'Оreal Revitalift" са:
  • видимо намаляване на бръчките
  • стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане

Грижата за кожата обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и включват продуктите от "Revitalift Laser Renew" – гамата, чиято "сила" може да се сравни с тази на лазерната терапия. Тя се грижи за младостта на кожата с 2 високо концентрирани съставки: фрагментирана хиалуронова киселина и проксилан, т.е. молекулата от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от 14 години експерименти на специалистите от "L'Oreal". Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew".

Още след първата седмица продуктите "Revitalift Laser Renew" проявяват ефекти, подобни на тези от лазерната терапия*:
  • намаляване на лионските бръчки със 17%
  • редуциране на бръчките пачи крак с 16%
  • намаляване на бръчките на челото с 12%

Дори и след постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появяват формулите "Revitalift Magic Blur", които екипът създава с откритието си, наречено "Opti-Blur" технология. Специалистите представят иновацията си като туширащ агент, който прикрива бръчките с незабавен ефект. Към технологията обаче екпертите добавят съставките про-ретинол A и дермалифт, а резултатите са удивителни.

Продуктите "Revitalift Magic Blur":
  • проявяват незабавен оптически изглаждащ ефект, който тушира фините линии и бръчките;
  • намаляват несъвършенствата и тенът става равномерен;
  • правят кожата да изглежда по-гладка и озарена;
  • забавят процесите на стареене и поддържат кожата стегната, еластична и видимо по-млада.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект – продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" – формулите "Revitalift Filler HA". Всеки продукт от тази гама отново предлага антибръчкова грижа, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие.

* Резултати от клинично изследване, проведено сред 50 жени на възраст между 45 и 55 години.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема всяка сутрин, върху старателно почистено лице.
  • Масажирайте с леки, кръгови движения, до пълното му попиване.
Рейтинг
Рейтинг: 5.94 / 18 гласа 
За да оцените крема "L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
Добави мнение 
Противно на мнението на Margarita, аз съм много доволна от серията Revitalift Laser Renew. Действително кожата на лицето ми е по-сияйна и бръчиците около очите и над горната устна като че ли са по-невидими.
Съжалявам,че трябва да споделя, но L'oreal revitalift ми се отрази мн.неприятно. Получих обрив на втория ден.И не само аз.И други се оплакват от същото.Вземете мерки, моля!
Закупилите този крем, купуват също
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum - Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew" - крем
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"

Loreal
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis A L'Huile - Устойчив лак за нокти с масла - крем
L'Oreal Color Riche Le Vernis A L'Huile
Устойчив лак за нокти с масла

Loreal
16 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.

L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream


Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.99
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#127079
ТипКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
50 ml
3600522248798
15 ml
3600523042067
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка15 ml; 50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 30 години до 60 години
Размери на опаковката
15 ml
5.00 / 7.00 / 5.50 cm
50 ml
7.00 / 7.00 / 7.00 cm
Тегло
15 ml
0.105 kg
50 ml
0.250 kg
Описание
С ефект, като от подмладяваща лазерна терапия, дневният крем за лице от серията "L'Oréal Revitalift Laser Renew" интензивно намалява бръчките, стяга кожата, подобрява текстурата и повдига контура. Видимите резултати са в рамките на 4 седмици.
"Revitalift Laser Renew" въздейства с 3%-ия комплекс Pro-Xylane, за който е проведено 6-месечно наблюдение върху ефекта, оказващ влияние върху намаляване появата на бръчки, повдигане и повишаване плътността на кожата.
Този комплекс е комбиниран с две други съставки - LHA (липохидрокси киселина) и фрагментирана хиалуронова киселина, които повишават ефекта на формулата.

Доказаните с изследването резултати са:
  • появата на бръчки намалява
  • кожата се чувства по-стегната
  • изглежда по-гладка

За да получите максимален ефект от лазерната терапия, козметолозите препоръчват преди дневния крем да нанасяте "Revitalift Laser Renew Super Serum", а за зоната около очите - "Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream".
За серията L'Oréal Revitalift
Още преди да видим ефекта на времето върху кожата си, е добре да започнем грижите за неговото забавяне и дори спиране. Една от най-забележителните програми на "L'Oreal Paris" за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки е "Revitalift". Тя е предназначена за използване след 40-годишна възраст.

Във всеки един от продуктите на серията са използвани няколко основни компонента:
Ефектът от използването на продуктите от серия "L'Оreal Revitalift" са:
  • видимо намаляване на бръчките
  • стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане

Грижата за кожата обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и включват продуктите от "Revitalift Laser Renew" – гамата, чиято "сила" може да се сравни с тази на лазерната терапия. Тя се грижи за младостта на кожата с 2 високо концентрирани съставки: фрагментирана хиалуронова киселина и проксилан, т.е. молекулата от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от 14 години експерименти на специалистите от "L'Oreal". Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew".

Още след първата седмица продуктите "Revitalift Laser Renew" проявяват ефекти, подобни на тези от лазерната терапия*:
  • намаляване на лионските бръчки със 17%
  • редуциране на бръчките пачи крак с 16%
  • намаляване на бръчките на челото с 12%

Дори и след постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появяват формулите "Revitalift Magic Blur", които екипът създава с откритието си, наречено "Opti-Blur" технология. Специалистите представят иновацията си като туширащ агент, който прикрива бръчките с незабавен ефект. Към технологията обаче екпертите добавят съставките про-ретинол A и дермалифт, а резултатите са удивителни.

Продуктите "Revitalift Magic Blur":
  • проявяват незабавен оптически изглаждащ ефект, който тушира фините линии и бръчките;
  • намаляват несъвършенствата и тенът става равномерен;
  • правят кожата да изглежда по-гладка и озарена;
  • забавят процесите на стареене и поддържат кожата стегната, еластична и видимо по-млада.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект – продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" – формулите "Revitalift Filler HA". Всеки продукт от тази гама отново предлага антибръчкова грижа, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие.

* Резултати от клинично изследване, проведено сред 50 жени на възраст между 45 и 55 години.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема всяка сутрин, върху старателно почистено лице.
  • Масажирайте с леки, кръгови движения, до пълното му попиване.
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift Filler HA"
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Renew Anti-Age Night Cream
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Serum
Концентриран серум за лице с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.99 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Още декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Renew Anti-Age Night Cream
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Face, Contours and Neck Re-Support Cream
Крем за възстановяване контура на лицето и шията от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
Bergman Multi Task Multi Benefits Day & Night Cream
Мултифункционален дневен и нощен крем за лице
Цена:  200.00 лв.
L`Oreal Revitalift Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Цена:  24.99 лв.
Дневен крем с лифтинг ефект за зряла кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  6.19 лв.
Nivea Cellular Perfect Skin Illuminating Day Care - SPF 15
Озаряващ дневен крем за лице от серията "Cellular Perfect Skin"
Цена:  16.09 лв.
Bioearth Bioprotettiva Rosa Mosqueta Crema Giorno
Дневен крем за лице с био шипково масло от серията "Bioprotettiva"
Цена:  52.00 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  29.99 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през април.
Elseve Low Shampoo
Безсулфатни шампоани - 3 в 1 грижа за твоята коса на супер цени.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Живей красиво балансиран!
Разбери как можеш да получиш безплатен мини продукт Barnangen.
Подарък от Markwins
Разбери как да получиш подарък - комплект лакове за френски маникюр.
Schwarzkopf Pure Color
Гел боя за коса
Schwarzkopf Color Expert
Боя за коса с OmegaPlex технология
Beology Repairing
Възстановяваща система за коса
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Динозавърчето Додо