Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Против стареене 40+  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Против стареене 40+    L`Oreal Revitalift Night Cream - Нощен крем...
Мобилна версия
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L`Oreal Revitalift Night Cream


Нощен крем против бръчки от серията "Revitalift"

Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 22-12-2019г.
Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#126821
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600520160771
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 40 години
Размери на опаковката7.00 / 7.00 / 7.00 cm
Тегло0.243 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията L'Oréal Revitalift
  • За L'Oreal Paris
За да отговори на нуждите на кожата след 40-годишна възраст, от "L'Oréal" са създали Stimulift - технология, при която в кожата се стимулира производството на 8 естествени вещества, които я правят по-стегната, изглаждат бръчките и възстановяват контура на лицето.
Технологията е заложена в нощния крем от серията "L'Oréal Revitalift". Той дълбоко хидратира кожата, като я прави мека и по-красива още след първото нанасяне.

След повече от 10 години на изследвания, "L'Oréal" са установили наличието на 8 лифтинг съединения, които помагат на кожата да изглежда млада, без бръчки и съхраняват лицевия контур. След 40-годишна възраст, тяхното производство в кожата се забавя, което води до изменения – поява на бръчки, отпускане, загуба на плътност, еластичност. Stimulift технологията увеличава производството на тези 8 вещества, с които кожата си прави автолифтинг. Комплексът Pro-Retinol A помага за намаляването на бръчките, като стимулира обновяването на клетките на кожата.
След 4 седмици употреба на крема, бръчките са видимо намалени, а кожата става по-стегната.
Формулата е обогатена с еластин, от който са изградени 5% от поддържащите влакна на кожата.
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Dimethicone
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Cetyl Alcohol
  • Glyceryl Stearate
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • PEG-40 Stearate
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Shorea Robusta Butter / Shorea Robusta Seed Butter
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Paraffin
  • Zea Mays Extract / Corn Kernel Extract
  • Stearic Acid
  • Stearyl Alcohol
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • Sorbitan Tristearate
  • Glycine Soja Protein / Soybean Protein
  • Triethanolamine
  • Isohexadecane
  • Myristyl Alcohol
  • Palmitic Acid
  • Phenethyl Alcohol
  • Hydrolyzed Soy Protein
  • Caprylyl Glycol
  • Acetyl Trifluoromethylphenyl Valylglycine
  • Faex Extract / Yeast Extract
  • Polysorbate 80
  • Acrylamide / Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer
  • Retinyl Palmitate
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Benzoate
  • Phenoxyethanol
  • Linalool
  • Geraniol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Amyl Cinnamal
  • Limonene
  • Citral
  • Citronellol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Benzoate
  • Benzyl Cinnamate
  • Benzyl Salicylate
  • Parfum / Fragrance
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичния гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените крема "L`Oreal Revitalift Night Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Mixa Anti-Dryness Hand Cream - Подхранващ крем за ръце за суха и много суха кожа от серията "Anti-Dryness" - крем
Mixa Anti-Dryness Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха и много суха кожа от серията "Anti-Dryness"

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Farmona Amberray Bright Shock Serum - Озаряващ и избелващ серум за лице с кехлибар - крем
Farmona Amberray Bright Shock Serum
Озаряващ и избелващ серум за лице с кехлибар

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.60 лв.
Крем против бръчки с екстракт от алое вера и грозде - крем
Крем против бръчки с екстракт от алое вера и грозде
Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина - крем
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Elea Hair Removing Strips Face - Депилиращи ленти за лице в опаковка от 20 броя - крем
Elea Hair Removing Strips Face
Депилиращи ленти за лице в опаковка от 20 броя

Elea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Шампоан против косопад - Prevention and Density - С активен концентрат от триходин - крем
Шампоан против косопад - Prevention and Density
С активен концентрат от триходин

Keranove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.00 лв.
Batiste Dry Shampoo Clean & Classic Original - Сух шампоан за всеки тип коса - крем
Batiste Dry Shampoo Clean & Classic Original
Сух шампоан за всеки тип коса

Batiste
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.50 лв.
Оцветяваща натурална крем-къна - От серията "Herbal Time" - крем
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Избор за цвят на къната:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.60 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже - крем
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите - крем
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите

Loreal Paris
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L`Oreal Revitalift Day Cream - Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift" - крем
L`Oreal Revitalift Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"

Loreal Paris
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Conditioner - Възстановяващ балсам за изтощена коса - крем
Elseve Total Repair 5 Conditioner
Възстановяващ балсам за изтощена коса

Loreal Paris
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream - Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift" - крем
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift"

Loreal Paris
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
Аерозол против комари и кърлежи - Max - крем
Аерозол против комари и кърлежи - Max
Bros
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.40 лв.
Manhattan High Shine Lipgloss - Блестящ гланц за устни - крем
Manhattan High Shine Lipgloss
Блестящ гланц за устни

Manhattan
Избор за цвят на гланца:
Цена:  8.90 лв.
Diet Esthetic Skin Care Snake Active Anti Wrinkle Cream - Крем за лице със змийска отрова от серията "Snake Active" - крем
Diet Esthetic Skin Care Snake Active Anti Wrinkle Cream
Крем за лице със змийска отрова от серията "Snake Active"

Diet Esthetic
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.90 лв.
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1 - Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата - крем
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата

Gillette
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  54.60 лв.

L`Oreal Revitalift Night Cream


Нощен крем против бръчки от серията "Revitalift"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 22-12-2019г.
Цена:  19.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#126821
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600520160771
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 40 години
Размери на опаковката7.00 / 7.00 / 7.00 cm
Тегло0.243 kg
Описание
За да отговори на нуждите на кожата след 40-годишна възраст, от "L'Oréal" са създали Stimulift - технология, при която в кожата се стимулира производството на 8 естествени вещества, които я правят по-стегната, изглаждат бръчките и възстановяват контура на лицето.
Технологията е заложена в нощния крем от серията "L'Oréal Revitalift". Той дълбоко хидратира кожата, като я прави мека и по-красива още след първото нанасяне.

След повече от 10 години на изследвания, "L'Oréal" са установили наличието на 8 лифтинг съединения, които помагат на кожата да изглежда млада, без бръчки и съхраняват лицевия контур. След 40-годишна възраст, тяхното производство в кожата се забавя, което води до изменения – поява на бръчки, отпускане, загуба на плътност, еластичност. Stimulift технологията увеличава производството на тези 8 вещества, с които кожата си прави автолифтинг. Комплексът Pro-Retinol A помага за намаляването на бръчките, като стимулира обновяването на клетките на кожата.
След 4 седмици употреба на крема, бръчките са видимо намалени, а кожата става по-стегната.
Формулата е обогатена с еластин, от който са изградени 5% от поддържащите влакна на кожата.
Състав
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Dimethicone
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Cetyl Alcohol
  • Glyceryl Stearate
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • PEG-40 Stearate
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Shorea Robusta Butter / Shorea Robusta Seed Butter
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Paraffin
  • Zea Mays Extract / Corn Kernel Extract
  • Stearic Acid
  • Stearyl Alcohol
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • Sorbitan Tristearate
  • Glycine Soja Protein / Soybean Protein
  • Triethanolamine
  • Isohexadecane
  • Myristyl Alcohol
  • Palmitic Acid
  • Phenethyl Alcohol
  • Hydrolyzed Soy Protein
  • Caprylyl Glycol
  • Acetyl Trifluoromethylphenyl Valylglycine
  • Faex Extract / Yeast Extract
  • Polysorbate 80
  • Acrylamide / Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer
  • Retinyl Palmitate
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Benzoate
  • Phenoxyethanol
  • Linalool
  • Geraniol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Amyl Cinnamal
  • Limonene
  • Citral
  • Citronellol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Benzoate
  • Benzyl Cinnamate
  • Benzyl Salicylate
  • Parfum / Fragrance
За серията L'Oréal Revitalift
Още с появата на първите малки бръчки, жените започваме ненадмината борба с времето. За да намалим неговия ефект и дори да го спрем, е необходимо да започнем с грижите за нашата кожа още преди той да е видим. А какъв по-добър избор от серията "Revitalift" на козметичния гигант "L'Oreal Paris"? "Revitalift" е една от най-забележителните програми за стягане на кожата и срещу образуване на бръчки. Предназначена е за използване след 40-годишна възраст.

Формулите на продуктите "Revitalift" са обогатени с вещества, които стимулират производството на еластин и колаген, борят се срещу бръчките и защитават кожата от бъдещата им поява. И тъй като компанията разработва продукти за различни видове грижа за кожата срещу стареене, се срещат и няколко серии, които са част от "L'Oreal Revitalift".

В класическите козметични продукти от серията "Revitalift" едни от най-често срещаните съставки са:
  • Pro-Retinol A - бори се срещу бръчките и видимо ги намалява. Освен това стимулира обновяването на клетките на кожата;
  • еластин - изпъва бръчките, възстановява контура и възвръща еластичността на кожата. Също така стимулира производството на колаген;
  • соеви протеини - стимулират производството на еластин.

Резултатът от използването на кремовете от серията е видимо намаляване на бръчките, стягане на кожата и предотвратяване на нейното отпускане.

Грижата за кожата срещу стареене обаче не се изчерпва дотук. Към програмата "Revitalift" експертите разработват и серия продукти "Laser Renew". Те активно се борят срещи появата на бръчки, като "силата" им може да се сравни с тази на лазерната терапия.

Серията се грижи за младостта на кожата с две високо концентрирани съставки:
  • фрагментирана хиалуронова киселина - хидратира кожата, прави я по-гладка и с подобрява текстурата ѝ;
  • Pro-Xylane - молекула от естествен произход, която стимулира клетъчната жизненост и е резултат от многогодишни експерименти на специалистите от "L'Oreal".

Именно с помощта на комплекса от двете съставки е постигната и ефикасността на продуктите "Revitalift Laser Renew". Още от първата седмица те проявяват ефекти, подобни на лазерната терапия. Сред тях са намаляване на бръчките на челото и на бръчките тип "пачи крак", кожата става по-стегната и изглежда по-гладка.

Постепенно видимо намаляване на бръчките, впечатляващи резултати като от лазерна терапия или незабавен оптически изглаждащ ефект - продуктите "Revitalift" предлагат специална антибръчкова грижа, но и различна интензивност за постигане на резултатите. За да бъдат максимално покрити предпочитанията на всички жени над 40 години, френските експерти създават и още едно попълнение в "семейството" на "Revitalift" - серията "Filler HA". Всеки продукт от тази гама предлага отново грижа против бръчки, но този път не само чрез изглаждащ ефект и редуциране на бръчките, а и чрез изключително активно запълващо действие. Основната съставка във формулите на продуктите "Revitalift Filler HA" е концентрираната чиста хиалуронова киселина, която дори присъства в името на серията (англ. "Hyaluronic Acid" - HA). Тя хидратира кожата в дълбочина и ѝ придава по-стегнат вид. Други съставки, които се срещат в някои от продуктите от серията, са: глицерин, екстракт от ръж, провитамин В5, лилия и др.

След постигането на тези успешни резултати екипът на "L'Oreal" продължава да допълва колекцията "Revitalift", за да предложи максимална грижа за зрялата кожа. Така се появява и серията "Cicacream", която се състои от дневен и нощен крем. Техните формули са обогатени с азиатска центела, която е известна със своите възстановяващи свойства. Дори има легенда, според която тигрите са лягали на поляни с азиатска центела и са се търкали в нея, за да лекуват раните си. Оттам идва друго наименование на съставката - "тигрова билка". Вложена в кремовете, азиатската центела помага за възстановяването на естествената защитна бариера на кожата, като в допълнение намалява бръчките и придава стегнат вид.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift"
L'Oreal Revitalift Cicacream Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела
Стандартна цена 23.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.99 лв.
L`Oreal Revitalift Face, Contours and Neck Re-Support Cream
Крем за възстановяване контура на лицето и шията от серията "Revitalift"
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
L`Oreal Revitalift Anti-Wrinkle And Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
Още козметика от серията "L'Oreal Revitalift"
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift Filler HA"
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Anti-Ageing Revolumizing Care Night
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Serum
Концентриран серум за лице с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
Козметика от серията "L'Oreal Revitalift Laser Renew"
Подаръчен комплект - L'Oreal Revitalift Laser Renew
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  40.20 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
Козметика за лице с витамин A
L'Oreal Age Specialist Firming Tissue Mask 45+
Хартиена маска за лице със стягащ ефект
Цена:  4.99 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Цена:  69.00 лв.
Avia Terravital Intensive Facial Mask For Dry Skin
Интензивна маска за лице за суха кожа с хума и витамини
Цени от:  3.60 лв.
Дневен крем с лифтинг ефект за зряла кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  6.19 лв.
BeAdora Skin Elixir
Подмладяващ еликсир за лице
Цена:  59.00 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Refreshing Lotion
Тонизиращ лосион за лице от серията "Rooibos Star"
Цена:  6.20 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Intensive Eye Contour Gel
Интензивен околоочен гел против бръчки за мазна и смесена кожа от серията "Pirin Dream"
Цена:  9.40 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Mattifying Cream
Матиращ крем за лице за мазна и смесена кожа от серията "Pirin Dream"
Цена:  10.10 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Multiactive Anti Wrinkle Serum
Мултиактивен серум за лице против бръчки от серията "Pirin Dream"
Цена:  11.40 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Cleansing & Hydrating Toner
Почистващ и хидратиращ тоник за лице от серията "Pirin Dream"
Цена:  4.80 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Replenishing Eye Contour Cream
Подхранващ околоочен крем от серията "Pirin Dream"
Цена:  8.50 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Night Repair Cream
Регенериращ нощен крем за лице от серията "Pirin Dream"
Цена:  8.99 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Hydrating Day Cream
Хидратиращ дневен крем за лице от серията "Pirin Dream"
Цена:  8.99 лв.
Nature of Agiva Bio Rose Water Hydrating Day Cream
Дневен хидратиращ крем с био розова вода от серията "Roses"
Цена:  7.50 лв.
Крем за лице за мъже против стареене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Цена:  13.80 лв.
Marion Vitamin Revitalizator Serum
Серум за лице и деколте с витамини
Цена:  7.30 лв.
Golden Rose Purifying Cleansing Gel
Почистващ гел за лице за мазна и комбинирана кожа
Цена:  10.90 лв.
Eveline Retinol + Sea Algae Intensely Firming Cream
Стягащ дневен и нощен крем за всеки тип кожа
Цена:  10.30 лв.
Skin Doctors Potent Vit. A Collagen Boosting Night Ampoules
Нощни ампули за лице с витамин A
Цена:  74.80 лв.
Nature of Agiva Flower Perfect Skin Day Cream Renovator
Озаряващ дневен крем за суха и чувствителна кожа от серията "Flower"
Цена:  4.90 лв.
Nature of Agiva Olives Regenerating Day Cream Anti-wrinkle
Дневен крем против бръчки за суха и чувствителна кожа от серията "Olives Mediterranean"
Цена:  4.90 лв.
Afrodita Cosmetics MA3GENIX Rejuvenating Concentrate
Подмладяващ концентрат за лице
Цена:  31.50 лв.
Afrodita Cosmetics Almond Multi-Active Nourishing Cream
Подхранващ крем за лице с бадем за суха и много суха кожа
Цена:  19.10 лв.
Nature of Agiva Royal Roses Nourishing Cream
Подхранващ крем за лице и тяло от серията "Royal Roses"
Цена:  3.30 лв.
Още козметика за лице с витамин A
Декоративна козметика с витамин A
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Цени от:  2.90 лв.
Artdeco Art Couture Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект
Цена:  14.90 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Lip Color
Дълготрайно чевило за устни
Цени от:  4.99 лв.
Golden Rose Pressed Powder - SPF 15
Пресована пудра за лице
Цена:  10.30 лв.
Гланц за обемни устни - Volume Lip Extreme
Цена:  6.40 лв.
Wet'n'Wild MegaSlicks Lip Gloss
Хидратиращ гланц за устни
Цени от:  3.00 лв.
IsaDora Lip Booster Plumping & Hydrating Gloss
Хидратиращ гланц за обемни устни
Цена:  33.00 лв.
Bourjois Healthy Mix Primer
Основа за грим с лека покривност и анти-умора ефект
Цена:  14.99 лв.
Bourjois Healthy Mix BB Cream Anti-Fatigue
BB крем за лице с анти-умора ефект
Цена:  15.89 лв.
Artdeco Brow Filler
Спирала за плътни и оформени вежди
Цена:  19.90 лв.
Manhattan Endless Perfection Breathable Make Up - SPF 20
Дълготраен дишащ фон дьо тен
Цена:  21.50 лв.
Vivienne Sabo Ideal Sublime Concealer
Коректор за лице с апликатор
Цена:  9.99 лв.
Manhattan Moisture Renew Lipstick - SPF 20
Хидратиращо червило с комплекс от витамини
Цена:  13.50 лв.
Aura Perfect Base Face Primer
Гел основа за грим
Цена:  13.39 лв.
Big Volume Explosion
Дълготрайна спирала за обемни мигли
Цена:  8.60 лв.
Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation - SPF 15
Минерален фон дьо тен
Цена:  11.70 лв.
Подхранващо олио за нокти
От серията "Swiss recipe"
Цена:  5.60 лв.
Rimmel Moisture Renew Lipstick
Хидратиращо червило за устни
Цена:  9.63 лв.
Още декоративна козметика с витамин A
Козметика за коса с витамин A
Козметика за тяло с витамин A
Други интересни предложения
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift"
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
L`Oreal Revitalift Face, Contours and Neck Re-Support Cream
Крем за възстановяване контура на лицето и шията от серията "Revitalift"
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Super Serum
Серум против стареене от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
L`Oreal Revitalift Filler HA Anti-Age Day Cream
Дневен крем против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Anti-Ageing Revolumizing Care Night
Нощен крем против стареене с хиалуронова киселина
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
Назад към "Козметика против стареене 40+"
Коледни подаръци
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Празнична визия
Създай своята парти визия с продукти Live и got2b.
Заблести сега!
Колекция за блясък от L'Oreal Paris.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Коледни подаръци
Artesania Latina - кораби от дърво