store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Baby Soft & Cream Wipes - Бебешки мокри кърпички с мек крем от серията...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Още снимки на тези мокри кърпички
Пакет от 63 броя
 

Nivea Baby Soft & Cream Wipes


Бебешки мокри кърпички с мек крем от серията "Nivea Baby"
Цена:  2.49 лв.
Избери брой в опаковка:
  • 2.49 лв.
    20 броя
  • 4.99 лв.
    63 броя
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#121898
ТипМокри кърпички
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
20 броя
63 броя
Възможна
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Каталожен номер
20 броя
80506
63 броя
86244
EAN
20 броя
4005808805068
63 броя
4005808862443
Категории
Разфасовка20 ÷ 63 броя
За възрастНад 0+ месеца
Размери на опаковката
20 броя
11.50 / 9.00 / 3.00 cm
63 броя
16.00 / 12.00 / 5.50 cm
Тегло
20 броя
0.118 kg
63 броя
0.310 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За серията Nivea Baby
  • За Nivea
Кърпичките "Soft & Cream" на "Nivea" почистват и осигуряват незабавно облекчение и грижа при наличието на раздразнения по кожата.

Как действат:
Специално разработени за деликатната бебешка кожа, която се нуждае от допълнителна грижа и защита по време на почистването. Напоени с нежен подхранващ крем с невен. Осигуряват незабавно облекчение от дискомфорта и пълно почистване на седалището на бебето, като поддържат естественото ниво на pH на кожата.
Системата "Clean & Soft®" на "Nivea" със свръхмеки микрогъби е обогатена с естествен памук за особено нежно и ефикасно почистване. Патентованата мъхеста структура прави кърпичките забележимо меки, плътни и здрави. Релефната им структура е особено мека и ефективна при премахването на следи от урина и екскременти, като същевременно се грижи и защитава чувствителната бебешка кожа.

Характеристики:
  • без сапун
  • без пенители
  • без синтетични оцветители и етилов алкохол
  • разработени в сътрудничество с дерматолози и педиатри
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Aqua
  • Paraffinum Liquidum
  • VP/Hexadecene Copolymer
  • Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Bulylene Glycol
  • Hydroxyacetophenone
  • Ethylhexylglycerin
  • Phenoxyethanol
  • Benzyl Alcohol
  • Parfum
Бебешката кожа – най-нежната, най-меката и същевременно най-деликатната от всички и затова изисква специални грижи. С кожата си бебчето установява първите си контакти със света и усеща любовта на своите родители. Знаейки това от "Nivea“ са разработили цяла серия с козметични продукти "Nivea Baby", които помагат в грижите за нежната бебешка / детска кожа и коса. Те са групирани в няколко секции – за миене и къпане, грижа и защита срещу влиянието на околната среда, почистващи кърпички, слънчева защита и продукти за чувствителна кожа.

Грижейки се за бебешката кожа е добре да знаем, че тя все още се развива. Потните и себумните жлези, както и някои спомагателни нейни функции все още не са активни. Затова е необходима допълнителна защита за чувствителната детска кожа. Тя се нуждае от слънце, което активира витамин D, необходим за усвояването на калция в костите и зъбите. Слънцето влияе положително върху развитието и на сърдечно-съдовата, кръвоносната, нервната и метаболитната система. Изключително важно е, обаче, родителите да знаят, че децата до 1 година не трябва да се излагат на пряка слънчева светлина.

За защитата на бебешката и детската кожа от слънчеви изгаряния, е разработена специална формула с минерални филтри, витамин Е и пантенол, която предпазва нежната бебешка и детска кожа не само от изгаряне, но и от дехидратиране. За да са ефективни слънцезащитните продукти, от „Nivea“ съветват децата да се намазват обилно със слънцезащитни продукти преди излагане на слънце, да се избягват обедните часове за плаж, като при всяко къпане и избърсване, да се повтаря намазването на кожата.


За да предпазят бебешката кожа от изсушаване, подсичане, студ и вятър, от "Nivea“ са създали продукти с различни добавки, осигуряващи нежна грижа – бадемово масло, пшеничен зародиш, цинков оксид, пантенол и др.

Миенето и къпането са едни от най-приятните моменти - както за бебето, така и за неговите родители. Те са един вид забавление, при което мама и бебе изграждат специална връзка и развиват своите отношения. От друга страна родителите трябва да знаят, че нежната бебешка кожа се изсушава при честото миене, затова от „Nivea“ са създали такива почистващи и измиващи продукти, които да щадят и нежно да се грижат за бебешката кожа. Те са без алкохол и оцветители и са с щадящо кожата рН. Не съдържат сапуни и парабени и са разработени по специална формула „без сълзи“. Най-често използваните билкови екстракти в бебешките и детските продукти за миене и къпане са от невен, лайка и цвят на лайм, които са нежни и подхранват фината бебешка кожа.


За нежно почистване и незабавно успокояване на раздразнената бебешка кожа педиатрите и козметолозите на „Nivea“ са разработили различни типове почистващи кърпички. Едните са биоразградими, подходящи за цялото тяло, от естествени материали и с мек лосион. Други, с нежен крем и екстракт от невен / алое вера и с патентованата система „Clean & Soft“. Свръхмеките им микрогъби (с мъхеста структура) и естествения памук, нежно и ефикасно почистват и поддържат естественото ниво на рН на бебешката кожа.

Заради здравето и комфорта на бебетата и в помощ на родителите им, великолепната серия „Nivea Baby“ ще продължава да расте и предлага своята подкрепа и нежни грижи.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
Използвайте мокрите бебешки кърпички "Soft & Cream" за удобно, хигиенично и грижовно почистване на лицето, ръцете и седалището на бебето.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените мокрите кърпички "Nivea Baby Soft & Cream Wipes", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тези мокри кърпички, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват мокрите кърпички, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тези мокри кърпички, купуват също
Бебешки мокри кърпички - Sensitive - С бадемово олио и овлажняващо мляко - мокри кърпички
Бебешки мокри кърпички - Sensitive
С бадемово олио и овлажняващо мляко

Septona
Избор за брой в опаковка:
Цени от:  1.29 лв.
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце - С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml - мокри кърпички
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце
С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml

Lavena
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цени от:  2.50 лв.
Nivea Daily Essentials 3 in 1 Refreshing Cleansing Wipes - Почистващи мокри кърпички за лице в опаковка от 25 броя - мокри кърпички
Nivea Daily Essentials 3 in 1 Refreshing Cleansing Wipes
Почистващи мокри кърпички за лице в опаковка от 25 броя

Nivea
Стандартна цена 4.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Eye Care - Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular" - мокри кърпички
Nivea Cellular Anti-Age Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular"

Nivea
Стандартна цена 21.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.09 лв.
Бебешка ножичка за нокти - мокри кърпички
Бебешка ножичка за нокти
Sonnenschein
Цена:  7.30 лв.
Нокторезачка с контейнер - мокри кърпички
Нокторезачка с контейнер
Scholl
Цена:  11.20 лв.

Nivea Baby Soft & Cream Wipes


Бебешки мокри кърпички с мек крем от серията "Nivea Baby"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  2.49
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#121898
ТипМокри кърпички
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
20 броя
63 броя
Възможна
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Каталожен номер
20 броя
80506
63 броя
86244
EAN
20 броя
4005808805068
63 броя
4005808862443
Категории
Разфасовка20 ÷ 63 броя
За възрастНад 0+ месеца
Размери на опаковката
20 броя
11.50 / 9.00 / 3.00 cm
63 броя
16.00 / 12.00 / 5.50 cm
Тегло
20 броя
0.118 kg
63 броя
0.310 kg
Още снимки на тези мокри кърпички
Пакет от 63 броя
Описание
Кърпичките "Soft & Cream" на "Nivea" почистват и осигуряват незабавно облекчение и грижа при наличието на раздразнения по кожата.

Как действат:
Специално разработени за деликатната бебешка кожа, която се нуждае от допълнителна грижа и защита по време на почистването. Напоени с нежен подхранващ крем с невен. Осигуряват незабавно облекчение от дискомфорта и пълно почистване на седалището на бебето, като поддържат естественото ниво на pH на кожата.
Системата "Clean & Soft®" на "Nivea" със свръхмеки микрогъби е обогатена с естествен памук за особено нежно и ефикасно почистване. Патентованата мъхеста структура прави кърпичките забележимо меки, плътни и здрави. Релефната им структура е особено мека и ефективна при премахването на следи от урина и екскременти, като същевременно се грижи и защитава чувствителната бебешка кожа.

Характеристики:
  • без сапун
  • без пенители
  • без синтетични оцветители и етилов алкохол
  • разработени в сътрудничество с дерматолози и педиатри
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
За серията Nivea Baby
Бебешката кожа – най-нежната, най-меката и същевременно най-деликатната от всички и затова изисква специални грижи. С кожата си бебчето установява първите си контакти със света и усеща любовта на своите родители. Знаейки това от "Nivea“ са разработили цяла серия с козметични продукти "Nivea Baby", които помагат в грижите за нежната бебешка / детска кожа и коса. Те са групирани в няколко секции – за миене и къпане, грижа и защита срещу влиянието на околната среда, почистващи кърпички, слънчева защита и продукти за чувствителна кожа.

Грижейки се за бебешката кожа е добре да знаем, че тя все още се развива. Потните и себумните жлези, както и някои спомагателни нейни функции все още не са активни. Затова е необходима допълнителна защита за чувствителната детска кожа. Тя се нуждае от слънце, което активира витамин D, необходим за усвояването на калция в костите и зъбите. Слънцето влияе положително върху развитието и на сърдечно-съдовата, кръвоносната, нервната и метаболитната система. Изключително важно е, обаче, родителите да знаят, че децата до 1 година не трябва да се излагат на пряка слънчева светлина.

За защитата на бебешката и детската кожа от слънчеви изгаряния, е разработена специална формула с минерални филтри, витамин Е и пантенол, която предпазва нежната бебешка и детска кожа не само от изгаряне, но и от дехидратиране. За да са ефективни слънцезащитните продукти, от „Nivea“ съветват децата да се намазват обилно със слънцезащитни продукти преди излагане на слънце, да се избягват обедните часове за плаж, като при всяко къпане и избърсване, да се повтаря намазването на кожата.


За да предпазят бебешката кожа от изсушаване, подсичане, студ и вятър, от "Nivea“ са създали продукти с различни добавки, осигуряващи нежна грижа – бадемово масло, пшеничен зародиш, цинков оксид, пантенол и др.

Миенето и къпането са едни от най-приятните моменти - както за бебето, така и за неговите родители. Те са един вид забавление, при което мама и бебе изграждат специална връзка и развиват своите отношения. От друга страна родителите трябва да знаят, че нежната бебешка кожа се изсушава при честото миене, затова от „Nivea“ са създали такива почистващи и измиващи продукти, които да щадят и нежно да се грижат за бебешката кожа. Те са без алкохол и оцветители и са с щадящо кожата рН. Не съдържат сапуни и парабени и са разработени по специална формула „без сълзи“. Най-често използваните билкови екстракти в бебешките и детските продукти за миене и къпане са от невен, лайка и цвят на лайм, които са нежни и подхранват фината бебешка кожа.


За нежно почистване и незабавно успокояване на раздразнената бебешка кожа педиатрите и козметолозите на „Nivea“ са разработили различни типове почистващи кърпички. Едните са биоразградими, подходящи за цялото тяло, от естествени материали и с мек лосион. Други, с нежен крем и екстракт от невен / алое вера и с патентованата система „Clean & Soft“. Свръхмеките им микрогъби (с мъхеста структура) и естествения памук, нежно и ефикасно почистват и поддържат естественото ниво на рН на бебешката кожа.

Заради здравето и комфорта на бебетата и в помощ на родителите им, великолепната серия „Nivea Baby“ ще продължава да расте и предлага своята подкрепа и нежни грижи.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
Използвайте мокрите бебешки кърпички "Soft & Cream" за удобно, хигиенично и грижовно почистване на лицето, ръцете и седалището на бебето.
Бебешка козметика от серията "Nivea Baby"
Nivea Baby Moisturizing Lotion
Бебешки хидратиращ лосион от серията "Baby"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Nivea Baby Toddies
Опаковка от 60 броя мокри кърпички за бебета и деца от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.39 лв.
Nivea Baby Fresh & Pure Wipes
Бебешки мокри кърпички с лек лосион в опаковка от 63 броя от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Подаръчен бебешки комплект
С козметика от серията "Nivea Baby"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Слънцезащитен бебешки лосион - SPF 50+
От серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.49 лв.
Още бебешка козметика от серията "Nivea Baby"
Други интересни предложения
Nivea Baby Toddies
Опаковка от 60 броя мокри кърпички за бебета и деца от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.39 лв.
Nivea Baby Fresh & Pure Wipes
Бебешки мокри кърпички с лек лосион в опаковка от 63 броя от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Подаръчен бебешки комплект
С козметика от серията "Nivea Baby"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Nivea Baby Caring Powder
Бебешка пудра от серията "Nivea Baby"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Nivea Baby Caring Cream Soap
Подхранващ бебешки крем сапун oт серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.79 лв.
Nivea Baby Soft Shampoo & Bath
Бебешки шампоан за коса и тяло от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Baby Caring Oil
Подхранващо бебешко олио от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Nivea Baby Soft Cream
Мек бебешки крем от серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Nivea Baby Mild Shampoo
Мек бебешки шампоан от серията "Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.49 лв.
Слънцезащитен бебешки лосион - SPF 50+
От серията "Nivea Baby"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.49 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през май.
Супер подарък за теб!
Виж тук как можеш да спечелиш страхотна модерна чантичка.
Beology с 25% отстъпка!
Козметика за твоята красива коса на промо цени през май.
Живей красиво балансиран!
Разбери как можеш да получиш безплатен мини продукт Barnangen.
Подарък от Markwins
Разбери как да получиш подарък - комплект лакове за френски маникюр.
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Матиращ фон дьо тен за нормална към мазна кожа
Schwarzkopf Color Expert
Боя за коса с OmegaPlex технология
L'Oréal Color Riche Balmain Lipstick
Червило за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
24 000 книги с 24% отстъпка
Спечели страхотна чантичка!
Подари на косата си грижата, която заслужава на изгоди цени през май.