store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Essentials 24 Moisture Boost + Refresh Day Cream - SPF 15 - Хидратиращ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни

Nivea Essentials 24 Moisture Boost + Refresh Day Cream - SPF 15


Хидратиращ дневен крем за нормална кожа
Цена:  9.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#121734
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер81153
EAN9005800227108
Категории
За тип кожаНормална
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 6.00 / 7.00 cm
Тегло0.110 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Ежедневната грижа за кожата на лицето е важна за поддържане на нейната естествена красота, а хидратацията е от ключово значение.

Специалистите на "Nivea" създават дневен крем с формула, която осигурява оптимална хидратация. Специалната формула поддържа естествения баланс на влага в дермата. Това допринася за значително подобряване еластичността и тонуса на кожата. Кремът е обогатен с витамин E, който подпомага регенерацията, овлажнява и защитава кожата. Включените антиоксиданти успешно се борят със свободните радикали - причинители на преждевременно стареене. А, за да бъде кожата защитена и от фотостареене е включен слънцезащитен фактор - SPF 15. Кремът е подходящ за приложение при нормална кожа.

Свойства на дневния крем "Nivea Essentials 24 Moisture Boost + Refresh":
  • осигурява дълбока хидратация и свеж вид на кожата
  • има лека формула, която се абсорбира лесно
  • защитава кожата от свободните радикали
  • предпазва от вредните слънчевите лъчи
  • Aqua
  • Glycerin
  • Cetearyl Alcohol
  • Methylpropanediol
  • Glyceryl Glucoside
  • Octocrylene
  • Cyclomethicone
  • Glyceryl Stearate
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate
  • Tapioca Starch
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Tocopheryl Acetate
  • Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Panthenol
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Cera Microcristallina
  • Alcohol Denat.
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Propylene Glycol
  • Paraffinum Liquidum
  • Dimethicone
  • Hydrogenated Palm Glycerides
  • Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Chondrus Crispus Extract
  • Ethylhexylglycerin
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Trisodium EDTA
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • BHT
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте всяка сутрин върху почистена кожа на лицето.
  • Нежно втрийте крема с кръгообразни движения.
  • За оптимална грижа, специалистите на "Nivea" препоръчват да използвате в комбинация с възстановяващ нощен крем.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените крема "Nivea Essentials 24 Moisture Boost + Refresh Day Cream - SPF 15", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
Добави мнение 
Много съм доволна от кремовете на НИВЕА
Закупилите този крем, купуват също
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - крем
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
52 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette - Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи - крем
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette
Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
Essence I Need A Miracle Volumizing & Strengthening Mascara - Спирала за обемни мигли - крем
Essence I Need A Miracle Volumizing & Strengthening Mascara
Спирала за обемни мигли

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване - крем
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване

Rexona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Oral-B Super Floss - Конци за зъби - крем
Oral-B Super Floss
Конци за зъби

Oral-B
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.30 лв.
Schwarzkopf Pure Color - Дълготрайна гел боя за коса - крем
Schwarzkopf Pure Color
Дълготрайна гел боя за коса

Schwarzkopf
20 варианта за избор на цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.99 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer - Течен коректор за лице с фото финиш - крем
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer
Течен коректор за лице с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick - Течно червило с матов ефект - крем
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick
Течно червило с матов ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на червлилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder - Пудра за лице с хайлайт ефект - крем
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder
Пудра за лице с хайлайт ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick - Дълготрайно червило за устни с матов ефект - крем
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект

Loreal Paris
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - крем
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - крем
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
69 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.

Nivea Essentials 24 Moisture Boost + Refresh Day Cream - SPF 15


Хидратиращ дневен крем за нормална кожа
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#121734
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер81153
EAN9005800227108
Категории
За тип кожаНормална
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 6.00 / 7.00 cm
Тегло0.110 kg
Описание
Ежедневната грижа за кожата на лицето е важна за поддържане на нейната естествена красота, а хидратацията е от ключово значение.

Специалистите на "Nivea" създават дневен крем с формула, която осигурява оптимална хидратация. Специалната формула поддържа естествения баланс на влага в дермата. Това допринася за значително подобряване еластичността и тонуса на кожата. Кремът е обогатен с витамин E, който подпомага регенерацията, овлажнява и защитава кожата. Включените антиоксиданти успешно се борят със свободните радикали - причинители на преждевременно стареене. А, за да бъде кожата защитена и от фотостареене е включен слънцезащитен фактор - SPF 15. Кремът е подходящ за приложение при нормална кожа.

Свойства на дневния крем "Nivea Essentials 24 Moisture Boost + Refresh":
  • осигурява дълбока хидратация и свеж вид на кожата
  • има лека формула, която се абсорбира лесно
  • защитава кожата от свободните радикали
  • предпазва от вредните слънчевите лъчи
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте всяка сутрин върху почистена кожа на лицето.
  • Нежно втрийте крема с кръгообразни движения.
  • За оптимална грижа, специалистите на "Nivea" препоръчват да използвате в комбинация с възстановяващ нощен крем.
Козметика от серията "Nivea Essentials"
Nivea Gentle Cleansing Cream
Нежен измиващ крем за суха кожа с бадемово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.60 лв.
Nivea Clear-Up Strips
Опаковка от 6 броя почистващи лепенки за лице от серията "Nivea Aqua Effect"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream - SPF20
BB крем за лице от серията "Essentials"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.10 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise
Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask + Purify
Детоксикираща маска за лице с глина и магнолия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Urban Skin Detox Night Gel Cream
Нощен детоксикиращ гел-крем за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Refreshing Wash Gel
Освежаващ измиващ гел за нормална кожа с витамин E
Цена:  7.90 лв.
Nivea Soothing Cleansing Mousse
Успокояваща почистваща пяна за суха кожа
Цена:  8.99 лв.
Nivea Refreshing Cleansing Mousse
Освежаваща почистваща пяна за лице за нормална кожа
Цена:  8.99 лв.
Nivea Essentials 24 Moisture Boost + Refresh Night Cream
Възстановяващ нощен крем за нормална кожа
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.10 лв.
Още козметика от серията "Nivea Essentials"
Козметика за лице с витамин E
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  25.99 лв.
Golden Rose Strawberry Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на ягоди
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Peach Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на праскова
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Ice Mint Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на мента
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Raspberry Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на малини
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Green Apple Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на зелена ябълка
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Cookie Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на бисквитки
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Blueberry Lip Butter - SPF 15
Балсам за устни с аромат на боровинки
Цена:  4.90 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Panda
Балсам за устни с аромат на пухкав крем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Princess Leia
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Lip Smacker Disney Star Wars - Darth Vader
Балсам за устни от серията "Tsum Tsum"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Още козметика за лице с витамин E
Козметика за лице с UV защита
Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector Oil Free
Крем за изравняване на тена за мазна към смесена кожа от серията "Skin Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Collagena Silver Pearl Anti Wrinkle Intensive Pearl Cream
Интензивен перлен крем против бръчки от серията "Silver Pearl"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.80 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Dark Spots
Интензивен перлен крем за пигментирана кожа от серията "Silver Pearl"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.80 лв.
Collagena Naturalis Depigment Lumiskin Effect Specific Care
Интензивен крем депигмент за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.80 лв.
Collagena Naturalis Lumisphere Day Cream
Дневен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.80 лв.
HerbOlive Argan Oil & Olive Oil 24h Face Cream
Хидратиращ крем за лице за нормална към суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  30.50 лв.
Bioten Skin Defence 35+ Antiwrinkle & Regenerating Day Cream - SPF 15
Дневен крем против бръчки с екстракт от нар от серията "Skin Defence"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.60 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Подмладяващ крем за лице с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.10 лв.
Bodi Beauty Bille PH Winter Lip Protector - SPF 10
Зимен защитен балсам за устни от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.10 лв.
Maybelline Face Studio Prime Protecting Primer - SPF 30
Изглаждаща основа за грим
Цена:  14.99 лв.
SVR Sensifine AR Creme - SPF 50+
Успокояващ слънцезащитен крем за лице за склонна към зачервяване кожа
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  41.90 лв.
Още козметика за лице с UV защита
Хидратиращи продукти за лице
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Цена:  23.99 лв.
HerbOlive Argan Oil & Olive Oil 24h Face Cream
Хидратиращ крем за лице за мазна и комбинирана кожа
Цена:  30.50 лв.
Chamos Acaci Green Tea Facial Mask
Хидратираща маска за лице със зелен чай от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
Хидратиращ крем за лице и тяло с алое вера
За всеки тип кожа от серията "Natural Beauty"
Цена:  4.19 лв.
Snail Cream 24 Hours
Регенериращ крем за лице с екстракт от охлюви
Цена:  30.90 лв.
My Rose Moisturizing Face Cream
Овлажняващ крем за лице с екстракт от роза за нормална кожа
Цена:  3.50 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Hydrating Day Cream
Хидратиращ дневен крем за лице от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  12.80 лв.
Хидратираща маска за лице с розово масло
От серията "Rose"
Цена:  5.90 лв.
Овлажняващ тоник с розово масло
От серията "Rose"
Цена:  5.90 лв.
Крем за лице против стареене
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  41.00 лв.
Крем за лице за 24 часа хидратация
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  41.00 лв.
Още хидратиращи продукти за лице
Хидратиращи продукти за тяло
Carroten Protect & Care Suncare Milk - SPF 30
Слънцезащитно мляко за тяло с висока защита
Цени от:  7.60 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Intensive Hydrating Body Lotion
Хидратиращ балсам за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  12.40 лв.
Nivea Nourishing Body Milk
Подхранващо мляко за тяло с бадемово масло за суха кожа
Цени от:  8.29 лв.
Nivea Creme
Универсален крем в разфасовки от 30 ÷ 250 ml
Цени от:  2.09 лв.
Bentley Organic Calming & Moisturising Handwash
Течен сапун за ръце с лавандула, алое вера и жожоба
Цена:  14.20 лв.
Carroten Protect & Care Suncare Milk Spray - SPF 30
Слънцезащитно спрей мляко за тяло с висока защита
Цена:  17.10 лв.
SVR Sun Secure Soothing, Hydrating & Repairing Care
Мляко за лице и тяло за след слънце от серията "Sun Secure"
Цена:  32.50 лв.
Bioten Supreme Hyaluronic Body Cream
Крем за тяло за суха и чувствителна кожа
Цена:  8.60 лв.
Bioten Supreme Hyaluronic Body Lotion
Лосион за тяло за суха и чувствителна кожа
Цени от:  5.90 лв.
Bioten Supreme Nutri Oil Body Lotion
Възстановяващ лосион за тяло с ценни масла
Цена:  5.90 лв.
Nivea Aloe & Hydration Body Lotion
Хидратиращ лосион за тяло с алое вера
Цена:  8.29 лв.
Nacomi Body Mousse Delicious Chocolate Cookie
Мус за тяло с аромат на вкусни шоколадови бисквити
Цена:  17.90 лв.
Още хидратиращи продукти за тяло
Козметика за тяло с UV защита
Декоративна козметика с UV защита
Козметика за коса с UV защита
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Други интересни предложения
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  9.99 лв.
Bioten Skin Defence 35+ Antiwrinkle & Regenerating Day Cream - SPF 15
Дневен крем против бръчки с екстракт от нар от серията "Skin Defence"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.60 лв.
Afrodita Cosmetics Almond Multi-Active Moisturising Cream
Хидратиращ крем за лице с бадем и пчелно млечице за нормална и комбининрана кожа
Цена:  19.10 лв.
Afrodita Cosmetics Young & Pure Moisturising Cream
Овлажняващ крем за лице за нормална до комбинирана кожа
Цена:  15.20 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Cream 20+
Хидратиращ крем за лице за нормална до комбинирана кожа
Цена:  31.50 лв.
L'Oreal Hydra Expert 24h Normal & Mixed Skin
Хидратиращ крем за нормална и смесена кожа от серията "Hydra Expert"
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Дневен крем за лице с Q10 и UV филтър
От серията "RYOR Coenzyme Q10"
Цена:  21.90 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day Combination Skin - SPF 15
Хидратиращ дневен крем против бръчки с коензим Q10 за смесена кожа от серията "Q10 plus"
Цена:  22.89 лв.
Дневен овлажняващ крем против бръчки с екстракт от ориз и масло ший
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.80 лв.
SVR Hydraliane Legere Intense Moisturising Cream
Хидратиращ крем за лице за нормална към смесена кожа от серията "Hydraliane"
Цена:  26.90 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво