store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    L'Oreal Color Riche Cannes Collection - Кр...
Начало   Козметика    ...    Червила  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на това червило
297 Red Carpet
303 Rose Tendre
Цветове
297 Red Carpet
303 Rose Tendre
297 Red Carpet
303 Rose Tendre

L'Oreal Color Riche Cannes Collection


Кремообразно червило с богат цвят

Цена:  23.99 лв.
Избери цвят:
  • 23.99 лв.
    297 Red Carpet
  • 23.99 лв.
    303 Rose Tendre
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Четвъртък 09-07-2020 г., Петък 10-07-2020 г. или
Понеделник 13-07-2020 г.
Продукт#281878
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
303 Rose Tendre
30181083
297 Red Carpet
30181090
Категории
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Позволете си да заблестите, като звездите на червения килим в Кан с червилото "Color Riche Cannes Collection" от "L'Oréal". То дарява устните с наситен цвят и блясък, като едновременно с това ги поддържа меки и хидратирани.

Червилото е с нежна кремообразна текстура, която се нанася лесно и оставя гладко покритие. В нея са вплетени фини пигменти и блестящи частици, осигуряващи интензивен цвят със сияен завършек. Формулата е обогатена с масло от камелия, което притежава успокояващи, противовъзпалителни и антиоксидантни свойства. То хидратира и омекотява деликатната кожа на устните, оставяйки я нежна и еластична. Включени са още масла от шипка, арган и сусам, които интензивно подхранват и хидратират кожата. Добавеният екстракт от лотос действа омектояващо и успокояващо.

С червилото от серията "Color Riche" устните ви изглеждат визуално по-обемни, гладки и съблазнителни. То осигурява елегантен и изискан финиш на грима, както и грижа за кожата. Предлага се в луксозна блестяща опаковка.
  • Lanolin Oil
  • Oleyl Erucate
  • Hydrogenated Castor Oil Dimer Dilinoleate
  • Acetylated Lanolin
  • Sesamum Indicum Seed Oil / Sesame Seed Oil
  • Petrolatum
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • Cera Alba / Beeswax
  • Paraffin
  • Synthetic Wax
  • Alumina
  • Disteardimonium Hectorite
  • Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Tocopheryl Acetate
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Silica
  • Geraniol
  • Aluminum Hydroxide
  • Benzyl Alcohol
  • Hexyl Cinnamal
  • Tin Oxide
  • Hydroxycitronellal
  • BHT
  • Tocopherol
  • Hydrogenated Palm Glycerides Citrate
  • Magnesium Silicate
  • Methyl-2-Octynoate
  • Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Citric Acid
  • May contain
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 15850 / Red 6
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
Рейтинг
За да оцените червилото "L'Oreal Color Riche Cannes Collection", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L'Oreal Color Riche Cannes Collection


Кремообразно червило с богат цвят

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  23.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Четвъртък 09-07-2020 г., Петък 10-07-2020 г. или
Понеделник 13-07-2020 г.
Продукт#281878
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
303 Rose Tendre
30181083
297 Red Carpet
30181090
Категории
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Още снимки на това червило
297 Red Carpet
303 Rose Tendre
Цветове
297 Red Carpet
303 Rose Tendre
297 Red Carpet
303 Rose Tendre
Описание
Позволете си да заблестите, като звездите на червения килим в Кан с червилото "Color Riche Cannes Collection" от "L'Oréal". То дарява устните с наситен цвят и блясък, като едновременно с това ги поддържа меки и хидратирани.

Червилото е с нежна кремообразна текстура, която се нанася лесно и оставя гладко покритие. В нея са вплетени фини пигменти и блестящи частици, осигуряващи интензивен цвят със сияен завършек. Формулата е обогатена с масло от камелия, което притежава успокояващи, противовъзпалителни и антиоксидантни свойства. То хидратира и омекотява деликатната кожа на устните, оставяйки я нежна и еластична. Включени са още масла от шипка, арган и сусам, които интензивно подхранват и хидратират кожата. Добавеният екстракт от лотос действа омектояващо и успокояващо.

С червилото от серията "Color Riche" устните ви изглеждат визуално по-обемни, гладки и съблазнителни. То осигурява елегантен и изискан финиш на грима, както и грижа за кожата. Предлага се в луксозна блестяща опаковка.
Състав
  • Lanolin Oil
  • Oleyl Erucate
  • Hydrogenated Castor Oil Dimer Dilinoleate
  • Acetylated Lanolin
  • Sesamum Indicum Seed Oil / Sesame Seed Oil
  • Petrolatum
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • Cera Alba / Beeswax
  • Paraffin
  • Synthetic Wax
  • Alumina
  • Disteardimonium Hectorite
  • Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Tocopheryl Acetate
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Silica
  • Geraniol
  • Aluminum Hydroxide
  • Benzyl Alcohol
  • Hexyl Cinnamal
  • Tin Oxide
  • Hydroxycitronellal
  • BHT
  • Tocopherol
  • Hydrogenated Palm Glycerides Citrate
  • Magnesium Silicate
  • Methyl-2-Octynoate
  • Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Citric Acid
  • May contain
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 15850 / Red 6
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
Грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.49 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.39 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Продукти за маникюр от серията "L'Oreal Color Riche "
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Още декоративна козметика с шипки
Декоративна козметика с арганово масло
Max Factor Lash Revival Volume Booster Primer
Подхранваща база за мигли
Цена:  16.99 лв.
Palette Perfect Gloss Color
Крем боя за коса без амоняк
Цена:  3.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick
Червило за устни с наситен цвят
Цена:  17.99 лв.
Bell Secretale Volume Define Mascara
Спирала за обемни мигли с дълготраен ефект от серията "Secretale"
Цена:  5.50 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за мазна и смесена кожа
Цена:  12.60 лв.
Avril Le Fard
Био руж за лице
Цена:  13.90 лв.
Avril Le Poudre
Био компактна пудра за лице
Цени от:  14.82 лв.
Avril Le Fard
Сенки за очи с прах от черупки на био арган и екстракт от био нар
Цени от:  13.22 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за нормална, суха и чувствителна кожа
Цена:  12.60 лв.
Schwarzkopf Perfect Mousse
Трайна мус-боя без амоняк
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Sheer Shine Lipstick - SPF 25
Червило за устни с блестящ финиш
Цена:  5.10 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit High-Shine Lipstick
Течно червило с блестящ ефект
Цена:  7.99 лв.
Catrice Ombre Two Tone Lipstick
Червило с омбре ефект
Цена:  10.19 лв.
Lavera Tinted Moisturising Cream 3 in 1 Q10
Оцветяващ хидратиращ крем за естествен тен от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  29.50 лв.
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Цена:  9.20 лв.
Lily Lolo Eye Primer
Основа за сенки за очи
Цена:  24.15 лв.
Lily Lolo Sculpt & Glow Contour Duo
Бронзант и хайлайтър за контуриране на лице
Цена:  38.15 лв.
Lily Lolo Pressed Blush
Компактен руж за лице
Цена:  27.15 лв.
Artdeco Brow Filler
Спирала за плътни и оформени вежди
Цена:  19.90 лв.
Artdeco Liquid Camouflage Full Cover Foundation
Течен фон дьо тен с висока покривност
Цена:  34.90 лв.
Gosh Boombastic XXL Swirl Volume Mascara
Спирала за обемни мигли с арганово масло
Цена:  12.70 лв.
Gosh Foundation Drops - SPF 10
Фон дьо тен с лека текстура
Цена:  21.20 лв.
Sante Lipstick Mat Matt Matte
Червило с матов ефект
Цена:  17.99 лв.
Lumene Nordic Chic Moisturizing Lipstick
Хидратиращо червило с натурални масла
Цена:  20.90 лв.
Още декоративна козметика с арганово масло
Козметика за коса с арганово масло
Козметика за тяло с арганово масло
Козметика за лице с арганово масло
Козметика за коса с шипки
Козметика за тяло с шипки
Козметика за лице с шипки
Други интересни предложения
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick
Червило за устни с ултра матов ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Cannes Collection
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
Овлажняващ и подхранващ течен сапун за коса и тяло
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Wellness Club Rosehip Oil
100% натурално шипково масло
Цени от:  15.50 лв.
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L’Oreal Color Riche Le Khol
Интензивен молив за очи
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Назад към "Червила"
Защита от насекоми за цялото семейство.
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Намаление на хиляди книги