store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Маски    Elseve Dream Long Steam Mask - Възстановяваща самозатопля...
Начало   Козметика    ...    Маски  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази маска
Начин на употреба

Elseve Dream Long Steam Mask


Възстановяваща самозатопляща се маска за дълга и увредена коса

Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 21-06-2020г.
Цена:  7.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Сряда 10-06-2020 г., Четвъртък 11-06-2020 г. или
Петък 12-06-2020 г.
Продукт#271383
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523626205
Категории
Разфасовка20 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Elseve Dream Long
  • За L'Oreal Paris
Мечтаете за дълга, красива и блестяща коса?

Всички знаем, че грижата за дългата коса е трудна задача. Тя се изсушава и уврежда лесно, краищата се накъсват и разделят.

Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат самозатоляща се маска, създадена за дълга увредена коса. Тя осигурява интензивна възстановяваща грижа на дължините. Маската се състои от 2 части - интензивен балсам и текстилна шапка, напоена със самозагряващ се лосион.

Формулата на балсама съдържа протеини от растителен произход и рициново масло, които незабавно подхранват косата. Включеният пшеничен протеин укрепва космените фоликули, възстановява увредената коса, придавайки ѝ гъвкавост и блясък. Вложеният протеин от соя има антиоксиданти и регенериращи свойства. Той подхранва и задържа влагата в косъма. Рициновото масло в състава заздравява косата, прави я еластична и мека.

Маската от серията "Elseve Dream Long" възстановява косата и помага за поддържане на желаната дължина. Тя улеснява разресването и предпазва косата от накъсване, оставяйки я силна, гладка и блестяща.
Състав на интензивния балсам:
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Cetyl Esters
  • Niacinamide
  • Ricinus Communis Seed Oil / Castor Seed Oil
  • Hydroxycitronellal
  • Hydrolyzed Corn Protein
  • Hydrolyzed Soy Protein
  • Hydrolyzed Wheat Protein
  • Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein
  • Phenoxyethanol
  • Trideceth-6
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Limonene
  • Panthenol
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Geraniol
  • Citric Acid
  • Potassium Hydroxide
  • Cetrimonium Chloride
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
Състав на лосиона в шапчицата:
  • PEG-8
  • Glycerin
  • Aqua / Water
Грижата за дългата коса може да се окаже трудна задача, особено при появата на цъфтящи краища, които трябва да се подстригват често. Сега специалистите от "L'Oreal" ни представят решение - цялостна грижа за дълга коса "Elseve Dream Long". Благодарение на нея, вече не е необходимо да се сбогуваш с последните няколко сантиметра от косата си - трябва просто да се погрижиш за тях!

"Elseve Dream Long" представлява цялостна грижа за дълга и увредена коса, състояща се от шампоан, балсам, маска и крем. Продуктите са обогатени с кератин, витамини и рициново масло, които укрепват структурата на всеки косъм и едновременно с това предпазват от бъдещото му увреждане. Звездният продукт от серията е кремът за коса "No Haircut Cream", който значително намалява появата на цъфтящи краища, предпазва косата от накъсване при сресване с четка и осигурява термозащита при използването на сешоар, преса или маша.
Довери се на "Elseve Dream Long" и кажи "да" на дългата и здрава коса!
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  1. Отворете секция 1 (интензивен балсам).
  2. Нанесете го върху измита с шампоан, подсушена и разресана коса.
  3. Отворете секция 2 (текстилна шапчица).
  4. Направете косата си на кок, сложете шапчицата и нежно масажирай.
  5. Изчакайте 10 минути.
  6. Премахнете шапчицата и изплакнете обилно.

Съвет: За най-добри резултати, използвайте с шампоана от същата серия.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените маската "Elseve Dream Long Steam Mask", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази маска, купуват също
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - маска
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - маска
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Essence The Highlighter - Хайлайтър - маска
Essence The Highlighter
Хайлайтър

Essence
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.49 лв.
Elseve Color Vive Purple Mask - Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - маска
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Wet'n'Wild Makeup Sponge - Гъба за грим - маска
Wet'n'Wild Makeup Sponge
Гъба за грим

Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer - Коректор за прикриване на несъвършенства - маска
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer
Коректор за прикриване на несъвършенства

Maybelline
Избор за нюанс на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.99 лв.
Maybelline Color Sensational - Кремообразно червило с чисти пигменти и меден нектар - маска
Maybelline Color Sensational
Кремообразно червило с чисти пигменти и меден нектар

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch - Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci" - маска
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch
Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci"

Chamos
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  4.99 лв.
Essence This Is Me Lipstick - Червило в телесни нюанси - маска
Essence This Is Me Lipstick
Червило в телесни нюанси

Essence
13 варианта за избор на цвят на червилото:
Цена:  4.99 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask - Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу подпухнали очи от серията "Skin Naturals" - маска
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу подпухнали очи от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.19 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo - Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса - маска
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner - Възстановяващ балсам за дълга увредена коса - маска
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса

Loreal Paris
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask - Възстановяваща маска за дълга и увредена коса - маска
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса

Loreal Paris
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Flormar Nail Enamel - Лак за нокти - маска
Flormar Nail Enamel
Лак за нокти

Flormar
70 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 1.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  1.50 лв.
Sportex Fire Embossed Ribs Condoms - Оребрени презервативи в опаковки от 4 и 6 броя - маска
Sportex Fire Embossed Ribs Condoms
Оребрени презервативи в опаковки от 4 и 6 броя

Sportex
Избор за брой в опаковка:
Цена:  5.39 лв.
Maybelline Brow Satin Duo Liner - Дълготраен молив и пудра за вежди 2 в 1 - маска
Maybelline Brow Satin Duo Liner
Дълготраен молив и пудра за вежди 2 в 1

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.

Elseve Dream Long Steam Mask


Възстановяваща самозатопляща се маска за дълга и увредена коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 21-06-2020г.
Цена:  7.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Сряда 10-06-2020 г., Четвъртък 11-06-2020 г. или
Петък 12-06-2020 г.
Продукт#271383
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523626205
Категории
Разфасовка20 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Още снимки на тази маска
Начин на употреба
Описание
Мечтаете за дълга, красива и блестяща коса?

Всички знаем, че грижата за дългата коса е трудна задача. Тя се изсушава и уврежда лесно, краищата се накъсват и разделят.

Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат самозатоляща се маска, създадена за дълга увредена коса. Тя осигурява интензивна възстановяваща грижа на дължините. Маската се състои от 2 части - интензивен балсам и текстилна шапка, напоена със самозагряващ се лосион.

Формулата на балсама съдържа протеини от растителен произход и рициново масло, които незабавно подхранват косата. Включеният пшеничен протеин укрепва космените фоликули, възстановява увредената коса, придавайки ѝ гъвкавост и блясък. Вложеният протеин от соя има антиоксиданти и регенериращи свойства. Той подхранва и задържа влагата в косъма. Рициновото масло в състава заздравява косата, прави я еластична и мека.

Маската от серията "Elseve Dream Long" възстановява косата и помага за поддържане на желаната дължина. Тя улеснява разресването и предпазва косата от накъсване, оставяйки я силна, гладка и блестяща.
Състав
Състав на интензивния балсам:
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Cetyl Esters
  • Niacinamide
  • Ricinus Communis Seed Oil / Castor Seed Oil
  • Hydroxycitronellal
  • Hydrolyzed Corn Protein
  • Hydrolyzed Soy Protein
  • Hydrolyzed Wheat Protein
  • Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein
  • Phenoxyethanol
  • Trideceth-6
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Limonene
  • Panthenol
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Geraniol
  • Citric Acid
  • Potassium Hydroxide
  • Cetrimonium Chloride
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
Състав на лосиона в шапчицата:
  • PEG-8
  • Glycerin
  • Aqua / Water
За Elseve Dream Long
Грижата за дългата коса може да се окаже трудна задача, особено при появата на цъфтящи краища, които трябва да се подстригват често. Сега специалистите от "L'Oreal" ни представят решение - цялостна грижа за дълга коса "Elseve Dream Long". Благодарение на нея, вече не е необходимо да се сбогуваш с последните няколко сантиметра от косата си - трябва просто да се погрижиш за тях!

"Elseve Dream Long" представлява цялостна грижа за дълга и увредена коса, състояща се от шампоан, балсам, маска и крем. Продуктите са обогатени с кератин, витамини и рициново масло, които укрепват структурата на всеки косъм и едновременно с това предпазват от бъдещото му увреждане. Звездният продукт от серията е кремът за коса "No Haircut Cream", който значително намалява появата на цъфтящи краища, предпазва косата от накъсване при сресване с четка и осигурява термозащита при използването на сешоар, преса или маша.
Довери се на "Elseve Dream Long" и кажи "да" на дългата и здрава коса!
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  1. Отворете секция 1 (интензивен балсам).
  2. Нанесете го върху измита с шампоан, подсушена и разресана коса.
  3. Отворете секция 2 (текстилна шапчица).
  4. Направете косата си на кок, сложете шапчицата и нежно масажирай.
  5. Изчакайте 10 минути.
  6. Премахнете шапчицата и изплакнете обилно.

Съвет: За най-добри резултати, използвайте с шампоана от същата серия.
Козметика за коса "Elseve Dream Long"
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Козметика за слаба коса "Elseve Full Resist"
Elseve Full Resist Reinforcing Conditioner
Подсилващ балсам за слаба и склонна към накъсване коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Full Resist Reinforcing Shampoo
Подсилващ шампоан за слаба и склонна към накъсване коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цена:  6.49 лв.
Elseve Full Resist Brush Proof Cream
Крем против накъсване на косата
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Elseve Color Vive"
Козметика за коса "Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с пшеница
Козметика за коса с рициново масло
Козметика за коса със соя
Декоративка козметика със соя
Козметика за тяло със соя
Козметика за лице със соя
Козметика за лице с рициново масло
Декоративна козметика с рициново масло
Козметика за тяло с рициново масло
Козметика за тяло с пшеница
Козметика за лице с пшеница
Други интересни предложения
Nivea Pampering Oil Shower
Подхранващо душ олио за суха кожа
Цена:  8.99 лв.
Maternea Shower Oil
Душ олио с пантенол, витамин E и масла от рицин и соя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Lavera Basis Sensitiv 2 in 1 Hair & Body Wash
Душ гел и шампоан 2 в 1 за коса и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.80 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Стандартна цена 13.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.90 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Цена:  79.90 лв.
Назад към "Маски за коса"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Козметика за коса
Мицеларна млечна вода
Боя за коса с ефект металик
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги