store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara - Спир...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
 

Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara


Спирала за мигли

Цена:  28.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#266342
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523823253
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris
  • За L'Oreal Paris
Със спиралата за мигли, разработена от "L'Oréal" съвместно с френската модна марка "Karl Lagerfeld", ще се докоснете до шикозния рок стил на легендарния дизайнер Карл Лагерфелд.

Спиралата обгръща миглите в интензивен черен цвят, който придава драматичност на погледа ви. Уникалната формула осигурява интензивен обем и изграждане на миглите. Иновативната четка притежава гъсто разположени къси и дълги власинки, които обхващат и разделят прецизно миглите. Спиралата е с нежна текстура, която се нанася гладко, без да оставя бучици. Формулата съдържа наситени пигменти, на които се дължи интензивният черен цвят. Освен това тя се грижи за миглите, благодарение на включените пантенол и глицерин, които имат хидратиращо действие.

Спиралата "Karl Lagerfeld X L'Oreal" оставя миглите обемни, извити и дълги, а погледът е подчертан и съблазнителен. Тя е офталмологично тествана и подходяща за жени, носещи контактни лещи.
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Ethylene/Acrylic Acid Copolymer
  • Steareth-20
  • Cera Alba / Beeswax
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Acacia Senegal Gum
  • Alcohol Denat.
  • Butylene Glycol
  • Steareth-2
  • Glycerin
  • Cetyl Alcohol
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • Panthenol
  • Sodium Polymethacrylate
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Sodium Dehydroacetate
  • 2-Oleamido-1
  • 3-Octadecanediol
  • Disodium EDTA
  • Polyquaternium-10
  • Sodium Acetate
  • Sodium Chloride
  • BHT
  • Isopropyl Alcohol
  • May contain: CI 77499 / Iron Oxides
Карл Лагерфелд и L'Oréal Paris - два емблематични парижки бранда, посветени на стила и красотата, заедно създават лимитирана колекция гримове като никоя друга. Тя съдържа абсолютно всичко, от което имаш нужда - елегантни козметични продукти с изтънчен рок-шик привкус. Колекцията на двете престижни френски марки включва палитра сенки за очи, хайлайтър, 6 нюанса овлажняващи червила "Color Riche", спирала за обемни мигли и течна очна линия.

Непосредствено преди да почине, Карл е участвал в ранната фаза от развитието на тази колекция, а след това неговите съдружници продължават колаборацията с марката L'Oréal Paris, за да може всеки продукт да запази креативната визия на Карл. L'Oréal Paris с уважение почита спомена за Карл Лагерфелд - тази колекция е посветена на неговото завещание и носи слогана:
"Всички носим част от Карл."
Карл Лагерфелд
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - спирала
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
252 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick - Червило за устни с наситен цвят - спирала
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick
Червило за устни с наситен цвят

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeliner - Очна линия с матов ефект - спирала
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeliner
Очна линия с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на очната линия:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Essence Satin Touch Blush - Руж с перлен ефект - спирала
Essence Satin Touch Blush
Руж с перлен ефект

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.49 лв.
Maybelline SuperStay Ink Crayon Lipstick - Червило под формата на молив - спирала
Maybelline SuperStay Ink Crayon Lipstick
Червило под формата на молив

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Цена:  14.99 лв.

Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara


Спирала за мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  28.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#266342
ВидСпирала
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523823253
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
Описание
Със спиралата за мигли, разработена от "L'Oréal" съвместно с френската модна марка "Karl Lagerfeld", ще се докоснете до шикозния рок стил на легендарния дизайнер Карл Лагерфелд.

Спиралата обгръща миглите в интензивен черен цвят, който придава драматичност на погледа ви. Уникалната формула осигурява интензивен обем и изграждане на миглите. Иновативната четка притежава гъсто разположени къси и дълги власинки, които обхващат и разделят прецизно миглите. Спиралата е с нежна текстура, която се нанася гладко, без да оставя бучици. Формулата съдържа наситени пигменти, на които се дължи интензивният черен цвят. Освен това тя се грижи за миглите, благодарение на включените пантенол и глицерин, които имат хидратиращо действие.

Спиралата "Karl Lagerfeld X L'Oreal" оставя миглите обемни, извити и дълги, а погледът е подчертан и съблазнителен. Тя е офталмологично тествана и подходяща за жени, носещи контактни лещи.
Състав
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Ethylene/Acrylic Acid Copolymer
  • Steareth-20
  • Cera Alba / Beeswax
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Acacia Senegal Gum
  • Alcohol Denat.
  • Butylene Glycol
  • Steareth-2
  • Glycerin
  • Cetyl Alcohol
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • Panthenol
  • Sodium Polymethacrylate
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Sodium Dehydroacetate
  • 2-Oleamido-1
  • 3-Octadecanediol
  • Disodium EDTA
  • Polyquaternium-10
  • Sodium Acetate
  • Sodium Chloride
  • BHT
  • Isopropyl Alcohol
  • May contain: CI 77499 / Iron Oxides
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris
Карл Лагерфелд и L'Oréal Paris - два емблематични парижки бранда, посветени на стила и красотата, заедно създават лимитирана колекция гримове като никоя друга. Тя съдържа абсолютно всичко, от което имаш нужда - елегантни козметични продукти с изтънчен рок-шик привкус. Колекцията на двете престижни френски марки включва палитра сенки за очи, хайлайтър, 6 нюанса овлажняващи червила "Color Riche", спирала за обемни мигли и течна очна линия.

Непосредствено преди да почине, Карл е участвал в ранната фаза от развитието на тази колекция, а след това неговите съдружници продължават колаборацията с марката L'Oréal Paris, за да може всеки продукт да запази креативната визия на Карл. L'Oréal Paris с уважение почита спомена за Карл Лагерфелд - тази колекция е посветена на неговото завещание и носи слогана:
"Всички носим част от Карл."
Карл Лагерфелд
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Колекция гримове "Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris"
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick
Червило за устни с наситен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeliner
Очна линия с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  49.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък
Цена:  39.99 лв.
Декоративна козметика с витамин B5
Max Factor Miracle Touch Skin Perfecting Foundation - SPF 30
Фон дьо тен с високо покритие от серията "Miracle"
Цена:  21.90 лв.
Max Factor Radiant Lift Foundation - SPF 30
Дълготраен фон дьо тен
Цена:  26.70 лв.
Max Factor Healthy Skin Harmony Foundation - SPF 20
Фон дьо тен за лице
Цена:  25.50 лв.
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.10 лв.
Bourjois Brow Fiber Oh Oui!
Спирала за вежди
Цена:  12.99 лв.
Bell Mega Lashes Long & Curly Mascara
Спирала за дълги и извити мигли
Цена:  8.40 лв.
Flormar Mat Touch Fondation
Фон дьо тен с матов ефект
Цена:  13.40 лв.
Bell Glam & Sexy Volume Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  8.40 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Essence #insta Perfect Liquid Highlighter
Течен хайлайтър
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Bell HypoAllergenic Thickening Mascara
Хипоалергенна спирала за обемни мигли от серията "HypoAllergenic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.40 лв.
Bourjois Silk Edition Compact Powder
Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  24.99 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Mascara
Спирала за мигли с 5 действия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.89 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Catrice Aqua Ink Lipliner
Дълготраен молив за устни
Цена:  6.09 лв.
Golden Rose Lash Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  4.90 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за мигли с 5 действия
Цена:  21.89 лв.
Lumene Nordic Chic CC Concealer
CC коректор за лице против зачервявания от серията "Nordic Chic"
Цена:  24.00 лв.
Lumene Nordic Chic Natural Glow Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Цена:  29.90 лв.
Essence You Better Work Volume & Curl Mascara
Водоустойчива спирала за обемни и извити мигли от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
Essence You Better Work Lenght Definition Mascara
Водоустойчива спирала за удължване на миглите от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
Още декоративна козметика с витамин B5
Декоративна козметика с глицерин
Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
Цена:  19.59 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Infaillible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.99 лв.
Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.49 лв.
Bell HypoAllergenic Tint Eyeliner Pen
Хипоалергенна дълготрайна очна линия от серията "HypoAllergenic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
IsaDora Velvet Touch Compact Powder
Компактна пудра за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.00 лв.
Aura Cover Me Foundation - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.39 лв.
L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel
Дълготраен гел за вежди
Цена:  26.99 лв.
L'Oreal Rouge Signature Topper
Гланц за устни с блестящ ефект
Цена:  21.59 лв.
Bourjois Satin Edition 24h Eyeshadow
Течни сенки за очи със сатенен ефект
Цена:  18.29 лв.
Essence BB Cream All-In-One
BB крем за изравняване на тена
Цена:  8.80 лв.
Manhattan Insta Prime & Set Spray
Фиксиращ спрей и основа за грим 2 в 1
Цена:  18.30 лв.
Revlon ColorStay Blemish Concealer
Коректор за лице от серията "ColorStay"
Цена:  20.89 лв.
IsaDora Natural Matt Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за естествена визия
Цена:  45.00 лв.
IsaDora Liquid Lip Cream
Течно червило за устни
Цена:  28.00 лв.
Bourjois Rouge Laque Liquid Lipstick
Течно червило за устни
Цена:  21.49 лв.
Bell HypoAllergenic Skin Adapting Make-Up
Хипоалергенен фон дьо тен от серията "HypoAllergenic"
Цена:  20.10 лв.
Bell HypoAllergenic Mat & Smooth Make-Up Base
Хипоалергенна матираща и изглаждаща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  16.40 лв.
Catrice Ultimate Moisture Fresh Skin Make Up
Хидратиращ фон дьо тен
Цена:  11.30 лв.
Manhattan Perfect & Protect Multi-Protection UV Primer - SPF 25
Основа за грим със защитен ефект
Цена:  12.90 лв.
Bourjois City Radiance Skin Protecting Foundation - SPF 30
Хидратиращ фон дьо тен за сияйна кожа
Цена:  24.99 лв.
Заздравител за нокти, основа и топ лак - 3 в 1
Цена:  11.90 лв.
Blistex Protect Plus - SPF 30
Защитен балсам за устни
Цена:  4.99 лв.
Още декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Nivea Volume Styling Primer
Стилизиращ праймър за коса за обем
Цена:  9.29 лв.
Nivea Straight Styling Primer
Стилизиращ праймър за права коса
Цена:  9.29 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса
Цена:  7.90 лв.
Biopoint 100% Volume Volumizing Shampoo
Шампоан за обем на тънка коса от серията "100% Volume"
Цена:  17.10 лв.
Petrole Hahn Rituels du Maroc Tonus Shampooing Douche
Тонизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масла от цитруси за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Anti-Chute Renforcateur Spray
Спрей против косопад за мъже
Цена:  22.00 лв.
Spa Master Professional Fix Line Root & Texture Hair Styling Spray
Стилизиращ термозащитен спрей за коса
Цена:  7.30 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  11.90 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Shampoo
Био шампоан без аромат за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  12.40 лв.
Spa Master Professional Color Lock Hair Concentrate
Концентрат за боядисана коса
Цена:  2.20 лв.
Schwarzkopf Live Silver Shampoo Yellow Neutralizer
Шампоан за неутрализиране на жълти оттенъци за руса, сива или бяла коса
Цена:  9.49 лв.
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Цена:  6.50 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Цена:  6.50 лв.
STR8 Energy Rush Invigorating Shower Gel 3 in 1
Енергизиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Цена:  6.50 лв.
STR8 Detox Power Intensive Cleansing Shower Gel 3 in 1
Детоксикиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Цена:  6.50 лв.
Orzene Beer Collagen Boost hair Mask Flat + Fine Hair
Заздравяваща маска за обем за тънка коса
Цена:  9.49 лв.
Syoss Pure Volume Mousse
Пяна за коса за ефирен обем и дълготрайна фиксация
Цена:  7.99 лв.
Syoss Pure Smooth Lighweight Tratament
Олекотена изглаждаща маска за нормална към плътна коса
Цена:  7.99 лв.
Garnier Fructis Aloe Air-Dry Cream
Хидратиращ крем за коса без отмиване
Цена:  7.49 лв.
Cycle Vital Clarifying Purifying Shampoo
Професионален шампоан за мазна коса от серията "Clarifying"
Цена:  21.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Още козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Цена:  6.49 лв.
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Цена:  15.30 лв.
Глицеринов крем за ръце - Класическа формула
От серията "Работливи ръце"
Цена:  1.99 лв.
Глицеринов крем за ръце с лека формула
За нормална и суха кожа от серията "Работливи ръце"
Цена:  1.69 лв.
Глицеринов крем с интензивна формула
За напукана и суха кожа от серията "Работливи ръце"
Цена:  1.99 лв.
Bilka Bath Care Rosa Damascena Intimate Hydrating Gel Wash
Хидратиращ интимен гел с органик розова вода
Цена:  4.60 лв.
Maternea Firming Body Cream
Стягащ крем за тяло с масло от ший и витамин C
Цена:  12.90 лв.
Maternea Breast Firming Cream
Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела
Цена:  15.30 лв.
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Цена:  6.49 лв.
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя
Цена:  0.35 лв.
Бар сапун - Sensitive
Цена:  2.00 лв.
Le Petit Olivier Lavander Liquid Hand Soap
Марсилски течен ароматен сапун с аромат на лавандула
Цена:  7.49 лв.
SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
Цена:  15.90 лв.
Mixa Atopiance Calming Body Balm
Мляко за тяло за много суха и атопична кожа
Цена:  9.99 лв.
Titania Foot Care Nail Ointment
Тинктура за впити нокти от серията "Foot Care"
Цена:  6.90 лв.
Speick Natural Soap
Натурален тоалетен сапун от серията "Natural"
Цена:  6.30 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Цена:  3.00 лв.
SNB Jamine Cream-Gel Hands & Body
Крем-гел за ръце и тяло с аромат на жасмин
Цени от:  5.90 лв.
Acorelle Nature Sun Summer Mist
Био плажен спрей за тяло с хидратиращ ефект от серията "Nature Sun"
Цена:  34.80 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Цена:  3.80 лв.
Марсилски течен ароматен сапун с маслина
Цена:  7.49 лв.
Acorelle Soothing Body Mist Exquisite Vanilla
Спрей за тяло с успокояващ ефект от серията "Les Sensorielles"
Цена:  25.30 лв.
Acorelle Balancing Body Mist Pure Harvest
Спрей за тяло с балансиращи свойства от серията "Les Sensorielles"
Цена:  25.30 лв.
Acorelle Energyzing Body Mist Ocean Sage
Спрей за тяло с тонизиращи свойства от серията "Les Sensorielles"
Цена:  25.30 лв.
Още козметика за тяло с глицерин
Козметика за лице с глицерин
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
Други интересни предложения
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick
Червило за устни с наситен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeliner
Очна линия с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  49.99 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък
Цена:  39.99 лв.
RevitaLash Double-ended Volume Set
Основа и спирала за обемни мигли 2 в 1
Цена:  55.00 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
Max Factor False Lash Effect Mascara
Цветна спирала за ефект "изкуствени мигли"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.90 лв.
Max Factor Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara
Цветна спирала за обем и перфектно оформени мигли
Цена:  22.20 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Боя за коса с ефект металик
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги