Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Червила  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Rich...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
01 Kultured
02 Kontemporary
03 Ironik
04 Provokative
05 Karismatic
06 Kontrasted
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick


Червило за устни с наситен цвят

Цена:  23.99 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 23.99 лв.
    01 Kultured
  • 23.99 лв.
    02 Kontemporary
  • 23.99 лв.
    03 Ironik
  • 23.99 лв.
    04 Provokative
  • 23.99 лв.
    05 Karismatic
  • 23.99 лв.
    06 Kontrasted
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 20-11-2019 г., Четвъртък 21-11-2019 г. или
Петък 22-11-2019 г.
Продукт#266340
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 Kultured
3600523823307
02 Kontemporary
3600523823314
03 Ironik
3600523823321
05 Karismatic
3600523823338
04 Provokative
3600523823345
06 Kontrasted
3600523823352
Категории
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris
  • За L'Oreal Paris
С червилото за устни, разработено съвместно между "L'Oréal" и френската модна марка "Karl Lagerfeld", ще се докоснете до шикозния рок стил на легендарния дизайнер Карл Лагерфелд.

Лимитираното червило дарява устните ви с наситен и плътен цвят. Неговата богата кремообразна текстура се плъзга по устните и ги оставя с комфортно усещане. В нея са вплетени чисти наситени пигменти, на които се дължи дълготрайният цвят. Освен изискан финиш на грима, червилото осигурява и грижи за кожата на устните. Формулата му е обогатена с хидратиращи съставки, като витамин E и арганово масло. Добавени са още масла от сусам, камелия и шипка, които действат подхранващо, оставят устните меки, сочни и защитени.

Червилото "Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris" придава изискан шик на визията ви. Интензивните цветове - от нежно розово до тъмно червено - са идеални за всякакви ситуации. Червилото се предлага в елегантна черна опаковка.
  • Lanolin Oil
  • Oleyl Erucate
  • Hydrogenated Castor Oil Dimer Dilinoleate
  • Acetylated Lanolin
  • Sesamum Indicum Seed Oil / Sesame Seed Oil
  • Petrolatum
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • Cera Alba / Beeswax
  • Paraffin
  • Synthetic Wax
  • Alumina
  • Disteardimonium Hectorite
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Tocopheryl Acetate
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Silica
  • Geraniol
  • Aluminum Hydroxide
  • Benzyl Alcohol
  • Magnesium Silicate
  • Hexyl Cinnamal
  • Tin Oxide
  • Hydroxycitronellal
  • BHT
  • Tocopherol
  • Hydrogenated Palm Glycerides Citrate
  • Methyl-2-Octynoate
  • Nelumbo Nucifera Flower Extract
  • Colophonium / Rosin
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Citric Acid
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 77400 / Bronze Powder
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 15850 / Red 6
    • CI 17200 / Red 33 Lake
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 77120 / Barium Sulfate
Карл Лагерфелд и L'Oréal Paris - два емблематични парижки бранда, посветени на стила и красотата, заедно създават лимитирана колекция гримове като никоя друга. Тя съдържа абсолютно всичко, от което имаш нужда - елегантни козметични продукти с изтънчен рок-шик привкус. Колекцията на двете престижни френски марки включва палитра сенки за очи, хайлайтър, 6 нюанса овлажняващи червила "Color Riche", спирала за обемни мигли и течна очна линия.

Непосредствено преди да почине, Карл е участвал в ранната фаза от развитието на тази колекция, а след това неговите съдружници продължават колаборацията с марката L'Oréal Paris, за да може всеки продукт да запази креативната визия на Карл. L'Oréal Paris с уважение почита спомена за Карл Лагерфелд - тази колекция е посветена на неговото завещание и носи слогана:
"Всички носим част от Карл."
Карл Лагерфелд
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
Рейтинг
За да оцените червилото "Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - червило
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  39.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeliner - Очна линия с матов ефект - червило
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeliner
Очна линия с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на очната линия:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  25.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara - Спирала за мигли - червило
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara
Спирала за мигли

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  28.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeshadow Palette - Палитра сенки за очи - червило
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  49.99 лв.

Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick


Червило за устни с наситен цвят

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  23.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 20-11-2019 г., Четвъртък 21-11-2019 г. или
Петък 22-11-2019 г.
Продукт#266340
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 Kultured
3600523823307
02 Kontemporary
3600523823314
03 Ironik
3600523823321
05 Karismatic
3600523823338
04 Provokative
3600523823345
06 Kontrasted
3600523823352
Категории
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Цветове
01 Kultured
02 Kontemporary
03 Ironik
04 Provokative
05 Karismatic
06 Kontrasted
Описание
С червилото за устни, разработено съвместно между "L'Oréal" и френската модна марка "Karl Lagerfeld", ще се докоснете до шикозния рок стил на легендарния дизайнер Карл Лагерфелд.

Лимитираното червило дарява устните ви с наситен и плътен цвят. Неговата богата кремообразна текстура се плъзга по устните и ги оставя с комфортно усещане. В нея са вплетени чисти наситени пигменти, на които се дължи дълготрайният цвят. Освен изискан финиш на грима, червилото осигурява и грижи за кожата на устните. Формулата му е обогатена с хидратиращи съставки, като витамин E и арганово масло. Добавени са още масла от сусам, камелия и шипка, които действат подхранващо, оставят устните меки, сочни и защитени.

Червилото "Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris" придава изискан шик на визията ви. Интензивните цветове - от нежно розово до тъмно червено - са идеални за всякакви ситуации. Червилото се предлага в елегантна черна опаковка.
Състав
  • Lanolin Oil
  • Oleyl Erucate
  • Hydrogenated Castor Oil Dimer Dilinoleate
  • Acetylated Lanolin
  • Sesamum Indicum Seed Oil / Sesame Seed Oil
  • Petrolatum
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • Cera Alba / Beeswax
  • Paraffin
  • Synthetic Wax
  • Alumina
  • Disteardimonium Hectorite
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Tocopheryl Acetate
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Silica
  • Geraniol
  • Aluminum Hydroxide
  • Benzyl Alcohol
  • Magnesium Silicate
  • Hexyl Cinnamal
  • Tin Oxide
  • Hydroxycitronellal
  • BHT
  • Tocopherol
  • Hydrogenated Palm Glycerides Citrate
  • Methyl-2-Octynoate
  • Nelumbo Nucifera Flower Extract
  • Colophonium / Rosin
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Citric Acid
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 77400 / Bronze Powder
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 15850 / Red 6
    • CI 17200 / Red 33 Lake
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 77120 / Barium Sulfate
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris
Карл Лагерфелд и L'Oréal Paris - два емблематични парижки бранда, посветени на стила и красотата, заедно създават лимитирана колекция гримове като никоя друга. Тя съдържа абсолютно всичко, от което имаш нужда - елегантни козметични продукти с изтънчен рок-шик привкус. Колекцията на двете престижни френски марки включва палитра сенки за очи, хайлайтър, 6 нюанса овлажняващи червила "Color Riche", спирала за обемни мигли и течна очна линия.

Непосредствено преди да почине, Карл е участвал в ранната фаза от развитието на тази колекция, а след това неговите съдружници продължават колаборацията с марката L'Oréal Paris, за да може всеки продукт да запази креативната визия на Карл. L'Oréal Paris с уважение почита спомена за Карл Лагерфелд - тази колекция е посветена на неговото завещание и носи слогана:
"Всички носим част от Карл."
Карл Лагерфелд
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
Декоративна козметика с витамин E
Lumene Natural Glow Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  29.90 лв.
Lumene Luminous Pressed Powder
Компактна пудра за лице с блестящ ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  33.90 лв.
Golden Rose Nude Look Creamy Shine Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект от серията "Nude Look"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.90 лв.
Revlon Ultra HD Vinyl Lip Polish
Течно червило с блестящ завършек
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  18.29 лв.
Revlon PhotoReady Candid Antioxidant Concealer
Коректор за лице от серията "PhotoReady"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  14.49 лв.
Revlon PhotoReady Candid Natural Finish Anti-Pollution Foundation
Фон дьо тен от серията "PhotoReady"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  19.39 лв.
Essence Perfect Shine Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  6.59 лв.
Maybelline Color Sensational Smoked Roses Lipstick
Кремообразно червило с опушен завършек
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Maybelline SuperStay Full Coverage Concealer
Коректор за пълно прикриване на тъмни кръгове около очите
Стандартна цена 15.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -19%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick
Червило за устни с ултра матов ефект
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel
Дълготраен гел за вежди
Цена:  26.99 лв.
Catrice Aqua Ink Lipliner
Дълготраен молив за устни
Цена:  6.09 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline X Puma Matte + Metallic Eyeshadow Duo Stick
Дуо стик сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
Дълготрайно течно матово червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.30 лв.
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick
Дуо стик руж и хайлайтър за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
Artdeco Full Mat Long-Lasting Lip Color
Течно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.90 лв.
Maybelline Fit Me Concealer
Коректор за лице
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Manhattan Easy Match Make Up 3 in 1 - SPF 20
Хидратиращ фон дьо тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.10 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
Maybelline Affinitone
Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.79 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Декоративна козметика с арганово масло
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за мазна и смесена кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.60 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за нормална, суха и чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.60 лв.
Avril Le Poudre
Био компактна пудра за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Avril Le Fard
Сенки за очи с прах от черупки на био арган и екстракт от био нар
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit High-Shine Lipstick
Течно червило с блестящ ефект
Цена:  9.99 лв.
Catrice Ombre Two Tone Lipstick
Червило с омбре ефект
Цена:  10.19 лв.
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Lily Lolo Pressed Blush
Компактен руж за лице
Цена:  27.20 лв.
Artdeco Liquid Camouflage Full Cover Foundation
Течен фон дьо тен с висока покривност
Цена:  34.90 лв.
Manhattan Supreme Lash Wonder'fully Real Mascara
Спирала с фибри за удължаване на миглите
Стандартна цена 17.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  14.00 лв.
Gosh Boombastic XXL Swirl Volume Mascara
Спирала за обемни мигли с арганово масло
Цена:  12.50 лв.
Sante Waterproof Eyeliner
Водоустойчива гелообразна очна линия
Цена:  14.99 лв.
Lumene Nordic Chic Moisturizing Lipstick
Хидратиращо червило с натурални масла
Цена:  20.90 лв.
Flormar Triple Action Mascara 3 in 1
Спирала 3 в 1 с трансформираща се четка
Цена:  11.70 лв.
Avril Le Fard
Био руж за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.60 лв.
Avril Le Poudre
Био бронзираща пудра за лице
Цена:  21.40 лв.
Bell Secretale Volume Define Mascara
Спирала за обемни мигли с дълготраен ефект от серията "Secretale"
Цена:  7.90 лв.
Bell Secretale Xtreme Lashes Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли от серията "Secretale"
Стандартна цена 6.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -8%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.10 лв.
Rimmel Oh My Gloss
Гланц за устни с арганово масло
Стандартна цена 11.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.12 лв.
Manhattan Oh My Gloss
Гланц за устни с масло от арган
Цена:  10.90 лв.
Bell HypoAllergenic Curling Mascara
Хипоалергенна спирала за извити мигли от серията "HypoAllergenic"
Цена:  8.90 лв.
Manhattan Supreme Lash Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за обем с арганово масло
Стандартна цена 15.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.50 лв.
Bell Secretale Mega Volume Mascara
Спирала за обемни мигли с арганово масло
Цена:  11.30 лв.
Още декоративна козметика с арганово масло
Козметика за коса с арганово масло
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла
Цена:  3.50 лв.
Schauma Beauty Oil
Възстановяващо олио за изтощена коса
Цена:  6.99 лв.
Шампоан против косопад - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Garnier Botanic Therapy Argan Oil & Camelia Extract Conditioner
Балсам за нормална до суха коса без блясък с арганово масло и екстракт от камелия
Цена:  4.49 лв.
Garnier Botanic Therapy Argan Oil & Camelia Extract Shampoo
Шампоан за нормална до суха коса без блясък с арганово масло и екстракт от камелия
Цени от:  4.49 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Dry Beauty Oil
Сухо олио за кожа и коса от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.69 лв.
Orzene Beer Color Lock Dry Satin Oil
Сухо олио за боядисана коса за защита на цвета
Цена:  9.49 лв.
Garnier Botanic Therapy Cranberry & Argan Oil Shampoo
Шампоан за боядисана коса с червена боровинка и арганово масло
Цена:  4.49 лв.
Palmolive Naturals Softly Liss Shampoo
Шампоан за къдрава и заплетена коса с натурални масла от серията "Naturals"
Цена:  4.40 лв.
Lavera Repair & Care Conditioner
Балсам за суха и увредена коса
Цена:  11.90 лв.
Lavera Colour & Shine Conditioner
Балсам за боядисана коса
Цена:  11.90 лв.
Biopoint Orovivo Beauty Elixir
Еликсир за всеки тип коса с 3 органични масла без отмиване от серията "Orovivo"
Цена:  24.50 лв.
Le Petit Olivier Pomegranate Argan Shampoo
Защитен шампоан за боядисана и изрусена коса с нар и арган от серията "Pomegranate Argan"
Цена:  6.30 лв.
Gliss Oil Nutritive Mask
Маска с подхранващи масла за цъфтяща коса от серията "Oil Nutritive"
Цена:  7.99 лв.
Gliss 6 Miracles Oil Essence
Възстановяващ еликсир с масла за всеки тип коса
Цена:  10.99 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Rеpair & Vitality Conditioner
Възстановяващ балсам за тънка и слаба коса
Цена:  2.40 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Revive & Hydration Conditioner
Съживяващ балсам за нормална коса
Цена:  2.40 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Repair & Vitality Shampoo
Възстановяващ шампоан за тънка и слаба коса
Цена:  2.40 лв.
Gosh Fresh Up! Dry Shampoo Argan Oil All Hair Types
Сух шампоан с арганово масло за всеки тип коса
Цена:  9.90 лв.
Натурален подхранващ балсам за фина и тънка коса
С арганово масло и екстракт от нар от серията "Bio Vital"
Цена:  6.99 лв.
Натурален подхранващ шампоан за фина и тънка коса
С арганово масло и екстракт от нар от серията "Bio Vital"
Цена:  6.99 лв.
Visage Keratin & Argan Conditioner
Балсам за увредена коса с кератин и арган
Цена:  2.99 лв.
Visage Illuminating Liquid Crystals
Течни кристали от серията "Illuminating"
Цена:  8.09 лв.
Visage Mythic Hair Deep Nourishing Mask
Подхранваща маска за гъста коса от серията "Mythic Hair"
Цена:  4.48 лв.
Още козметика за коса с арганово масло
Козметика за тяло с арганово масло
Tesori d'Oriente Argan and Sweet Cyperus Oils Shower Oil
Душ олио с масла от арган и чуфа
Цена:  10.60 лв.
Омекотяващ крем за крака с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  4.80 лв.
SNB Skin Repair System Step 2 Repair Nourishing
Ампули активен подхранващ комплекс за ръце и стъпала в опаковка от 10 броя
Цена:  34.90 лв.
SNB Skin Repair System Step 1 Base Cream
Възстановяващ базов крем за ръце и стъпала
Цена:  13.90 лв.
Strep Body Hair Removal Cream Argan Oil
Крем депилатоар за тяло с арганово масло
Цена:  7.20 лв.
Strep Body Hair Removal Strips Argan Oil
Епилиращи ленти за тяло с арганово масло в опаковка от 20 броя
Цена:  13.60 лв.
HerbOlive Argan Oil & Olive Oil Body Butter
Масло за тяло с арган и маслина
Цена:  17.90 лв.
Bioten Perfect Hands SOS Hand Cream
Хидратиращ крем за много суха кожа от серията "Perfect Hands"
Цена:  3.00 лв.
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar
Крем сапун с арганово масло
Цена:  2.10 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце от серията "Rooibos Star"
Цена:  4.20 лв.
Leganza Lady Depilatory Cream
Депилиращ крем с арганово масло
Цена:  3.30 лв.
Подхранващ натурален балсам за ръце
С масла от био арган и ший от серията "Bio Vital"
Цена:  4.70 лв.
Studio Professionali Wax Body Strips Argan Oil
Депилиращи ленти за тяло с арганово масло - опаковка от 10 броя
Цена:  4.00 лв.
Litamin Private Spa Balance Pflegeschaumbad
Пяна за вана с гинко билоба и масло от арган
Цена:  5.99 лв.
Litamin Private Spa Luxury
Пяна за вана с мед и масло от арган
Цена:  5.99 лв.
Litamin Private Spa Relax Pflegeschaumbad
Пяна за вана с екстракт от маточина и масло от арган
Цена:  5.99 лв.
Dove Nourishing Care & Oil Shower Wash
Подхранващ душ гел с арганово масло
Цена:  6.20 лв.
Eveline Botanic Expert 5 Precious Oils Ultra Nourishing Body Oil in Lotion
Подхранващ лосион за тяло
Цена:  12.90 лв.
Eveline SPA Professional Cherry Blossom Soothing Body Balm
Балсам за тяло за чувствителна кожа от серията "SPA Professional"
Цена:  7.50 лв.
Harem's Argan Oil
Универсално арганово масло за тяло, лице и коса
Цена:  20.70 лв.
Harem's Natural Soap Argan Oil
Натурален сапун с арганово масло
Цена:  9.00 лв.
Tesori d'Oriente Hammam Body Cream
Крем за тяло с арган
Цена:  12.20 лв.
Tesori d'Oriente Hammam Cream Soap
Течен сапун
Цена:  4.80 лв.
Tesori d'Oriente Hammam Hand Cream
Крем за ръце с арганово масло
Цена:  2.50 лв.
Още козметика за тяло с арганово масло
Козметика за лице с арганово масло
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Назад към "Червила"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Syoss Pure
Козметика за коса
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво