Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За изтощена...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    ...    Подаръчен комплект - Elseve Dream Long - Шампоа...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Подаръчен комплект - Elseve Dream Long


Шампоан и крем за дълга и увредена коса

Цена:  10.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 25-10-2019 г., Понеделник 28-10-2019 г. или
Вторник 29-10-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#265445
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN5902503145217
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката16.20 / 18.80 / 7.20 cm
Тегло0.588 kg
  • Описание
  • За Elseve Dream Long
  • За L'Oreal Paris
Мечтаете за дълга, красива и блестяща коса? Всички знаем, че грижата за дългата коса е трудна задача. Тя се изсушава и уврежда лесно, краищата се накъсват и разделят и често трябва да се подстригват. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат шампоан и крем за коса от серията "Elseve Dream Long", с които ще постигнете косата на мечтите си.

Шампоанът от серията е разработен специално за дълга увредена коса. Той подхранва, укрепва и обновява косата ви*, придавайки ѝ сила и блясък. Почиства я нежно и възстановява повредените участъци по дължините. Формулата му е обогатена с кератин от растителен произход, който укрепва косъма, подсилва структурата му и предотвратява бъдещи увреждания. Включено е рициново масло, което подхранва, заздравява и придава блясък на косата. В допълнение, витамин B3 и пантенол действат противовъзпалително върху скалпа и нормализират отделянето на себум. Те хидратират и омекотяват косата, намаляват цъфтежа и накъсването ѝ.

Кремът от серията е разработен специално за дълга увредена коса. Той предпазва косата от накъсване, заглажда цъфтящите краища и осигурява термозащита при обработка със сешоар, преса или маша до 180°C**. Формулата му също е обогатена с кератин от растителен произход, който укрепва и подсилва косъма и рициново масло, което подхранва, заздравява и придава блясък на косата. В допълнение, витамин B3 и пантенол хидратират и омекотяват косата, намалявайки цъфтежа и накъсването ѝ. Кремът омекотява косата и улеснява разресването, оставяйки я силна, гладка и блестяща. Можете да го нанасяте както върху мокра, така и върху суха коса. С него ще спасите последните 3 cm от косата си.

* Инструментален тест след 10 употреби на шампоана и балсама от серията.
** Инструментален тест.
Грижата за дългата коса може да се окаже трудна задача, особено при появата на цъфтящи краища, които трябва да се подстригват често. Сега специалистите от "L'Oreal" ни представят решение - цялостна грижа за дълга коса "Elseve Dream Long". Благодарение на нея, вече не е необходимо да се сбогуваш с последните няколко сантиметра от косата си - трябва просто да се погрижиш за тях!

"Elseve Dream Long" представлява цялостна грижа за дълга и увредена коса, състояща се от шампоан, балсам, маска и крем. Продуктите са обогатени с кератин, витамини и рициново масло, които укрепват структурата на всеки косъм и едновременно с това предпазват от бъдещото му увреждане. Звездният продукт от серията е кремът за коса "No Haircut Cream", който значително намалява появата на цъфтящи краища, предпазва косата от накъсване при сресване с четка и осигурява термозащита при използването на сешоар, преса или маша.
Довери се на "Elseve Dream Long" и кажи "да" на дългата и здрава коса!
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
В комплекта
Рейтинг
За да оцените продукта "Подаръчен комплект - Elseve Dream Long", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Подаръчен комплект - Garnier BB Cream & Micellar Water - BB крем за лице и мицеларна вода - продукт
Подаръчен комплект - Garnier BB Cream & Micellar Water
BB крем за лице и мицеларна вода

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.20 лв.
L'Oreal False Lash Bambi Mascara - Спирала за обемни и извити мигли - продукт
L'Oreal False Lash Bambi Mascara
Спирала за обемни и извити мигли

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  25.99 лв.
Always Classic Maxi Dry Pads - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 9 броя - продукт
Always Classic Maxi Dry Pads
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 9 броя

Always
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Мляко за след слънце за бебета и деца - С алантоин, ментол и витамин E - продукт
Мляко за след слънце за бебета и деца
С алантоин, ментол и витамин E

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
EveryDay Super Ultra Plus Hyperdry - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя - продукт
EveryDay Super Ultra Plus Hyperdry
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя

EveryDay
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Професионална пила за нокти - Long Life - Във форма трапец с грит 100/180 - продукт
Професионална пила за нокти - Long Life
Във форма трапец с грит 100/180

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Бебешки лосион за тяло - От серията "Chicco Baby Moments" - продукт
Бебешки лосион за тяло
От серията "Chicco Baby Moments"

Chicco
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.90 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask - Възстановяваща маска за дълга и увредена коса - продукт
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  11.59 лв.
Canni Luminous Gel Polish UV & LED - Светещ гел лак за нокти - продукт
Canni Luminous Gel Polish UV & LED
Светещ гел лак за нокти

Canni
Избор за цвят на лака:
Цена:  10.00 лв.
Philips OneBlade QP2520/20 - Стилизатор за брада - продукт
Philips OneBlade QP2520/20
Стилизатор за брада

Philips
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  65.60 лв.
Canni Rubber System Camouflage Base - Цветна база за гел лак - продукт
Canni Rubber System Camouflage Base
Цветна база за гел лак

Canni
Избор за цвят на базата:
Цена:  12.00 лв.
pH регулатор за нокти - продукт
pH регулатор за нокти
SNB
Цена:  5.90 лв.
Normal Clinic Delicate Care Cotton Buds - Клечки за уши в кутия от 100 ÷ 300 броя - продукт
Normal Clinic Delicate Care Cotton Buds
Клечки за уши в кутия от 100 ÷ 300 броя

Normal Clinic
Избор за разфасовка:
Цени от:  0.99 лв.
Bella Perfecta Ultra Blue - Дамски превръзки с крилца в опаковки от 10 и 20 броя - продукт
Bella Perfecta Ultra Blue
Дамски превръзки с крилца в опаковки от 10 и 20 броя

Bella
Избор за брой в опаковка:
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.60 лв.
Пясъчна блок пила за нокти - От серията "Agiva Professional" - продукт
Пясъчна блок пила за нокти
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.30 лв.
Fruits of Paradise No.105 - Подаръчен козметичен комплект за тяло с микс от плодове - продукт
Fruits of Paradise No.105
Подаръчен козметичен комплект за тяло с микс от плодове

Raphael Rosalee
Стандартна цена 24.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.90 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 80 ÷ 120 броя - продукт
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 80 ÷ 120 броя

Ola
Избор за брой в опаковка:
Цени от:  1.59 лв.

Подаръчен комплект - Elseve Dream Long


Шампоан и крем за дълга и увредена коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  10.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 25-10-2019 г., Понеделник 28-10-2019 г. или
Вторник 29-10-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#265445
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN5902503145217
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката16.20 / 18.80 / 7.20 cm
Тегло0.588 kg
Описание
Мечтаете за дълга, красива и блестяща коса? Всички знаем, че грижата за дългата коса е трудна задача. Тя се изсушава и уврежда лесно, краищата се накъсват и разделят и често трябва да се подстригват. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат шампоан и крем за коса от серията "Elseve Dream Long", с които ще постигнете косата на мечтите си.

Шампоанът от серията е разработен специално за дълга увредена коса. Той подхранва, укрепва и обновява косата ви*, придавайки ѝ сила и блясък. Почиства я нежно и възстановява повредените участъци по дължините. Формулата му е обогатена с кератин от растителен произход, който укрепва косъма, подсилва структурата му и предотвратява бъдещи увреждания. Включено е рициново масло, което подхранва, заздравява и придава блясък на косата. В допълнение, витамин B3 и пантенол действат противовъзпалително върху скалпа и нормализират отделянето на себум. Те хидратират и омекотяват косата, намаляват цъфтежа и накъсването ѝ.

Кремът от серията е разработен специално за дълга увредена коса. Той предпазва косата от накъсване, заглажда цъфтящите краища и осигурява термозащита при обработка със сешоар, преса или маша до 180°C**. Формулата му също е обогатена с кератин от растителен произход, който укрепва и подсилва косъма и рициново масло, което подхранва, заздравява и придава блясък на косата. В допълнение, витамин B3 и пантенол хидратират и омекотяват косата, намалявайки цъфтежа и накъсването ѝ. Кремът омекотява косата и улеснява разресването, оставяйки я силна, гладка и блестяща. Можете да го нанасяте както върху мокра, така и върху суха коса. С него ще спасите последните 3 cm от косата си.

* Инструментален тест след 10 употреби на шампоана и балсама от серията.
** Инструментален тест.
За Elseve Dream Long
Грижата за дългата коса може да се окаже трудна задача, особено при появата на цъфтящи краища, които трябва да се подстригват често. Сега специалистите от "L'Oreal" ни представят решение - цялостна грижа за дълга коса "Elseve Dream Long". Благодарение на нея, вече не е необходимо да се сбогуваш с последните няколко сантиметра от косата си - трябва просто да се погрижиш за тях!

"Elseve Dream Long" представлява цялостна грижа за дълга и увредена коса, състояща се от шампоан, балсам, маска и крем. Продуктите са обогатени с кератин, витамини и рициново масло, които укрепват структурата на всеки косъм и едновременно с това предпазват от бъдещото му увреждане. Звездният продукт от серията е кремът за коса "No Haircut Cream", който значително намалява появата на цъфтящи краища, предпазва косата от накъсване при сресване с четка и осигурява термозащита при използването на сешоар, преса или маша.
Довери се на "Elseve Dream Long" и кажи "да" на дългата и здрава коса!
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
В комплекта
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Fibralogy"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с кератин
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за коса с рициново масло
Козметика за коса с витамин B3
Декоративна козметика с витамин B3
Козметика за лице с витамин B3
Козметика за тяло с витамин B3
Козметика за лице с рициново масло
Декоративна козметика с рициново масло
Козметика за тяло с рициново масло
Декоративна козметика с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
Козметика за тяло с кератин
Други интересни предложения
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In
Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ шампоан за силно увредена и суха коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.49 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  84.30 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Цена:  7.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Цени от:  6.49 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Цена:  11.59 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Цена:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Mask
Маска с кокосово масло за нормална до суха коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elseve CICA Repair
Интензивна грижа за увредена коса без отмиване
Цена:  11.59 лв.
SVR Sebiaclear BB Cream - SPF 20
BB крем за мазна кожа от серията "Sebiaclear"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  31.30 лв.
Назад към "Шампоани за изтощена и увредена коса"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво