store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Моливи, сенки и спирали за вежди    L'Oreal Unbelieva Br...
Начало   Козметика    ...    Моливи, сенки и спир...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
103 Warm Blonde
104 Chatan
105 Brunette
Цветове
105 Brunette
104 Chatan
103 Warm Blonde
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel


Дълготраен гел за вежди

Цена:  26.99 лв.
Избери цвят на гела:
  • 26.99 лв.
    104 Chatan
  • 26.99 лв.
    105 Brunette
  • 26.99 лв.
    103 Warm Blonde
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-01-2020 г. или
Четвъртък 30-01-2020 г.
Продукт#263949
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
103 Warm Blonde
3600523674602
105 Brunette
3600523674619
104 Chatan
3600523674640
Категории
ВодоустойчивостДа
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Веждите са важна част от цялостното излъчване, визия и красота на всяка жена. Те придават определен характер на погледа, затова не трябва да ги пренебрегваме.

От "L'Oréal" са разработили иновативен оцветяващ гел с дълготраен ефект, издържащ до 2 дни*. Той ще направи веждите ви подчертани и изразителни. Притежава мек апликатор, за лесно нанасяне. Включена е специална двустранна четка, с която можете да оформите и разрешите веждите си. Гелообразната консистенция се плъзга нежно по повърхността на веждите и оцветява празните места. Тя изсъхва бързо и не се нуждае от повторно нанасяне. Вложените във формулата глицерин и витамин E действат хидратиращо и подхранващо.

Високото съдържание на цветни пигменти осигурява наситен и естествено изглеждащ цвят. Този полуперманентен гел избледнява равномерно с течение на времето. Той ще придаде изразителност на веждите и изкусителност на погледа ви. Вече можете да имате красиви, плътни и оформени вежди само с няколко лесни стъпки - нанасяте, оформяте и разресвате.

Характериситки:
  • водоустойчив
  • дълготраен - издържа до 2 дни*
  • устойчив на размазване
  • устойчив на изпотяване

* Потребителски тест, сред 100 жени.
  • Aqua / Water
  • Isododecane
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Polymethylsilsesquioxane
  • PEG-10 Dimethicone
  • Butylene Glycol
  • Silica
  • Disteardimonium Hectorite
  • PEG-30 Dipolyhydroxystearate
  • Glycerin
  • Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone
  • Phenoxyethanol
  • Caprylyl Glycol
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Glyceryl Polyacrylate
  • Ethylhexylglycerin
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Sorbic Acid
  • Galactoarabinan
  • Tocopheryl Acetate
  • Tocopherol
  • May contain:
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от гела върху по-редките участъци.
  • Използвайте ъгловата четка за да очертаете и дефинирате формата.
  • Разрешете веждите с другия край на четката.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Catrice Gold Nail Polish - Лак за нокти - продукт
Catrice Gold Nail Polish
Лак за нокти

Catrice
Избор за цвят на лака:
Цена:  7.19 лв.
Artdeco Rich Treatment Foundation - Течен фон дьо тен с висока покривност - продукт
Artdeco Rich Treatment Foundation
Течен фон дьо тен с висока покривност

Artdeco
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Цена:  36.90 лв.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment - Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power" - продукт
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.69 лв.
Artdeco Mineral Compact Powder - Минерална компактна пудра с презареждане - продукт
Artdeco Mineral Compact Powder
Минерална компактна пудра с презареждане

Artdeco
Избор за нюанс на пудрата:
Цена:  39.90 лв.

L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel


Дълготраен гел за вежди

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  26.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-01-2020 г. или
Четвъртък 30-01-2020 г.
Продукт#263949
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
103 Warm Blonde
3600523674602
105 Brunette
3600523674619
104 Chatan
3600523674640
Категории
ВодоустойчивостДа
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
Още снимки на този продукт
103 Warm Blonde
104 Chatan
105 Brunette
Цветове
105 Brunette
104 Chatan
103 Warm Blonde
Описание
Веждите са важна част от цялостното излъчване, визия и красота на всяка жена. Те придават определен характер на погледа, затова не трябва да ги пренебрегваме.

От "L'Oréal" са разработили иновативен оцветяващ гел с дълготраен ефект, издържащ до 2 дни*. Той ще направи веждите ви подчертани и изразителни. Притежава мек апликатор, за лесно нанасяне. Включена е специална двустранна четка, с която можете да оформите и разрешите веждите си. Гелообразната консистенция се плъзга нежно по повърхността на веждите и оцветява празните места. Тя изсъхва бързо и не се нуждае от повторно нанасяне. Вложените във формулата глицерин и витамин E действат хидратиращо и подхранващо.

Високото съдържание на цветни пигменти осигурява наситен и естествено изглеждащ цвят. Този полуперманентен гел избледнява равномерно с течение на времето. Той ще придаде изразителност на веждите и изкусителност на погледа ви. Вече можете да имате красиви, плътни и оформени вежди само с няколко лесни стъпки - нанасяте, оформяте и разресвате.

Характериситки:
  • водоустойчив
  • дълготраен - издържа до 2 дни*
  • устойчив на размазване
  • устойчив на изпотяване

* Потребителски тест, сред 100 жени.
Състав
  • Aqua / Water
  • Isododecane
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Polymethylsilsesquioxane
  • PEG-10 Dimethicone
  • Butylene Glycol
  • Silica
  • Disteardimonium Hectorite
  • PEG-30 Dipolyhydroxystearate
  • Glycerin
  • Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone
  • Phenoxyethanol
  • Caprylyl Glycol
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Glyceryl Polyacrylate
  • Ethylhexylglycerin
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Sorbic Acid
  • Galactoarabinan
  • Tocopheryl Acetate
  • Tocopherol
  • May contain:
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от гела върху по-редките участъци.
  • Използвайте ъгловата четка за да очертаете и дефинирате формата.
  • Разрешете веждите с другия край на четката.
Декоративна козметика с витамин E
Flormar Prime'n Lips Lipstick
Дълготрайно червило за устни
Цена:  11.30 лв.
Flormar Color Up Lip Crayon
Червило-молив с матов ефект
Цена:  7.60 лв.
Max Factor Creme Puff Powder Blush
Прахообразен руж за лице
Цена:  19.20 лв.
Max Factor Miracle Touch Skin Perfecting Foundation - SPF 30
Фон дьо тен с високо покритие от серията "Miracle"
Цена:  21.90 лв.
Max Factor Radiant Lift Foundation - SPF 30
Дълготраен фон дьо тен
Цена:  26.70 лв.
Max Factor Healthy Skin Harmony Foundation - SPF 20
Фон дьо тен за лице
Цена:  25.50 лв.
Max Factor Miracle Glow Duo Pro Illuminator
Озаряващ дуо хайлайтър за лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Max Factor Miracle Cheek Duo Blush + Highlight
Дуо хайлайтър и руж за лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.10 лв.
Max Factor Smokey Eye Drama Kit
Палитра с 4 цвята сенки за очи
Цена:  15.90 лв.
Max Factor Masterpiece Nude Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Цена:  27.60 лв.
Max Factor Facefinity Foundation - SPF 20
Прахообразен фон дьо тен за лице
Цена:  25.50 лв.
Max Factor Creme Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Цена:  19.20 лв.
Max Factor Rise & Shine Lift & Volume Mascara
Спирала за повдигнати и обемни мигли
Цена:  22.70 лв.
Max Factor Radiant Lift Long Lasting Concealer
Течен коректор за лице с дълготрайно покритие
Цена:  15.20 лв.
Max Factor Colour Elixir Cushion
Хидратиращ гланц за устни с наситен цвят
Цена:  14.40 лв.
Bourjois Rouge Fabuleux Lipstick
Кремообразно червило
Цена:  21.49 лв.
Bourjois Metachic Lip Cream
Течно червило за устни с металически ефект
Цена:  16.59 лв.
Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
Цена:  19.59 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Concealer
Течен коректор за лице с високо покритие
Цена:  19.49 лв.
Bourjois Brow Fiber Oh Oui!
Спирала за вежди
Цена:  12.99 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Foundation - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие
Цена:  29.99 лв.
Bourjois Velvet The Pencil
Червило-молив за устни с матов ефект
Цена:  13.29 лв.
Markwins International Sweetheart Eyeshadow Palette
Палитра със сенки за очи
Цена:  15.00 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Декоративна козметика с глицерин
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara
Спирала за мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Infaillible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.99 лв.
Bell HypoAllergenic Tint Eyeliner Pen
Хипоалергенна дълготрайна очна линия от серията "HypoAllergenic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
IsaDora Velvet Touch Compact Powder
Компактна пудра за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.00 лв.
Aura Cover Me Foundation - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.39 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Rouge Signature Topper
Гланц за устни с блестящ ефект
Цена:  21.59 лв.
Bourjois Satin Edition 24h Eyeshadow
Течни сенки за очи със сатенен ефект
Цена:  18.29 лв.
RevitaLash Double-ended Volume Set
Основа и спирала за обемни мигли 2 в 1
Цена:  55.00 лв.
Manhattan Insta Prime & Set Spray
Фиксиращ спрей и основа за грим 2 в 1
Цена:  18.30 лв.
IsaDora Clear Conditioning Mascara
Безцветна спирала за мигли и вежди
Цена:  26.00 лв.
Bell HypoAllergenic Skin Adapting Make-Up
Хипоалергенен фон дьо тен от серията "HypoAllergenic"
Цена:  20.10 лв.
Bell HypoAllergenic Mat & Smooth Make-Up Base
Хипоалергенна матираща и изглаждаща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  16.40 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
Aura Fix Me Make Up Fixing Spray
Спрей фиксатор за грим
Цена:  6.49 лв.
Revlon ColorStay Blemish Concealer
Коректор за лице от серията "ColorStay"
Цена:  20.89 лв.
Essence BB Cream All-In-One
BB крем за изравняване на тена
Цена:  8.80 лв.
Blistex Protect Plus - SPF 30
Защитен балсам за устни
Цена:  4.99 лв.
Blistex Lip Relief Cream - SPF 10
Балсам за облекчаване на напукани и болезнени устни
Цена:  4.99 лв.
Още декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Schauma Fresh Matcha Conditioner
Балсам за коса с мазни корени и сухи краища
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.89 лв.
Schauma Fresh Matcha Shampoo
Шампоан за коса с мазни корени и сухи краища
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.89 лв.
Nivea Volume Styling Primer
Стилизиращ праймър за коса за обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.29 лв.
Nivea Straight Styling Primer
Стилизиращ праймър за права коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.29 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Biopoint 100% Volume Volumizing Shampoo
Шампоан за обем на тънка коса от серията "100% Volume"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.10 лв.
Petrole Hahn Rituels du Maroc Tonus Shampooing Douche
Тонизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масла от цитруси за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Anti-Chute Renforcateur Spray
Спрей против косопад за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.00 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  11.90 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Shampoo
Био шампоан без аромат за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  12.40 лв.
Spa Master Professional Fix Line Root & Texture Hair Styling Spray
Стилизиращ термозащитен спрей за коса
Цена:  7.30 лв.
Spa Master Professional Color Lock Hair Concentrate
Концентрат за боядисана коса
Цена:  2.20 лв.
Schwarzkopf Live Silver Shampoo Yellow Neutralizer
Шампоан за неутрализиране на жълти оттенъци за руса, сива или бяла коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Energy Rush Invigorating Shower Gel 3 in 1
Енергизиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Detox Power Intensive Cleansing Shower Gel 3 in 1
Детоксикиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Orzene Beer Collagen Boost hair Mask Flat + Fine Hair
Заздравяваща маска за обем за тънка коса
Цена:  9.49 лв.
Syoss Pure Volume Mousse
Пяна за коса за ефирен обем и дълготрайна фиксация
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Syoss Pure Smooth Lighweight Tratament
Олекотена изглаждаща маска за нормална към плътна коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Cycle Vital Clarifying Purifying Shampoo
Професионален шампоан за мазна коса от серията "Clarifying"
Цена:  21.00 лв.
Още козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Цена:  6.49 лв.
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Цена:  15.30 лв.
Глицеринов крем за ръце - Класическа формула
От серията "Работливи ръце"
Цена:  1.99 лв.
Глицеринов крем за ръце с лека формула
За нормална и суха кожа от серията "Работливи ръце"
Цена:  1.69 лв.
Глицеринов крем с интензивна формула
За напукана и суха кожа от серията "Работливи ръце"
Цена:  1.99 лв.
Bilka Bath Care Rosa Damascena Intimate Hydrating Gel Wash
Хидратиращ интимен гел с органик розова вода
Цена:  4.60 лв.
Maternea Cooling & Relaxing Gel For Legs
Успокояващ и охлаждащ гел за крака
Цена:  7.60 лв.
Maternea Firming Body Cream
Стягащ крем за тяло с масло от ший и витамин C
Цена:  12.90 лв.
Maternea Breast Firming Cream
Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела
Цена:  15.30 лв.
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Цена:  6.49 лв.
Бар сапун - Sensitive
Цена:  2.00 лв.
Le Petit Olivier Lavander Liquid Hand Soap
Марсилски течен ароматен сапун с аромат на лавандула
Цена:  7.49 лв.
SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
Цена:  15.90 лв.
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя
Цена:  0.35 лв.
Mixa Atopiance Calming Body Balm
Мляко за тяло за много суха и атопична кожа
Цена:  12.99 лв.
Titania Foot Care Nail Ointment
Тинктура за впити нокти от серията "Foot Care"
Цена:  6.90 лв.
Speick Natural Soap
Натурален тоалетен сапун от серията "Natural"
Цена:  6.30 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Цена:  3.00 лв.
SNB Jamine Cream-Gel Hands & Body
Крем-гел за ръце и тяло с аромат на жасмин
Цени от:  5.90 лв.
Acorelle Nature Sun Summer Mist
Био плажен спрей за тяло с хидратиращ ефект от серията "Nature Sun"
Цена:  34.80 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Цена:  3.80 лв.
Марсилски течен ароматен сапун с маслина
Цена:  7.49 лв.
Acorelle Soothing Body Mist Exquisite Vanilla
Спрей за тяло с успокояващ ефект от серията "Les Sensorielles"
Цена:  23.90 лв.
Acorelle Balancing Body Mist Pure Harvest
Спрей за тяло с балансиращи свойства от серията "Les Sensorielles"
Цена:  23.90 лв.
Още козметика за тяло с глицерин
Козметика за лице с глицерин
Garnier Micellar Cleansing Milky Water
Почистващо мицеларно мляко
Цена:  8.69 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Цена:  25.99 лв.
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"
Цена:  13.99 лв.
SVR Sebiaclear Hydra Anti-Mark Repearing Moisturizer
Хидратиращ крем за лице за предразположена към акне кожа от серията "Sebiaclear"
Цена:  25.39 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Comfort Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за лице за суха и чувствителна кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Цена:  14.30 лв.
BeAdora Lifting Age-Reverse Serum
Подмладяващ лифтинг серум за лице
Цена:  57.00 лв.
BeAdora Multiactive Eye Serum
Мултиактивен околоочен серум
Цена:  51.00 лв.
BeAdora Restoring Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
BeAdora Intense Moisturizer
Интензивен овлажняващ крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
Gillette Mach 3 Complete Defence Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Mach 3"
Цена:  7.30 лв.
BABE Micellar Water
Мицеларна вода за лице, очи и устни
Цена:  17.50 лв.
BABE Soothing Micellar Gel
Успокояващ мицеларен гел за чувствителна кожа
Цена:  19.40 лв.
BABE Bi-Phase Micellar Oil
Двуфазна мицеларна вода за суха кожа
Цена:  17.90 лв.
Urtekram No Perfume Moisturising Day Cream
Био дневен крем без аромат от серията "No Perfume"
Цена:  15.30 лв.
Lumene Маtte Control Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за мазна и смесена кожа от серията "Nordic Chic"
Цена:  26.00 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
Lumene Men Voima Energizing Face Wash
Почистващ гел за лице за мъже от серията "Men Voima"
Цена:  18.90 лв.
Lumene Klassikko Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода от серията "Klassikko"
Цена:  13.00 лв.
Lumene Herkka Gentle Eye & Lip Makeup Remover
Дегримьор за очи и устни за чувствителна кожа
Цена:  12.90 лв.
RevitaLash Micellar Water Lash Wash
Мицеларна вода за почистване на околоочен грим
Цена:  59.00 лв.
Още козметика за лице с глицерин
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  11.90 лв.
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Acorelle Bleaching Cream
Двукомпонентен крем за изсветляване на окосмяването по лицето и тялото
Стандартна цена 31.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  29.90 лв.
Олио за коса, лице и тяло - SOS
С екстракт от босвелия, растителни масла и витамин E
Стандартна цена 32.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -6%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  30.90 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
Назад към "Моливи, сенки и спирали за вежди"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Козметика за коса
Електрическа четка за зъби
Козметика с екстракт от мед
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги