store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Грижа без отмиване    Elseve Dream Long No Haircut Cream - Крем за...
Начало   Козметика    ...    Грижа без отмиване  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Dream Long No Haircut Cream


Крем за дълга и увредена коса

Цена:  7.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 28-02-2020 г. или
Понеделник 02-03-2020 г.
Продукт#253309
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523778942
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 15.00 / 5.00 cm
Тегло0.226 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Elseve Dream Long
  • За L'Oreal Paris
Мечтаете за дълга, красива и блестяща коса?

Всички знаем, че грижата за дългата коса е трудна задача. Тя се изсушава и уврежда лесно, краищата се накъсват и разделят и често трябва да се подстригват. Специалистите от "L'Oréal" създадоха цялостна гама "Elseve Dream Long", с която ще постигнете косата на мечтите си.

Кремът от серията е разработен специално за дълга увредена коса. Той предпазва косата от накъсване, заглажда цъфтящите краища и осигурява термозащита при обработка със сешоар, преса или маша до 180°C*. Формулата му е обогатена с кератин от растителен произход, който укрепва косъма, подсилва структурата му и предотвратява бъдещи увреждания. Включено е рициново масло, което подхранва, заздравява и придава блясък на косата. В допълнение, витамин B3 и пантенол хидратират и омекотяват косата, намалявайки цъфтежа ѝ.

Кремът омекотява косата и улеснява разресването, оставяйки я силна, гладка и блестяща. Можете да го нанасяте както върху мокра, така и върху суха коса. С него ще спасите последните 3 cm от косата си.

* Инструментален тест.
  • Aqua / Water
  • Cyclopentasiloxane
  • Propylene Glycol
  • Niacinamide
  • Ricinus Communis Seed Oil / Castor Seed Oil
  • Hydroxypropyl Guar
  • Hydrolyzed Corn Protein
  • Hydrolyzed Soy Protein
  • Hydrolyzed Wheat Protein
  • Hydroxycitronellal
  • Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein
  • Phenoxyethanol
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Behentrimonium Chloride
  • Triethanolamine
  • Trideceth-6
  • Polyquaternium-4
  • Dimethiconol
  • Limonene
  • Panthenol
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Caprylyl Glycol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Carbomer
  • Geraniol
  • Potato Starch Modified
  • Citronellol
  • Cetrimonium Chloride
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
Грижата за дългата коса може да се окаже трудна задача, особено при появата на цъфтящи краища, които трябва да се подстригват често. Сега специалистите от "L'Oreal" ни представят решение - цялостна грижа за дълга коса "Elseve Dream Long". Благодарение на нея, вече не е необходимо да се сбогуваш с последните няколко сантиметра от косата си - трябва просто да се погрижиш за тях!

"Elseve Dream Long" представлява цялостна грижа за дълга и увредена коса, състояща се от шампоан, балсам, маска и крем. Продуктите са обогатени с кератин, витамини и рициново масло, които укрепват структурата на всеки косъм и едновременно с това предпазват от бъдещото му увреждане. Звездният продукт от серията е кремът за коса "No Haircut Cream", който значително намалява появата на цъфтящи краища, предпазва косата от накъсване при сресване с четка и осигурява термозащита при използването на сешоар, преса или маша.
Довери се на "Elseve Dream Long" и кажи "да" на дългата и здрава коса!
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема върху влажна или суха коса.
  • Не отмивайте.
  • За по-голям ефект, използвайте и останалите продукти от серията "Elseve Dream Long".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 6 гласа 
За да оцените крема "Elseve Dream Long No Haircut Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - крем
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - крем
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
19 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Оцветяваща натурална крем-къна - От серията "Herbal Time" - крем
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Избор за цвят на къната:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.60 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - крем
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Elea Men Professional Color & Care - Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци - крем
Elea Men Professional Color & Care
Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци

Elea
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Miss Magic Luxe Colors - Трайна крем боя за коса - крем
Miss Magic Luxe Colors
Трайна крем боя за коса

Miss Magic
28 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - крем
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
251 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick - Червило за устни с наситен цвят - крем
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick
Червило за устни с наситен цвят

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Essence The Highlighter - Хайлайтър - крем
Essence The Highlighter
Хайлайтър

Essence
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.49 лв.
Garnier Botanic Therapy Fortifying Ricin Oil Hair Milk Mask - Маска с рициново масло за слаба и склонна към накъсване коса - крем
Garnier Botanic Therapy Fortifying Ricin Oil Hair Milk Mask
Маска с рициново масло за слаба и склонна към накъсване коса

Garnier
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Garnier Pure Active Exfobrusher - Измиващ гел с пилинг четка - крем
Garnier Pure Active Exfobrusher
Измиващ гел с пилинг четка

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Schauma Beauty Oil - Възстановяващо олио за изтощена коса - крем
Schauma Beauty Oil
Възстановяващо олио за изтощена коса

Schauma
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care - Хидратиращ флуид за лице за суха и чувствителна кожа - крем
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за суха и чувствителна кожа

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
Детски подаръчен комплект - Soy Luna Ouch - Парфюм-дезодорант и душ гел от серията "Soy Luna" - крем
Детски подаръчен комплект - Soy Luna Ouch
Парфюм-дезодорант и душ гел от серията "Soy Luna"

La Rive
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
Компактна глава за детска електрическа четка за зъби - Frozen - Опаковка от 2 броя - крем
Компактна глава за детска електрическа четка за зъби - Frozen
Опаковка от 2 броя

Oral-B
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.90 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil" - крем
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black - Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят - крем
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят

Loreal Paris
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
Maybelline Tattoo Liner Gel Pencil - Водоустойчив молив за очи - крем
Maybelline Tattoo Liner Gel Pencil
Водоустойчив молив за очи

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.49 лв.
Bell Hawaiian Ocean Shiny Lipstick - Червило с блестящ ефект за обемни устни - крем
Bell Hawaiian Ocean Shiny Lipstick
Червило с блестящ ефект за обемни устни

Bell
Избор за цвят на червилото:
Стандартна цена 6.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -9%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
Garnier Botanic Therapy Honey & Propolis Nourishing Cream - Подхранващ крем за увредена коса с цъфтящи краища с мед и прополис - крем
Garnier Botanic Therapy Honey & Propolis Nourishing Cream
Подхранващ крем за увредена коса с цъфтящи краища с мед и прополис

Garnier
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Argan Oil & Camelia Extract Oil - Олио за нормална до суха коса без блясък с арганово масло и екстракт от камелия - крем
Garnier Botanic Therapy Argan Oil & Camelia Extract Oil
Олио за нормална до суха коса без блясък с арганово масло и екстракт от камелия

Garnier
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Bilka Bath Care Calendula Intimate Protecting Cream Wash - Интимен крем сапун с млечна киселина и екстракти от невен, лайка и чаено дърво - крем
Bilka Bath Care Calendula Intimate Protecting Cream Wash
Интимен крем сапун с млечна киселина и екстракти от невен, лайка и чаено дърво

Bilka
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.20 лв.
Lumene CC Color Correcting Cream 6 in 1 - SPF 20 - Многофункционален CC крем за всеки тип кожа - крем
Lumene CC Color Correcting Cream 6 in 1 - SPF 20
Многофункционален CC крем за всеки тип кожа

Lumene
Избор за нюанс на CC крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.00 лв.
Гел за никнещи зъбки - крем
Гел за никнещи зъбки
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.

Elseve Dream Long No Haircut Cream


Крем за дълга и увредена коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 28-02-2020 г. или
Понеделник 02-03-2020 г.
Продукт#253309
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523778942
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 15.00 / 5.00 cm
Тегло0.226 kg
Описание
Мечтаете за дълга, красива и блестяща коса?

Всички знаем, че грижата за дългата коса е трудна задача. Тя се изсушава и уврежда лесно, краищата се накъсват и разделят и често трябва да се подстригват. Специалистите от "L'Oréal" създадоха цялостна гама "Elseve Dream Long", с която ще постигнете косата на мечтите си.

Кремът от серията е разработен специално за дълга увредена коса. Той предпазва косата от накъсване, заглажда цъфтящите краища и осигурява термозащита при обработка със сешоар, преса или маша до 180°C*. Формулата му е обогатена с кератин от растителен произход, който укрепва косъма, подсилва структурата му и предотвратява бъдещи увреждания. Включено е рициново масло, което подхранва, заздравява и придава блясък на косата. В допълнение, витамин B3 и пантенол хидратират и омекотяват косата, намалявайки цъфтежа ѝ.

Кремът омекотява косата и улеснява разресването, оставяйки я силна, гладка и блестяща. Можете да го нанасяте както върху мокра, така и върху суха коса. С него ще спасите последните 3 cm от косата си.

* Инструментален тест.
Състав
  • Aqua / Water
  • Cyclopentasiloxane
  • Propylene Glycol
  • Niacinamide
  • Ricinus Communis Seed Oil / Castor Seed Oil
  • Hydroxypropyl Guar
  • Hydrolyzed Corn Protein
  • Hydrolyzed Soy Protein
  • Hydrolyzed Wheat Protein
  • Hydroxycitronellal
  • Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein
  • Phenoxyethanol
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Behentrimonium Chloride
  • Triethanolamine
  • Trideceth-6
  • Polyquaternium-4
  • Dimethiconol
  • Limonene
  • Panthenol
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Caprylyl Glycol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Carbomer
  • Geraniol
  • Potato Starch Modified
  • Citronellol
  • Cetrimonium Chloride
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
За Elseve Dream Long
Грижата за дългата коса може да се окаже трудна задача, особено при появата на цъфтящи краища, които трябва да се подстригват често. Сега специалистите от "L'Oreal" ни представят решение - цялостна грижа за дълга коса "Elseve Dream Long". Благодарение на нея, вече не е необходимо да се сбогуваш с последните няколко сантиметра от косата си - трябва просто да се погрижиш за тях!

"Elseve Dream Long" представлява цялостна грижа за дълга и увредена коса, състояща се от шампоан, балсам, маска и крем. Продуктите са обогатени с кератин, витамини и рициново масло, които укрепват структурата на всеки косъм и едновременно с това предпазват от бъдещото му увреждане. Звездният продукт от серията е кремът за коса "No Haircut Cream", който значително намалява появата на цъфтящи краища, предпазва косата от накъсване при сресване с четка и осигурява термозащита при използването на сешоар, преса или маша.
Довери се на "Elseve Dream Long" и кажи "да" на дългата и здрава коса!
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема върху влажна или суха коса.
  • Не отмивайте.
  • За по-голям ефект, използвайте и останалите продукти от серията "Elseve Dream Long".
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с кератин
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за коса с рициново масло
Козметика за коса с витамин B3
Декоративна козметика с витамин B3
Козметика за лице с витамин B3
Козметика за тяло с витамин B3
Козметика за лице с рициново масло
Декоративна козметика с рициново масло
Козметика за тяло с рициново масло
Декоративна козметика с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
Козметика за тяло с кератин
Други интересни предложения
Elseve Dream Long Steam Mask
Възстановяваща самозатопляща се маска за дълга и увредена коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In
Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Цени от:  6.79 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Цена:  11.79 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Цена:  6.79 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Mask
Маска с кокосово масло за нормална до суха коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Elseve CICA Repair
Интензивна грижа за увредена коса без отмиване
Цена:  11.59 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.90 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Цена:  79.90 лв.
Fa Xtra Cool Body & Hair Shower Gel
Мъжки душ гел за коса и тяло
Цена:  4.59 лв.
Назад към "Грижа за коса без отмиване"
Купи продукт Beology и можеш да спечелиш четка за коса.
Избери сред разнообразие от козметични комплекти.
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Нежни и женствени аромати.
Козметика за коса
Декоративна козметика
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги