Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Грижа без отмиване  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Грижа без отмиване    Elseve Dream Long No Haircut Cream - Крем за...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Dream Long No Haircut Cream


Крем за дълга и увредена коса

Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 22-10-2019г.
Цена:  5.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-10-2019 г., Четвъртък 24-10-2019 г. или
Петък 25-10-2019 г.
Продукт#253309
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523778942
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 15.00 / 5.00 cm
Тегло0.226 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Elseve Dream Long
  • За L'Oreal Paris
Мечтаете за дълга, красива и блестяща коса?

Всички знаем, че грижата за дългата коса е трудна задача. Тя се изсушава и уврежда лесно, краищата се накъсват и разделят и често трябва да се подстригват. Специалистите от "L'Oréal" създадоха цялостна гама "Elseve Dream Long", с която ще постигнете косата на мечтите си.

Кремът от серията е разработен специално за дълга увредена коса. Той предпазва косата от накъсване, заглажда цъфтящите краища и осигурява термозащита при обработка със сешоар, преса или маша до 180°C*. Формулата му е обогатена с кератин от растителен произход, който укрепва косъма, подсилва структурата му и предотвратява бъдещи увреждания. Включено е рициново масло, което подхранва, заздравява и придава блясък на косата. В допълнение, витамин B3 и пантенол хидратират и омекотяват косата, намалявайки цъфтежа ѝ.

Кремът омекотява косата и улеснява разресването, оставяйки я силна, гладка и блестяща. Можете да го нанасяте както върху мокра, така и върху суха коса. С него ще спасите последните 3 cm от косата си.

* Инструментален тест.
  • Aqua / Water
  • Cyclopentasiloxane
  • Propylene Glycol
  • Niacinamide
  • Ricinus Communis Seed Oil / Castor Seed Oil
  • Hydroxypropyl Guar
  • Hydrolyzed Corn Protein
  • Hydrolyzed Soy Protein
  • Hydrolyzed Wheat Protein
  • Hydroxycitronellal
  • Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein
  • Phenoxyethanol
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Behentrimonium Chloride
  • Triethanolamine
  • Trideceth-6
  • Polyquaternium-4
  • Dimethiconol
  • Limonene
  • Panthenol
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Caprylyl Glycol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Carbomer
  • Geraniol
  • Potato Starch Modified
  • Citronellol
  • Cetrimonium Chloride
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
Грижата за дългата коса може да се окаже трудна задача, особено при появата на цъфтящи краища, които трябва да се подстригват често. Сега специалистите от "L'Oreal" ни представят решение - цялостна грижа за дълга коса "Elseve Dream Long". Благодарение на нея, вече не е необходимо да се сбогуваш с последните няколко сантиметра от косата си - трябва просто да се погрижиш за тях!

"Elseve Dream Long" представлява цялостна грижа за дълга и увредена коса, състояща се от шампоан, балсам, маска и крем. Продуктите са обогатени с кератин, витамини и рициново масло, които укрепват структурата на всеки косъм и едновременно с това предпазват от бъдещото му увреждане. Звездният продукт от серията е кремът за коса "No Haircut Cream", който значително намалява появата на цъфтящи краища, предпазва косата от накъсване при сресване с четка и осигурява термозащита при използването на сешоар, преса или маша.
Довери се на "Elseve Dream Long" и кажи "да" на дългата и здрава коса!
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема върху влажна или суха коса.
  • Не отмивайте.
  • За по-голям ефект, използвайте и останалите продукти от серията "Elseve Dream Long".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 5 гласа 
За да оцените крема "Elseve Dream Long No Haircut Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Maybelline Lash Sensational Multiplying Mascara - Limited Edition - Спирала за обемни мигли - крем
Maybelline Lash Sensational Multiplying Mascara - Limited Edition
Спирала за обемни мигли

Maybelline
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - крем
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
21 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - крем
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
12 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Оцветяваща натурална крем-къна - От серията "Herbal Time" - крем
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Избор за цвят на къната:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Elea Men Professional Color & Care - Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци - крем
Elea Men Professional Color & Care
Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци

Elea
Избор за цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - крем
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
253 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Maybelline Tattoo Liner Gel Pencil - Водоустойчив молив за очи - крем
Maybelline Tattoo Liner Gel Pencil
Водоустойчив молив за очи

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - крем
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Стандартна цена 8.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care - Хидратиращ флуид за лице за нормална и комбинирана кожа - крем
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и комбинирана кожа

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
Maybelline Master Camo Color Correcting Kit - Палитра с коректори за лице - крем
Maybelline Master Camo Color Correcting Kit
Палитра с коректори за лице

Maybelline
Избор за палитра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.99 лв.
Купичка за боя - Bifull - крем
Купичка за боя - Bifull
Bifull
Избор за цвят на купичката:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Gosh Xtreme Liquid Gel Eye Liner - Течна гелообразна очна линия - крем
Gosh Xtreme Liquid Gel Eye Liner
Течна гелообразна очна линия

Gosh
Избор за цвят на очната линия:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Miss Magic Luxe Colors - Трайна крем боя за коса - крем
Miss Magic Luxe Colors
Трайна крем боя за коса

Miss Magic
29 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette - Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible" - крем
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette
Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за палитра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
Rimmel Match Perfection - SPF 20 - Дълготраен фон дьо тен с хидратиращ ефект - крем
Rimmel Match Perfection - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с хидратиращ ефект

Rimmel
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.20 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - крем
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Двустранна пила за нокти - С грит 240/320 - крем
Двустранна пила за нокти
С грит 240/320

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Гел за никнещи зъбки - крем
Гел за никнещи зъбки
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Мрежеста гъба за баня - крем
Мрежеста гъба за баня
Natural4U
Избор за цвят на гъбата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.30 лв.
Bioten Skin Defence 35+ Antiwrinkle & Regenerating Night Cream - Възстановяващ нощен крем против бръчки от серията "Skin Defence" - крем
Bioten Skin Defence 35+ Antiwrinkle & Regenerating Night Cream
Възстановяващ нощен крем против бръчки от серията "Skin Defence"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.60 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo - Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса - крем
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask - Възстановяваща маска за дълга и увредена коса - крем
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner - Възстановяващ балсам за дълга увредена коса - крем
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса

Loreal Paris
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.

Elseve Dream Long No Haircut Cream


Крем за дълга и увредена коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 22-10-2019г.
Цена:  5.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-10-2019 г., Четвъртък 24-10-2019 г. или
Петък 25-10-2019 г.
Продукт#253309
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523778942
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 15.00 / 5.00 cm
Тегло0.226 kg
Описание
Мечтаете за дълга, красива и блестяща коса?

Всички знаем, че грижата за дългата коса е трудна задача. Тя се изсушава и уврежда лесно, краищата се накъсват и разделят и често трябва да се подстригват. Специалистите от "L'Oréal" създадоха цялостна гама "Elseve Dream Long", с която ще постигнете косата на мечтите си.

Кремът от серията е разработен специално за дълга увредена коса. Той предпазва косата от накъсване, заглажда цъфтящите краища и осигурява термозащита при обработка със сешоар, преса или маша до 180°C*. Формулата му е обогатена с кератин от растителен произход, който укрепва косъма, подсилва структурата му и предотвратява бъдещи увреждания. Включено е рициново масло, което подхранва, заздравява и придава блясък на косата. В допълнение, витамин B3 и пантенол хидратират и омекотяват косата, намалявайки цъфтежа ѝ.

Кремът омекотява косата и улеснява разресването, оставяйки я силна, гладка и блестяща. Можете да го нанасяте както върху мокра, така и върху суха коса. С него ще спасите последните 3 cm от косата си.

* Инструментален тест.
За Elseve Dream Long
Грижата за дългата коса може да се окаже трудна задача, особено при появата на цъфтящи краища, които трябва да се подстригват често. Сега специалистите от "L'Oreal" ни представят решение - цялостна грижа за дълга коса "Elseve Dream Long". Благодарение на нея, вече не е необходимо да се сбогуваш с последните няколко сантиметра от косата си - трябва просто да се погрижиш за тях!

"Elseve Dream Long" представлява цялостна грижа за дълга и увредена коса, състояща се от шампоан, балсам, маска и крем. Продуктите са обогатени с кератин, витамини и рициново масло, които укрепват структурата на всеки косъм и едновременно с това предпазват от бъдещото му увреждане. Звездният продукт от серията е кремът за коса "No Haircut Cream", който значително намалява появата на цъфтящи краища, предпазва косата от накъсване при сресване с четка и осигурява термозащита при използването на сешоар, преса или маша.
Довери се на "Elseve Dream Long" и кажи "да" на дългата и здрава коса!
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема върху влажна или суха коса.
  • Не отмивайте.
  • За по-голям ефект, използвайте и останалите продукти от серията "Elseve Dream Long".
Козметика за коса "Elseve Dream Long"
Подаръчен комплект - Elseve Dream Long
Шампоан и крем за дълга и увредена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.30 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Стандартна цена 8.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Козметика за нормална до суха коса "Elseve Extraordinary Oil Coconut"
Elseve Extraordinary Oil Coconut Mask
Маска с кокосово масло за нормална до суха коса
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Weightless Nutrition Conditioner
Подхранващ балсам с кокосово масло за нормална до суха коса
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Weightless Nutrition Shampoo
Подхранващ шампоан с кокосово масло за нормална до суха коса
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Fibralogy"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с кератин
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за коса с рициново масло
Козметика за коса с витамин B3
Декоративна козметика с витамин B3
Козметика за лице с витамин B3
Козметика за тяло с витамин B3
Козметика за лице с рициново масло
Декоративна козметика с рициново масло
Козметика за тяло с рициново масло
Декоративна козметика с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
Козметика за тяло с кератин
Други интересни предложения
Подаръчен комплект - Elseve Dream Long
Шампоан и крем за дълга и увредена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.30 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  84.30 лв.
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In
Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1
Цена:  10.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Mask
Маска с кокосово масло за нормална до суха коса
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve CICA Repair
Интензивна грижа за увредена коса без отмиване
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Ricin Oil & Almond Repairing Cream
Възстановяващ крем за слаба коса, склонна към накъсване с масла от рицин и бадем
Цена:  7.99 лв.
SVR Sebiaclear BB Cream - SPF 20
BB крем за мазна кожа от серията "Sebiaclear"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  31.30 лв.
Назад към "Грижа за коса без отмиване"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво