store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Руж  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Пудри за лице и фон дьо тен    Руж    L'Oreal Wult Blush - Компактен руж за лице
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
04 Melon Dollar Baby
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Wult Blush


Компактен руж за лице

Цена:  24.90 лв.
Избери цвят на ружа:
  • 24.90 лв.
    01 Life's a Peach
  • 24.90 лв.
    04 Melon Dollar Baby
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този руж може да бъде доставен в дните:
Вторник 28-05-2019 г. или
Сряда 29-05-2019 г.
Продукт#250920
ВидРуж
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 Life's a Peach
3600523560813
04 Melon Dollar Baby
3600523707157
Категории
Разфасовка9 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
За сияен и свеж външен вид, специалистите от "L'Oréal" ви предлагат ружа "Wult Blush". Нюансите пасват на всеки тон на кожата. Копринената текстура е съставена от много фини пигменти, които придават естествено изглеждащо цветно покритие. Включените нежни перлени частици отразяват светлината и осигуряват деликатен блясък. Уникалната формула на този руж е обогатена с натурални съставки, които предпазват кожата от изсушаване. Вложени са масла от кокос и какао, които имат хидратиращи, успокояващи и подхранващи свойства. Добавени са още масла от семената на манго и праскова, които действат омекотяващо и подмладяващо върху кожата.

С "L’Oreal Wult Blush" ще подчертаете скулите и контурите на лицето си. Той изключително лесен за използване. Към него има малка четка и огледало, които са поместени в неговото дъно. Може да се носи по време на път, благодарение на своята компактна форма. Освен всичко останало, ружът притежава изкушаващ плодов аромат. Нюансът "01 Life's a Peach" има аромат на праскова, а "04 Melon Dollar Baby" - на диня. Страхотно, нали?
  • Talc
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Mica
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Zea Mays Starch / Corn Starch
  • Magnesium Stearate
  • CI 77891 / Titanium Dioxide
  • CI 77491 / Iron Oxides
  • Caprylyl Glycol
  • CI 75470 / Carmine
  • Mangifera Indica Seed Butter / Mango Seed Butter
  • Theobroma Cacao Seed Butter / Cocoa Seed Butter
  • Prunus Persica Kernel Oil / Peach Kernel Oil
  • Parfum / Fragrance
  • Benzyl Alcohol
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • С помощта на четка, нанасяйте ружа върху скулите, за да ги подчертаете.
  • Нанасяйте един или няколко слоя, в зависимост от интензитета, който искате да постигнете.
  • За постигането на най-добри резултати, може да следвате техниките за контуриране на лицето.
Рейтинг
За да оцените ружа "L'Oreal Wult Blush", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този руж, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват ружа, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L'Oreal Wult Blush


Компактен руж за лице

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  24.90
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този руж може да бъде доставен в дните:
Вторник 28-05-2019 г. или
Сряда 29-05-2019 г.
Продукт#250920
ВидРуж
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 Life's a Peach
3600523560813
04 Melon Dollar Baby
3600523707157
Категории
Разфасовка9 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Цветове
04 Melon Dollar Baby
Описание
За сияен и свеж външен вид, специалистите от "L'Oréal" ви предлагат ружа "Wult Blush". Нюансите пасват на всеки тон на кожата. Копринената текстура е съставена от много фини пигменти, които придават естествено изглеждащо цветно покритие. Включените нежни перлени частици отразяват светлината и осигуряват деликатен блясък. Уникалната формула на този руж е обогатена с натурални съставки, които предпазват кожата от изсушаване. Вложени са масла от кокос и какао, които имат хидратиращи, успокояващи и подхранващи свойства. Добавени са още масла от семената на манго и праскова, които действат омекотяващо и подмладяващо върху кожата.

С "L’Oreal Wult Blush" ще подчертаете скулите и контурите на лицето си. Той изключително лесен за използване. Към него има малка четка и огледало, които са поместени в неговото дъно. Може да се носи по време на път, благодарение на своята компактна форма. Освен всичко останало, ружът притежава изкушаващ плодов аромат. Нюансът "01 Life's a Peach" има аромат на праскова, а "04 Melon Dollar Baby" - на диня. Страхотно, нали?
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • С помощта на четка, нанасяйте ружа върху скулите, за да ги подчертаете.
  • Нанасяйте един или няколко слоя, в зависимост от интензитета, който искате да постигнете.
  • За постигането на най-добри резултати, може да следвате техниките за контуриране на лицето.
Декоративна козметика с кокос
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops
Течен хайлайтър за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.90 лв.
Golden Rose Eyebrow
Молив за вежди с четка
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.30 лв.
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице
Цена:  17.99 лв.
L'Oreal La Vie En Glow Highlighting Powder Palette
Палитра с хайлайтъри за озаряващ ефект
Цена:  25.99 лв.
Catrice #Insta To Go Blur Stick
Стик коректор с матиращ ефект
Цена:  8.20 лв.
Maybelline Total Temptation Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.49 лв.
Rimmel Oh My Gloss Oil Tint
Гланц за устни с натурални масла
Цена:  11.40 лв.
Manhattan Khol Kajal Eyeliner
Цветен молив за очи
Цена:  7.20 лв.
Manhattan Eyebrow Pencil
Молив за вежди
Цена:  6.20 лв.
Revlon ColorBurst Matte Balm
Червило-балсам за устни с матов финиш
Цена:  18.49 лв.
Revlon Brow Fantasy
Молив и фиксиращ гел за вежди 2 в 1
Цена:  19.79 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Цена:  14.20 лв.
Lavera Beautiful Lips Lipstick
Кремообразно червило от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  17.60 лв.
Молив за вежди с четка
Цена:  19.99 лв.
Blistex Raspberry Lemonade Blast - SPF 15
Хидратиращ балсам за устни с плодов аромат
Цена:  4.99 лв.
Blistex Protect Plus - SPF 30
Защитен балсам за устни
Цена:  4.99 лв.
Manhattan Wake Up Concealer
Течен коректор за лице
Цена:  10.90 лв.
Още декоративна козметика с кокос
Още декоративна козметика с манго
Още декоративна козметика с какао
Козметика за тяло с какао
Bioten Beloved Cocoa Body Lotion
Лосион за тяло с какаово масло
Цена:  5.90 лв.
Farmona Sweet Secret Hybrid Bath and Shower Oil Chocolate
Душ олио за тяло с аромат на шоколад от серията "Sweet Secret"
Цена:  9.90 лв.
Scottish Fine Soaps Pomegranate Crush Luxurious Gift Set
Луксозен подаръчен комплект с козметика за тяло
Цена:  29.00 лв.
Scottish Fine Soaps Pink Fizz Luxurious Gift Set
Луксозен подаръчен комплект с козметика за тяло
Цена:  29.00 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Цена:  13.10 лв.
Maternea Warming Anti-Cellulite Cream-Gel
Загряващ антицелулитен крем-гел с кофеин, витамин E и масла от какао, кокос и ший
Цена:  12.90 лв.
Maternea Nutri-Calming Nipple Balm
Успокояващ крем за зърна с натурални масла
Цена:  6.70 лв.
Maternea Breast Firming Cream
Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела
Цена:  13.50 лв.
Универсален масажен крем
С какаово масло и витамин E
Цена:  5.90 лв.
Масло за тяло с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  18.30 лв.
Skin Blossom Rose Geranium Hand Cream
Защитен крем за ръце
Цена:  21.90 лв.
Black Sea Stars Chocolate Nourishing Mask
Подхранваща маска за лице и тяло с шоколад
Цени от:  2.30 лв.
Elfeya Cosmetics Rosy Cozy
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа с аромат на роза
Цена:  14.90 лв.
Elfeya Cosmetics Botanical Shake
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа
Цени от:  14.90 лв.
Harem's Anti Stretch Care Cream
Крем против стрии
Цена:  20.70 лв.
Harem's Body Scrub Chocolate
Ексфолиант за тяло с какао и аромат на шоколад
Цена:  14.00 лв.
Harem's Natural Soap Chocolate
Натурален сапун с какаово масло
Цена:  7.50 лв.
Bioten Cocoa & Macadamia Shower Cream
Душ крем с какао и макадамия
Цена:  4.20 лв.
Afrodita Cosmetics Chilli & Cocoa Body Milk
Мляко за тяло с масла от какао и кокос
Цена:  9.90 лв.
Afrodita Cosmetics Chilli & Cocoa Oil Shower Gel
Душ гел с масла от какао и кокос
Цена:  6.20 лв.
Scottish Fine Soaps Au Lait Noir Hand & Nail Cream
Крем за ръце и нокти от серията "Au Lait Noir"
Цена:  14.36 лв.
Scottish Fine Soaps Au Lait Noir Body Lustre
Крем за тяло с блясък от серията "Au Lait Noir"
Цена:  20.40 лв.
Scottish Fine Soaps La Paloma Hand & Nail Cream
Крем за ръце и нокти с био нектар от агаве от серията "La Paloma"
Цена:  16.90 лв.
Scottish Fine Soaps La Paloma Shimmer Body Lustre
Крем за тяло с блясък от серията "La Paloma"
Цена:  24.00 лв.
Още козметика за тяло с какао
Козметика за лице с какао
Козметика за лице с манго
Козметика за тяло с манго
Козметика за коса с кокос
Козметика за тяло с кокос
Козметика за лице с кокос
Други интересни предложения
Назад към "Руж за лице"
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво