Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Серуми, масла и флуи...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Серуми, масла и флуиди    L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care


Хидратиращ флуид за лице за суха и чувствителна кожа

Цена:  15.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 28-08-2019 г. или
Четвъртък 29-08-2019 г.
Продукт#248671
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523464548
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка70 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 16.60 / 4.00 cm
Тегло0.236 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Кожата ви е опъната, дехидратирана и без блясък? Нуждае се от бързо и ефективно овлажняване?

Всички жени са наясно, че хидратацията е една от най-важните стъпки за поддържане на еластичността и плътността на кожата. На много от тях обаче не им допадат богатите и бавно абсорбиращи се кремове. Специалистите от "L'Oréal" имат иновативно предложение за тях. Те разработват уникален по рода си флуид, който е с лека и нежна текстура, свежа като водата. Той осигурява интензивна и непрекъсната хидратация на кожата - до 72 часа*. Подходящ е за суха и чувствителна кожа.

Високоефективната формула е обогатена със сок от алое вера, което поддържа оптимални нива на влага в кожата. То притежава противовъзпалителни, подхранващи и подмладяващи свойства. Вложена е и хиалуронова киселина, която ефикасно овлажнява и възстановява еластичността и плътността на кожата, действа тонизиращо и подмладяващо. Добавени в състава са още витамин E и глицерин, които действат противовъзпалително и подпомагат регенеративните процеси в кожата. Флуидът има разтапяща се текстура, която се превръща във течна водна консистенция, при допир с кожата. Той се абсорбира мигновено и "заключва" влагата в епидермиса. Не оставя мазни следи или лепкав слой и не утежнява. Резултатът при редовна употреба е свежа, мека и еластична кожа, със здравословен блясък.

* Инструментален тест с 24 участници.
  • Aqua / Water
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Glycerin
  • Dimethicone
  • Cetearyl Ethylhexanoate
  • Alcohol Denat.
  • Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid
  • Bisabolol
  • Disodium EDTA
  • Hyaluronic Acid
  • Silanetriol
  • Sodium Hyaluronate
  • Sodium Hydroxide
  • Tocopherol
  • Isopropyl Myristate
  • Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Butylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Citric Acid
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Hexylene Glycol
  • Silica Dimethyl Silylate / Silica Dimethyl Silylate
  • Xanthan Gum
  • Dimethiconol
  • Citral
  • Farnesol
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 42090 / Blue 1
  • Phenoxyethanol
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Benzoate
  • Sorbic Acid
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте всяка сутрин върху чиста кожата на лицето и шията.
  • Кожата попива бързо немазната текстура и е готова за гримиране.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - продукт
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - продукт
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
35 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - продукт
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
23 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection - Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан - продукт
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin - Мицеларна вода за чувствителна кожа - продукт
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
MBeauty Gold Foil Wrapping Eye Mask - Маска за околоочен контур против бръчки със златно фолио - продукт
MBeauty Gold Foil Wrapping Eye Mask
Маска за околоочен контур против бръчки със златно фолио

MBeauty
Стандартна цена 1.75 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.40 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation - Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible" - продукт
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Бебешки крем при подсичане и кожни раздразнения - С екстракт от смрадлика и цинков оксид - продукт
Бебешки крем при подсичане и кожни раздразнения
С екстракт от смрадлика и цинков оксид

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.10 лв.
Golden Rose Powder Blush - Пресован руж за лице - продукт
Golden Rose Powder Blush
Пресован руж за лице

Golden Rose
Избор за номер на ружа:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream - SPF20 - BB крем за лице от серията "Essentials" - продукт
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream - SPF20
BB крем за лице от серията "Essentials"

Nivea
Избор за нюанс на BB крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
Mixa Baby Gel for Body & Hair - Бебешки душ гел за коса и тяло без сапун от серията "Baby" - продукт
Mixa Baby Gel for Body & Hair
Бебешки душ гел за коса и тяло без сапун от серията "Baby"

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.49 лв.
Golden Rose Eyeliner Pencil - Класически цветен молив за очи - продукт
Golden Rose Eyeliner Pencil
Класически цветен молив за очи

Golden Rose
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.59 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - продукт
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
28 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
MBeauty Silver Foil Wrapping Eye Mask - Озаряваща маска за околоочен контур със сребърно фолио - продукт
MBeauty Silver Foil Wrapping Eye Mask
Озаряваща маска за околоочен контур със сребърно фолио

MBeauty
Стандартна цена 1.75 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  1.40 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care - Хидратиращ флуид за лице за нормална и комбинирана кожа - продукт
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и комбинирана кожа

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  15.99 лв.
Fa Men Xtreme Power+ Stick Anti-Perspirant - Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme" - продукт
Fa Men Xtreme Power+ Stick Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"

Fa
Стандартна цена 4.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner - Възстановяващ балсам за дълга увредена коса - продукт
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  6.49 лв.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment - Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power" - продукт
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder - Компактна пудра за лице - продукт
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице

Loreal Paris
Избор за нюанс на пудрата:
Цена:  17.99 лв.

L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care


Хидратиращ флуид за лице за суха и чувствителна кожа

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  15.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 28-08-2019 г. или
Четвъртък 29-08-2019 г.
Продукт#248671
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523464548
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка70 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 16.60 / 4.00 cm
Тегло0.236 kg
Описание
Кожата ви е опъната, дехидратирана и без блясък? Нуждае се от бързо и ефективно овлажняване?

Всички жени са наясно, че хидратацията е една от най-важните стъпки за поддържане на еластичността и плътността на кожата. На много от тях обаче не им допадат богатите и бавно абсорбиращи се кремове. Специалистите от "L'Oréal" имат иновативно предложение за тях. Те разработват уникален по рода си флуид, който е с лека и нежна текстура, свежа като водата. Той осигурява интензивна и непрекъсната хидратация на кожата - до 72 часа*. Подходящ е за суха и чувствителна кожа.

Високоефективната формула е обогатена със сок от алое вера, което поддържа оптимални нива на влага в кожата. То притежава противовъзпалителни, подхранващи и подмладяващи свойства. Вложена е и хиалуронова киселина, която ефикасно овлажнява и възстановява еластичността и плътността на кожата, действа тонизиращо и подмладяващо. Добавени в състава са още витамин E и глицерин, които действат противовъзпалително и подпомагат регенеративните процеси в кожата. Флуидът има разтапяща се текстура, която се превръща във течна водна консистенция, при допир с кожата. Той се абсорбира мигновено и "заключва" влагата в епидермиса. Не оставя мазни следи или лепкав слой и не утежнява. Резултатът при редовна употреба е свежа, мека и еластична кожа, със здравословен блясък.

* Инструментален тест с 24 участници.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте всяка сутрин върху чиста кожата на лицето и шията.
  • Кожата попива бързо немазната текстура и е готова за гримиране.
Козметика за лице с хиалуронова киселина
IDC Institute Purifying Sleeping Mask
Почистваща нощна маска за лице
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  2.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Eye Cream
Крем за околоочен контур с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Night Cream
Нощен крем за лице с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Day Cream - SPF 20
Дневен крем с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
Натурален регенериращ крем за лице 55+
За зряла кожа от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Натурален стягащ крем за лице и шия 35+
С кокосово масло и хиалуронова киселина от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream
Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Eveline Hyaluron Clinic 50+ Lifting Cream Day Night
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.10 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Anti-Spot Treatment Serum
Серум за лице и ръце против пигментни петна от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Стандартна цена 32.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.60 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  63.00 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  108.00 лв.
Ziaja Regenerating Face Mask
Регенерираща маска за лице с екстракт от маслинов лист и хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.19 лв.
Nacomi Hialuronic Gel Intensive Moisturizer Serum
Серум за лице с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.80 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Стандартна цена 29.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.90 лв.
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Козметика за лице с алое вера
Натурален регенериращ крем за лице 25+
От серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Натурален овлажняващ дневен крем за лице 25+
С екстракт от алое вера и масло от ший от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Успокояващ гел за след слънце с алое вера
От серията "Народные рецепты"
Цена:  4.49 лв.
Philab Cleanse Skin Re-texturing Exfoliating Cream
Реструктуриращ ексфолиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  133.00 лв.
Bioten Hydrate My Lips Moisturizing Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни с алое вера от серията "My Lips"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Hydraboost Serum 20+
Хидратиращ серум за лице за уморена и дехидратирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.90 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.30 лв.
Масло за почистване на грим
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Titania Made for Girls Moisturizing Mask
Хидратираща маска за лице с алое вера и витамин E от серията "Made for Girls"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Himalaya Acne-n-Pimple Cream
Крем против акне и пъпки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Odylique Essential Care Spot-On Serum
Серум за лице против кожни несъвършенства
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.90 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Face Wash Gel
Измиващ гел за лице от серията "Rooibos Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.80 лв.
Био козметични тампони с алое вера
Опаковка от 30 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Skin Blossom Nourishing Face Cream
Подхранващ крем за лице за нормална към мазна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.40 лв.
Studio Professionali Wax Face Strips Aloe Vera
Депилиращи ленти за лице с алое вера - опаковка от 12 броя
Цена:  2.50 лв.
Men's Master Professional Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения
Цена:  3.20 лв.
RevitaLash Micellar Water Lash Wash
Мицеларна вода за почистване на околоочен грим
Цена:  59.00 лв.
Nivea Care Sensitive Cream
Успокояващ крем за лице и тяло за чувствителна и суха кожа
Цена:  8.99 лв.
Fleurance Nature Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице с био алое вера
Цена:  18.70 лв.
Fleurance Nature Extreme Nutrition Care
Интензивно подхранващ крем за лице за суха кожа
Цена:  38.90 лв.
Philab Cleanse Ultra Gentle Exfoliating Cream
Ултра нежен ексфолиращ крем за лице за чувствителна кожа от серията "Cleanse"
Цена:  139.00 лв.
Philab Cleanse Gentle Exfoliating Cream
Нежен ексфолиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Цена:  114.00 лв.
Lumene Men Voima Energizing After Shave Balm
Енергизиращ балсам за след бръснене от серията "Men Voima"
Цена:  20.90 лв.
Lumene Men Voima Energizing Shave Gel
Енергизиращ гел за бръснене от серията "Men Voima"
Цена:  20.90 лв.
Още козметика за лице с алое вера
Декоративна козметика с алое вера
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне
Цена:  24.90 лв.
Revlon Ultra HD Hyper Matte Lip Mousse
Червило със супер матов ефект
Цена:  11.89 лв.
Sante Lip Lacquer Color Gloss
Цветен гланц за устни
Цена:  12.99 лв.
Sante Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Цена:  26.50 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Цена:  3.99 лв.
Revlon ColorStay Moisture Stain Lipstick
Дълготрайно гел-червило от серията "ColorStay"
Цена:  19.90 лв.
Bell Classic Lipstick
Дълготрайно червило
Цена:  5.70 лв.
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка
Цена:  3.70 лв.
Wet'n'Wild MegaSlicks Lip Gloss
Хидратиращ гланц за устни
Цена:  4.90 лв.
Bell Royal Mat Skin Camouflage
Дълготраен матиращ фон дьо тен с алое вера
Цена:  8.70 лв.
Bell Royal Mat Lipstick
Червило с матиращ ефект и екстракт от алое вера
Цена:  8.30 лв.
Wet'n'Wild Cover All Concealer Palette
Палитра с коректори от серията "Cover All"
Цена:  9.99 лв.
Bell HypoAllergenic Beauty Glow Primer
Хипоалергенна озаряваща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  17.70 лв.
Catrice Brow Pro Pen
Молив за вежди с четка
Цена:  8.20 лв.
Golden Rose Stylist Duo Liner 2 in 1 Eyeliner Pen
Двустранна очна линия
Цена:  8.90 лв.
Fleurance Nature Anti-Aging BB Cream
BB крем за лице с антиейдж ефект
Цена:  27.90 лв.
Sante Nourishing Lip Base
Подхранваща база за устни
Цена:  10.50 лв.
Sante Clear Lash & Brow Talent
Безцветен фиксиращ гел за вежди и мигли
Цена:  11.99 лв.
Sante Liquid Eyeshadow Base
Течна матираща база за сенки за очи
Цена:  10.50 лв.
Sante Mono Shade
Единични сенки за очи
Цена:  9.50 лв.
Sante Beautifying Highlighter
Хайлайтър за лице
Цена:  23.99 лв.
Sante 2 in 1 Contouring & Bronzer Powder
Двуцветна пудра с бронзиращ ефект за контуриране на лицето
Цена:  21.99 лв.
Sante Correcting Concealer Cream Powder
Трицветен коректор за лице
Цена:  12.50 лв.
Vivienne Sabo Brow Arcade Brow Mascara
Спирала за оформяне на вежди
Цена:  10.99 лв.
Още декоративна козметика с алое вера
Козметика за коса с алое вера
Натурален овлажняващ шампоан за суха коса
С масло от кокос и екстракт от алое вера от серията "Bio Vital"
Цена:  6.99 лв.
Herbacin Herbal Conditioner Care & Protection
Билков балсам за всеки тип коса с лотос, пъпеш и алое вера от серията "Herbal Collection"
Цена:  12.80 лв.
HerbOlive Shampoo Olive Oil & Aloe Vera
Шампоан за суха и увредена коса с маслина и алое вера
Цена:  10.50 лв.
HerbOlive Conditioner Olive Oil & Aloe Vera
Балсам за нормална и мазна коса с маслина и алое вера
Цена:  10.50 лв.
Savio Aloe Vera & Olive Oil Hair Conditioner
Балсам за коса с екстракт от алое вера и масло от маслина
Цена:  27.99 лв.
Bentley Organic Shampoo
Шампоан за суха, увредена и боядисана коса
Цена:  16.40 лв.
Bentley Organic Shampoo - Lavender & Aloe Vera With Jojoba
Шампоан за нормална към суха коса с лавандула, алое вера и жожоба
Цена:  16.40 лв.
Подхранваща маска за коса със сива хума
Цена:  8.60 лв.
Odylique Essential Care Gentle Herb Shampoo
Мек шампоан за коса с растителни екстракти
Цена:  31.60 лв.
Шампоан против косопад - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Garnier Fructis Hydrating Aloe Vera Hair Food
Хидратираща маска за нормална до суха коса с алое вера
Цена:  12.99 лв.
Cycle Vital Cream Shampoo
Професионален био крем шампоан за коса от серията "Certified Organic"
Цена:  24.00 лв.
Nivea Moisturizing Micellar Shampoo
Мицеларен шампоан за суха коса и скалп
Цена:  6.50 лв.
Byphasse Activ Boucles Nourishing Cream For Curly Hair
Подхранващ крем без отмиване за оформяне на къдрава коса
Цена:  6.50 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Hair + Beard Shampoo
Шампоан за мъже за коса и брада
Цена:  6.15 лв.
Wash & Go Dry Shampoo Aloe Vera Extract
Сух шампоан за мазна коса с алое вера
Цена:  6.90 лв.
Avril Repair Conditioner Dry and Damaged Hair
Био възстановяващ балсам за суха и увредена коса
Цена:  22.90 лв.
Avril Shower Shampoo
Био душ гел и шампоан в едно за мъже
Цена:  16.40 лв.
Byphasse Xpress Conditioner Activ Boucles For Curly Hair
Спрей балсам без отмиване за къдрава коса
Цена:  11.20 лв.
Nivea Fortifying Micellar Shampoo
Успокояващ мицеларен шампоан за тънка коса и чувствителен скалп
Цена:  6.50 лв.
Garnier Fructis Aloe Fortifying Conditioner
Хидратиращ балсам за коса с алое вера
Цена:  4.99 лв.
Garnier Fructis Aloe Fortifying Shampoo
Хидратиращ шампоан с алое вера
Цена:  4.99 лв.
Garnier Fructis Aloe Air-Dry Cream
Хидратиращ крем за коса без отмиване
Цена:  9.99 лв.
Logona Heat Protection Spray Bio Aloe Vera
Термозащитен спрей за коса с био екстракт от алое вера
Цена:  23.50 лв.
Още козметика за коса с алое вера
Козметика за тяло с алое вера
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
Carroten Aquavelvet After Sun Moisturising After Sun Sorbet Lotion
Хидратиращ лосион за след слънце с охлаждащ ефект от серията "Aquavelvet"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  15.99 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Bell HypoAllergenic Beauty Glow Primer
Хипоалергенна озаряваща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  17.70 лв.
Black Sea Stars Magnetic Serum
Серум за лице с лифтинг ефект от серията "Magnetic"
Стандартна цена 47.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  40.72 лв.
Sante Nourishing Lip Base
Подхранваща база за устни
Цена:  10.50 лв.
Lily Lolo BB Cream
BB крем с минерални пигменти
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.20 лв.
Revlon Super Lustrous Lipstick
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Цена:  11.49 лв.
Хидратиращ балсам с алое вера
За суха и изтощена коса и чувствителен скалп
Цена:  20.99 лв.
Мляко за тяло с хайвер
От серията "Diet Esthetic Essence Caviar"
Цена:  16.90 лв.
Назад към "Серуми, масла и флуиди за лице"
Промоция "Ganchev"
Вземи избрани продукти на промоционални цени.
Спечели награда от Wash&Go!
Виж как да се включиш в томболата.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Artesania Latina - кораби от дърво