store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Infallible More Than Concealer - Мултифункционален корект...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
321 Eggshell
322 Ivory
326 Vanilla
327 Cashmire
328 Biscuit
Цветове
321 Eggshell
322 Ivory
326 Vanilla
327 Cashmire
328 Biscuit
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Infallible More Than Concealer


Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-05-2019г.
Цена:  14.99 лв.
Избери нюанс на коректора:
  • 14.99 лв.
    321 Eggshell
  • 14.99 лв.
    322 Ivory
  • 14.99 лв.
    326 Vanilla
  • 14.99 лв.
    327 Cashmire
  • 14.99 лв.
    328 Biscuit
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 02-05-2019 г. или
Петък 03-05-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#246555
Наличност
322 Ivory
327 Cashmire
328 Biscuit
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
321 Eggshell
326 Vanilla
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
321 Eggshell
326 Vanilla
Възможна
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
321 Eggshell
30173569
322 Ivory
30173576
326 Vanilla
30173613
327 Cashmire
30173620
328 Biscuit
30173637
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 10.80 / 2.00 cm
Тегло0.032 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат нещо повече от коректор. "Infallible More Than Concealer" осигурява пълно покритие, което скрива тъмните кръгове и несъвършенствата по лицето. Той може да се използва и като фон дьо тен. Притежава специален мек апликато, който ще ви помогне за лесно и безупречно нанасяне на текстурата. Формулата му е грижовна към кожата на лицето. Обогатена е с глицерин, който действа хидратиращо, тонизиращо и противовъзпалително. Включеното масло от слънчоглед има подхранващи, регенериращи и антиоксидантни свойства. Вложените наситени пигменти в състава, осигуряват високата и дълготрайна покривност.

Коректорът е с течна консистенция, която е лека и изключително нежна към кожата. С него контурирането на лицето е изключително лесно. Можете да нанесете тъмен цвят, за да изваете скулите, челото и носа или светъл, за да им придадете обем. Коректорът осигурява перфектна основа за безупречно изглеждащ грим, с който ще се чувствате неотразими. Компактната опаковка е лесна за пренасяне в козметичния несесер или дамската чанта, за да е навсякъде с вас винаги когато имате нужда.
  • Aqua / Water
  • Undecane
  • Glycerin
  • Dimethicone
  • Polyglyceryl-4 Isostearate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Pentylene Glycol
  • Butylene Glycol
  • Tridecane
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Hexyl Laurate
  • Magnesium Sulfate
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Octyldodecanol
  • Disteardimonium Hectorite
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Cellulose Gum
  • Ethylhexylglycerin
  • Silica Silylate
  • Acrylonitrile/Methyl Methacrylate/Vinylidene Chloride
  • Copolymer
  • Parfum / Fragrance
  • Trihydroxystearin
  • Aluminum Hydroxide
  • Acetylated Glycol Stearate
  • Isobutane
  • Hexyl Cinnamal
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Tocopherol
  • Citronellol
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте коректора винаги върху идеално почистена кожа.
  • С помощта на апликатора нанесете коректора върху околоочния контур и проблемните зони на лицето.
  • След това леко разнесете текстурата, потупвайки с върха на пръстите.
  • Използвайте като фон дьо тен, като нанесете малки капки от текстурата върху цялото лице. След това разнесете с подходяща гъба или четка.
  • Изберете светъл и тъмен цвят, за да подчертаете контура на лицето. За най-добри резултати, следвайте техниките за контуриране на лицето.
Рейтинг
За да оцените продукта "L'Oreal Infallible More Than Concealer", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
13 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara - Спирала за дълги мигли от серията "Infallible" - продукт
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.
L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation - Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible" - продукт
L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.49 лв.
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer - База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible" - продукт
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"

Loreal Paris
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  17.49 лв.

L'Oreal Infallible More Than Concealer


Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-05-2019г.
Цена:  14.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 02-05-2019 г. или
Петък 03-05-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#246555
Наличност
322 Ivory
327 Cashmire
328 Biscuit
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
321 Eggshell
326 Vanilla
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
321 Eggshell
326 Vanilla
Възможна
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
321 Eggshell
30173569
322 Ivory
30173576
326 Vanilla
30173613
327 Cashmire
30173620
328 Biscuit
30173637
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 10.80 / 2.00 cm
Тегло0.032 kg
Още снимки на този продукт
321 Eggshell
322 Ivory
326 Vanilla
327 Cashmire
328 Biscuit
Цветове
321 Eggshell
322 Ivory
326 Vanilla
327 Cashmire
328 Biscuit
Описание
Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат нещо повече от коректор. "Infallible More Than Concealer" осигурява пълно покритие, което скрива тъмните кръгове и несъвършенствата по лицето. Той може да се използва и като фон дьо тен. Притежава специален мек апликато, който ще ви помогне за лесно и безупречно нанасяне на текстурата. Формулата му е грижовна към кожата на лицето. Обогатена е с глицерин, който действа хидратиращо, тонизиращо и противовъзпалително. Включеното масло от слънчоглед има подхранващи, регенериращи и антиоксидантни свойства. Вложените наситени пигменти в състава, осигуряват високата и дълготрайна покривност.

Коректорът е с течна консистенция, която е лека и изключително нежна към кожата. С него контурирането на лицето е изключително лесно. Можете да нанесете тъмен цвят, за да изваете скулите, челото и носа или светъл, за да им придадете обем. Коректорът осигурява перфектна основа за безупречно изглеждащ грим, с който ще се чувствате неотразими. Компактната опаковка е лесна за пренасяне в козметичния несесер или дамската чанта, за да е навсякъде с вас винаги когато имате нужда.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте коректора винаги върху идеално почистена кожа.
  • С помощта на апликатора нанесете коректора върху околоочния контур и проблемните зони на лицето.
  • След това леко разнесете текстурата, потупвайки с върха на пръстите.
  • Използвайте като фон дьо тен, като нанесете малки капки от текстурата върху цялото лице. След това разнесете с подходяща гъба или четка.
  • Изберете светъл и тъмен цвят, за да подчертаете контура на лицето. За най-добри резултати, следвайте техниките за контуриране на лицето.
Продукти от серията "L'Oreal Infallible"
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette
Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
L’Oreal Infaillible Longwear Shaping Stick Highlighter
Хайлайтър стик от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L’Oreal Infaillible Longwear Shaping Stick Blush
Руж стик от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L’Oreal Infaillible Longwear Shaping Stick Foundation
Фон дьо тен стик от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.49 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  17.49 лв.
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  17.49 лв.
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer
Матираща база за грим от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  17.49 лв.
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  17.49 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Още продукти от серията "L'Oreal Infallible"
Продукти от серията "L'Oreal Infallible Paint"
L'Oreal Infallible Lip Paint Matte
Течно червило с наситен цвят и матов ефект от серията "Infallible Paint"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Декоративна козметика със слънчоглед
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк
Стандартна цена 7.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -7%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Sante Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Sante Multi Effect Beauty Blush
Руж за лице с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
Lumene Nordic Chic Color Correcting Primer
Коригираща CC база за грим
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.00 лв.
Lily Lolo Natural Lipstick
Хидратиращо червило за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.20 лв.
Collistar Vibrazioni Di Colore
Червило с интензивен цвят и блясък
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  44.00 лв.
Avril Le Rouge
Био червило
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.90 лв.
Lavish Care Dare To Shine Lipshine Topcoat
Безцветен гланц за устни
Цена:  10.95 лв.
Sante Lip Lacquer Color Gloss
Цветен гланц за устни
Цена:  12.99 лв.
Sante Lipstick Mat Matt Matte
Червило с матов ефект
Цена:  16.99 лв.
Sante Tinted Brow Talent
Цветен фиксиращ гел за вежди
Цена:  10.99 лв.
Sante Eyebrow Talent Kit
Комплект за оформяне на вежди с огледалце
Цена:  20.99 лв.
Още декоративна козметика със слънчоглед
Декоративна козметика с глицерин
Още декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Syoss Pure Volume Mousse
Пяна за коса за ефирен обем и дълготрайна фиксация
Цена:  7.99 лв.
Orzene Beer Pure Detox Shampoo All Hair Types
Детоксикиращ шампоан за всеки тип коса
Цена:  7.39 лв.
Orzene Beer Pure Detox Fragrance Conditioning Spray
Детоксикиращ спрей балсам без отмиване за всеки тип коса
Цена:  12.79 лв.
Petrole Hahn Rituels du Maroc Tonus Shampooing Douche
Тонизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масла от цитруси за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Anti-Chute Renforcateur Spray
Спрей против косопад за мъже
Цена:  22.00 лв.
Cycle Vital Clarifying Purifying Shampoo
Професионален шампоан за мазна коса от серията "Clarifying"
Цена:  21.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Orzene Beer Pure Detox Hair Mask All Hair Types
Детоксикираща маска за всеки тип коса
Цена:  9.49 лв.
Garnier Fructis Aloe Air-Dry Cream
Хидратиращ крем за коса без отмиване
Цена:  7.49 лв.
Още козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Козметика за лице с глицерин
Козметика за коса със слънчоглед
Козметика за тяло със слънчоглед
Козметика за лице със слънчоглед
Други интересни предложения
L'Oreal Infallible Lip Paint Matte
Течно червило с наситен цвят и матов ефект от серията "Infallible Paint"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
L’Oreal Infaillible Longwear Shaping Stick Foundation
Фон дьо тен стик от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
Blancreme Sublimating Dry Oil For Face, Body & Hair
Блестящо сухо олио за лице, тяло и коса в стъклена бутилка
Цена:  18.00 лв.
L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.49 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.49 лв.
Заздравител за нокти, основа и топ лак - 3 в 1
Цена:  11.90 лв.
Laveda Lip Balm - SPF 10
Слънцезащитен балсам за устни с натурални минерални филтри
Цена:  12.30 лв.
Bell HypoAllergenic Tint Eyeliner Pen
Хипоалергенна дълготрайна очна линия от серията "HypoAllergenic"
Цена:  11.90 лв.
Blistex Protect Plus - SPF 30
Защитен балсам за устни
Цена:  4.99 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly