store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Против стареене 50+  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Против стареене 50+    Nivea Anti-Wrinkle + Contouring 65+ Day Car...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Anti-Wrinkle + Contouring 65+ Day Care - SPF 30


Контуриращ дневен крем против бръчки

Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи с отстъпка -14% до 28-05-2019г.
Цена:  10.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 28-05-2019 г. или
Сряда 29-05-2019 г.
Продукт#244174
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер84966
EAN9005800311272
Категории
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 65 години
Тегло0.150 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
В различните възрасти, кожата на лицето се нуждае от различен тип грижа. След 65-годишна възраст тя е по-уязвима и влиянието на външните фактори - слънце, вятър, замърсен въздух и други, е по-осезаемо. Вследствие на годините и на тези фактори, тя губи своята еластичност, започва да се отпуска, появяват се бръчки и пигментни петна.

Специалистите на "Nivea" ви предлагат дневен крем за лице, който е специално разработен за жени над 65 години. Той уплътнява бръчките и подобрява лицевия контур. Формулата му съдържа комбинация от активни съставки, които хидратират, възстановяват и стягат кожата. Тя е обогатена с екстракт от соя, който притежава подхранващи, овлажняващи, подмладяващи и регенериращи свойства. Соята е известна и с антиоксидантния си ефект, благодарение на който неутрализира действието на свободните радикали. Включена е още специална активна съставка Hydramin, която хидратира в дълбокочина кожата, подобрява нейната еластичност и плътност.

При редовна употреба, кремът запълва фините лини, намалява дълбочината на бръчките и помага за предотвратяване образуването на нови. Кожата е видимо подмладена, жизнена и сияйна. Кремът е със слънцезащитен фактор SPF 30, който защитава от вредните ултравиолетови лъчи, намалява риска от фотостареене и поява на пигментни петна.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Homosalate
  • Ethylhexyl Salicylate
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Octocrylene
  • Cetearyl Alcohol
  • Methylpropanediol
  • Tapioca Starch
  • Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid
  • Ethylhexyl Stearate
  • Glycine Soja Germ Extract
  • Tocopheryl Acetate
  • Sodium Cetearyl Sulfate
  • Dimethicone
  • 1,2-Hexanediol
  • Xanthan Gum
  • Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Ammonium Acryloyldimethyltaurate / VP Copolymer
  • Trisodium EDTA
  • Sodium Hydroxide
  • Phenoxyethanol
  • Linalool
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Hexyl Cinnamal
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Limonene
  • Geraniol
  • Benzyl Benzoate
  • Eugenol
  • Coumarin
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте всяка сутрин, върху предварително почистена кожа на лицето.
  • За оптимални резултати, използвайте в комбинация с нощен крем от същата серия.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените крема "Nivea Anti-Wrinkle + Contouring 65+ Day Care - SPF 30", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment - Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power" - крем
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"

Nivea
Стандартна цена 8.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.40 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Contouring 65+ Night Care - Контуриращ нощен крем против бръчки - крем
Nivea Anti-Wrinkle + Contouring 65+ Night Care
Контуриращ нощен крем против бръчки

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask - Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming" - крем
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.90 лв.

Nivea Anti-Wrinkle + Contouring 65+ Day Care - SPF 30


Контуриращ дневен крем против бръчки

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи с отстъпка -14% до 28-05-2019г.
Цена:  10.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 28-05-2019 г. или
Сряда 29-05-2019 г.
Продукт#244174
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер84966
EAN9005800311272
Категории
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 65 години
Тегло0.150 kg
Описание
В различните възрасти, кожата на лицето се нуждае от различен тип грижа. След 65-годишна възраст тя е по-уязвима и влиянието на външните фактори - слънце, вятър, замърсен въздух и други, е по-осезаемо. Вследствие на годините и на тези фактори, тя губи своята еластичност, започва да се отпуска, появяват се бръчки и пигментни петна.

Специалистите на "Nivea" ви предлагат дневен крем за лице, който е специално разработен за жени над 65 години. Той уплътнява бръчките и подобрява лицевия контур. Формулата му съдържа комбинация от активни съставки, които хидратират, възстановяват и стягат кожата. Тя е обогатена с екстракт от соя, който притежава подхранващи, овлажняващи, подмладяващи и регенериращи свойства. Соята е известна и с антиоксидантния си ефект, благодарение на който неутрализира действието на свободните радикали. Включена е още специална активна съставка Hydramin, която хидратира в дълбокочина кожата, подобрява нейната еластичност и плътност.

При редовна употреба, кремът запълва фините лини, намалява дълбочината на бръчките и помага за предотвратяване образуването на нови. Кожата е видимо подмладена, жизнена и сияйна. Кремът е със слънцезащитен фактор SPF 30, който защитава от вредните ултравиолетови лъчи, намалява риска от фотостареене и поява на пигментни петна.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте всяка сутрин, върху предварително почистена кожа на лицето.
  • За оптимални резултати, използвайте в комбинация с нощен крем от същата серия.
Козметика против стареене от серията "Nivea Anti-Wrinkle +"
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing 55+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Цена:  17.69 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Firming 45+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Цена:  17.69 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Night Care 55+
Регенериращ нощен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Day Care 55+
Регенериращ дневен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Night Care 45+
Стягащ нощен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Day Care 45+
Стягащ дневен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Moisture Night Care 35+
Хидратиращ нощен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Moisture Day Care 35+
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Още козметика против стареене от серията "Nivea Anti-Wrinkle +"
Козметика за лице със соя
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.95 лв.
Масло за почистване на грим
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Mixa Optimal Tolerance Anti-wrinkle & Firmness 45+
Стягащ крем против бръчки за лице и шия от серията "Optimal Tolerance"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Измиващ гел за лице с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Philab Prevent Cellular Energising Facial Mask
Клетъчно енергизираща маска за лице от серията "Prevent"
Цена:  161.00 лв.
Avril Le Creme De Nuit
Био нощен крем за лице за нормална към комбинирана кожа
Цена:  18.60 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  18.60 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  18.60 лв.
SVR Sun Secure Tinted Comfort Cream - SPF 50+
Тониращ слънцезащитен крем за лице за суха към много суха кожа от серията "Sun Secure"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  30.90 лв.
SVR Sun Secure Tinted Dry Touch Cream - SPF 50+
Тониращ слънцезащитен крем за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Sun Secure"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  30.90 лв.
Mondial Antica Barberia Beard Tonic
Тоник за брада и мустаци от серията "Antica Barberia"
Цена:  34.00 лв.
Mondial Antica Barberia Pre Shave Oil
Олио за преди бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  34.00 лв.
Mondial Antica Barberia Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  30.00 лв.
Sante Nourishing Lip Peeling
Изглаждащ пилинг за устни
Цена:  9.99 лв.
MBeauty Gold Foil Wrapping Mask
Маска за лице против бръчки със златно фолио
Цена:  2.99 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum
Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"
Стандартна цена 8.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
Lumene Lahde Purity Dew Drops Hydrating Eye Gel
Хидратиращ околоочен гел от серията "Lahde"
Цена:  38.90 лв.
Diet Esthetic Vit OX Micro Lifting Serum
Серум за лице с лифтинг ефект за всеки тип кожа
Цена:  69.90 лв.
Подмладяващ серум против бръчки, петна и пигментация
За лице, шия и деколте
Цена:  15.20 лв.
Lumene Time Freeze Firming Eye Cream
Околоочен крем с лифтинг ефект срещу тъмни кръгове от серията "Time Freeze"
Цена:  31.00 лв.
Erborian Ginseng Infusion Night
Нощен крем против бръчки с екстракт от женшен
Цена:  142.80 лв.
Erborian Yuza Sorbet
Хидратиращ дневен крем с екстракт от юдзу
Цена:  99.96 лв.
Erborian Yuza Sorbet Night
Хидратиращ нощен крем с екстракт от юдзу
Цена:  113.30 лв.
Подмладяващ околоочен крем - SPF 15
От серията "Eveline Laser Precision"
Цена:  9.90 лв.
Още козметика за лице със соя
Още декоративка козметика със соя
Козметика за коса със соя
Маска за коса с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  14.40 лв.
Шампоан за коса с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  8.30 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Cycle Vital Volume Densifying Shampoo
Професионален шампоан против косопад от серията "Volume"
Цена:  21.00 лв.
Cycle Vital Volume Growth Treatment
Професионални ампули против косопад от серията "Volume"
Цена:  105.00 лв.
Barba Italiana Shampoo & Conditioner - Cesare
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже
Цена:  29.00 лв.
Lavera Basis Sensitiv 2 in 1 Hair & Body Wash
Душ гел и шампоан 2 в 1 за коса и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.80 лв.
Biopoint Speedy Hair Maschera
Професионална маска за стимулиране растежа на косата от серията "Speedy Hair"
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Speedy Hair Shampoo
Професионален шампоан за стимулиране растежа на косата от серията "Speedy Hair"
Цена:  17.70 лв.
Lavera Basis Sensitiv Moisture & Care Shampoo
Шампоан за суха коса и чувствителен скалп от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.90 лв.
Lavera Deep Care & Repair 2 in 1
Възстановяващ шампоан и балсам 2 в 1 за много суха и увредена коса
Цена:  11.90 лв.
Шампоан за обем - Volume and Care
Със соев протеин
Цена:  8.00 лв.
Sebamed Everyday Shampoo
Шампоан за ежедневна употреба от серията "Sensitive Skin"
Цена:  20.70 лв.
Sebamed Repair Shampoo
Възстановяващ шампоан за изтощена коса от серията "Sensitive Skin"
Цена:  21.40 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Цена:  13.49 лв.
Xtreme Sun Oil SPF 30
Слънцезащитно олио за тяло с масло от соя и моркови
Цена:  24.90 лв.
Още козметика за коса със соя
Козметика за тяло със соя
Maternea Shower Oil
Душ олио с пантенол, витамин E и масла от рицин и соя
Цена:  12.90 лв.
Maternea Elasticity Oil
Олио за еластичност с натурални масла и витамини за тяло
Цена:  11.50 лв.
Душ гел с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  6.40 лв.
SVR Sun Secure Brume - SPF 50+
Невидим слънцезащитен спрей с освежаващ ефект от серията "Sun Secure"
Цена:  40.40 лв.
Sante Ultra Nourishing Hand and Nail Cream
Подхранващ крем за ръце и нокти
Цена:  7.99 лв.
Nacomi Massage Oil Delicious Chocolate Cookie
Масажно олио за тяло с аромат на вкусни шоколадови бисквитки
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Massage Oil Blueberry Cheesecake
Масажно олио за тяло с аромат на боровинков чийзкейк
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Massage Oil Sweet Raspberry Cupcake
Масажно олио за тяло с аромат на малинов мъфин
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Massage Oil Mango Macarons
Масажно олио с аромат на манго за еластична и стегната кожа
Цена:  15.90 лв.
Mixa Atopiance Calming Body Balm
Мляко за тяло за много суха и атопична кожа
Цена:  12.99 лв.
Maternea Breast Firming Cream
Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела
Цена:  13.50 лв.
Sebamed Cleansing Shower Oil
Почистващо душ олио за тяло от серията "Sensitive Skin"
Цена:  21.60 лв.
Collistar Special Perfect Body Anti-Water Talasso-Scrub
Таласо скраб за тяло - ексфолиращи соли против задържане на вода от серията "Special Perfect Body"
Цена:  102.00 лв.
Лосион за тяло с био ананас и лимон
От серията "Sante Family"
Цена:  21.99 лв.
Крем за тяло с био нар и смокиня
От серията "Sante Family"
Цена:  13.99 лв.
Крем за ръце срещу стареене - SPF 25
Цена:  9.90 лв.
Хипоалергенен ролон без алкохол
Цена:  9.99 лв.
Хидратиращо мляко за тяло за атопична кожа
От серията "Body 10"
Цена:  29.90 лв.
Лосион за тяло със силиций
Цена:  19.80 лв.
Още козметика за тяло със соя
Други интересни предложения
Nivea Anti-Wrinkle + Contouring 65+ Night Care
Контуриращ нощен крем против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Day Care 55+
Регенериращ дневен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Night Care 55+
Регенериращ нощен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing 55+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Цена:  17.69 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Firming 45+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Цена:  17.69 лв.
Lavera Basis Sensitiv 2 in 1 Hair & Body Wash
Душ гел и шампоан 2 в 1 за коса и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.80 лв.
Xtreme Sun Oil SPF 30
Слънцезащитно олио за тяло с масло от соя и моркови
Цена:  24.90 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Moisture Day Care 35+
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.20 лв.
Стягащ дневен и нощен крем против бръчки - 50+
От серията "Eveline Laser Precision"
Цена:  13.60 лв.
Eveline Laser Precision 60+ Super Lifting - SPF 8
Стягащ дневен и нощен крем против бръчки от серията "Laser Precision"
Цена:  13.60 лв.
Назад към "Козметика против стареене 50+"
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги