store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    POP  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    POP    Детски комплект с гримове - POP Glitter Kingdom Beauty
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Детски комплект с гримове - POP Glitter Kingdom Beauty

Цена:  29.98 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 19-02-2019 г. или
Сряда 20-02-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#241023
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на POPwww.markwinsbeauty.com
Каталожен номер38006
EAN4038033380062
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 5 години
Тегло0.200 kg
  • Описание
  • Състав
  • За POP
Козметичният комплект с гримове от "POP" би се харесал на всяка малка дама. В него са включени червила и гланцове за устни, блестящи пудри, ластик и фиби за коса. Гланцовете са под формата на пръстенчета, което ще направи детските игри още по забавни. За лесно и приятно нанасяне на гримовете, са включени апликатор и четка. Всичко това се намира в красив детски несесер с цип. С него малките госпожици ще се почувстват като истински принцеси. Комплектът е чудесен избор за подарък за момиченца.

Продуктите са предназначени за деца над 5 години, като формулите и съставките им са специално подбрани предвид възрастта и с грижа за здравето им.

Размерът на чантичката е 19.5 / 8 / 17 cm.
Състав на гланцовете за устни:
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Isopropyl Myristate
  • Polyisobutene
  • Ceresin
  • Cera Microcristallina
  • Mica
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • CI 42090
    • CI 15850
    • CI 45410
    • CI 77891
    • CI 19140
Състав на червилата:
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Isopropyl Myristate
  • Ceresin
  • Cera Microcristallina
  • Copernicia Cerifera Cera
  • Mica
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • CI 42090
    • CI 45410
    • CI 77891
    • CI 19140
Състав на пудрите с блясък:
  • Polyethylene Terephthalate
  • Polyurethane-11
  • May contain:
    • CI 77000
    • CI 42090
    • CI 45410
    • CI 15850
Сещате ли се за думите "За всяко нещо си има причина"? Е, за появата на козметичната марка "POP" това също важи с пълна сила. Марката стартира като част от американската компания "Markwins International", а причината за появата е това, че всяко малко момиченце мечтае да си има собствени гримове, за да бъде точно като мама. И още със старта на "POP" резултатът от тази причина се вижда – марката дебютира със специално разработени козметични продукти за малките дами. Естествено, с течение на времето каталогът постепенно се увеличава. Гланцове, червила, балсамчета за устни, палитри с гримове, лакове за нокти и декоративни лепенки за маникюра, даже и козметични комплекти в чантички – изборът от декоративна козметика е толкова голям, че всяка малка госпожица да има "помощници" в сбъдването на желанието да бъде като истинска дама.

Едновременно с вниманието към детските желания обаче продуктите "POP" се проектират и с грижа за здравето. Всяка формулите в каталога на марката се разработва със съставки, които са специално подбрани и съобразени с възрастта на децата. Но това далеч не са единствените детайли около създаването на продуктите. През годините и най-малкият детайл по дизайна и опаковките също е важен – всичко се проектира така, че да бъде максимално близо до предпочитанията на всяка малка принцеса. Затова, например, се появяват козметични чантички с картинки, палитра с гримове в кутия, която е декорирана с панделка, даже червила в атрактивни опаковки с различни форми и цветове. А с течение на времето подходът за създаване на продукти с качествен състав и атрактивен дизайн за децата, като че ли става основна "съставка" за успешното развитие и известността на "POP" по света.

Всъщност има още една "съставка" за успеха на марката и това е опитът на нейният собственик – компания "Markwins International". Създадена през 1984 г. от Ерик Чен, компанията стартира с мисията да създаде нов имидж на декоративната козметика. И тази идея на основателя Чен постепенно се реализира. Първата стъпка е през 1986 г. Тогава в каталога на "Markwins International" се появяват т. нар. "multi-palette compacts" или сензационни палитри с декоративна козметика (като сенки, червила, гланцове за устни), които включват много цветове, но в малки количества и са в един несесер с огледало. По-късно се оказва, че оригиналната идея е и качествена – това се случва през 1988 г., когато "FDA" или агенцията на Министерството на здравеопазването и човешките ресурси на САЩ лицензира продуктите "Markwins" и ограничава вноса на сенки за очи от Тайван.

През 2000 г. "Markwins International" е обявена за една от най-бързо развиващите се козметични компании както в известността си по света, така и при попълването на каталога си с продукти. С настъпването на новия век компанията става първият американски козметичен производител, който изнася продуктите си в Китай. През следващите години продуктите от каталога стават известни още в Канада, Мексико и много европейски страни. А през 2002 г. идва ред на поредния забележителен напредък за каталога – компанията купува марката декоративна козметика "Wet and Wild". Но едновременно с развитието на това ново попълнение в "семейството" си, "Markwins" продължава да развива собствените си серии и марки, даже разработва и нови. Сред тях е декоративнат козметика "POP" за малките дами. A през 2006 и 2007 г. компанията подписва договори с "MGA" и "Disney". Резултатът от това е появата на детски козметични серии с известните герои и вдъхновени от играчки, сред които, разбира се, присъства и "Barbie".

Независимо дали за деца, или за възрастни обаче, "Markwins International" създава всички продукти с внимание към качеството. И с този подход компанията получава все повече признания от потребители, а и специалисти – през 2011 г., например, "FDA" обявява червилата на "Markwins" за най-безопасни в Америка. Освен това, на следващата година поредната холивудска звезда показва, че е почитател на компанията – Фърги или известната певица от "The Black Eyed Peas" подписва договор с "Markwins International" и става неин световен посланик на красотата. А що се отнася до това какво е посланието, от компанията го представят в две изречения: "Дамите от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и красиви. Затова "Markwins" се грижи да създава декоративната козметика така, че да достига до потребителите от всички възрасти, етноси, икономически статуси и цвят на кожата".

Днес продуктите на компанията се предлагат в над 60 страни. Разбира се, част от световноизвестните представители на каталога са и козметичните формули с марка "POP". И дори и да има нови попълнения към марката, всяко от тях показва, че желанието на малките дами да имат своя козметика е изпълнимо. И то по начин, по който да подарява щастие на децата, но и спокойствие на родителите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • червило за устни - 2 цвята x 1.3 g
  • гланц за устни в пръстен - 2 цвята x 0.4 g
  • блестяща пудра - 2 цвята x 0.9 g
  • фиби за коса - 2 броя
  • ластик за коса
  • апликатор за нанасяне на пудра
  • четка за нанасяне на гланц за устни
Рейтинг
За да оцените продукта "Детски комплект с гримове - POP Glitter Kingdom Beauty", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Детски комплект с гримове - POP Glitter Kingdom Beauty

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  29.98 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 19-02-2019 г. или
Сряда 20-02-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#241023
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на POPwww.markwinsbeauty.com
Каталожен номер38006
EAN4038033380062
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 5 години
Тегло0.200 kg
Описание
Козметичният комплект с гримове от "POP" би се харесал на всяка малка дама. В него са включени червила и гланцове за устни, блестящи пудри, ластик и фиби за коса. Гланцовете са под формата на пръстенчета, което ще направи детските игри още по забавни. За лесно и приятно нанасяне на гримовете, са включени апликатор и четка. Всичко това се намира в красив детски несесер с цип. С него малките госпожици ще се почувстват като истински принцеси. Комплектът е чудесен избор за подарък за момиченца.

Продуктите са предназначени за деца над 5 години, като формулите и съставките им са специално подбрани предвид възрастта и с грижа за здравето им.

Размерът на чантичката е 19.5 / 8 / 17 cm.
За POP
Сещате ли се за думите "За всяко нещо си има причина"? Е, за появата на козметичната марка "POP" това също важи с пълна сила. Марката стартира като част от американската компания "Markwins International", а причината за появата е това, че всяко малко момиченце мечтае да си има собствени гримове, за да бъде точно като мама. И още със старта на "POP" резултатът от тази причина се вижда – марката дебютира със специално разработени козметични продукти за малките дами. Естествено, с течение на времето каталогът постепенно се увеличава. Гланцове, червила, балсамчета за устни, палитри с гримове, лакове за нокти и декоративни лепенки за маникюра, даже и козметични комплекти в чантички – изборът от декоративна козметика е толкова голям, че всяка малка госпожица да има "помощници" в сбъдването на желанието да бъде като истинска дама.

Едновременно с вниманието към детските желания обаче продуктите "POP" се проектират и с грижа за здравето. Всяка формулите в каталога на марката се разработва със съставки, които са специално подбрани и съобразени с възрастта на децата. Но това далеч не са единствените детайли около създаването на продуктите. През годините и най-малкият детайл по дизайна и опаковките също е важен – всичко се проектира така, че да бъде максимално близо до предпочитанията на всяка малка принцеса. Затова, например, се появяват козметични чантички с картинки, палитра с гримове в кутия, която е декорирана с панделка, даже червила в атрактивни опаковки с различни форми и цветове. А с течение на времето подходът за създаване на продукти с качествен състав и атрактивен дизайн за децата, като че ли става основна "съставка" за успешното развитие и известността на "POP" по света.

Всъщност има още една "съставка" за успеха на марката и това е опитът на нейният собственик – компания "Markwins International". Създадена през 1984 г. от Ерик Чен, компанията стартира с мисията да създаде нов имидж на декоративната козметика. И тази идея на основателя Чен постепенно се реализира. Първата стъпка е през 1986 г. Тогава в каталога на "Markwins International" се появяват т. нар. "multi-palette compacts" или сензационни палитри с декоративна козметика (като сенки, червила, гланцове за устни), които включват много цветове, но в малки количества и са в един несесер с огледало. По-късно се оказва, че оригиналната идея е и качествена – това се случва през 1988 г., когато "FDA" или агенцията на Министерството на здравеопазването и човешките ресурси на САЩ лицензира продуктите "Markwins" и ограничава вноса на сенки за очи от Тайван.

През 2000 г. "Markwins International" е обявена за една от най-бързо развиващите се козметични компании както в известността си по света, така и при попълването на каталога си с продукти. С настъпването на новия век компанията става първият американски козметичен производител, който изнася продуктите си в Китай. През следващите години продуктите от каталога стават известни още в Канада, Мексико и много европейски страни. А през 2002 г. идва ред на поредния забележителен напредък за каталога – компанията купува марката декоративна козметика "Wet and Wild". Но едновременно с развитието на това ново попълнение в "семейството" си, "Markwins" продължава да развива собствените си серии и марки, даже разработва и нови. Сред тях е декоративнат козметика "POP" за малките дами. A през 2006 и 2007 г. компанията подписва договори с "MGA" и "Disney". Резултатът от това е появата на детски козметични серии с известните герои и вдъхновени от играчки, сред които, разбира се, присъства и "Barbie".

Независимо дали за деца, или за възрастни обаче, "Markwins International" създава всички продукти с внимание към качеството. И с този подход компанията получава все повече признания от потребители, а и специалисти – през 2011 г., например, "FDA" обявява червилата на "Markwins" за най-безопасни в Америка. Освен това, на следващата година поредната холивудска звезда показва, че е почитател на компанията – Фърги или известната певица от "The Black Eyed Peas" подписва договор с "Markwins International" и става неин световен посланик на красотата. А що се отнася до това какво е посланието, от компанията го представят в две изречения: "Дамите от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и красиви. Затова "Markwins" се грижи да създава декоративната козметика така, че да достига до потребителите от всички възрасти, етноси, икономически статуси и цвят на кожата".

Днес продуктите на компанията се предлагат в над 60 страни. Разбира се, част от световноизвестните представители на каталога са и козметичните формули с марка "POP". И дори и да има нови попълнения към марката, всяко от тях показва, че желанието на малките дами да имат своя козметика е изпълнимо. И то по начин, по който да подарява щастие на децата, но и спокойствие на родителите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • червило за устни - 2 цвята x 1.3 g
  • гланц за устни в пръстен - 2 цвята x 0.4 g
  • блестяща пудра - 2 цвята x 0.9 g
  • фиби за коса - 2 броя
  • ластик за коса
  • апликатор за нанасяне на пудра
  • четка за нанасяне на гланц за устни
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през февруари
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Syoss - 10 години заедно
Artesania Latina - кораби от дърво