
Едновременно с вниманието към детските желания обаче продуктите "POP" се проектират и с грижа за здравето. Всяка формулите в каталога на марката се разработва със съставки, които са специално подбрани и съобразени с възрастта на децата. Но това далеч не са единствените детайли около създаването на продуктите. През годините и най-малкият детайл по дизайна и опаковките също е важен – всичко се проектира така, че да бъде максимално близо до предпочитанията на всяка малка принцеса. Затова, например, се появяват козметични чантички с картинки, палитра с гримове в кутия, която е декорирана с панделка, даже червила в атрактивни опаковки с различни форми и цветове. А с течение на времето подходът за създаване на продукти с качествен състав и атрактивен дизайн за децата, като че ли става основна "съставка" за успешното развитие и известността на "POP" по света.

През 2000 г. "Markwins International" е обявена за една от най-бързо развиващите се козметични компании както в известността си по света, така и при попълването на каталога си с продукти. С настъпването на новия век компанията става първият американски козметичен производител, който изнася продуктите си в Китай. През следващите години продуктите от каталога стават известни още в Канада, Мексико и много европейски страни. А през 2002 г. идва ред на поредния забележителен напредък за каталога – компанията купува марката декоративна козметика "Wet and Wild". Но едновременно с развитието на това ново попълнение в "семейството" си, "Markwins" продължава да развива собствените си серии и марки, даже разработва и нови. Сред тях е декоративнат козметика "POP" за малките дами. A през 2006 и 2007 г. компанията подписва договори с "MGA" и "Disney". Резултатът от това е появата на детски козметични серии с известните герои и вдъхновени от играчки, сред които, разбира се, присъства и "Barbie".
Независимо дали за деца, или за възрастни обаче, "Markwins International" създава всички продукти с внимание към качеството. И с този подход компанията получава все повече признания от потребители, а и специалисти – през 2011 г., например, "FDA" обявява червилата на "Markwins" за най-безопасни в Америка. Освен това, на следващата година поредната холивудска звезда показва, че е почитател на компанията – Фърги или известната певица от "The Black Eyed Peas" подписва договор с "Markwins International" и става неин световен посланик на красотата. А що се отнася до това какво е посланието, от компанията го представят в две изречения: "Дамите от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и красиви. Затова "Markwins" се грижи да създава декоративната козметика така, че да достига до потребителите от всички възрасти, етноси, икономически статуси и цвят на кожата".
Днес продуктите на компанията се предлагат в над 60 страни. Разбира се, част от световноизвестните представители на каталога са и козметичните формули с марка "POP". И дори и да има нови попълнения към марката, всяко от тях показва, че желанието на малките дами да имат своя козметика е изпълнимо. И то по начин, по който да подарява щастие на децата, но и спокойствие на родителите. виж повече виж по-малко