store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation - Дълготраен фон дьо...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
130 True Beige
140 Golden Beige
200 Golden Sand
235 Honey
300 Amber
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation


Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 22-10-2018г.
Цена:  19.49 лв.
Избери нюанс на фон дьо тена:
  • 19.49 лв.
    235 Honey
  • 19.49 лв.
    200 Golden Sand
  • 19.49 лв.
    300 Amber
  • 19.49 лв.
    140 Golden Beige
  • 19.49 лв.
    130 True Beige
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този фон дьо тен може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-10-2018 г. или
Четвъртък 25-10-2018 г.
Продукт#237248
ВидФон дьо тен
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
130 True Beige
3600523614417
140 Golden Beige
3600523614493
200 Golden Sand
3600523614509
300 Amber
3600523614523
235 Honey
3600523614530
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.70 / 11.50 / 2.80 cm
Тегло0.112 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Търсите фон дьо тен, който да осигурява добра покривност, без да утежнава кожата?

Фон дьо тенът от "Loreal" е създаден точно за вас. Той скрива несъвършенствата и изравнява тена на кожата, оставяйки я със свежо усещане. Текстурата представлява течна емулсия, която е изключително лека и не се усеща върху лицето. Иновативната кислородна технология позволява на кожата да диша. Вложеният във формулата витамин E има антиоксидантни и хидратиращи свойства, той поддържа кожата еластична, мека и защитена от свободните радикали. Фон дьо тенът осигурява перфектно покритие, издържащо до 24 часа.

Предимства на "L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear":
  • пълно покритие
  • водоустойчива формула
  • позволява на кожата да диша
  • не образува ефект "маска"
  • разтеглива гел формула
  • издръжливост до 24 часа
  • Aqua / Water
  • Dimethicone
  • Isododecane
  • Alcohol Denat.
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Butylene Glycol
  • PEG-10 Dimethicone
  • Titanium Dioxide (NANO) / Titanium Dioxide
  • Titanium Dioxide
  • Perlite
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Nylon-12
  • Isopropyl Lauroyl Sarcosinate
  • Diisopropyl Sebacate
  • Disteardimonium Hectorite
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • BIS-PEG / PPG-14 / 14 Dimethicone
  • Magnesium Sulfate
  • Aluminum Hydroxide
  • Phenoxyethanol
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Hydrogen Dimethicone
  • Dipentaerythrityl Tetrahydroxystearate / Tetraisostearate
  • Parfum / Fragrance
  • Silica Silylate
  • Acrylonitrile / Methyl Methacrylate / Vinylidene Chloride
  • Copolymer
  • Tocopherol
  • Hexyl Cinnamal
  • Silica
  • Isobutane
  • Benzyl Salicylate
  • Linalool
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • BHT
  • Citronellol
  • May Contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide

За различните нюанси, съставът може леко да се различава от посочения.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Подгответе кожата на лицето си, като я почистите с подходящ почистващ продукт, тонизирате и хидратирате.
  • Преди да започнете с нанасянето на фон дьо тена, можете да използвате основа за грим, както и да приложите различни техники за контуриране на лицето.
  • Започнете нанасянето на фон дьо тена от Т-зоната и постепенно разнасяйте към външната част на лицето, като правите това с върховете на пръстите си или с подходяща гъбичка за фон дьо тен.
  • За финал можете да подчертаете скулите с пудра или руж.
Рейтинг
За да оцените фон дьо тена "L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този фон дьо тен, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват фон дьо тена, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този фон дьо тен, купуват също
Nature Box Avocado Oil Shampoo - Възстановяващ шампоан с масло от авокадо - фон дьо тен
Nature Box Avocado Oil Shampoo
Възстановяващ шампоан с масло от авокадо

Nature Box
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer - База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible" - фон дьо тен
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"

Loreal Paris
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
Aura Face Contour Palette - Контурираща палитра за лице - фон дьо тен
Aura Face Contour Palette
Контурираща палитра за лице

Aura
Избор за палитра:
Цена:  14.50 лв.

L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation


Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 22-10-2018г.
Цена:  19.49
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този фон дьо тен може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-10-2018 г. или
Четвъртък 25-10-2018 г.
Продукт#237248
ВидФон дьо тен
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
130 True Beige
3600523614417
140 Golden Beige
3600523614493
200 Golden Sand
3600523614509
300 Amber
3600523614523
235 Honey
3600523614530
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.70 / 11.50 / 2.80 cm
Тегло0.112 kg
Цветове
130 True Beige
140 Golden Beige
200 Golden Sand
235 Honey
300 Amber
Описание
Търсите фон дьо тен, който да осигурява добра покривност, без да утежнава кожата?

Фон дьо тенът от "Loreal" е създаден точно за вас. Той скрива несъвършенствата и изравнява тена на кожата, оставяйки я със свежо усещане. Текстурата представлява течна емулсия, която е изключително лека и не се усеща върху лицето. Иновативната кислородна технология позволява на кожата да диша. Вложеният във формулата витамин E има антиоксидантни и хидратиращи свойства, той поддържа кожата еластична, мека и защитена от свободните радикали. Фон дьо тенът осигурява перфектно покритие, издържащо до 24 часа.

Предимства на "L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear":
  • пълно покритие
  • водоустойчива формула
  • позволява на кожата да диша
  • не образува ефект "маска"
  • разтеглива гел формула
  • издръжливост до 24 часа
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Подгответе кожата на лицето си, като я почистите с подходящ почистващ продукт, тонизирате и хидратирате.
  • Преди да започнете с нанасянето на фон дьо тена, можете да използвате основа за грим, както и да приложите различни техники за контуриране на лицето.
  • Започнете нанасянето на фон дьо тена от Т-зоната и постепенно разнасяйте към външната част на лицето, като правите това с върховете на пръстите си или с подходяща гъбичка за фон дьо тен.
  • За финал можете да подчертаете скулите с пудра или руж.
Продукти от серията "L'Oreal Infallible"
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer
Матираща база за грим от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
Още продукти от серията "L'Oreal Infallible"
Продукти от серията "L'Oreal Infallible Paint"
L'Oreal Infallible Lip Paint Matte
Течно червило с наситен цвят и матов ефект от серията "Infallible Paint"
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Infallible Lip Paint Lacquer
Течно червило с наситен цвят и лак-ефект от серията "Infallible Paint"
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.99 лв.
Декоративна козметика с витамин E
Още декоративна козметика с витамин E
Още козметика за коса с витамин E
Още козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer
Матираща база за грим от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Infallible Lip Paint Matte
Течно червило с наситен цвят и матов ефект от серията "Infallible Paint"
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette
Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible"
Стандартна цена 26.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infallible Lip Paint Lacquer
Течно червило с наситен цвят и лак-ефект от серията "Infallible Paint"
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Infallible Ultra-Matte Powder
Ултра-матираща пудра за лице
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.49 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Infallible Sculpt Contouring Palette
Кремообразна дуо пудра за контуриране на лицето
Стандартна цена 20.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през октомври.
Промо пакети Black Sea Stars
Вземи сега на изгодна пакетна цена.
Спечели подарък Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Nivea Black & White Fashion Edition
Модна колекция дезодоранти
Rimmel Brow Shake
Пудра за вежди
Colgate Max White Expert
Избелваща паста за зъби и четка + избелваща писалка
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Вземи твоя Nature Box
L'Oreal x Isabel Marant е вече тук!