Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Хайлайтъри  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Пудри за лице и фон дьо тен    Хайлайтъри    L'Oreal La Vie En Glow Highlighting ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal La Vie En Glow Highlighting Powder Palette


Палитра с хайлайтъри за озаряващ ефект

Цена:  25.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 15-11-2019 г., Понеделник 18-11-2019 г. или
Вторник 19-11-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#229188
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523571833
Категории
Разфасовка5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката15.00 / 5.00 / 1.00 cm
Тегло0.058 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат палитра с хайлайтъри, която ще озари кожата ви. Тя включва 4 нюанса, които можете да използвате самостоятелно или в комбинация. Формулата е обогатена с фини пигменти и блестящи частици, които отразяват светлината и придават свеж и сияен вид на лицето. Включено е масло от кокос, което притежава антиоксидантни, хидратиращи и подхранващи свойства и предпазва кожата от изсушаване. Леката прахообразна текстура се нанася лесно и равномерно върху лицето с ръка или с помощта на четка. С палитрата можете да придадете визуален обем на скулите и да постигнете професионални резултати в контурирането. Хайлайтърите се преливат лесно и са подходящи за всеки цвят кожа. Те осигурява свежест и естествен блясък на кожата на лицето, сякаш сте се събудили така!
  • Talc
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Triethylhexanoin
  • Octyldodecyl Stearoyl Stearate
  • Alumina
  • Isododecane
  • Caprylyl Glycol
  • Dehydroacetic Acid
  • Phenoxyethanol
  • Silica Dimethyl Silylate / Silica Dimethyl Silylate
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Hexylene Glycol
  • Silica
  • Tin Oxide
  • May Contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 75470 / Carmine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Поставете малко количество върху скулите, по дължината на носа, под и над веждите, за да придадете свеж вид на грима.
  • Можете да нанасяте един или да съчетаете няколко нюанса за постигане на хроматичен ефект.
  • За най-добри резултати, използвайте техниките за контуриране на лицето.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "L'Oreal La Vie En Glow Highlighting Powder Palette", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Wet'n'Wild MegaLiner Liquid Eyeliner - Течна очна линия - продукт
Wet'n'Wild MegaLiner Liquid Eyeliner
Течна очна линия

Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.

L'Oreal La Vie En Glow Highlighting Powder Palette


Палитра с хайлайтъри за озаряващ ефект

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  25.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 15-11-2019 г., Понеделник 18-11-2019 г. или
Вторник 19-11-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#229188
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523571833
Категории
Разфасовка5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката15.00 / 5.00 / 1.00 cm
Тегло0.058 kg
Описание
Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат палитра с хайлайтъри, която ще озари кожата ви. Тя включва 4 нюанса, които можете да използвате самостоятелно или в комбинация. Формулата е обогатена с фини пигменти и блестящи частици, които отразяват светлината и придават свеж и сияен вид на лицето. Включено е масло от кокос, което притежава антиоксидантни, хидратиращи и подхранващи свойства и предпазва кожата от изсушаване. Леката прахообразна текстура се нанася лесно и равномерно върху лицето с ръка или с помощта на четка. С палитрата можете да придадете визуален обем на скулите и да постигнете професионални резултати в контурирането. Хайлайтърите се преливат лесно и са подходящи за всеки цвят кожа. Те осигурява свежест и естествен блясък на кожата на лицето, сякаш сте се събудили така!
Състав
  • Talc
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Triethylhexanoin
  • Octyldodecyl Stearoyl Stearate
  • Alumina
  • Isododecane
  • Caprylyl Glycol
  • Dehydroacetic Acid
  • Phenoxyethanol
  • Silica Dimethyl Silylate / Silica Dimethyl Silylate
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Hexylene Glycol
  • Silica
  • Tin Oxide
  • May Contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 75470 / Carmine
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Поставете малко количество върху скулите, по дължината на носа, под и над веждите, за да придадете свеж вид на грима.
  • Можете да нанасяте един или да съчетаете няколко нюанса за постигане на хроматичен ефект.
  • За най-добри резултати, използвайте техниките за контуриране на лицето.
Декоративна козметика с кокос
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък
Цена:  39.99 лв.
Catrice Brow Pro Pen
Молив за вежди с четка
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.20 лв.
L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops
Течен хайлайтър за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.90 лв.
Lavera Beautiful Lips Lipstick
Кремообразно червило от серията "Trend Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.60 лв.
Artdeco High Performance Mat Lipstick
Дълготрайно червило с матов ефект
Цена:  27.00 лв.
Collagena Instant Beauty Lips Booster Glossy
Гланц за обемни устни
Цена:  12.80 лв.
Revlon Kiss Cushion Lip Tint
Хидратиращо червило за устни с мек апликатор
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Wult Blush
Компактен руж за лице
Цена:  24.90 лв.
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице
Цена:  17.99 лв.
Catrice #Insta To Go Blur Stick
Стик коректор с матиращ ефект
Цена:  8.20 лв.
Maybelline Total Temptation Mascara
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 17.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Manhattan Khol Kajal Eyeliner
Цветен молив за очи
Цена:  7.20 лв.
Manhattan Eyebrow Pencil
Молив за вежди
Цена:  6.20 лв.
Rimmel Oh My Gloss Oil Tint
Гланц за устни с натурални масла
Стандартна цена 11.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.12 лв.
Revlon ColorBurst Matte Balm
Червило-балсам за устни с матов финиш
Цена:  18.49 лв.
Revlon Brow Fantasy
Молив и фиксиращ гел за вежди 2 в 1
Цена:  19.79 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  27.30 лв.
Молив за вежди с четка
Цена:  20.50 лв.
Blistex Raspberry Lemonade Blast - SPF 15
Хидратиращ балсам за устни с плодов аромат
Цена:  4.99 лв.
Blistex Protect Plus - SPF 30
Защитен балсам за устни
Цена:  4.99 лв.
Manhattan Wake Up Concealer
Течен коректор за лице
Цена:  10.90 лв.
Golden Rose Eyebrow
Молив за вежди с четка
Цена:  3.70 лв.
Още декоративна козметика с кокос
Козметика за коса с кокос
Vip's Prestige Hair Mask for Colored & Dry Hair
Маска за боядисана и суха коса
Цена:  4.70 лв.
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In
Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Wellaton Intense Color Cream
Трайна крем боя за наситен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.30 лв.
Odylique Essential Care Gentle Herb Shampoo
Мек шампоан за коса с растителни екстракти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.60 лв.
Urtekram Coconut Hair Oil
Масло за мека и блестяща коса от серията "Coconut"
Цена:  15.90 лв.
Urtekram Coconut Normal Hair Conditioner
Био балсам за нормална коса с кокосово масло от серията "Coconut"
Цена:  13.90 лв.
Urtekram Coconut Normal Hair Spray Conditioner
Био спрей балсам за нормална коса с кокосов нектар от серията "Coconut"
Цена:  11.90 лв.
Urtekram Coconut Normal Hair Shampoo
Био шампоан за нормална коса с кокосов нектар от серията "Coconut"
Цена:  12.40 лв.
Le Petit Marseillais Hydration Coconut Water & Orange Blossom Hair Mask
Хидратираща маска за коса с кокосова вода и портокалов цвят
Цена:  9.20 лв.
Le Petit Marseillais Hydration Coconut Water & Orange Blossom Conditioner
Хидратиращ балсам с кокосова вода и портокалов цвят
Цена:  5.90 лв.
Le Petit Marseillais Hydration Coconut Water & Orange Blossom Shampoo
Хидратиращ шампоан с кокосова вода и портокалов цвят
Цена:  5.90 лв.
Натурален овлажняващ шампоан за суха коса
С масло от кокос и екстракт от алое вера от серията "Bio Vital"
Цена:  6.99 лв.
Love Beauty and Planet Hope and Repair 2 Minute Magic Masque
Възстановяваща маска за увредена коса от серията "Coconut Oil & Ylang Ylang"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Blooming Strength and Shine 2 Minute Magic Masque
Подхранваща маска за безжизнена коса от серията "Murumuru Butter & Rose"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Hope and Repair Conditioner
Възстановяващ балсам за увредена коса от серията "Coconut Oil & Ylang Ylang"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Blooming Colour Conditioner
Балсам за боядисана коса от серията "Murumuru Butter & Rose"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Delightful Detox Conditioner
Детоксикиращ балсам за нормална до мазна коса от серията "Rosemary & Vetiver"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Volume and Bounty Conditioner
Балсам за обем за тънка коса от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Hope and Repair Shampoo
Възстановяващ шампоан за увредена коса от серията "Coconut Oil & Ylang Ylang"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Blooming Colour Shampoo
Шампоан за боядисана коса от серията "Murumuru Butter & Rose"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Delightful Detox Shampoo
Детоксикиращ шампоан за нормална до мазна коса от серията "Rosemary & Vetiver"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Volume and Bounty Shampoo
Шампоан за обем за тънка коса от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Цена:  17.10 лв.
Gosh Coconut Oil Moisturizing Hair Oil
Овлажняващо олио за коса с кокосово масло от серията "Coconut Oil"
Цена:  14.80 лв.
Charak Moha 5 in 1 Hair Oil
Олио 5 в 1 за коса от серията "Moha"
Цена:  8.90 лв.
Още козметика за коса с кокос
Козметика за тяло с кокос
Nivea Coconut & Monoi Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масла от кокос и моной
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.29 лв.
Fa Cream & Oil Shower Cream
Душ крем с аромат на какао и кокос
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.39 лв.
Le Petit Olivier Lavander Liquid Hand Soap
Марсилски течен ароматен сапун с аромат на лавандула
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Глицеринов сапун - Амброзия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Nivea Coconut & Almond Oil
Тоалетен сапун с бадемово масло и аромат на кокос
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.19 лв.
Scottish Fine Soaps Coconut & Lime Luxurious Gift Set
Луксозен подаръчен комплект с козметика за тяло от серията "Coconut & Lime"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.00 лв.
Maternea Warming Anti-Cellulite Cream-Gel
Загряващ антицелулитен крем-гел с кофеин, витамин E и масла от какао, кокос и ший
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
Carroten Intensive Tanning Oil
Олио за бързо придобиване на тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Maternea Nutri-Calming Nipple Balm
Успокояващ крем за зърна с натурални масла
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.60 лв.
Bomb Cosmetics Beachcomber Sliced Soap
Ръчно изработен сапун с кокосово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Blancreme Exfoliant Shower Gel Pina Colada
Ексфолиращ душ гел с аромат на "Пиня колада"
Цена:  15.00 лв.
Urtekram Coconut Body Scrub
Ексфолиант за тяло с кокосово масло от серията "Coconut"
Цена:  13.10 лв.
Urtekram Coconut Cream Deo
Крем дезодорант с кокосово масло от серията "Coconut"
Цена:  12.40 лв.
Urtekram Coconut Hand Cream
Био крем за ръце с кокосово масло от серията "Coconut"
Цена:  11.70 лв.
Urtekram Coconut Hand Soap
Био течен сапун за ръце с кокосов нектар от серията "Coconut"
Цена:  15.10 лв.
Urtekram Coconut Body Lotion
Био лосион за тяло с кокосово масло от серията "Coconut"
Цена:  15.90 лв.
Urtekram Coconut Shower Gel
Био душ гел с кокосов нектар от серията "Coconut"
Цена:  11.90 лв.
I Love Pink Marshmallow Body Butter
Масло за тяло с аромат на бонбони маршмелоу
Цена:  11.50 лв.
Слънцезащитен крем за лице и тяло - SPF 30
С кокосово масло от серията "Народные рецепты"
Цена:  4.99 лв.
Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual Hand Cream
Крем за ръце за суха кожа с кокос и бадем от серията "Nourishing Secrets"
Цена:  5.30 лв.
Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual Hand Wash
Течен сапун с кокосово масло и бадемово мляко от серията "Nourishing Secrets"
Цена:  4.30 лв.
Love Beauty and Planet Majestic Moisture Shower Gel
Хидратиращ душ гел с аромат на сандалово дърво
Цена:  13.90 лв.
Love Beauty and Planet Bountiful Moisture Shower Gel
Хидратиращ душ гел за суха кожа с аромат на роза от серията "Murumuru Butter & Rose"
Цена:  13.90 лв.
Love Beauty and Planet Radical Refresher Shower Gel
Освежаващ душ гел с аромат на мимоза от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Цена:  13.90 лв.
Още козметика за тяло с кокос
Козметика за лице с кокос
Nivea Hydrating Cleansing Oil Face & Eyes
Хидратиращо почистващо олио за лице за нормална кожа с кокосово масло
Цена:  10.19 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу подпухнали очи от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.19 лв.
Kiflab Citrus Fresh Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на свежи цитруси
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Mousse Au Chocolat Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на шоколадов мус
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Melon Smoothie Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на пъпешово смути
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Watermelon Cosmopolitan Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на диня
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Strawberry Daiquiri Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на ягодово дайкири
Цена:  9.90 лв.
Black Sea Stars Cream Mask 45+
Крем маска за лице против стареене от серията "Sea Star"
Цена:  23.40 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Цена:  22.70 лв.
My Rose Moisturizing Face Cream
Овлажняващ крем за лице с екстракт от роза за нормална кожа
Цена:  3.50 лв.
Натурален хидратиращ крем за лице и шия 35+
С био масла от арган и кокос от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Натурален стягащ крем за лице и шия 35+
С кокосово масло и хиалуронова киселина от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Vetiver & Sandalwood Moisturiser
Хидратиращ крем за лице за мъже от серията "Men's Grooming"
Цена:  20.00 лв.
Blancreme Micellar Cleansing Water with Soothing Coconut
Мицеларна вода с кокос за всеки тип кожа
Цена:  16.50 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Strawberry - SPF 30
Балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Superfruit - SPF 30
Балсам за устни с плодов аромат
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Grapefruit - SPF 30
Балсам за устни с аромат на грейпфрут
Цена:  6.40 лв.
Denim Original Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Original"
Цена:  3.50 лв.
Blancreme Sorbet Face Mask With Soothing Coconut
Успокояваща маска за лице с кокос в стъклено бурканче
Цена:  12.50 лв.
Mondial Zagara Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на портокалов цвят
Цена:  59.00 лв.
Mondial Almond Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на бадем
Цена:  59.00 лв.
Mondial Mandarine & Spice Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на мандарина и подправки
Цена:  59.00 лв.
Mondial Sandalwood Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на сандалово дърво
Цена:  59.00 лв.
Mondial Zagara Shaving Soap
Сапун за бръснене с аромат на портокалов цвят
Цена:  26.00 лв.
Още козметика за лице с кокос
Други интересни предложения
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък
Цена:  39.99 лв.
L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops
Течен хайлайтър за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.90 лв.
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Nacomi Coconut Oil
Нерафинирано чисто масло от кокос
Цена:  9.80 лв.
L'Oreal Wult Blush
Компактен руж за лице
Цена:  24.90 лв.
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице
Цена:  17.99 лв.
Manhattan Eyebrow Pencil
Молив за вежди
Цена:  6.20 лв.
Кокосово масло
Цена:  11.20 лв.
Logona Oil Treatment Bio Coconut
Кокосово масло за коса и кожа
Цена:  16.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
Назад към "Хайлайтъри за лице"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво