store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    За мъже    Nivea Men Deep Clean Shower Gel - ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Men Deep Clean Shower Gel


Душ гел за мъже от серията "Deep"

Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи с отстъпка -28% до 28-05-2019г.
Цена:  3.80 лв.
Избери разфасовка:
  • 3.80 лв.
    250 ml
  • 6.20 лв.
    500 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#225689
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер
250 ml
84086
500 ml
84092
EAN
500 ml
5900017062266
250 ml
9005800298764
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка250 ÷ 500 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
6.50 / 16.50 / 2.50 cm
500 ml
7.50 / 21.00 / 4.00 cm
Тегло
250 ml
0.264 kg
500 ml
0.550 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Душ гелът "Deep" от "Nivea" дълбоко почиства кожата на тялото, лицето и косата. Той оставя дълготрайно усещане за чистота и свежест. Това е постигнато със специалната формула, обогатена с естествено получена микрофина глина. Тя абсорбира замърсяванията и дълбоко почиства кожата, премахва излишния себум от скалпа и остатъците от използвани стилизиращи продукти, подхранва и укрепва косъма. Лекият, но ефективен гел оставя кожата и косата освежени и обгрижени. Притежава прекрасен мъжки аромат с дървесни нотки. Душ гелът е с неутрално pH и е подходящ за ежедневна употреба. Формулата му е дерматологично одобрена. Подходящ е за нормална и комбинирана кожа.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Parfum
  • Kaolin
  • Glycerin
  • Citric Acid
  • Sodium Chloride
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Acrylates Copolymer
  • PEG-3 Distearate
  • PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sodium Benzoate
  • Linalool
  • Limonene
  • Geraniol
  • CI 61570
  • CI 10316
  • CI 16035
  • CI 42090
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете от душ гела върху влажни коса, лице и тяло и масажирайте, докато се образува пяна.
  • Изплакнете обилно.
  • Избягвайте контакт с очите.
Рейтинг
Рейтинг: 6.50 / 2 гласа 
За да оцените душ гела "Nivea Men Deep Clean Shower Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този душ гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly - Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - душ гел
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - душ гел
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
19 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури - душ гел
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури

Loreal Paris
17 варианта за избор на цвят:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water - Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим - душ гел
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.50 лв.
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - душ гел
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
15 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.99 лв.
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване - душ гел
Rexona Linen Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване

Rexona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - Възстановяващ дневен крем против стареене - душ гел
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - душ гел
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.70 лв.
Nature Box Almond Oil Shower Gel - Душ гел с масло от бадем - душ гел
Nature Box Almond Oil Shower Gel
Душ гел с масло от бадем

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Essence Extreme Lasting Eye Pencil - Дълготраен водоустойчив молив за очи - душ гел
Essence Extreme Lasting Eye Pencil
Дълготраен водоустойчив молив за очи

Essence
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.39 лв.
Bilka Batist Shaving Foam for Women - Нежна пяна за бръснене за жени от серията "Batist" - душ гел
Bilka Batist Shaving Foam for Women
Нежна пяна за бръснене за жени от серията "Batist"

Bilka
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.90 лв.
Комплект Бочко - От първия ден - Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена - душ гел
Комплект Бочко - От първия ден
Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
Himalaya Gentle Exfoliating Daily Face Wash - Измиващ ексфолиант за лице с кайсиеви ядки и алое вера за всеки тип кожа - душ гел
Himalaya Gentle Exfoliating Daily Face Wash
Измиващ ексфолиант за лице с кайсиеви ядки и алое вера за всеки тип кожа

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.10 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол - душ гел
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.80 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - душ гел
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
EveryDay Normal Extra Dry - Ежедневни дамски превръзки с екстракт от лайка в опаковки от 30 и 60 броя - душ гел
EveryDay Normal Extra Dry
Ежедневни дамски превръзки с екстракт от лайка в опаковки от 30 и 60 броя

EveryDay
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.30 лв.
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце - С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml - душ гел
Антибактериален гел за ръце - Операция чисти ръце
С масло от мента в опаковки от 75 ÷ 500 ml

Lavena
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.50 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20 - Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture" - душ гел
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"

Bioten
Избор за нюанс на CC крема:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
EveryDay Normal Ultra Plus Sensitive - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя - душ гел
EveryDay Normal Ultra Plus Sensitive
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя

EveryDay
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
EveryDay Normal Ultra Plus Fresh - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя - душ гел
EveryDay Normal Ultra Plus Fresh
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 18 броя

EveryDay
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Day Cream - SPF 15 - Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluronic 3D" - душ гел
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluronic 3D"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.20 лв.
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel - Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове - душ гел
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel
Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -37%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.

Nivea Men Deep Clean Shower Gel


Душ гел за мъже от серията "Deep"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи с отстъпка -28% до 28-05-2019г.
Цена:  3.80
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#225689
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер
250 ml
84086
500 ml
84092
EAN
500 ml
5900017062266
250 ml
9005800298764
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка250 ÷ 500 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
6.50 / 16.50 / 2.50 cm
500 ml
7.50 / 21.00 / 4.00 cm
Тегло
250 ml
0.264 kg
500 ml
0.550 kg
Описание
Душ гелът "Deep" от "Nivea" дълбоко почиства кожата на тялото, лицето и косата. Той оставя дълготрайно усещане за чистота и свежест. Това е постигнато със специалната формула, обогатена с естествено получена микрофина глина. Тя абсорбира замърсяванията и дълбоко почиства кожата, премахва излишния себум от скалпа и остатъците от използвани стилизиращи продукти, подхранва и укрепва косъма. Лекият, но ефективен гел оставя кожата и косата освежени и обгрижени. Притежава прекрасен мъжки аромат с дървесни нотки. Душ гелът е с неутрално pH и е подходящ за ежедневна употреба. Формулата му е дерматологично одобрена. Подходящ е за нормална и комбинирана кожа.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете от душ гела върху влажни коса, лице и тяло и масажирайте, докато се образува пяна.
  • Изплакнете обилно.
  • Избягвайте контакт с очите.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Deep Fresh
Козметика за лице, коса и тяло от серията "Deep"
Цена:  39.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Comfort
Гел за бръснене и лосион за след бръснене от серията "Deep"
Цена:  18.29 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Deep"
Цена:  9.19 лв.
Nivea Men Deep Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Deep Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Deep After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Face & Beard Wash
Измиващ гел за лице и брада за мъже от серията "Deep"
Цена:  9.49 лв.
Nivea Men Deep Revitalizing Shampoo
Шампоан за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.70 лв.
Още козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive Recovery"
Nivea Men Sensitive Recovery After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Sensitive Recovery Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive Recovery"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Fresh Active"
Nivea Men Fresh Active Pump Spray Deodorant
Спрей дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Stick Deodorant
Стик дезодорант за мъже от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Silver Protect"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Cool Kick"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Original"
Козметика за лице с глина
Козметика за тяло с глина
Козметика за коса с глина
Декоративна козметика с глина
Козметика за тяло с глина
Козметика за лице с глина
Декоративна козметика с глина
Козметика за коса с глина
Козметика за лице с глина
Декоративна козметика с глина
Козметика за коса с глина
Козметика за тяло с глина
Други интересни предложения
Промо пакет душ гел и шампоан с хума
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.15 лв.
Пилинг за лице, крака и тяло
За всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Българска бяла хума на прах
За всеки тип коса и кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
Българска жълта хума на прах
За суха коса и кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Българска червена хума на прах
За чувствителна, суха и раздразнена кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Mud Mask
Кална маска за лице и тяло против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Цена:  21.60 лв.
Black Sea Stars Pomorie Bay Cleansing Mud Mask
Почистваща маска за лице и тяло за всеки тип кожа от серията "Pomorie Bay"
Цена:  21.60 лв.
Nacomi Ghassoul Clay
Мароканска вулканична глина
Цена:  9.90 лв.
Nacomi Green Clay
Зелена глина на прах за мазна, комбинирана и склонна към акне кожа
Цена:  8.90 лв.
Прах от каолин за измиване на коса и тяло
От серията "Lavaerde"
Цена:  18.99 лв.
Назад към "Козметика за баня за мъже"
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Козметика за тяло с глина
Козметика за лице с глина
Декоративна козметика с глина
Козметика за коса с глина
Козметика за лице с глина
Декоративна козметика с глина
Козметика за коса с глина
Козметика за тяло с глина
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво