Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Мицеларни в...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    ...    Nivea MicellAIR Expert Waterproof ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover


Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert"

Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи с отстъпка -12% до 29-07-2019г.
Цена:  6.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лосион може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#225594
ВидЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаNivea
Каталожен номер88539
EAN42355083
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка125 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 14.00 / 4.00 cm
Тегло0.014 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Изпитвате ли затруднения при почистването на водоустойчив грим?
Специалистите от "Nivea" ви предлагат мицеларен двуфазен лосион, който ефективно премахва водоустойчив грим и спирала, оставяйки кожата да диша. Формулата с MicellAIR® комплекс съдържа мицели, които улавят като магнит нечистотиите. Отстраняването на околоочния грим става лесно, без да е необходимо триене, предизвикващо раздразнения. Формулата е обогатена още с черен чай, който притежава тонизиращи и антиоксидантни свойства. Включените сухи масла и екстракт от черна боровинка действат подхранващо, хидратиращо и омекотяващо. Мицеларният лосион внимателно и грижовно почиства деликатната кожа около очите. Оставя я чиста, красива и здравословно изглеждаща, без остатъци от грим и мазен филм върху нея.
  • Aqua
  • Isododecane
  • Glycerin
  • C15-19 Alkane
  • Camellia Sinensis Leaf Extract
  • Vaccinium Myrtillus Fruit Extract
  • Coco-Caprylate / Caprate
  • Caprylyl / Capryl Glucoside
  • Isopropyl Palmitate
  • Sodium Chloride
  • Trisodium EDTA
  • Sodium Hydroxide
  • Benzethonium Chloride
  • Phenoxyethanol
  • CI 60725
  • CI 61565
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • С помощта на памучен тампон почистете зоната около очите с мицеларния гел.
  • Не е необходимо изплакване.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените лосиона "Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този лосион, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват лосиона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този лосион, купуват също
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - лосион
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Medium Tones - Сух шампоан за кестенява коса - лосион
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Medium Tones
Сух шампоан за кестенява коса

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover - Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert" - лосион
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"

Nivea
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes - Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert" - лосион
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"

Nivea
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Nivea Purifying Micellar Shampoo - Мицеларен шампоан за нормална до мазна коса - лосион
Nivea Purifying Micellar Shampoo
Мицеларен шампоан за нормална до мазна коса

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.29 лв.
Clear Men Anti-Dandruff 24 Hours Fresh - Шампоан против пърхот за мъже с екстракти от лимон и мента - лосион
Clear Men Anti-Dandruff 24 Hours Fresh
Шампоан против пърхот за мъже с екстракти от лимон и мента

Clear
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.40 лв.

Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover


Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи с отстъпка -12% до 29-07-2019г.
Цена:  6.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лосион може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#225594
ВидЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаNivea
Каталожен номер88539
EAN42355083
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка125 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 14.00 / 4.00 cm
Тегло0.014 kg
Описание
Изпитвате ли затруднения при почистването на водоустойчив грим?
Специалистите от "Nivea" ви предлагат мицеларен двуфазен лосион, който ефективно премахва водоустойчив грим и спирала, оставяйки кожата да диша. Формулата с MicellAIR® комплекс съдържа мицели, които улавят като магнит нечистотиите. Отстраняването на околоочния грим става лесно, без да е необходимо триене, предизвикващо раздразнения. Формулата е обогатена още с черен чай, който притежава тонизиращи и антиоксидантни свойства. Включените сухи масла и екстракт от черна боровинка действат подхранващо, хидратиращо и омекотяващо. Мицеларният лосион внимателно и грижовно почиства деликатната кожа около очите. Оставя я чиста, красива и здравословно изглеждаща, без остатъци от грим и мазен филм върху нея.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • С помощта на памучен тампон почистете зоната около очите с мицеларния гел.
  • Не е необходимо изплакване.
Мицеларна козметика "Nivea MicellAIR Expert"
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel
Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Nivea MicellAIR Micellar Rose Water
Двуфазна мицеларна вода с роза от серията "MicellAIR"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.59 лв.
Още мицеларна козметика "Nivea MicellAIR Expert"
Козметика за лице с боровинка
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  63.00 лв.
Lumene Lаhde Aqua Lumenssence Beauty Lotion
Хидратиращ течен лосион за лице от серията "Lahde"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.90 лв.
Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Eye Cream
Хидратиращ и успокояващ околоочен крем за суха и чувствителна кожа
Цена:  38.90 лв.
Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Day Cream
Хидратиращ и успокояващ дневен крем за суха и чувствителна кожа
Цена:  48.80 лв.
Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Oleo-Serum
Хидратиращ и успокояващ олио-серум за суха и чувствителна кожа
Цена:  52.60 лв.
Nacomi Smoothing & Brightening Face Scrub
Изглаждащ и озаряващ ексфолиант за лице за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
Подаръчен комплект - Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry
Измиваща пяна, крем и лист маска за лице за нормална към суха кожа
Цена:  44.80 лв.
Collistar Natura Eye Contour Balm-Gel
Гел-балсам за околоочен контур с екстракт от боровинка от серията "Natura"
Цена:  41.00 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Serum
Серум за лице за нормална към суха кожа с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  29.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry 24H Care
Крем за лице за нормална към суха кожа с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  29.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Sheet Mask
Лист маска за лице с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  9.70 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Eye Care
Околоочен крем с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  25.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Cleansing Foam
Измиваща пяна за лице с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  19.50 лв.
Lumene Sisu Deep Clean Purifying Cleansing Oil
Почистващо олио за лице от серията "Sisu"
Цена:  42.90 лв.
Lumene Herkka Gentle Eye & Lip Makeup Remover
Дегримьор за очи и устни за чувствителна кожа
Цена:  12.90 лв.
Lumene Sisu Urban Defense Lumenessence Anti-Pollution Beauty Lotion
Защитен лосион за лице от серията "Sisu"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Sisu Recover & Protect Facial Oil
Възстановяващо защитно олио за лице от серията "Sisu"
Цена:  78.00 лв.
Lumene Sisu Deep Clean Purifying Mask
Дълбоко почистваща маска за лице от серията "Sisu"
Цена:  68.90 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Purifying Peat Mask
Почистваща торфена маска за лице от серията "Harmonia"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Skin Saviour Balm
Подхранващ балсам за лице и тяло за всеки тип кожа от серията "Harmonia"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Intense Moisturizer
Интензивен хидратиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Harmonia"
Цена:  68.90 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Revitalizing Serum
Ревитализиращ серум за лице за всеки тип кожа от серията "Harmonia"
Цена:  78.00 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Purifying Peat-to-Foam Cleanser
Дълбоко почистваща пяна за лице от серията "Harmonia"
Цена:  42.90 лв.
Още козметика за лице с боровинка
Още декоративна козметика с боровинка
Козметика за тяло с боровинка
Bioten Bodyshape Slim No Gym Gel
Гел за отслабване с екстракт от червена боровинка от серията "Bodyshape"
Цена:  10.40 лв.
Barnangen Berry Boost Shower & Bath Gel
Душ гел и пяна за вана с екстракт от боровинка
Цена:  10.99 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Cranberry Hand Care
Крем за ръце с био червена боровинка от серията "Organic Cranberry"
Цена:  11.70 лв.
Bioten Cranberry & Passion Fruit Shower Cream
Душ крем с червена боровинка и маракуя
Цени от:  4.20 лв.
Lavera Anti-Ageing Hand Cream
Крем за ръце против стареене от серията "Cranberry & Argan Oil"
Цена:  11.90 лв.
Nacomi Massage Oil Blueberry Cheesecake
Масажно олио за тяло с аромат на боровинков чийзкейк
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Body Mousse Blueberry Cheesecake
Мус за тяло с аромат на боровинков чийзкейк
Цена:  17.90 лв.
Lavera Regenerating Body Milk
Регенериращо мляко за тяло за суха кожа
Цена:  17.90 лв.
Ziaja Fruity Blueberry & Currant Shower Gel
Душ гел с екстракт от черна боровинка и касис
Цена:  6.40 лв.
Collistar Anticellulite Cryo-Gel
Антицелулитен криогел от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  111.00 лв.
Madara Hand & Body Soap
Сапун за ръце и тяло с екстракт от боровинка и хвойна
Цена:  11.50 лв.
Nivea Blueberry & Milk
Тоалетен сапун с млечни протеини и аромат на боровинки
Цена:  1.09 лв.
Nivea Fresh Powerfruit Shower Gel
Душ гел с антиоксиданти и аромат на боровинка
Цена:  3.79 лв.
Още козметика за тяло с боровинка
Други интересни предложения
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.59 лв.
Garnier Botanic Therapy Cranberry & Argan Oil Shampoo
Шампоан за боядисана коса с червена боровинка и арганово масло
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.49 лв.
Nivea MicellAIR Micellar Rose Water
Двуфазна мицеларна вода с роза от серията "MicellAIR"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel
Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Lavera Colour & Shine Conditioner
Балсам за боядисана коса
Цена:  11.90 лв.
Lavera Colour & Shine Shampoo
Шампоан за боядисана коса
Цена:  11.90 лв.
Garnier Botanic Therapy Cranberry & Argan Oil Conditioner
Балсам за боядисана коса с червена боровинка и арганово масло
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.49 лв.
Nivea MicellAIR Sensitive Skin Micellar Water
Мицеларна вода за чувствителна кожа от серията "MicellAIR"
Вземи сега с отстъпка от -10% до 11!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.49 лв.
Назад към "Мицеларни води и лосиони за почистване на лице"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Syoss Pure
Козметика за коса
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция
Artesania Latina - кораби от дърво