store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Маски за лице    L'Oreal Paris Age Specialist Mask 55+ - Маска...
Начало   Козметика    ...    Маски за лице  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Paris Age Specialist Mask 55+


Маска за лице против бръчки

Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Петък 03-04-2020 г., Понеделник 06-04-2020 г. или
Вторник 07-04-2020 г.
Продукт#222445
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523565306
Категории
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 55 години
Размери на опаковката5.70 / 12.50 / 4.00 cm
Тегло0.072 kg
  • Описание
  • За L'Oreal Paris
С възрастта вида на кожата се изменя и има нуждае от специална грижа против стареене.
Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат маска за лице с моментален ефект - само след 10 минути кожата изглежда по-млада и свежа. Това се дължи на специалната формула, обогатена с годжи бери, което притежава мощен антиоксидантен ефект. Освен това има хидратиращи, подмладяващи и омекотяващи свойства.
Маската е от серията "Age Specialist" и е насочен към жените над 55 години. Формулата ѝ е съобразена със специфичните нужди на зрялата кожата и помага да се намали дълбочината на бръчките. Тя подхранва и подобрява хидро-липидния баланс на епидермиса. При редовна употреба, кожата става по-стегната, плътна и жизнена.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от маската върху почистена кожа на лицето.
  • Оставете да подейства около 10 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените маската "L'Oreal Paris Age Specialist Mask 55+", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази маска, купуват също
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - маска
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
14 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Nivea Men Creme - Мъжки крем за лице, ръце и тяло - маска
Nivea Men Creme
Мъжки крем за лице, ръце и тяло

Nivea
Вземи сега с отстъпка от -18% до 20!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.29 лв.
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask - Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci" - маска
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Schauma Beauty Oil - Възстановяващо олио за изтощена коса - маска
Schauma Beauty Oil
Възстановяващо олио за изтощена коса

Schauma
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - маска
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - маска
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Стандартна цена 6.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Farmona Herbal Care Manuka Honey Face Mask - Маска за лице с мед от манука и витамин C 2 x 5 ml от серията "Herbal Care" - маска
Farmona Herbal Care Manuka Honey Face Mask
Маска за лице с мед от манука и витамин C 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Farmona Herbal Care Blue Algae Face Mask - Хидратираща маска за лице с термална вода и сини водорасли 2 x 5 ml от серията "Herbal Care" - маска
Farmona Herbal Care Blue Algae Face Mask
Хидратираща маска за лице с термална вода и сини водорасли 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Black Sea Stars Flowers of the Field Anti-Acne Mask - Маска за лице и тяло против акне с полски цветя - маска
Black Sea Stars Flowers of the Field Anti-Acne Mask
Маска за лице и тяло против акне с полски цветя

Black Sea Stars
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Bourjois Rouge Velvet The Lipstick - Червило с матов ефект - маска
Bourjois Rouge Velvet The Lipstick
Червило с матов ефект

Bourjois
22 варианта за избор на нюанс на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.49 лв.
Maternea Shower Oil - Душ олио с пантенол, витамин E и масла от рицин и соя - маска
Maternea Shower Oil
Душ олио с пантенол, витамин E и масла от рицин и соя

Maternea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick - Червило с интензивен цвят - маска
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят

Wet'n'Wild
13 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.90 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner - Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care" - маска
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - маска
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
87 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - маска
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
44 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - маска
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
50 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.70 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Gel Wash - Анти-акне измиващ гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"- - маска
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Gel Wash
Анти-акне измиващ гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"-

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.10 лв.
Neutrogena Visibly Clear Smoothing Scrub - Изглаждащ ексфолиант от серията "Visibly Clear" - маска
Neutrogena Visibly Clear Smoothing Scrub
Изглаждащ ексфолиант от серията "Visibly Clear"

Neutrogena
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.80 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Lip Color - Дълготрайно чевило за устни - маска
Wet'n'Wild MegaLast Lip Color
Дълготрайно чевило за устни

Wet'n'Wild
21 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.99 лв.
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer - Бързосъхнещ лак за нокти - маска
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer
Бързосъхнещ лак за нокти

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Pantene 1 Minute Rescue Ampoule - Комплект ампули за интензивно възстановяване на коса - маска
Pantene 1 Minute Rescue Ampoule
Комплект ампули за интензивно възстановяване на коса

Pantene
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.30 лв.
Golden Rose Wow Nail Color Glitter - Лак за нокти с глитерни частици - маска
Golden Rose Wow Nail Color Glitter
Лак за нокти с глитерни частици

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Got2b Chaotic Modelling Fibre Gum - Моделираща гума за коса с хаос ефект - маска
Got2b Chaotic Modelling Fibre Gum
Моделираща гума за коса с хаос ефект

Got2b
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Четка за пудра - маска
Четка за пудра
Mania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.

L'Oreal Paris Age Specialist Mask 55+


Маска за лице против бръчки

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Петък 03-04-2020 г., Понеделник 06-04-2020 г. или
Вторник 07-04-2020 г.
Продукт#222445
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523565306
Категории
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 55 години
Размери на опаковката5.70 / 12.50 / 4.00 cm
Тегло0.072 kg
Описание
С възрастта вида на кожата се изменя и има нуждае от специална грижа против стареене.
Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат маска за лице с моментален ефект - само след 10 минути кожата изглежда по-млада и свежа. Това се дължи на специалната формула, обогатена с годжи бери, което притежава мощен антиоксидантен ефект. Освен това има хидратиращи, подмладяващи и омекотяващи свойства.
Маската е от серията "Age Specialist" и е насочен към жените над 55 години. Формулата ѝ е съобразена със специфичните нужди на зрялата кожата и помага да се намали дълбочината на бръчките. Тя подхранва и подобрява хидро-липидния баланс на епидермиса. При редовна употреба, кожата става по-стегната, плътна и жизнена.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от маската върху почистена кожа на лицето.
  • Оставете да подейства около 10 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
Още козметика за лице от серията "L'Oreal Age Specialist"
Козметика за лице с годжи бери
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer
Коректор за прикриване на несъвършенства
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Goji Sheet Mask
Лист маска за лице за взискателна кожа с био годжи бери от серията "Organic Goji"
Цена:  11.70 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Goji Eye Care
Околоочен крем за взискателна кожа с био годжи бери от серията "Organic Goji"
Цена:  35.10 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Goji Serum
Серум за лице за взискателна кожа с био годжи бери от серията "Organic Goji"
Цена:  44.90 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Goji Night Care
Нощен крем за лице за взискателна кожа с био годжи бери от серията "Organic Goji"
Цена:  39.00 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Goji Day Care
Дневен крем за лице за взискателна кожа с био годжи бери от серията "Organic Goji"
Цена:  39.00 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Goji Cleansing Cream
Измиващ крем за лице за взискателна кожа с био годжи бери от серията "Organic Goji"
Цена:  25.30 лв.
Серум за околоочен контур с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  11.90 лв.
Крем за околоочен контур с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  7.80 лв.
Нощен крем за лице с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  9.50 лв.
Дневен крем за лице с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  9.50 лв.
Тоалетно мляко с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  6.60 лв.
Крем за лице с годжи бери
Цена:  29.90 лв.
Енергизиращ дневен крем против бръчки с екстракт от годжи бери - SPF 20
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.80 лв.
Още козметика за лице с годжи бери
Козметика за коса с годжи бери
Още козметика за коса с годжи бери
Козметика за тяло с годжи бери
Ексфолиращ душ гел с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  8.20 лв.
Artdeco Asian Spa Hydrating Ginger & Goji Berry Aromatic Body Fragrance
Парфюмен спрей за тяло с джинджифил и годжи бери от серията "Asian Spa - New Energy"
Цена:  29.90 лв.
Artdeco Asian Spa Hydrating Ginger & Goji Berry Boosting Gel Moisturizer
Хидратиращ гел за тяло с джинджифил и годжи бери от серията "Asian Spa - New Energy"
Цена:  29.90 лв.
Artdeco Asian Spa Hydrating Ginger & Goji Berry Energizing Body Wash
Енергизиращ душ гел с джинджифил и годжи бери от серията "Asian Spa - New Energy"
Цена:  15.90 лв.
Крем за ръце с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  3.00 лв.
Масло за тяло
От серията "Rose Berry"
Цена:  10.80 лв.
Лосион за тяло с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  7.50 лв.
Душ гел с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  6.90 лв.
Течен сапун с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  5.90 лв.
Крем-сапун с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  2.40 лв.
Крем за ръце с био годжи бери и маслина
От серията "Sante Family"
Цени от:  5.39 лв.
Спрей дезодорант с био годжи бери
От серията "Sante Goji Power"
Цена:  22.99 лв.
Още козметика за тяло с годжи бери
Други интересни предложения
L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask 55+
Възстановяваща хартиена маска за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
L'Oreal Age Specialist Firming Tissue Mask 45+
Хартиена маска за лице със стягащ ефект
Цена:  4.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ нощен крем против стареене
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене
Цена:  12.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Anti-Ageing Night Cream-Mask
Нощен крем-маска против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist Mask 45+
Маска за лице против бръчки
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 65+ Day Cream - SPF 20
Възстановяващ дневен крем против бръчки от серията "Age Specialist"
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist Night Cream 65+
Възстановяващ нощен крем против стареене от серията "Age Specialist"
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 45+
Нощен крем за лице с лифтинг ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 35+
Хидратиращ дневен крем за лице
Цена:  12.99 лв.
Назад към "Маски за лице"
Коректор за прикриване на несъвършенства
Фотоепилатор
Козметика с екстракт от мед
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги