Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Червила  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick -...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
111 Instaheaven
112 Only In Paris
245 High On Craze
350 Insanesation
465 Trending
643 Hot Irl
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick


Червило за устни с блястящ ефект

Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 22-07-2019г.
Цена:  15.49 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 15.49 лв.
    111 Instaheaven
  • 15.49 лв.
    112 Only In Paris
  • 15.49 лв.
    245 High On Craze
  • 15.49 лв.
    350 Insanesation
  • 15.49 лв.
    465 Trending
  • 15.49 лв.
    643 Hot Irl
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#219791
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
111 Instaheaven
3600523465255
112 Only In Paris
3600523465262
350 Insanesation
3600523465286
245 High On Craze
3600523465347
465 Trending
3600523465361
643 Hot Irl
3600523465385
Категории
Разфасовка4.8 g
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 8.00 / 2.00 cm
Тегло0.025 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Наситен цвят и ултра-блестящо покритие в едно.
Специалистите от "L'Oréal" създават богато червило "Color Riche Shine", което осигурява точно това. Червилото е с нежна кремообразна текстура, която се плъзга по устните и ги обгръща със своя наситен нюанс. В нея са вплетени ярки пигменти и безброй фини блестящи частици, осигуряващи високо цветно и гланцово покритие. Формулата съдържа още сияйни масла и холографични перли, добавящи още блясък и комфорт, без лепкаво усещане. Освен елегантния и изискан финиш на грима, червилото осигурява и грижа за кожата. Включеният в състава витамин E хидратира, регенерира и защитава устните. Оставя ги сочни, меки и гладки.
С червилото от серията "Color Riche" визията ви ще придобие изящен и магнетичен вид. Предлага се в луксозна блестяща опаковка.
  • Trimethyl Pentaphenyl Trisiloxane
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Diphenylsiloxy Phenyl Trimethicone
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Dipentaerythrityl Tetrahydroxystearate / Tetraisostearate
  • Bis-Behenyl / Isostearyl / Phytosteryl Dimer Dilinoleyl Dimer Dilinoleate
  • Polyethylene
  • Isohexadecane
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Ozokerite
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Alumina
  • Silica
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Magnesium Silicate
  • Tin Oxide
  • Aluminum Hydroxide
  • Colophonium / Rosin
  • Linalool
  • Tocopherol
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Limonene
  • Geraniol
  • Parfum / Fragrance
    • May Contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • Mica
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 17200 / Red 33 Lake
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 77000 / Aluminum Powder
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 15850 / Red 6
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 77120 / Barium Sulfate
    • CI 77820 / Silver
    • CI 75470 / Carmine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 2 гласа 
За да оцените червилото "L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - червило
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - червило
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
19 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - червило
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
255 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Garnier Micellar Cleansing Water - Мицеларна вода за чувствителна кожа от серията "Skin Naturals" - червило
Garnier Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода за чувствителна кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.99 лв.
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil - Молив за очи - червило
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil
Молив за очи

Max Factor
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - червило
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
63 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Le Petit Olivier Extra Mild Soap Apricot Milk - Нежен омекотяващ сапун с мляко от кайсия - червило
Le Petit Olivier Extra Mild Soap Apricot Milk
Нежен омекотяващ сапун с мляко от кайсия

Le Petit Olivier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.50 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick - Дълготрайно червило за устни с матов ефект - червило
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект

Loreal Paris
11 варианта за избор на цвят на червилото:
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Paris Bi-Phase Micelar Water - Двуфазна почистваща мицеларна вода - червило
L'Oreal Paris Bi-Phase Micelar Water
Двуфазна почистваща мицеларна вода

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.39 лв.
Gillette Venus Swirl - Резервни ножчета в опаковка от 2 броя от серията "Venus" - червило
Gillette Venus Swirl
Резервни ножчета в опаковка от 2 броя от серията "Venus"

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Le Petit Olivier Extra Mild Surgras Soap Argan Oil - Богат липиден сапун с масло от арган - червило
Le Petit Olivier Extra Mild Surgras Soap Argan Oil
Богат липиден сапун с масло от арган

Le Petit Olivier
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.99 лв.
Le Petit Olivier Extra Mild Surgras Olive Oil Soap - Омекотяващ сапун с масло от маслина - червило
Le Petit Olivier Extra Mild Surgras Olive Oil Soap
Омекотяващ сапун с масло от маслина

Le Petit Olivier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.50 лв.
Le Petit Olivier Peach Grapevine Flower Hair Conditioner - Балсам с екстракти от праскова и гроздов цвят за нормална коса - червило
Le Petit Olivier Peach Grapevine Flower Hair Conditioner
Балсам с екстракти от праскова и гроздов цвят за нормална коса

Le Petit Olivier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
Maybelline Volume Express Go Extreme Radical Black - Спирала за обем с наситено черен цвят - червило
Maybelline Volume Express Go Extreme Radical Black
Спирала за обем с наситено черен цвят

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Micellar Water - Почистваща мицеларна вода за чувствителна, нормална и смесена кожа - червило
L'Oreal Micellar Water
Почистваща мицеларна вода за чувствителна, нормална и смесена кожа

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.59 лв.
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color - Лак за нокти - червило
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color
Лак за нокти

Wet'n'Wild
16 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment - Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C" - червило
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black - Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят - червило
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят

Loreal Paris
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.49 лв.

L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick


Червило за устни с блястящ ефект

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 22-07-2019г.
Цена:  15.49
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#219791
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
111 Instaheaven
3600523465255
112 Only In Paris
3600523465262
350 Insanesation
3600523465286
245 High On Craze
3600523465347
465 Trending
3600523465361
643 Hot Irl
3600523465385
Категории
Разфасовка4.8 g
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 8.00 / 2.00 cm
Тегло0.025 kg
Цветове
111 Instaheaven
112 Only In Paris
245 High On Craze
350 Insanesation
465 Trending
643 Hot Irl
Описание
Наситен цвят и ултра-блестящо покритие в едно.
Специалистите от "L'Oréal" създават богато червило "Color Riche Shine", което осигурява точно това. Червилото е с нежна кремообразна текстура, която се плъзга по устните и ги обгръща със своя наситен нюанс. В нея са вплетени ярки пигменти и безброй фини блестящи частици, осигуряващи високо цветно и гланцово покритие. Формулата съдържа още сияйни масла и холографични перли, добавящи още блясък и комфорт, без лепкаво усещане. Освен елегантния и изискан финиш на грима, червилото осигурява и грижа за кожата. Включеният в състава витамин E хидратира, регенерира и защитава устните. Оставя ги сочни, меки и гладки.
С червилото от серията "Color Riche" визията ви ще придобие изящен и магнетичен вид. Предлага се в луксозна блестяща опаковка.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
Грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Xmas Collection
Дълготрайно червило с блестящ ефект
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.39 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
Още грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
Продукти за маникюр от серията "L'Oreal Color Riche "
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Декоративна козметика с витамин E
Maybelline SuperStay Ink Crayon Lipstick
Червило под формата на молив
Цена:  14.99 лв.
IsaDora Hypo-Allergenic Volume Mascara
Хипоалергенна спирала за обемни мигли
Цена:  32.00 лв.
IsaDora Lip Booster Plumping & Hydrating Gloss
Хидратиращ гланц за обемни устни
Цена:  33.00 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за мигли с 5 действия
Цена:  21.89 лв.
Lavera Natural Definition Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  25.10 лв.
Lavera Powerful Lashes Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Цена:  25.10 лв.
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Цена:  6.29 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата
Цена:  13.99 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Цена:  13.99 лв.
Maybelline X Puma Matte + Metallic Eyeshadow Duo Stick
Дуо стик сенки за очи
Цена:  21.90 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Цена:  25.99 лв.
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick
Дуо стик руж и хайлайтър за лице
Цена:  18.99 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило
Цена:  5.90 лв.
Maybelline Fit Me Concealer
Коректор за лице
Цена:  9.99 лв.
Manhattan Easy Match Make Up 3 in 1 - SPF 20
Хидратиращ фон дьо тен
Цена:  17.10 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Цена:  25.99 лв.
Lip Smacker Coca-Cola Cherry
Балсам за устни от серията "Coca-Cola"
Цена:  4.20 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Kitten
Балсам за устни с аромат на диня
Цена:  7.48 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Unicorn
Балсам за устни с вкусен аромат
Цена:  7.48 лв.
Golden Rose Smart Lips Moisturising Lipstick
Автоматично хидратиращо червило-молив
Цена:  5.70 лв.
Golden Rose Metals Matte Metallic Lip Crayon
Матово червило-молив с ефект металик
Цена:  3.99 лв.
Sante Lip Lacquer Color Gloss
Цветен гланц за устни
Цена:  12.99 лв.
Lily Lolo Natural Lipstick
Хидратиращо червило за устни
Цена:  23.20 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Цена:  3.99 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Londa Color Blend Technology
Трайна крем боя за коса
Цена:  6.20 лв.
Професионална паста с екстра силна фиксация
От серията "Eugene Perma - Artiste Style"
Цена:  43.00 лв.
Clear Anti-Dandruff Soft & Shiny Hair Shampoo
Подхранващ шампоан против пърхот
Цена:  10.40 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Цена:  6.80 лв.
Cycle Vital Cream Shampoo
Професионален био крем шампоан за коса от серията "Certified Organic"
Цена:  24.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Oil
Професионално олио за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  39.00 лв.
Cycle Vital Repair Intense Nutrition Cream
Професионален подхранващ крем за коса без отмиване от серията "Repair"
Цена:  32.00 лв.
Gosh Vitamin Booster Overnight Dry Oil
Сухо олио за коса за нощна терапия от серията "Vitamin Booster"
Цена:  16.40 лв.
Gosh Vitamin Booster Conditioner
Балсам с витамини за всеки тип коса от серията "Vitamin Booster"
Цена:  9.20 лв.
Gosh Vitamin Booster Shampoo
Шампоан с витамини за всеки тип коса от серията "Vitamin Booster"
Цени от:  9.20 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Gloss Hair Elixir 3 in 1
Еликсир за коса с витамин E за блясък
Цена:  15.70 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Silicone Elixir
Силиконов еликсир за коса за топлинна защита
Цена:  13.90 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Great Burdock Oil 3 in 1 Nourish Care
Възстановяващо олио против косопад
Цена:  9.80 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Walnut Oil 3 in1
Подхранващо и регенериращо олио за тъмни коси
Цена:  9.80 лв.
Biotrade Sebomax Sensitive Soothing Shampoo
Шампоан за чувствителен скалп без сулфати от серията "Sebomax"
Цена:  16.20 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса
Цена:  11.99 лв.
Black Sea Stars Vitality Hair Care Oil
Подхранващо и защитаващо олио за коса от серията "Vitality"
Цена:  6.50 лв.
Black Sea Stars Vitality Conditioner
Балсам за коса за обем и блясък от серията "Vitality"
Цена:  9.90 лв.
Олио за коса, лице и тяло - SOS
С екстракт от босвелия, растителни масла и витамин E
Цена:  32.70 лв.
Gliss Thermo-Protect Blow-Dry Oil
Термозащитно олио за коса
Цена:  8.99 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Conditioner
Балсам-концентрат за скалп и тънка и увредена коса с кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  7.80 лв.
Още козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Color Riche Xmas Collection
Дълготрайно червило с блестящ ефект
Цена:  20.59 лв.
Олио за коса, лице и тяло - SOS
С екстракт от босвелия, растителни масла и витамин E
Цена:  32.70 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.39 лв.
L’Oreal Color Riche Le Khol
Интензивен молив за очи
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор
Цена:  11.99 лв.
Назад към "Червила"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво
Nestle Gerber - Промоция